Te heet gewassen? Wit bij rood gewassen?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:57 schreef Waxxer het volgende:
Het is vandaag 20 maart. De dag dat ik volgens mij een trui heb verneukt in de wasmachine.
Volgens mij is het wolgehalte van een trui die ik heb, hoger dan ik dacht. Ik hád nog gedacht van, fijne was, kort programma, dertig graden. En nu is hij he-le-maal pluizig en wacht ik even af tot hij gedroogd is en dan kijk ik of ik 'm nog wel pas.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Te heet gewassen? Wit bij rood gewassen?
Misschien zit ie nu mooi strak,of je gebruikt hem als hip naveltruitje.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Volgens mij is het wolgehalte van een trui die ik heb, hoger dan ik dacht. Ik hád nog gedacht van, fijne was, kort programma, dertig graden. En nu is hij he-le-maal pluizig en wacht ik even af tot hij gedroogd is en dan kijk ik of ik 'm nog wel pas.Qua krimpen en alles.
Ach, het kan vast nog stommer. Stroekie heeft vast nog een verhaal waarbij hij iets deed wat nog stommer was.quote:
Nou ja, misschien wil een kleiner iemand hem wel hebben.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:11 schreef creno het volgende:
[..]
Misschien zit ie nu mooi strak,of je gebruikt hem als hip naveltruitje.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach, het kan vast nog stommer. Stroekie heeft vast nog een verhaal waarbij hij iets deed wat nog stommer was.je op je trui.
De paarse is ook lekker.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[ afbeelding ]
is echt heel easy...ik kreeg het bij de Dirk zelf gratis.
ze zullen toch wel even laten zien hoe het met Cook en die dokter afloopt in seizoen 6?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond toch echt de eerste cast heftiger, met Tony.
Seizoen 5 heeft weer een hele nieuwe cast las ik.
Dag dag cookie en pandora!
De mijne heeft vannacht gewoon bij me geslapen dus niks aan de handquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nog meer mensen met vreemdgaande relaties? Gooi het in de groep!
Het is dat ik door mijn ochtendritme vroeg op was, anders had je tegen niks gepraat.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:28 schreef Deceit het volgende:
ja sorry het was 7 uur en niemand nam op dus ik dacht, forum!!
Die van mij slaapt aan de andere kant van de wereld, du niks aan de handquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De mijne heeft vannacht gewoon bij me geslapen dus niks aan de hand
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Die van mij slaapt aan de andere kant van de wereld, du niks aan de hand![]()
Goedemorgen trouwens![]()
![]()
Yep nog steedsquote:
ik ga niet meer naar London, ben nu eerst met een intern iets bezig en dan zien ik wel weerquote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wanneer moet je weer naar london?
beter dat je in lissabon kan blijvenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik ga niet meer naar London, ben nu eerst met een intern iets bezig en dan zien ik wel weer
zou liever naar Brasil of zo gaanquote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
beter dat je in lissabon kan blijven
Pas maar op, misschien kom ik wel weer naar NLquote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Pas maar op, misschien kom ik wel weer naar NL
Hu wat?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Mocht dat gebeuren dan lichten we Ang3l in.
en dan ? of was dit niet tegen mij gerichtquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Mocht dat gebeuren dan lichten we Ang3l in.
quote:
wat heb je allemaal gedaan dan?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:13 schreef wonderer het volgende:
Ik ruik naar beestMaar het was wel gezellig.
dat dan weer wel, krijg ik dan een rondleiding in the Gaylife in Assenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar wel dichterbij dan lissabon
assen en gaylifequote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:23 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dat dan weer wel, krijg ik dan een rondleiding in the Gaylife in Assen
hebben ze geen gay pub daar dan ?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
assen en gaylife![]()
alleen in het asserbos bij de kinderboerderij is n gaylife
en waar onotmoet jij je vriendjes dan ?quote:
Bij mijn tante op bezoek, en die hebben twee honden en een kat (en een papegaai en twee cavia's).quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wat heb je allemaal gedaan dan?
ik doe niet aan vriendjesquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en waar onotmoet jij je vriendjes dan ?
Ik ga nu borrlen en eten enzo Xau Bonito(s)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |