Morgen weer een dag...
*DUH*
Ik was er 15 minuten te laat. Al helemaal doorgedraaid in de auto, heb maar harde muziek opgezet, die ik luidkeels ben gaan meebrullen, ter voorkoming dat ik mijn auto straks op mijn voorganger zijn bumper zou parkeren. Staat daar, achter de balie, een vrouw met de meest irritante stem die ik ooit heb gehoord. "Ja, onze policy is, 5 minuten te laat, een nieuwe afspraak maken!" alsof ik een klein kind was ofzo. "Nou, ik ga het wel even vragen hoor, maar ik denk dat u weinig kans maakt!" en terwijl ze aan het bellen was, vroeg een andere baliemedewerker of ik al geholpen werd. Ik heb net iets te hard gezegd dat ik dat niet zeker wist, waarop ik toch nog gewoon voor mijn afspraak kon blijven zitten.
Nu ben ik stuk. Ik heb in een uur tijd, al mijn energie voor de rest van de dag verbruikt geloof ik. En dan te bedenken dat ik nog wel ander werk wilde gaan zoeken vandaag. Verdomme! Nou moet ik eerst weer een uur gaan liggen, voor ik mezelf weer bij elkaar heb.
Kan mijn hoofd niet eens uit?! Kunnen die rare stress symptomen eens ophouden?! Ik wil verder met mijn leven, en dat gaat niet op deze manier! Ik ben dat aanstellen zat, verdorie! Dat is voor andere mensen, maar niet voor mij!
Een uur, langer ga ik niet liggen. Dan moet het maar weer over zijn.
Ik .. ik voel met prima ..ben na de vakantie in engeland en de pirikelen rond ons nieuwe huis , helemaal opgeladen en vol energie. Heb er dus zin in en ga lekker samen met phoentje vanaf vrijdag hard werken in ons nieuwe huis
Ik moest weg. Nou ben ik thuis. Ik kan natuurlijk niet slapen. Maar wakker blijven trek ik ook niet. Ik heb hoofdpijn, en ik wil janken. Dat zou nog een problematisch kunnen worden, aangezien me dat al een jaar niet meer lukt. Ik zou heel goed in mijn eentje het begrip "tegen de muur op rennen" kunnen herdefinieeren. Ik weet niet waar ik het zoeken moet. Of ik het uberhaupt wel moet zoeken. Ik denk dat ik gewoon moet slapen. Nee, dat WEET ik. Ik schrok net van mijn eigen schaduw, dat zou toch genoeg moeten zeggen.
Oooooohhhh, en nou krijg ik smsjes van de mensen die nog in de kroeg zitten. Ik word niet goed! Laat me met rust! Alles moet uit! Ik moet slapen....
Lang leve de Temazepam! Het laatste redmiddel, voor onwillige zielen..... *zucht*
What means : aan de ene kant, dikke lol, en blij zijn, en aan de andere kant weer een hoop gedachtes waar ik niets mee kan, of die ik niet wil...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |