abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 mei 2002 @ 17:48:59 #126
19003 Rampage2K
*be on the ~ : tekeergaan
pi_4254529
Voel me wel goed, net ff hard getraind met lekkere weer en dat ging dus wel goed!
Zie/spreek m'n vriendin de laatste tijd wat minder, maar dat kan ik wel begrijpen, morgen beginnen d'r examens, dus nog ff 1,5 weekje doorbijten.
pi_4257783
Ik heb zin, om iedereen die me dwars zit, gruwelijk in elkaar te butsen, en er pas mee ophouden, wanneer ik me weer goed voel.
  dinsdag 21 mei 2002 @ 00:27:28 #128
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_4260270
Vandaag was goed! Leuke dingen gedaan. Zit alleen in mijn maag met morgen. Moet iets doen waar ik al een paar dagen tegenop zit te hikken. Maar ik ga het doen, alhoewel ik mezelf nu aardig aan het opnaaien ben. *kreun* Maar het moet! Ik ga het doen! *narf*
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 21 mei 2002 @ 06:09:32 #129
3878 Vork
Manisch creatief
pi_4261399
bah lange zware dag wordt dit vandaag, geestelijk en lichamelijk... Ik voel me er iig niet prettiger door, misschien wel na vandaag.
  dinsdag 21 mei 2002 @ 06:46:43 #130
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_4261416
Vandaag lange dag op school, maar een erg rieleks weekend gehad dus ik vind het niet erg . Voel me dus prima
  dinsdag 21 mei 2002 @ 06:47:46 #131
24440 Soltis
*wobble*
pi_4261417
Beetje moe, maar gelukkig is het bijna tijd om naar huis tegaan en lekker het bed in te duiken
pi_4261441
voel me kut. heb zo een toets en een presentatie. en ik heb geen idee hoe die presentatie in elkaar moet.. .. help
  dinsdag 21 mei 2002 @ 11:23:30 #134
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_4262895
Hoofdpijn, door een joint en ongesteld en pijnstillers die ik tegen de ongesteld had genomen. Verder wel lekker...
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 21 mei 2002 @ 15:28:00 #135
19003 Rampage2K
*be on the ~ : tekeergaan
pi_4266245
KUT!
Schooldag was nogal confronterend met hoeveel ik achter lig en hoe snel dat weer moet worden ingehaald. Betogende spreekbeurt en rijexamen in aantocht over een weekie, baal ik ook al van! En ik ben moe
  dinsdag 21 mei 2002 @ 21:05:28 #136
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_4270246
Dom.
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
  dinsdag 21 mei 2002 @ 23:51:39 #137
20176 Madkow
Mooi verhaal...
pi_4273524
ik weet het niet meer...
NEXT!
pi_4273561
verward.. weet niet wat ik moet doen, de kans zit er in dat ik mijn studie dit jaar weer niet haal, dan moet ik full time gaan werken volgend jaar, maar dat wil ik niet, maar ik krijg maar geen motivatie, verder kan ik het ook niet aan mijn ouders vertellen omdat zijn ontzettend teleurgesteld in mij zullen zijn, en ik ze heb voorgelogen dat het goedgaat
pi_4273594
Slaperig, vermoeid en nog meer van dat soor weinig-slaap-symptomen. Die ga ik zometeen even verwijderen door middel van het beste medicijn wat er bestaat.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_4273915
Moe, en ik zou het wel fijn vinden, als iemand die van me hield, er voor me was om fijn mee te knuffelen.

Morgen weer een dag...

woensdag 22 mei 2002 @ 08:04:33 #141
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_4275117
Moe, last van hooikoorts en wegwillend.
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
  woensdag 22 mei 2002 @ 08:31:37 #142
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_4275194
Verward...
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  woensdag 22 mei 2002 @ 08:47:34 #143
26735 In_het_kippenhok
Suggestief? Nee toch?
pi_4275302
Alsof het leven niet leuk meer is...
Always look at the bright side in life they say.... Perhaps if I close my eyes?
pi_4275318
Uitgeslapen en vrolijk Ik heb echt zin in vandaag. Ga vanavond weer eens bij mijn oude studentenhuis langs om gezellig te Catannen en heel veel biertjes te drinken en daarna naar de kroeg te gaan. Ik hoef verder ook maar tot 14:30 te werken vandaag , dus dat is ook wel relaxed. En ik ben morgen ook vrij, want dan heb ik een symposium. En het is ook nog eens mooi weer!!!
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
  woensdag 22 mei 2002 @ 11:17:05 #145
14746 k_i_m
pi_4276704
Ik moest dus naar het GAK. Ik zag al file staan, richting Hilversum, dus ik dacht: Ha! Ik ga wel over de snelweg.

*DUH*

Ik was er 15 minuten te laat. Al helemaal doorgedraaid in de auto, heb maar harde muziek opgezet, die ik luidkeels ben gaan meebrullen, ter voorkoming dat ik mijn auto straks op mijn voorganger zijn bumper zou parkeren. Staat daar, achter de balie, een vrouw met de meest irritante stem die ik ooit heb gehoord. "Ja, onze policy is, 5 minuten te laat, een nieuwe afspraak maken!" alsof ik een klein kind was ofzo. "Nou, ik ga het wel even vragen hoor, maar ik denk dat u weinig kans maakt!" en terwijl ze aan het bellen was, vroeg een andere baliemedewerker of ik al geholpen werd. Ik heb net iets te hard gezegd dat ik dat niet zeker wist, waarop ik toch nog gewoon voor mijn afspraak kon blijven zitten.

Nu ben ik stuk. Ik heb in een uur tijd, al mijn energie voor de rest van de dag verbruikt geloof ik. En dan te bedenken dat ik nog wel ander werk wilde gaan zoeken vandaag. Verdomme! Nou moet ik eerst weer een uur gaan liggen, voor ik mezelf weer bij elkaar heb.

Kan mijn hoofd niet eens uit?! Kunnen die rare stress symptomen eens ophouden?! Ik wil verder met mijn leven, en dat gaat niet op deze manier! Ik ben dat aanstellen zat, verdorie! Dat is voor andere mensen, maar niet voor mij!

Een uur, langer ga ik niet liggen. Dan moet het maar weer over zijn.

In my life
Why do I smile
  woensdag 22 mei 2002 @ 11:21:21 #146
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_4276761
Sterkte K_I_M

Ik .. ik voel met prima ..ben na de vakantie in engeland en de pirikelen rond ons nieuwe huis , helemaal opgeladen en vol energie. Heb er dus zin in en ga lekker samen met phoentje vanaf vrijdag hard werken in ons nieuwe huis

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  woensdag 22 mei 2002 @ 23:56:21 #147
14746 k_i_m
pi_4287381
2e keer vandaag. Jammer. Dat is me nog niet eerder gelukt. Ik zit er doorheen. Ik ben stuk. Ik trek het niet meer. Ik zat net nog gezellig met vrienden in de kroeg, waarvan ik er 1 al een hele tijd niet meer gezien had, en het was leuk, en gezellig, en ik moest weg. Ik weet niet waarom.

Ik moest weg. Nou ben ik thuis. Ik kan natuurlijk niet slapen. Maar wakker blijven trek ik ook niet. Ik heb hoofdpijn, en ik wil janken. Dat zou nog een problematisch kunnen worden, aangezien me dat al een jaar niet meer lukt. Ik zou heel goed in mijn eentje het begrip "tegen de muur op rennen" kunnen herdefinieeren. Ik weet niet waar ik het zoeken moet. Of ik het uberhaupt wel moet zoeken. Ik denk dat ik gewoon moet slapen. Nee, dat WEET ik. Ik schrok net van mijn eigen schaduw, dat zou toch genoeg moeten zeggen.

Oooooohhhh, en nou krijg ik smsjes van de mensen die nog in de kroeg zitten. Ik word niet goed! Laat me met rust! Alles moet uit! Ik moet slapen....

Lang leve de Temazepam! Het laatste redmiddel, voor onwillige zielen..... *zucht*

In my life
Why do I smile
pi_4288367
Voel me owkeej!!

Half aangeschoten, en net toch wel de mooiste aanbieding in me leven gehad

pi_4290136
Tis weer bijna weekend....

What means : aan de ene kant, dikke lol, en blij zijn, en aan de andere kant weer een hoop gedachtes waar ik niets mee kan, of die ik niet wil...

pi_4293119
Voel me op zich wel redelijk, maar heb echt het idee dat m'n vrolijke ik al weken op vakantie is of zo. Er kan bijna geen lachje vanaf. In ieder geval niets spontaan. Terwijl ik eerst altijd vrolijk was en flink liep te geinen op het werk en zo. Zucht... liefde...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')