quote:
Maar wel met de stem van Fann, en dies liefquote:
Achter de duinen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:51 schreef remlof het volgende:
Ik heb altijd wel lekker geneukt in Den Haag
Ow
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:53 schreef FANN het volgende:
Sinteâhrklaas en duh Keâhrstman hebbuh duh hielen nog niet gelich of ut geweld slaat alweiâh toe. Duh redactie juich dit natuuhrrelèk wel un beitje toe, want helemaal gein nieuws is oâk niks. Beitje zittuh kèken nâh ouduh beilden van asociale Rotteâhrdammeâhrs (dat is dubbelop) en andeâhre keâhrstfilmpies. Bloed, zweit en tranen willen we zien.
Nâh, duh heâhren zèn goed op weg. Radicaal links en rechts zèn elkâh weiâh lekkeâh aan ut uìtkotsen. Kotsen doen wè oâk, mâh dat komt van die teâhringkalkoen.
Wat wil ut geval. Duh konigin roept wat oveâh Wildeâhrs, Wildeâhrs roept wat oveâh duh konigin en duh moslims voelen zich beledigd. Mwa, gein noâd. Degene die reageâhren zèn slechts staatsgevaâhrlèke kneusies. Wat?!?! Staatsgevaâhrlèk. Binnenhof dicht..Centraal Station ligt plat..ramen en deuren dicht. Ut wôhdt weiâh spannend in duh Haag.....èndelèk!
Wat dacht je van een lekkere warreme hand.quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat dacht je van een lekkere warreme hand.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hier issie dan
Bekijk deze YouTube-video
Had ik ook gekund, maar ik ben meer van de vrouwenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:51 schreef remlof het volgende:
Ik heb altijd wel lekker geneukt in Den Haag
Ow
Jah, anders duurt het zo langquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:11 schreef FANN het volgende:
DAT WAS KORT !
Lekker Haags iddquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hier issie dan
Bekijk deze YouTube-video
Vond 'm een beetje tegenvallen.quote:
Jij hebt meerdere vrouwenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:06 schreef D. het volgende:
[..]
Had ik ook gekund, maar ik ben meer van de vrouwen
O dat viel best mee.quote:
Daar heb ik anderhalf jaar tussen gezeten, ben blij dat ik dat overleefd hebquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:14 schreef Coos het volgende:
[..]
O dat viel best mee.
Moet je me eens met echte hagenezen onder elkaar horen,
quote:
Maar die Jekkers en ook die Henk Bres kènnuh maah wènâg haags. Nèppaghs!quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ga jij nog leuke schoenen kopen voor de zomer?
Zo niet maakt het ook niet uitquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Oh, maar ik vind je schoenen mooi hoor
Ik heb al schoenenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ga jij nog leuke schoenen kopen voor de zomer?
Doe es niet zo lullig, dat doe ik toch al?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Zo niet maakt het ook niet uit, als ik ze maar mooi vind
Ja maar ik kan het veul beterquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Doe es niet zo lullig, dat doe ik toch al?
Heul nietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:25 schreef FANN het volgende:
[..]
dat klinkt net zo stom als, ''ik heb al een boek''
Het was dan ook een uitdrukking van Fannquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik begrijp dan weer niet wat een boek nu met schoenen te maken heeft
Fann, ik heb nog een videofilmpje waarop ik een leipe Belg zover kreeg dat hij dat voor de camera ging zingen.quote:
Ja, dat zal de komende maanden wel lekker uitgemolken wordenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:30 schreef Coos het volgende:
In NOVA gaat het alweer over die koterhopsers.
Ik heb al een boek is een veel gebruikte uitdrukking.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik begrijp dan weer niet wat een boek nu met schoenen te maken heeft
ja ik zeg doen !quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Fann, ik heb nog een videofilmpje waarop ik een leipe Belg zover kreeg dat hij dat voor de camera ging zingen.![]()
Als ik dat ooit kan digitaliseren en het kan vinden dan plaats ik dat hier.
Nee, was zeker tijdens het koken.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb je niet die Frater? van 80 nog horen janken om vergeving?
Dan moet je wel je best doen. Ik geloof dat die Katholieke Kerk de grootste grootgrondbezitter ter wereld is. Was ooit eens een uitzending over. Die Kerk is puissant rijkquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, was zeker tijdens het koken.
Maar het is dus wereldwijd hè. Mooie gelegenheid om ze failliet te procederen.
ow misschien gaat een bakkie pleur wel helpenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Douw d'r dan snel een kroket of een ijsje in
Dat gaat onderweg naar keuken in slaap vallen, kun je vergif op innemenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:40 schreef FANN het volgende:
[..]
ow misschien gaat een bakkie pleur wel helpen![]()
effe maken
Is er nieuws dan?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:42 schreef Kally het volgende:
FF bijlezen over de F1 hoor
Nee niks bijzonders, iets over de motoren van Renault, met de engine freeze, mogen ze aanpassingen doenquote:
Noemenswaardig F1 nieuws doelde ik opquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Er is altijd nieuws, dat gaat immer door
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:49 schreef Kally het volgende:
Schrik me de kolere, zit ik te lezen krijg ik een pop-up van Edwin Evers met drumstel
Ik kon er niet om lachenquote:
Ja, daar gaat het de halve middag en hele avond al over op WGR. Ik vind het onbegrijpelijk, volgens mij was het moord. Maar de meningen verschillenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:54 schreef Kally het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)oodslag__.html?p=1,1
![]()
Ik kijk op RTLquote:
Ik ga beslissen op basis van de prijsstijgingen die ik zie onder "team management"quote:
Ben benieuwd wat ze inmiddels al weten over het hoe en waaromquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:54 schreef Kally het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)oodslag__.html?p=1,1
![]()
Ja maar zullen wij dat niet pas horen als er een rechtzaak komt, over wat? minimaal een jaarquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze inmiddels al weten over het hoe en waarom
op formula1.com ookquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:59 schreef Kally het volgende:
Op RTL heb je zo'n schattig LG tellertje, die precies verteld hoe lang nog tot de volgende race![]()
Blijf een vrouw he![]()
Ik denk dat ze wel eerder met een verklaring komen hoorquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar zullen wij dat niet pas horen als er een rechtzaak komt, over wat? minimaal een jaar
Ik heb een nieuwe telefoon, wil er internet op maar dan moet ik eerst weer langs de winkel, dat ging niet via de sitequote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:01 schreef D. het volgende:
[..]
op formula1.com ook
en op mijn telefoon ook
Tja, dan had je maar een iPhone moeten nemenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe telefoon, wil er internet op maar dan moet ik eerst weer langs de winkel, dat ging niet via de site, denk dat ik dat morgen maar even ga doen
Pfff kut T-Mobile ze kennen het type van mijn LG niet eens hahahaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:04 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, dan had je maar een iPhone moeten nemen
Ik heb ook liever Vodafonequote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Pfff kut T-Mobile ze kennen het type van mijn LG niet eens hahaha
Gewoon ff uitzetten (en daarna weer aanquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:07 schreef Kally het volgende:
Trouwens I-Phone whahaha die heb ik vast laten slaan bij een vriend van me toen ik hem iets stuurde, hij kon niks meer ermee
Op zich geen klagen maar mijn vorige telefoon kon ik geen oproepen beantwoordenquote:
Nee hahaha, hij moest weer iets binnenhalen via het internet, weet ik het, nou ja hij doet het weer, zal hem van de week nog ff iets sturenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:10 schreef D. het volgende:
[..]
Gewoon ff uitzetten (en daarna weer aan), dan doet ie het weer
Als over 4 maanden mijn abo afgelopen is kijk ik wel waar ik naar toe kanquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Op zich geen klagen maar mijn vorige telefoon kon ik geen oproepen beantwoorden![]()
, was een touchscreen maar die sloeg op zwart als ik gebeld werd, kon alleen naderhand terugbellen, ik naar de winkel en daar deed hij het natuurlijk wel
en dan wordt je gewoon weggestuurd, niet verder kijken, bleek dus heel vaak voor te komen
Je was jaloers en probeerde de zijne te saboteren?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee hahaha, hij moest weer iets binnenhalen via het internet, weet ik het, nou ja hij doet het weer, zal hem van de week nog ff iets sturen
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:12 schreef D. het volgende:
[..]
Je was jaloers en probeerde de zijne te saboteren?
Nee, op hemquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:14 schreef Kally het volgende:
[..]
jaloers, op een telefoon????? Nee
stuurde iets heel onschuldigs....alhoewel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |