quote:
Maar wel met de stem van Fann, en dies liefquote:
Achter de duinen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:51 schreef remlof het volgende:
Ik heb altijd wel lekker geneukt in Den Haag
Ow
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:53 schreef FANN het volgende:
Sinteâhrklaas en duh Keâhrstman hebbuh duh hielen nog niet gelich of ut geweld slaat alweiâh toe. Duh redactie juich dit natuuhrrelèk wel un beitje toe, want helemaal gein nieuws is oâk niks. Beitje zittuh kèken nâh ouduh beilden van asociale Rotteâhrdammeâhrs (dat is dubbelop) en andeâhre keâhrstfilmpies. Bloed, zweit en tranen willen we zien.
Nâh, duh heâhren zèn goed op weg. Radicaal links en rechts zèn elkâh weiâh lekkeâh aan ut uìtkotsen. Kotsen doen wè oâk, mâh dat komt van die teâhringkalkoen.
Wat wil ut geval. Duh konigin roept wat oveâh Wildeâhrs, Wildeâhrs roept wat oveâh duh konigin en duh moslims voelen zich beledigd. Mwa, gein noâd. Degene die reageâhren zèn slechts staatsgevaâhrlèke kneusies. Wat?!?! Staatsgevaâhrlèk. Binnenhof dicht..Centraal Station ligt plat..ramen en deuren dicht. Ut wôhdt weiâh spannend in duh Haag.....èndelèk!
Wat dacht je van een lekkere warreme hand.quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat dacht je van een lekkere warreme hand.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hier issie dan
Bekijk deze YouTube-video
Had ik ook gekund, maar ik ben meer van de vrouwenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:51 schreef remlof het volgende:
Ik heb altijd wel lekker geneukt in Den Haag
Ow
Jah, anders duurt het zo langquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:11 schreef FANN het volgende:
DAT WAS KORT !
Lekker Haags iddquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hier issie dan
Bekijk deze YouTube-video
Vond 'm een beetje tegenvallen.quote:
Jij hebt meerdere vrouwenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:06 schreef D. het volgende:
[..]
Had ik ook gekund, maar ik ben meer van de vrouwen
O dat viel best mee.quote:
Daar heb ik anderhalf jaar tussen gezeten, ben blij dat ik dat overleefd hebquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:14 schreef Coos het volgende:
[..]
O dat viel best mee.
Moet je me eens met echte hagenezen onder elkaar horen,
quote:
Maar die Jekkers en ook die Henk Bres kènnuh maah wènâg haags. Nèppaghs!quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ga jij nog leuke schoenen kopen voor de zomer?
Zo niet maakt het ook niet uitquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Oh, maar ik vind je schoenen mooi hoor
Ik heb al schoenenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ga jij nog leuke schoenen kopen voor de zomer?
Doe es niet zo lullig, dat doe ik toch al?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Zo niet maakt het ook niet uit, als ik ze maar mooi vind
Ja maar ik kan het veul beterquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Doe es niet zo lullig, dat doe ik toch al?
Heul nietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:25 schreef FANN het volgende:
[..]
dat klinkt net zo stom als, ''ik heb al een boek''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |