je hebt een PM!quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:49 schreef huuphuup het volgende:
oh DJRandall ik heb nog wel zo'n Careynkonijn voor je!
ik moet hem alleen even in de wasmachine gooien dan morgen. Hij is enigszins bekwijld al zeg maar.![]()
Sorbo jouw jurkje komt er ook aan! sorrysorry, logistiek geneuzel hiero![]()
Haha, ik twijfelde al tussen donkergrijs en zwart, maar dat stond er ineens heel raar, donkergrijs.quote:
mochten er meerdere geintresseerden zijn; ik heb dr ook nog zo eentje; maar dan in een andere kleurstelling...quote:Op zondag 4 april 2010 00:22 schreef DJRandall het volgende:
Aangeboden: Lodger Shelter Cotton
[ afbeelding ]
35 euro excl. verzendkosten
Geeft niks uit!quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:49 schreef huuphuup het volgende:
Sorbo jouw jurkje komt er ook aan! sorrysorry, logistiek geneuzel hiero![]()
Kom je nu mee, dat badpak. Daar past Lotte toch niet meer inquote:Op zondag 4 april 2010 16:37 schreef Ssserpente het volgende:
Nog wat topperrrrs uit de collectie.![]()
Noppies, maat 62
[ afbeelding ]
BFC, maat 74
[ afbeelding ]
Burberry, 12 maanden. Kleur is iets meer bordeaux dan op de foto.
[ afbeelding ]
Meike heeft hem vorig zomer nog gedragen! Hij is ook leuk, de achterkant is ook zo snoepzigquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:49 schreef amaranta het volgende:Denk dat die maten Eva nét te klein zijn:(
Die hema-rok is té leuk namelijk.
oeh, heb je een fotootje?quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:25 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb wel vestjes.. in maat 86/92 van de H&M.
1 rood met witte stippen & de ander panter printje.
Isa heeft nu maatje 98 gekregen dus van mij mogen ze weg.
Ik heb ook nog een ander vestje die is maat 92 en bruin met hondjes.
Opzich is die rode wel simpel.
Gedaan =Dquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:21 schreef Kleurdoos het volgende:
beideen watmotjedrvoorhebben?
pm anders maar
Ik wil de bodywarmer en het blauwe vestje welquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:41 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ik heb ook nog wat meisjeskleertjes
Tumble and dry shirtje maat 98
[ afbeelding ]
Hema vestje 98/104...maar kruipt bij Meike op na 1 keer wassen(alleen op 30 graden gewassen niet in de droger geweest), dus zal eerder maat 98 zijn.
[ afbeelding ]
Spijkerrokje maat 92/98, met knoopsgatenelastiek in de boord
[ afbeelding ]
Superleuk Hema rokje maat 86/92 met verstelbaar elastiek in de boord
[ afbeelding ]
Bodywarmer maat 92, fleece gevoerd, en ook binnenstebuiten te dragen. Labeltje is eruit ivm prikken, maat is 92...superfijn ding, Meike heeft hem veel gedragen.
[ afbeelding ]
van de meeste dingen heb ik meerdere foto's, staan in mijn album:
http://www.mijnalbum.nl/Album=XX87YMFI
Ik heb zwarte liggen in maat 23quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:04 schreef Kleurdoos het volgende:
ooh en ik zoek nog allstars, mt 21/22/23
zwart of grijs.. en anders ga ik ze wel kopen
ben je ook in voor een ruil? indio zwart wit, iets langer dan maat4, superdun/zacht?quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:28 schreef freecell het volgende:
Mijn paarse draagdoek vliegt er uitWegens te lang.
We hebben:
De Juliët!
[ afbeelding ]
Een kleine 5,2 (of een hele lange 4,6)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |