Wij zaten niet in dat leger hoor.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:49 schreef remlof het volgende:
Ja hey homo's, dankzij jullie hebben we Srebrenica verloren
Doe een TR, vind ik niet ergquote:
Tenzij kloon, nee.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:51 schreef oinaru_isan het volgende:
Maar die enge piemel is dus geen [homo]?
Blauwe baretten zijn echt zoooo 1990.quote:
Hij kwam me niet bekend voor.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:51 schreef oinaru_isan het volgende:
Maar die enge piemel is dus geen [homo]?
Ik heb Chicken vandaag geaaid. Ook zo'n lieve rooiequote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:53 schreef Ang3l het volgende:
Pluk zit voor het eerst sinds zijn verdwijning weer hier binnen.... en hij heeft me duidelijk gemist...aaaarfghfghgh haren!
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:54 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Hai, we hadden het nét over jouw piemel.
Weet ik eigenlijk niet. Ik weet alleen dat ik die van FokR inmiddels uit mijn hoofd kenquote:
wie nietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Ik weet alleen dat ik die van FokR inmiddels uit mijn hoofd ken
Neehee...quote:
Ooohh ja dat ehhh theezakjequote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Ik weet alleen dat ik die van FokR inmiddels uit mijn hoofd ken
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb Chicken vandaag geaaid. Ook zo'n lieve rooie
Knikkerzakjequote:
Ik mag geen ja zeggen anders bant men mij.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:54 schreef Xiance het volgende:
owwwwwwwwwwwwwwww hullie bedoeld berry?
Lobbes was ook een goeie naam voor hem geweestquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij heeft me alleen al zeer gedaan.... Dat beest geeft zo hard kopjes tegen je neus ana dat 't wel een stoot lijktEn hij knabbelt aan je oor
Au.
Knákje!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:55 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je Knakje bedoelde.
God mag het weten.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Knákje!Nee! Waar is hij trouwens gebleven?
Hij ligt nu echt uitgestrekt over m'n bureau heenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lobbes was ook een goeie naam voor hem geweest
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij ligt nu echt uitgestrekt over m'n bureau heen
En hij duwt m'n toetsenbord de hele tijd weg
Schaar schijnt ook interessant te zijn.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:54 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Hai, we hadden het nét over jouw piemel.
Niet meer naar buiten gaan nu he trouwens?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:03 schreef wonderer het volgende:
[..]Ik wil ook een leenkat. Keihandig, kan Brad niet zeggen dat het te duur is
oh..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik mag geen ja zeggen anders bant men mij.
Ja hij zit de hele tijd te internetbankieren met die readerquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Overigens, mijn rekeningnummer issss.......
Herman van Veenquote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hij zit de hele tijd te internetbankieren met die reader
En te demake-uppen. Eem verpakkking watje sis natuurlijk ook god-de-lijk!
I know, I know! Ik zat het nieuws te kijken en herkende het tunneltjequote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Niet meer naar buiten gaan nu he trouwens?
Ja dat het dan eigenlijk een witte kat isquote:
Inmiddels gezien.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:09 schreef Xiance het volgende:
[..]
oh..
dan zal ik wijselijk met mijn hoofd knikken en niet zeggen dat ik het snap
Ja, precies, daarom. Mooooooie liedjesquote:
Huh?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Moin!Bunt d'r nog spulln in de anbieding of he 'k 't 'emist, dat Plundra of hoe heit 't?
Huh?quote:
Topicje teruglezen doet wonderenquote:
Ja sorry, het komt er op neer dat ik al een tijdje kussens wil kopen voor op mijn Klippan maar dat ik mij een paar dagen geleden bedacht dat ik dat hele Plundra gemist heb.quote:
maar het ding zelf is niet kromtquote:
Ik ga hem nu kijken. Op de tv. Via de PS3quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
De clifhanger van de laatste 2 eps van Skins is echt jawdropping
Gaat goed met me, dank je.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:49 schreef Xiance het volgende:
en met steve?
Daar moet nog 5 kilo vanafquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:38 schreef Waxxer het volgende:
Ja bah houd maar op!Steve is net zo lang als ik maar die schijnt, althans, dat staat op zijn profiel, maar 75 kilo te wegen!
En dan krijg ik toch weer dat olifantengevoel en vraag me af hoe ik het voor elkaar heb gekregen dat er allemaal aan te krijgen, terwijl ik nooit wekelijks in de snackbar heb gehangen ofzo.
Ja ik denk laat er dan een mes in zetten!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
maar het ding zelf is niet kromt
Het vel hangt er scheef omheen
Kat gaat toch vanzelf weg, dat doen katten.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
![]()
Het is toch hartverscheurend als je hem weer weg moet sturen?
Mán, wat wil je overhouden?!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:22 schreef Steve het volgende:
[..]
Gaat goed met me, dank je.
[..]
Daar moet nog 5 kilo vanaf.
Aan de andere kant, waarom zou hij per se moeten voldoen aan een of ander schoonheidsideaal?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja ik denk laat er dan een mes in zetten!
Je zult het maar niet weten en dan opeens hóp daar issie...
Vertel mij wat, ik ben nu "elders" en heb twee katten hier. Waar de één spint, kopjes geeft, op mijn schoot springt, steeds miauwt en tegen me aan loopt te rijden (quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kat gaat toch vanzelf weg, dat doen katten.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Herman van Veen als opa. If only.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:23 schreef Waxxer het volgende:
Mán, wat wil je overhouden?!Je heet toch geen Steef van Pees of wel??
Nou, zo ver wil ik niet gaan. Ik zie mensen die ik bewonder toch meestal liever als artiest en niet als mens. Kan het alleen maar tegenvallen.quote:
ja nu wil ook weten waar ik dat gedrocht kan aanschouwenquote:
Voor een dagje. Of een weekje.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, zo ver wil ik niet gaan. Ik zie mensen die ik bewonder toch meestal liever als artiest en niet als mens. Kan het alleen maar tegenvallen.
Teken ik voor.quote:
In het KPD topic over piemels, maar je mag geen namen noemen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja nu wil ook weten waar ik dat gedrocht kan aanschouwen
http://code.google.com/p/ps3mediaserver/quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga hem nu kijken. Op de tv. Via de PS3
Ik ben 1m93 hoor.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:26 schreef Steve het volgende:
[..]. Het valt echt wel mee hoor. Ben ook kleiner dan jij volgens mij.
Hoe is het met Waxxer?
Ik ga niet kijken.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja nu wil ook weten waar ik dat gedrocht kan aanschouwen
Ja hebk gedaan, maar ik snapte et niequote:
Plundra's laatste dag was afgelopen zaterdag...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja sorry, het komt er op neer dat ik al een tijdje kussens wil kopen voor op mijn Klippan maar dat ik mij een paar dagen geleden bedacht dat ik dat hele Plundra gemist heb.
Want dat is toch niet meer nu, of wel..?
Oooh ik ben 1.88 ofzo joh.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben 1m93 hoor.
Maar het gaat goed.Ik zit in een ander, leeg huis nu. Dus wel wat apart zo, in je eentje.
Nou ja, zo heel veel korter is dat niet!quote:
Waxxer helemaal naar Rotterdam?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:40 schreef oinaru_isan het volgende:
Waxxer wil er vast wel af en toe op passen.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:41 schreef oinaru_isan het volgende:
Maar geef wel goede instructies mee met betrekking tot de voeding en verzorging.
Alsof meneer zo klein is.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe groot is meneer dan?quote:
Het zal toch niet?!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
De clifhanger van de laatste 2 eps van Skins is echt jawdropping
Is dat te huur?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het zal toch niet?!
[ afbeelding ]
En de scene van Naomi.... "I love you so much it's killing me" .... was echt zo mooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
Nou niet zó klein, maar ik zou graag de 1,80 halen, maar volgens mij lukt me dat net nietquote:
Ukkiequote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Is dat te huur?Z'n naam is Luke Pasqualino.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee of ie iets met vloeren kan
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ben je verliefdquote:
Zondag zie ikquote:
Wie van jullie was er eerder?quote:
AH, maar dat zijn niet de centimeters die tellen, wel?quote:
Gevaarlijke vraagquote:
Voor de rest ken ik Ang3l's maten niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
AH, maar dat zijn niet de centimeters die tellen, wel?
Op de vloer zal wel geen enkel probleem zijn.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Z'n naam is Luke Pasqualino.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen idee of ie iets met vloeren kan
Het gaat toch ook altijd niet om de lengte, maar om de diktequote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
AH, maar dat zijn niet de centimeters die tellen, wel?
G-spot (M/v) stimulatiequote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:09 schreef Xiance het volgende:
[..]
enorm bizar ja
schattig.. zo'n knikje in je tokus...
Daar heb ik zelfs een CD van.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:57 schreef Waxxer het volgende:
Hallo?
Zitten jullie nu massaal naar Amon Tobin te luisteren?
'quote:
HEFTIG HE!!!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het zal toch niet?!
[ afbeelding ]
En de scene van Naomi.... "I love you so much it's killing me" .... was echt zo mooi
misschien moest je je naam eens veranderen danquote:Op zaterdag 20 maart 2010 07:44 schreef Deceit het volgende:
Ja.. vorig jaar 2 jaar samengewoond.. gaat ie 2 maanden met zijn collega vreemd en woont nu met hem.. nu een half jaar.. en we zouden samenwonen haha, ofja deden we al, en nu vannacht is ie niet thuisgekomen, hij sliep/slaapt/neukt nu dus bij iemand anders.. zucht zucht
Bah. Rotzak.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 07:36 schreef Deceit het volgende:
Mannen zijn honden..
Weer een die vreemd is gegaan.. hmm ben al sinds half 6 op.. ben aant w8en op de eerste bus van zaterdag..
Ik vond toch echt de eerste cast heftiger, met Tony.quote:
Ik ken een Daafquote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:41 schreef Ang3l het volgende:
Ok.... mijn iPhone was blijkbaar leeg (als je je apps aan laat staan slurpt dat ding ook 's nachts energie) en zie nu pas een sms om 02:00 van de date van vorige week:
"Dacht opeens aan jou, dus hierbij slaap lekker. X, Daaf, X"![]()
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 07:36 schreef Deceit het volgende:
Mannen zijn honden..
Weer een die vreemd is gegaan.. hmm ben al sinds half 6 op.. ben aant w8en op de eerste bus van zaterdag..
Die heb ik net gekochtquote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:01 schreef Ang3l het volgende:
Biosphere schijnt erg leuk te zijn
Maar ik ga nu ff voor FF XIII
[ afbeelding ]
Ook een mooie soundtrack
Te heet gewassen? Wit bij rood gewassen?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:57 schreef Waxxer het volgende:
Het is vandaag 20 maart. De dag dat ik volgens mij een trui heb verneukt in de wasmachine.
Volgens mij is het wolgehalte van een trui die ik heb, hoger dan ik dacht. Ik hád nog gedacht van, fijne was, kort programma, dertig graden. En nu is hij he-le-maal pluizig en wacht ik even af tot hij gedroogd is en dan kijk ik of ik 'm nog wel pas.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Te heet gewassen? Wit bij rood gewassen?
Misschien zit ie nu mooi strak,of je gebruikt hem als hip naveltruitje.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Volgens mij is het wolgehalte van een trui die ik heb, hoger dan ik dacht. Ik hád nog gedacht van, fijne was, kort programma, dertig graden. En nu is hij he-le-maal pluizig en wacht ik even af tot hij gedroogd is en dan kijk ik of ik 'm nog wel pas.Qua krimpen en alles.
Ach, het kan vast nog stommer. Stroekie heeft vast nog een verhaal waarbij hij iets deed wat nog stommer was.quote:
Nou ja, misschien wil een kleiner iemand hem wel hebben.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:11 schreef creno het volgende:
[..]
Misschien zit ie nu mooi strak,of je gebruikt hem als hip naveltruitje.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach, het kan vast nog stommer. Stroekie heeft vast nog een verhaal waarbij hij iets deed wat nog stommer was.je op je trui.
De paarse is ook lekker.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[ afbeelding ]
is echt heel easy...ik kreeg het bij de Dirk zelf gratis.
ze zullen toch wel even laten zien hoe het met Cook en die dokter afloopt in seizoen 6?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond toch echt de eerste cast heftiger, met Tony.
Seizoen 5 heeft weer een hele nieuwe cast las ik.
Dag dag cookie en pandora!
De mijne heeft vannacht gewoon bij me geslapen dus niks aan de handquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nog meer mensen met vreemdgaande relaties? Gooi het in de groep!
Het is dat ik door mijn ochtendritme vroeg op was, anders had je tegen niks gepraat.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:28 schreef Deceit het volgende:
ja sorry het was 7 uur en niemand nam op dus ik dacht, forum!!
Die van mij slaapt aan de andere kant van de wereld, du niks aan de handquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De mijne heeft vannacht gewoon bij me geslapen dus niks aan de hand
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Die van mij slaapt aan de andere kant van de wereld, du niks aan de hand![]()
Goedemorgen trouwens![]()
![]()
Yep nog steedsquote:
ik ga niet meer naar London, ben nu eerst met een intern iets bezig en dan zien ik wel weerquote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wanneer moet je weer naar london?
beter dat je in lissabon kan blijvenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik ga niet meer naar London, ben nu eerst met een intern iets bezig en dan zien ik wel weer
zou liever naar Brasil of zo gaanquote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
beter dat je in lissabon kan blijven
Pas maar op, misschien kom ik wel weer naar NLquote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Pas maar op, misschien kom ik wel weer naar NL
Hu wat?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Mocht dat gebeuren dan lichten we Ang3l in.
en dan ? of was dit niet tegen mij gerichtquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Mocht dat gebeuren dan lichten we Ang3l in.
quote:
wat heb je allemaal gedaan dan?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:13 schreef wonderer het volgende:
Ik ruik naar beestMaar het was wel gezellig.
dat dan weer wel, krijg ik dan een rondleiding in the Gaylife in Assenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar wel dichterbij dan lissabon
assen en gaylifequote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:23 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dat dan weer wel, krijg ik dan een rondleiding in the Gaylife in Assen
hebben ze geen gay pub daar dan ?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
assen en gaylife![]()
alleen in het asserbos bij de kinderboerderij is n gaylife
en waar onotmoet jij je vriendjes dan ?quote:
Bij mijn tante op bezoek, en die hebben twee honden en een kat (en een papegaai en twee cavia's).quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wat heb je allemaal gedaan dan?
ik doe niet aan vriendjesquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en waar onotmoet jij je vriendjes dan ?
Ik ga nu borrlen en eten enzo Xau Bonito(s)
Ik heb net het boek gelezen, er is onlangs een nieuwe vertaling van verschenen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:35 schreef wonderer het volgende:
Ik zit Count of Monte Cristo te kijken. Blijft een toffe film
Volgens mij is het boek lang zo spannend niet.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:20 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik heb net het boek gelezen, er is onlangs een nieuwe vertaling van verschenen.
Heb je het gelezen?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij is het boek lang zo spannend niet.
Nee, maar ik ken de literatuur uit die tijd een (heel klein) beetje. Veel politieke uitweidingen en alles. Ik vond de korte versie van Les MIs al te lang, die is van dezelfde toch?quote:
Nee, Victor Hugo en Alexandre Dumas zijn niet dezelfde personen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken de literatuur uit die tijd een (heel klein) beetje. Veel politieke uitweidingen en alles. Ik vond de korte versie van Les MIs al te lang, die is van dezelfde toch?
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:27 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik vind je een beetje dom nu, Wonderer, zeker voor een schrijver.
Wat, dat ik even twee ouwe Franse schrijvers niet uit elkaar kan houden?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:27 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik vind je een beetje dom nu, Wonderer, zeker voor een schrijver.
quote:
In ieder geval begin IK niet om 9 uur 's morgensquote:Op zondag 21 maart 2010 10:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
, moet ik WEER vroeg op op zondagochtend, die zondagsrust van tegenwoordig atelt niets meer voor
Heel even maarquote:
geen idee, heb die film niet gezien omdat het niet mijn kopje thee isquote:Op maandag 22 maart 2010 07:50 schreef TheVulture het volgende:
goeiemorgen wat vroeg
Gisteravond Shutter Island gezien en da's geen goeie film als je half bezopen bent van een feestje... of was ie ook zonder alcohol zo wazig
Jah. Die jaquote:
Is die gast nou in het echt net zo irritant als bij die kinderserie?quote:
ik ken dan weer geen kinderserie met een Nathan erinquote:Op maandag 22 maart 2010 08:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is die gast nou in het echt net zo irritant als bij die kinderserie?
dat van de ziekenhuis speelde vorige week toch al dat er een aantal van je collega's ter plekke in de weer zijn ?quote:Op maandag 22 maart 2010 08:22 schreef Vlarp het volgende:
'morge!
Had ik al verteld dat ik weer naar werk ga vandaag? En dat het bij ons waarschijnlijk chaos is door een virusuitbraak bij een groot ziekenhuis? En dat ik vanavond voor het eerst in m'n leven naar de sportschool ga?
Voor het eerst in je leven?quote:Op maandag 22 maart 2010 08:22 schreef Vlarp het volgende:
'morge!
Had ik al verteld dat ik weer naar werk ga vandaag? En dat het bij ons waarschijnlijk chaos is door een virusuitbraak bij een groot ziekenhuis? En dat ik vanavond voor het eerst in m'n leven naar de sportschool ga?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ik had begrepen dat dat die gast was van Ernst, Bobbie en de rest... toch?quote:Op maandag 22 maart 2010 08:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ken dan weer geen kinderserie met een Nathan erin
Nathan kan ik dan weer van van Queer As Folk, maar dat is dan weer alles behalve een kinderserie
Uhm ja, maar het iets heftiger dan verwachtquote:Op maandag 22 maart 2010 08:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat van de ziekenhuis speelde vorige week toch al dat er een aantal van je collega's ter plekke in de weer zijn ?
wie zijn Ernst Bobby en wat valt er onder de rest ?quote:Op maandag 22 maart 2010 08:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat dat die gast was van Ernst, Bobbie en de rest... toch?
quote:Op maandag 22 maart 2010 08:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor het eerst in je leven?
Mens je bent over de 30, hou je lijf eens bij!Zeg, begin je nu al zo oud te worden dat je je eigen leeftijd met die van mij verward?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh!?
Maar de nood is blijkbaar nog niet zo hoog gestegen dat jij daar ook ontboden wordt ?quote:Op maandag 22 maart 2010 08:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm ja, maar het iets heftiger dan verwacht. Collega's hebben ook het hele weekend daar gezeten om te helpen. Aantal hebben meer dan 24 uur achter elkaar gewerkt.
Even met de trein naar Maastricht?quote:Op maandag 22 maart 2010 08:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar de nood is blijkbaar nog niet zo hoog gestegen dat jij daar ook ontboden wordt ?
Nou als de nood hier hoog genoeg is , en het echt spannend wordt, dan wordt het hier complete personeelsbestand wel gemobiliseerdquote:Op maandag 22 maart 2010 08:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Even met de trein naar Maastricht?Neuh, daar hebben we consultants voor
Dat komt omdat ik ooit in Budel-Dorplein stage heb gelopen.quote:Op maandag 22 maart 2010 08:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zeg, begin je nu al zo oud te worden dat je je eigen leeftijd met die van mij verward?
Dat staat in je paspoort ja en daar is alles mee gezegdquote:
Krimpt ie al dan?quote:Op maandag 22 maart 2010 10:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat staat in je paspoort ja en daar is alles mee gezegd![]()
quote:Op maandag 22 maart 2010 08:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Snie. Deze heeft geen bril. En geen stoppelbaard.quote:
Jij hebt smaak!quote:Op maandag 22 maart 2010 11:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik haat Ernst, Bobbie en de rest...
Bassie & Adriaan
Ik ben gisteren helemaal vergeten om je veel plezier te wensen... maar gelukkig was het dus geslaagdquote:Op maandag 22 maart 2010 12:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij hebt smaak!
Leuk dat jullie er waren, gister (degenen die er waren dus). Vond het echt zo'n leuke dag... *blij zucht*
Wie heeft hem al uit?
mijn wekker ging om 6.00 uur af, dus ik durfde er niet aan te beginnen, omdat ik mezelf ken en het dan in 1 ruk wil uitlezen, krantje of geen krantjequote:Op maandag 22 maart 2010 12:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij hebt smaak!
Leuk dat jullie er waren, gister (degenen die er waren dus). Vond het echt zo'n leuke dag... *blij zucht*
Wie heeft hem al uit?
maar heb je Dubbel Leven al wel op je boodschappenlijstje staan, of ja je eers Cadans lezen ?quote:Op maandag 22 maart 2010 12:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben gisteren helemaal vergeten om je veel plezier te wensen... maar gelukkig was het dus geslaagd
Ik ben niet zo'n lezerquote:Op maandag 22 maart 2010 12:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar heb je Dubbel Leven al wel op je boodschappenlijstje staan, of ja je eers Cadans lezen ?
Ik hou je op de hoogte over het luisterboekquote:
Na bladzijde 30 van Cadans ben je reddeloos verloren en een lijdzame prooij van een page turnerquote:
Thanks... ik heb daar gewoon niet veel geduld voor... alleen op vakantie eventueel... maar thuis ben ik met laptop, internet, tv en sporten teveel afgeleidquote:Op maandag 22 maart 2010 12:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik hou je op de hoogte over het luisterboek
nee ik denk dat men er op doelde, dat hij er op leekquote:Op maandag 22 maart 2010 08:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik moest me net ook dwingen om te stoppen, er moet immers ook gewerkt worden, maar ik durf te wedden dat ik em voo1 1 aplrik uit heb, het is alweer een pageturnerquote:Op maandag 22 maart 2010 12:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Na bladzijde 30 van Cadans ben je reddeloos verloren en een lijdzame prooij van een page turner
Maar wellicht komt de schrijver nog eens met een luisterboek variant op de markt
Da's sneu voor 'mquote:Op maandag 22 maart 2010 12:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee ik denk dat men er op doelde, dat hij er op leek
Waxxer overdrijft. Nathan heeft gewoon ook zo'n pet op vaak, da's allesquote:
wellke film hebben jullie uiteindelijk gezien gisteren ?quote:Op maandag 22 maart 2010 12:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik moest me net ook dwingen om te stoppen, er moet immers ook gewerkt worden, maar ik durf te wedden dat ik em voo1 1 aplrik uit heb, het is alweer een pageturner![]()
ow.....
en Nathan, hij is heel erg aardig en vriendelijk, maar het is ook een roofdier
Ok danquote:Op maandag 22 maart 2010 12:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waxxer overdrijft. Nathan heeft gewoon ook zo'n pet op vaak, da's alles
Oke oke oke oke oke ja nou....quote:Op maandag 22 maart 2010 12:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waxxer overdrijft. Nathan heeft gewoon ook zo'n pet op vaak, da's alles
ik vond zijn jack postief verrassendquote:Op maandag 22 maart 2010 12:52 schreef wonderer het volgende:
Ik vond zijn "ensemble" erg smaakvol, inclusief pet
Jij ziet weer dingen, non-empaat!quote:Op maandag 22 maart 2010 12:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
ow.....
en Nathan, hij is heel erg aardig en vriendelijk, maar het is ook een roofdier
The Roadquote:Op maandag 22 maart 2010 12:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wellke film hebben jullie uiteindelijk gezien gisteren ?
lees jij wel eens tweets van mensen die je volgt?quote:Op maandag 22 maart 2010 12:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wellke film hebben jullie uiteindelijk gezien gisteren ?
ow dus hij zat zich niet aan je op te gelen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |