abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79436655
In de telegraaf staat dat Sander V. zijn pedofiele neigingen zou hebben bekend. Ik denk dat de Telegraaf zijn huiswerk weer eens niet goed doet. Voor een pedofiel was Milly allang niet meer interessant, daarvoor was ze al te veel ontwikkeld.... Maar het woord efebofilie is weer te moeilijk natuurlijk, dat strijkt niet met dat wat mesnen graag willen denken.
Desondanks blijft het absurd om te lezen dat Sander wilde helpen met zoeken en keek onder de gekste plekken zoals onder auto´s enzo....

http://www.telegraaf.nl/b(...)gen_V._bekend__.html
I had a signature once. It was awful.
pi_79436730
quote:
Op maandag 22 maart 2010 07:22 schreef zoeperzazke het volgende:
Desondanks blijft het absurd om te lezen dat Sander wilde helpen met zoeken en keek onder de gekste plekken zoals onder auto´s enzo....

http://www.telegraaf.nl/b(...)gen_V._bekend__.html
Het is een vrij logische bezigheid voor een agent, die er alle belang bij heeft om te acteren dat hij ook geschokt is door het plotseling verdwijnen van een buurmeisje. Het zou pas absurd zijn wanneer hijj als 1 vd weinige buurtbewoners er onverschillig tegenover stond (voor de buitenwacht).
The time you enjoy wasting is not wasted time.
pi_79436752
quote:
Op maandag 22 maart 2010 07:39 schreef Theoria_Colorum het volgende:

[..]

Het is een vrij logische bezigheid voor een agent, die er alle belang bij heeft om te acteren dat hij ook geschokt is door het plotseling verdwijnen van een buurmeisje. Het zou pas absurd zijn wanneer hijj als 1 vd weinige buurtbewoners er onverschillig tegenover stond (voor de buitenwacht).
True, maar onder auto´s??
I had a signature once. It was awful.
pi_79436822
quote:
Op maandag 22 maart 2010 07:43 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

True, maar onder auto´s??
Dat is een bezigheid van iemand die voor de buitenwacht op dat moment wenst te acteren dat hij er alles aan doet om haar te vinden. Cynisch gezien zou je juist zoiets verdacht kunnen noemen.
pi_79436897
Een psychopaat wil juist betrokken zijn bij het onderzoek.
pi_79436968
quote:
Op maandag 22 maart 2010 08:02 schreef kadeya het volgende:
Een psychopaat wil juist betrokken zijn bij het onderzoek.
Dat is idd vaker zo, en in dit geval had de dader er ook direct belang bij om iig betrokkenheid te veinzen.

Overigens is het nog maar de vraag of Sander V. een psychopaat is.
pi_79437023
http://www.telegraaf.nl/b(...)_bekend__.html?p=1,1

Pedofiele neigingen bekend. Voila, nummer_zoveel.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_79437072
quote:
Op maandag 22 maart 2010 08:12 schreef El_Matador het volgende:

quote:
In Milly’s buurt heerst onbegrip: „Het lijkt erop alsof justitie die agent de hand boven het hoofd houdt.”
Royal sadness. De kortzichtige, volkse onderbuikgevoelens voeren weereens de boventoon. Zo'n achterbuurt was het toch niet?
pi_79437079
quote:

Gewoon nog speculatie... het is weer gebaseerd op wat collega's zouden hebben gezegd. Omdat hij flirt met jonge meiden. Wat vinden hun jong? 15? 16? 18?

En meiden van 12/13 zijn voor de meeste pedofielen al wat te oud hoor
  maandag 22 maart 2010 @ 08:18:35 #110
262 Re
Kiss & Swallow
pi_79437082
quote:

leuke telegraaf berichtgeving ... tuurlijk vertoonde hij flirterig gedrag naar jonge meiden, dat maakt je namelijk pedofiel
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_79437096
quote:
Op maandag 22 maart 2010 08:18 schreef Theoria_Colorum het volgende:

[..]

[..]

Royal sadness. De kortzichtige, volkse onderbuikgevoelens voeren weereens de boventoon. Zo'n achterbuurt was het toch niet?

Moet je "kortzichtig" (eerder het tegenovergestelde), "volks" en "onderbuikgevoelens (?) hebben/zijn om te vermoeden dat er bij de politie en justitie ietsje meer aan de hand is (corruptie) dan men over het algemeen denkt?

Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_79437103
quote:
Op maandag 22 maart 2010 08:18 schreef Re het volgende:

[..]

leuke telegraaf berichtgeving ... tuurlijk vertoonde hij flirterig gedrag naar jonge meiden, dat maakt je namelijk pedofiel
Flirten met meisjes onder de 16 wel ja. Zeker als je zelf 26 bent.

pi_79437123
quote:
Op maandag 22 maart 2010 08:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dan snap jij nog niet zo goed wat pedofiel is. En hoe 'vrouwelijk' de gemiddelde 16-jarige er uit ziet.
pi_79437126
quote:
Op maandag 22 maart 2010 08:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Moet je "kortzichtig" (eerder het tegenovergestelde), "volks" en "onderbuikgevoelens (?) hebben/zijn om te vermoeden dat er bij de politie en justitie ietsje meer aan de hand is (corruptie) dan men over het algemeen denkt?

Nee. Maar in deze context niet (willen) begrijpen dat de aanklacht in 1e instantie doodslag is, is wel heel dom. Jij lijkt volledig te delen in de malaise, als je dat niet begrijpt.
  maandag 22 maart 2010 @ 08:21:54 #115
262 Re
Kiss & Swallow
pi_79437127
quote:
Op maandag 22 maart 2010 08:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

nee dat maakt je geen pedofiel, maar dit is natuurlijk heerlijk voer
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_79437136
quote:
Op maandag 22 maart 2010 08:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ah, heb je je alu-hoedje ook al op? Lees je even een beetje in anders. Het kan nog aangepast worden naar moord, maar het is gewoon een juridisch verschil. Moord moet met voorbedachte rade zijn, doodslag niet. En aangezien die 'voorbedachte rade' weleens heel moeilijk te bewijzen kan zijn is het safer nu voor doodslag te gaan. Moord kan altijd nog toegevoegd worden.
pi_79437137
quote:
Op maandag 22 maart 2010 08:21 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dan snap jij nog niet zo goed wat pedofiel is. En hoe 'vrouwelijk' de gemiddelde 16-jarige er uit ziet.
Er is helemaal geen eenduidige definitie voor "pedofiel" en dus is er niks "aan te snappen voor mij", met je badinerende toontje.

pi_79437141
quote:
Op maandag 22 maart 2010 08:21 schreef Theoria_Colorum het volgende:

[..]

Nee. Maar in deze context niet (willen) begrijpen dat de aanklacht in 1e instantie doodslag is, is wel heel dom. Jij lijkt volledig te delen in de malaise, als je dat niet begrijpt.
Doodslag kan niet door een pedofiel gepleegd worden?

pi_79437149
quote:
Op maandag 22 maart 2010 08:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

pi_79437156
quote:
Op maandag 22 maart 2010 08:22 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ah, heb je je alu-hoedje ook al op? Lees je even een beetje in anders. Het kan nog aangepast worden naar moord, maar het is gewoon een juridisch verschil. Moord moet met voorbedachte rade zijn, doodslag niet. En aangezien die 'voorbedachte rade' weleens heel moeilijk te bewijzen kan zijn is het safer nu voor doodslag te gaan. Moord kan altijd nog toegevoegd worden.
Het gaat niet over moord of doodslag. Dat is trouwens allemaal juridisch gewauwel. Waar het om gaat is dat deze vent een wandelende bom is. Dit soort gasten doet dit vaker als ze niet voor levenslang gestopt worden.

pi_79437169
quote:
Op maandag 22 maart 2010 08:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Aub, lees je eerst even in voordat je zo achterlijk begint te blaten. Het zegt al genoeg dat jij De Telegraaf als referentiekader hanteert.
pi_79437180
quote:
Op maandag 22 maart 2010 08:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het gaat niet over moord of doodslag. Dat is trouwens allemaal juridisch gewauwel. Waar het om gaat is dat deze vent een wandelende bom is. Dit soort gasten doet dit vaker als ze niet voor levenslang gestopt worden.
Juridisch gewauwel

Jij draagt hem liever met pek en veren door de stad of verklaart hem vogelvrij?

Hij heeft bekend, is aangehouden, zit in de bak. Dat 'juridische gewauwel' is waar het nu om draait.
pi_79437190
quote:
Op maandag 22 maart 2010 08:25 schreef Theoria_Colorum het volgende:

[..]

Aub, lees je eerst even in voordat je zo achterlijk loopt te blaten. Het zegt al genoeg dat je De Telegraaf als referentiekader hanteert.
Wat lul je? Ik reageer op een nieuwsbericht en de discussie die ik hier daarover had (o.a. met nummer_zoveel).

Oh en de bron afvallen is altijd makkelijk natuurlijk. Telegraaf = fout DUS onzin. Over kortzichtig gesproken.

pi_79437203
quote:
Op maandag 22 maart 2010 08:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat lul je? Ik reageer op een nieuwsbericht en de discussie die ik hier daarover had (o.a. met nummer_zoveel).

Oh en de bron afvallen is altijd makkelijk natuurlijk. Telegraaf = fout DUS onzin. Over kortzichtig gesproken.
Als ze goede bronnen hadden voor dat artikel zou ik het geloven. Maar nu berust het weer op roddel en achterklap. En jij lijkt nou ook niet echt kennis van zaken te hebben als je iemand die 26 is en zogezegd op iemand van 16 zou kunnen vallen een pedofiel noemt
pi_79437226
quote:
Op maandag 22 maart 2010 08:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je speculeert in het wilde weg en meent recht van spreken te hebben door een crappy bron te hanteren. Daarnaast doe jij aannames die enkel duiden op naiviteit.

Je stelt zelfs voor de hand liggende vragen.. Hoe haal je het in je hoofd dat jouw mening er dan nog toe doet?

[ Bericht 0% gewijzigd door Theoria_Colorum op 22-03-2010 08:38:33 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')