Okquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:06 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Shirtjes xxl en broeken maat 46, heb gisteravond nog pm van kaatje janie gehad dus die anders ff afwachten mocht je interesse hebben.
kostdat?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:47 schreef Ssserpente het volgende:
Hier ook nog wat in de aanbieding.![]()
Pakje van bfc maat 50/56. Goeie pasvorm, valt lekker smal. Vond 'm eigenlijk zelfs beter zitten dan het pakje van GMK. Grijs gemeleerd, dus kan zowel voor een jongetje als een meisje.
[ afbeelding ]
Heb je 'm nog? En wat wil je er voor? Kan via pm! Merci!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:47 schreef Ssserpente het volgende:
Hier ook nog wat in de aanbieding.![]()
En een superfijn, dun slaapzakje van bfc, 60 cm. Ik gebruikte 'm voornamelijk als trappelzakje met nog een dekentje erover. Maar ik kan me voorstellen dat ik voor in de zomet zonder deken erg fijn is.
[ afbeelding ]
Ik heb nog een jurk van Mamalicious... volgens mij maat XL.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:29 schreef Fannetje het volgende:
Ik ben ook nog op zoek naar zomerse positiekleding in maat 46, als iemand iets heeft hou ik me van harte aanbevolen
Nee die zijn in gebruikquote:
is dit wat?quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:10 schreef cattie het volgende:
Ik zoek een zomerjas voor Ive. Iets vrolijks, niet te dun. maat 104 of 110. Ik kan in de winkels nog niets leuks vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |