quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:25 schreef appelsap het volgende:
Ik heb een album aangemaakt. Als het goed is kan je aan de linkerkant de titel zien.
Daar staat het merk/winkel en ook nog de maat.
Directe link naar het album: Klik
Ik wist niet altijd goed welke prijs ik erbij moest zetten, dus de prijzen zijn richtprijzen.
Maat 86
Oranje bodywarmer 5 euro
Korte broek 2 euro
Geruite korte broek 4 euro Hier zit nog een donkerbruine riem bij.
Zwart shirt 2 euro
Maat 86/92
Gekleurde trui ongedragen 3 euro.
Geel shirt ongedragen 2 euro
Grijs Mickey Mouse shirt 2 euro
Dun shirtje 2 euro
Gestreept truitje 3 euro
Maat 92
Trui 7 euro
Blauwe polo 1 euro
Rode polo 1 euro
Groene korte broek 2 euro
Blouse 3 euro
Blauw shirt 2 euro
Rood shirt 2 euro Staat een lichte opdruk op, moeilijk te zien.
Roze shirt 5 euro
Grijze ribbroek 3 euro Ribstructuur is niet zo mooi als het ooit was.
Groene fleecetrui 3 euro In het echt wat groener
Bruine fleecetrui 3 euro
Groen 'geen idee hoe je het noemt' 3 euro
Blauw en rood hemdje samen 2 euro los 1
Grijsbruinig fleecevest 2 euro
Fel groen met grijs gestreept vest 4 euro
92+
Dun shirtje 2 euro
Blauwe trui 7 euro
Zwembroek 1 euro Zeker met luier is de zwembroek prima te dragen als 86/92
Bij interesse stuur maar een PM.
Ik heb de kleding nog niet uitgebreid geinspecteerd op vlekken, maar als er al vlekken opzitten dan moeten het echt hele kleintjes zijn want ik heb tot nu toe nog niets gezien. Ik zal het bij interesse sowieso nog een keer nakijken en het natuurlijk vermelden, mocht er wel een vlekje of wat dan ook opzitten.
Ik heb ook nog speelgoed in de aanbieding. Bij interesse wil ik wel foto's maken.
Een schommel aan een rek voor kinderen van 1 t/m 3 jaar.
Een loopwagen.
Een treinbaan met letters van V-tech. (helaas door Damian in een onbewaakt moment op getekend!)
Een giraffe ballenbaan achtig iets.
Uh, mijn fout, ik las Eva (waar het hart vol van is laten we maar zeggen)quote:
Idd, dat gaat hem niet worden.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Uh, mijn fout, ik las Eva (waar het hart vol van is laten we maar zeggen)
Nee dan gaat die jas niet op
Welke maat heb je nodig, das ook wel handig om te weten.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:11 schreef Keshet het volgende:
Sorbootje! Mag ik het kukeluusjesjurkje dibsen voor als Isabeau er te groot voor is? Ah please?![]()
Mrien: Heb jij je draagboek nog te koop?
Gezocht: 2 draagdoeken:
1 x ringsling
1 x een echte doek
De voorkeur gaat uit naar een zachte, katoenen Didymos maar heel kieskeurig ben ik niet echt.
Liefst een beetje goedkoop; de doeken gaan gebruikt worden in de ziekenhuisperiode. Doeken waar dus al een vlekje oid inzit zijn dus geen enkel probleem.
PM je me even als je wat voor me hebt?
Een watte?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:11 schreef Keshet het volgende:
Sorbootje! Mag ik het kukeluusjesjurkje dibsen voor als Isabeau er te groot voor is? Ah please?![]()
Een kukeluusje is een lieveheersbeestje. Ik was even vergeten dat dat niet het normale Nederlandse woord er voor is.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:47 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Een watte?
Is goed. Ik heb mijn schoonzus beloofd niets weg te doen, omdat we misschien wel een meisje zouden kunnen gaan bakken voor haar (), maar dan is dit een uitzondering.
Dat zijn de 2 waar ik interesse in heb, kunnen we dat niet regelen?quote:Op zondag 28 maart 2010 15:38 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Gaat het alleen als set weg? of ook wel onderdelen ervan?
Hebben nl de treinset hier al en de garage ook!
quote:Op zondag 28 maart 2010 15:17 schreef Karin het volgende:
Complete fisher price little people set bestaande uit:
- dierentuin
- brandweerkazerne
- garage
- treinset
- helicopter
Alles is compleet en ziet er nog heel goed uit.
[ afbeelding ]
Precies, dan koop jij de hele set ook, al verkoop je die garage en trein dan weer aan mijquote:Op zondag 28 maart 2010 20:45 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Lijkt mij ook MCLaura, dat we samen de hele set kopen!
Nog niet, ik heb er nog geen reactie op gehad. Maar jij wilt geloof ik achter Twinkly aansluiten?quote:Op zondag 28 maart 2010 20:47 schreef oeke het volgende:
Wat een leuk bloesje! Zeker al verkocht aan Twinkly?
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:49 schreef McLaura het volgende:
[..]
Nog niet, ik heb er nog geen reactie op gehad. Maar jij wilt geloof ik achter Twinkly aansluiten?
Sorry, grappig dat jij dat ook weer leuk vindt!quote:
Haha, dan zijn er straks 2 hippe baby's met Kobus kleertjes in dezelfde stad, ik had ook een setje overgekocht van Oekequote:Op zondag 28 maart 2010 21:33 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Sorry, grappig dat jij dat ook weer leuk vindt!
Oeke kun je mij jouw rekeningnummer nog doorgeven voor dat pakje en tuinbroekje?
Als ie nog beschikbaar is heb ik wel interesse in de hele set Karin! En volgens mij kan ik m ophalen ook, ik geloof dat je redelijk dichtbij woont...quote:Op zondag 28 maart 2010 15:17 schreef Karin het volgende:
Complete fisher price little people set bestaande uit:
- dierentuin
- brandweerkazerne
- garage
- treinset
- helicopter
Alles is compleet en ziet er nog heel goed uit.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |