Wij zaten niet in dat leger hoor.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:49 schreef remlof het volgende:
Ja hey homo's, dankzij jullie hebben we Srebrenica verloren
Doe een TR, vind ik niet ergquote:
Tenzij kloon, nee.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:51 schreef oinaru_isan het volgende:
Maar die enge piemel is dus geen [homo]?
Blauwe baretten zijn echt zoooo 1990.quote:
Hij kwam me niet bekend voor.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:51 schreef oinaru_isan het volgende:
Maar die enge piemel is dus geen [homo]?
Ik heb Chicken vandaag geaaid. Ook zo'n lieve rooiequote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:53 schreef Ang3l het volgende:
Pluk zit voor het eerst sinds zijn verdwijning weer hier binnen.... en hij heeft me duidelijk gemist...aaaarfghfghgh haren!
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:54 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Hai, we hadden het nét over jouw piemel.
Weet ik eigenlijk niet. Ik weet alleen dat ik die van FokR inmiddels uit mijn hoofd kenquote:
wie nietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Ik weet alleen dat ik die van FokR inmiddels uit mijn hoofd ken
Neehee...quote:
Ooohh ja dat ehhh theezakjequote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Ik weet alleen dat ik die van FokR inmiddels uit mijn hoofd ken
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb Chicken vandaag geaaid. Ook zo'n lieve rooie
Knikkerzakjequote:
Ik mag geen ja zeggen anders bant men mij.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:54 schreef Xiance het volgende:
owwwwwwwwwwwwwwww hullie bedoeld berry?
Lobbes was ook een goeie naam voor hem geweestquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij heeft me alleen al zeer gedaan.... Dat beest geeft zo hard kopjes tegen je neus ana dat 't wel een stoot lijktEn hij knabbelt aan je oor
Au.
Knákje!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:55 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je Knakje bedoelde.
God mag het weten.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Knákje!Nee! Waar is hij trouwens gebleven?
Hij ligt nu echt uitgestrekt over m'n bureau heenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lobbes was ook een goeie naam voor hem geweest
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij ligt nu echt uitgestrekt over m'n bureau heen
En hij duwt m'n toetsenbord de hele tijd weg
Schaar schijnt ook interessant te zijn.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:54 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Hai, we hadden het nét over jouw piemel.
Niet meer naar buiten gaan nu he trouwens?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:03 schreef wonderer het volgende:
[..]Ik wil ook een leenkat. Keihandig, kan Brad niet zeggen dat het te duur is
oh..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik mag geen ja zeggen anders bant men mij.
Ja hij zit de hele tijd te internetbankieren met die readerquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Overigens, mijn rekeningnummer issss.......
Herman van Veenquote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hij zit de hele tijd te internetbankieren met die reader
En te demake-uppen. Eem verpakkking watje sis natuurlijk ook god-de-lijk!
I know, I know! Ik zat het nieuws te kijken en herkende het tunneltjequote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Niet meer naar buiten gaan nu he trouwens?
Ja dat het dan eigenlijk een witte kat isquote:
Inmiddels gezien.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:09 schreef Xiance het volgende:
[..]
oh..
dan zal ik wijselijk met mijn hoofd knikken en niet zeggen dat ik het snap
Ja, precies, daarom. Mooooooie liedjesquote:
Huh?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Moin!Bunt d'r nog spulln in de anbieding of he 'k 't 'emist, dat Plundra of hoe heit 't?
Huh?quote:
Topicje teruglezen doet wonderenquote:
Ja sorry, het komt er op neer dat ik al een tijdje kussens wil kopen voor op mijn Klippan maar dat ik mij een paar dagen geleden bedacht dat ik dat hele Plundra gemist heb.quote:
maar het ding zelf is niet kromtquote:
Ik ga hem nu kijken. Op de tv. Via de PS3quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
De clifhanger van de laatste 2 eps van Skins is echt jawdropping
Gaat goed met me, dank je.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:49 schreef Xiance het volgende:
en met steve?
Daar moet nog 5 kilo vanafquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:38 schreef Waxxer het volgende:
Ja bah houd maar op!Steve is net zo lang als ik maar die schijnt, althans, dat staat op zijn profiel, maar 75 kilo te wegen!
En dan krijg ik toch weer dat olifantengevoel en vraag me af hoe ik het voor elkaar heb gekregen dat er allemaal aan te krijgen, terwijl ik nooit wekelijks in de snackbar heb gehangen ofzo.
Ja ik denk laat er dan een mes in zetten!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
maar het ding zelf is niet kromt
Het vel hangt er scheef omheen
Kat gaat toch vanzelf weg, dat doen katten.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
![]()
Het is toch hartverscheurend als je hem weer weg moet sturen?
Mán, wat wil je overhouden?!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:22 schreef Steve het volgende:
[..]
Gaat goed met me, dank je.
[..]
Daar moet nog 5 kilo vanaf.
Aan de andere kant, waarom zou hij per se moeten voldoen aan een of ander schoonheidsideaal?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja ik denk laat er dan een mes in zetten!
Je zult het maar niet weten en dan opeens hóp daar issie...
Vertel mij wat, ik ben nu "elders" en heb twee katten hier. Waar de één spint, kopjes geeft, op mijn schoot springt, steeds miauwt en tegen me aan loopt te rijden (quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kat gaat toch vanzelf weg, dat doen katten.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Herman van Veen als opa. If only.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:23 schreef Waxxer het volgende:
Mán, wat wil je overhouden?!Je heet toch geen Steef van Pees of wel??
Nou, zo ver wil ik niet gaan. Ik zie mensen die ik bewonder toch meestal liever als artiest en niet als mens. Kan het alleen maar tegenvallen.quote:
ja nu wil ook weten waar ik dat gedrocht kan aanschouwenquote:
Voor een dagje. Of een weekje.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, zo ver wil ik niet gaan. Ik zie mensen die ik bewonder toch meestal liever als artiest en niet als mens. Kan het alleen maar tegenvallen.
Teken ik voor.quote:
In het KPD topic over piemels, maar je mag geen namen noemen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja nu wil ook weten waar ik dat gedrocht kan aanschouwen
http://code.google.com/p/ps3mediaserver/quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga hem nu kijken. Op de tv. Via de PS3
Ik ben 1m93 hoor.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:26 schreef Steve het volgende:
[..]. Het valt echt wel mee hoor. Ben ook kleiner dan jij volgens mij.
Hoe is het met Waxxer?
Ik ga niet kijken.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja nu wil ook weten waar ik dat gedrocht kan aanschouwen
Ja hebk gedaan, maar ik snapte et niequote:
Plundra's laatste dag was afgelopen zaterdag...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja sorry, het komt er op neer dat ik al een tijdje kussens wil kopen voor op mijn Klippan maar dat ik mij een paar dagen geleden bedacht dat ik dat hele Plundra gemist heb.
Want dat is toch niet meer nu, of wel..?
Oooh ik ben 1.88 ofzo joh.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben 1m93 hoor.
Maar het gaat goed.Ik zit in een ander, leeg huis nu. Dus wel wat apart zo, in je eentje.
Nou ja, zo heel veel korter is dat niet!quote:
Waxxer helemaal naar Rotterdam?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:40 schreef oinaru_isan het volgende:
Waxxer wil er vast wel af en toe op passen.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:41 schreef oinaru_isan het volgende:
Maar geef wel goede instructies mee met betrekking tot de voeding en verzorging.
Alsof meneer zo klein is.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe groot is meneer dan?quote:
Het zal toch niet?!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
De clifhanger van de laatste 2 eps van Skins is echt jawdropping
Is dat te huur?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het zal toch niet?!
[ afbeelding ]
En de scene van Naomi.... "I love you so much it's killing me" .... was echt zo mooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |