Ohw okquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:19 schreef swollywood het volgende:
[..]
Iedereen zit in Hedon voor Zwolle gaat Vreemd.
Zelfs Navvy en Ps2K.
Als ik me huisje straks/ooit af heb misschien ook welquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:27 schreef slenderhose het volgende:
Eigenlijk zit iedereen uit dit topic in hedon, op jou na
quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:27 schreef slenderhose het volgende:
Eigenlijk zit iedereen uit dit topic in hedon, op jou na
Hehe, morgenquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:50 schreef stellarium het volgende:
goede morgen op deze mooie morgen!
Ik ga zo ook maar eens aan het werk, terwijl de rockdeerne vreselijk ligt te snurken in bed. Wat een lawaai!
Goedemorgen!quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:50 schreef stellarium het volgende:
goede morgen op deze mooie morgen!
Ik ga zo ook maar eens aan het werk, terwijl de rockdeerne vreselijk ligt te snurken in bed. Wat een lawaai!
Ik wil wel met jou knuffelenquote:
Ik ben dan ook raar (en liefquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:55 schreef see-through het volgende:
[..]
Ik wil wel met jou knuffelen
Jasper knuffelde mij gisteren tot 2 keer toe O_o, dat was raar
Nu moet je het niet meteen te hoog in de bol krijgen he! Ik snap dat dat lastig is met bijna 2 meter maar toch!quote:
Soms ben ik een tikkie te zelfverzekerdquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:02 schreef see-through het volgende:
[..]
Nu moet je het niet meteen te hoog in de bol krijgen he! Ik snap dat dat lastig is met bijna 2 meter maar toch!
Lekker he! Hahaha, t was echt donders gezellig!quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:14 schreef Cyntiaa het volgende:
Knuffelen, tieten knijpen en billen beslaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |