Dan vind je die schoentjes ook niet écht leuk...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:05 schreef Stiemie het volgende:
Nog een???? Ik heb er al 2! Het is denk ik klaar hoor hier
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:14 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Dan vind je die schoentjes ook niet écht leuk...
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:45 schreef ThaNetRunner het volgende:
Deze hadden wij besteld, maar uiteindelijk blijken wij het niet nodig te hebben wegens overstap naar gewone voeding i.p.v. borstvoeding bieden wij het volgende aan:
Met dank aan Wehkamp
[..]
Ik moet zeggen, als man zijnde, het is een superding, paar knopjes indrukken, beetje water erin, paar minuten wachten en de fles / voeding is klaar.
Hij staat nu op Wehkamp voor afgerond 50 euro.
Wij vragen er 40 euro voor.
Het liefste ophalen, heb een hekel aan versturenIn Almere wil ik het zelfs eventueel langs brengen.
[..]
Klik hier voor de omschrijving
Mail: r.kragt(@)famkragt.nl
Als ik een meisje aan het bakken ben, wil ik ze daarna wel van jou overnemen hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:14 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Dan vind je die schoentjes ook niet écht leuk...
zonder op je link te klikken heb ik geen idee waar het over gaatquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:25 schreef ThaNetRunner het volgende:
Nou op aanraden van iemand ook eens hier neerzetten:
[..]
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:48 schreef Ticootje het volgende:
Ik zoek een snuggle nest, iemand 1 over?
Is dit wat?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:05 schreef _Bar_ het volgende:
iemand leuke stoere zomerhoedjes petjes in de aanbieding? liefst vanaf maandje of 8
je hebt een pmetjequote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:24 schreef _Bar_ het volgende:
Die zijn wel leuk ja!!!
Wat wil je ervoor hebben?
Meike kreeg hem op haar eerste verjaardag. toen kon ze er al goed op.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:45 schreef miss_sly het volgende:
Die puzzel heb ik ook, overgenomen van MoonahZoo leuk!
Karin, dat fietsje![]()
hoe oud hebben ze daar iets aan? of vanaf welke lengte ongeveer? Ik vind hem echt heel erg leuk!
-ikzithiervoorm`nbeurttespreken,laatmaarquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:31 schreef oeke het volgende:
Tico, ik kom morgen naar de draagkring, niet dat ik wil voordringen maar ik kan hem meenemen...
Hij was van Macka trouwens.
sorrie Rocka!
haha dank je welquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:46 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
zonder op je link te klikken heb ik geen idee waar het over gaat*hint*
oeee en nu staat ie hier en kom ik weeeeeeer n de verleiding ..quote:Op donderdag 1 april 2010 17:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Girasol Riemu, 4,10 meter lang (krappe maat 5)
Lekker zacht en mooi helder van kleur.
We hebben een kat dus er kan een verdwaalde kattenhaar op zitten. We roken niet.
[ afbeelding ]
hahaaaa ja dat was ikquote:
Jij hebt vast ook alles al weggedaan.quote:
Neee niet allesquote:Op donderdag 1 april 2010 19:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jij hebt vast ook alles al weggedaan.![]()
Ik heb nog wel een beetje klein spul... Dior jurkje enzo![]()
Maar ik mag los!
oh ik ga ook even kijken voor je binnenkort!quote:Op donderdag 1 april 2010 19:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jij hebt vast ook alles al weggedaan.![]()
Ik heb nog wel een beetje klein spul... Dior jurkje enzo![]()
Maar ik mag los!
Ik heb geen boxquote:Op donderdag 1 april 2010 19:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb nog wel een mooi roze boxkleed voor je? Met een hartje
Oh jaquote:Op donderdag 1 april 2010 19:59 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh ik ga ook even kijken voor je binnenkort!![]()
en ik heb hier ook je name-it feestjurkje nog. Ik wilde hem eigk bewaren voor n volgende maar als jij je eigenste gebakje erin wilt hebben dan mag dat hoor
quote:Op donderdag 1 april 2010 20:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Haha.
Ik ga ook ff los bij innepin dr sig..
quote:Op donderdag 1 april 2010 19:07 schreef Incantrix het volgende:
DJ, heb jij dat knuffeltje al van iemand? Ik moet even kijken, misschien dat wij 'm nog wel ergens hebben (ik denk niet dat we die hebben weggegooid, maargoed)
Nee dacht t niet.quote:
Ben ik vergeten, maar ik zoek 't even voor je op!quote:Op donderdag 1 april 2010 21:30 schreef Ticootje het volgende:
Wat was nou die webwinkel met die boevenpakjes? Zeg maar boxpakjes, Willow had er 1, oscar dacht ik ook... Nou zeg de naam is kwijt.
Ik heb 'm gekocht op www.babymerkkleertjes.nl, en het was wel een wooden buttons pakjequote:Op donderdag 1 april 2010 21:39 schreef innepin het volgende:
[..]
Ben ik vergeten, maar ik zoek 't even voor je op!
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:40 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik heb 'm gekocht op www.babymerkkleertjes.nl, en het was wel een wooden buttons pakje
Oeh! Ik pm je even.quote:Op donderdag 1 april 2010 20:02 schreef Stiemie het volgende:
Wat leuk Tico een zusje voor Jen!![]()
Enneh http://www.mijnalbum.nl/Album=8AXBN4BK
Goodmoodkids verkoopt ook jumpsuits.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:30 schreef Ticootje het volgende:
Wat was nou die webwinkel met die boevenpakjes? Zeg maar boxpakjes, Willow had er 1, oscar dacht ik ook... Nou zeg de naam is kwijt.
ik vind juist dat het groot valt. maat 50 truitje valt als 56 hier...quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:36 schreef Twinkly het volgende:
Wooden Buttons valt wel heel klein, 62-68 valt meer als een grote 56. Maar de pakjes zijn wel heel mooi, hele mooie heldere kleuren
ik misschien...quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:13 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb dus nog een snuggle nest voor iemand... Wie wil er nog 1?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |