1 oktober 1962
Eerst zijn het de eerste seconden. Je loopt, doet passen, je steekt een sigaret op. Dan zijn het de eerste minuten, je loopt, langs het water in het donker, je rookt, je denkt. De eerste minuten dat je haar voor het laatst gezien hebt. Je hebt nog achterom gekeken, maar de deur was al dicht, zoals je andere keren achterom hebt gekeken, en je een open deur zag, met haar erin, wuivend, een handkusje gevend. Je loopt door, denkt, je rookt, kijkt naar het water, je ziet heel bewust iemand met een handkoffertje achter op zijn fiets voorbijrijden, je vraagt je af waarom hij zo laat nog met een koffertje achterop fietst. (Dan moet je wel een zware koffer achterop nemen, zei zij.) Je loopt, komt bij je huis, je steekt de sleutel in het slot, gaat naar binnen. Je kijkt om je heen, of je nog sporen van haar ziet. Je ziet een haarspeld liggen, je ruikt eraan. Haar geur. Je ziet de peukjes op de grond die zij per ongeluk liet vallen, je voelt haar nog op je huid, haar buik nog op jouw buik bewegen, je kijkt rond, maar ziet geen sporen meer. Ze is weg. Je gaat slapen, je wordt wakker, dat zijn de eerste uren, je werkt, eet, slaapt, wordt wakker, eet, werkt, slaapt, dat zijn de eerste dagen. Dan de eerste weken, de eerste weken dat ik haar voor het laatst heb gezien. Dan, dan vergeet ik haar, langzaam, maar als ik aan haar denk, zal het goed zijn, en mooi. Ik voel haar tegen me aan, haar borsten tegen mijn borst. Dit zijn de eerste minuten. Zij is weg.
quote:* Mordreth geeft Jerney een dikke knuffel.
Op maandag 13 mei 2002 00:22 schreef jerney het volgende:
Gefrustreerd, bezorgd, boos.In een woord: KUT!
Ik ga nu echt slapen morgen weer school
.
KLOTE OPA die ons hele gezin naar de klote helpt!!!!!!!!
Maar die SCHELE grensrechter die had gewoon moeten zien dat dit gewoon 3 fucking meters buitenspel was
Voor mij heeft FC Utrecht gewoon de beker
![]()
ik houd van haar met elke vezel in mijn lijf ![]()
![]()
![]()
juist omdat ik zoveel om haar geef, zou ik haar ook moeten kunnen loslaten
(nu weetik nog niet hoe ik me voel op dit moment. k denkt neutraal
)
alleen gaat dat zo onbeschrijfelijk hard tegen mijn gevoel in...
...maar ik moet wel...
quote:* knuf * en sterkte
Op maandag 13 mei 2002 08:21 schreef matthijn99 het volgende:
...en dan ga ik nu maar proberen van de nood een deugd te maken
deze gedwongen stilte aangrijpen om er zelf misschien afstand van te kunnen nemen..alleen gaat dat zo onbeschrijfelijk hard tegen mijn gevoel in...
...maar ik moet wel...![]()
collega komt niet ivm zelfmoord schoonvader....
quote:ook een een knuf en een kus en sterkte
Op maandag 13 mei 2002 08:25 schreef DaMSWer het volgende:
Alleencollega komt niet ivm zelfmoord schoonvader....
quote:Dat doet me goed
Op maandag 13 mei 2002 08:26 schreef Jory het volgende:[..]
ook een een knuf en een kus en sterkte
quote:Zo de tering... Das niet zo mooi..
Op maandag 13 mei 2002 08:25 schreef DaMSWer het volgende:
Alleencollega komt niet ivm zelfmoord schoonvader....
En nu klaar voor de verhuizing en de verbouwing van ons nieuwe optrekje.
quote:Oe mooi.. Wij moeten nog beginnen
Op maandag 13 mei 2002 12:28 schreef Lord Dreamer het volgende:
En nu klaar voor de verhuizing en de verbouwing van ons nieuwe optrekje.
(ok, vergeleken met diegene bij wie het net uit is met hun vriend(in) heb ik dan weinig te klagen, maar het blijft klote)
Ook
,
, en
quote:
Op maandag 13 mei 2002 17:56 schreef DarkElf het volgende:
waardeloos
quote:anderen vinden dat niet zo te zien:
Op maandag 13 mei 2002 17:56 schreef DarkElf het volgende:
waardeloos
Dit jaar is de grote dag:--------------------------------> Ik ga trouwen!
dussss
Ik denk dat ik me in ga zetten voor het tegengaan van het broeikas effect. En wel om het volgende; Ik denk erover mezelf te gaan ingraven, ergens in Rusland, waar ze permafrost hebben. Als ik mij nou inzet, tegen het broeikas effect, is de kans kleiner, dat ze me snel weer uitgraven.
Achtergrondverhaal: Omdat ik een huis zoek in omgv Adam (werk) en nog niets kan vinden woon ik tijdelijk bij mn vriend en zijn moeder, en sinds kort ook haar vriend in ![]()
Die vriend van haar is zo'n gigantische kloothommel
Hij is ongv 40 jaar oud en heeft nog nooit eerder samengewoond met iemand en "delen" is zijn "grootste" probleem
)
Gisteren barste een beetje de bom, hij viel mn vriend aan (hield een vast bij zn keel
ed) en schreeuwen dat ie deed, dat ie em wat aan zou doen. Dat mn vriend naar hem moest luisteren (
tis niet zn vader!) want anders zou ie em uit het huis (NIET zijn huis!) schoppen.... Ik sprong er tussen, slaat die kloot mij bijna tegen mn gezicht ![]()
We wilden alleen maar een fles drinken mee naar zijn kamer nemen omdat we gingen eten. ![]()
Oja hij haalt de boodschappen, het is dus "zijn"drinken
quote:Zou het er maar eens goed met z'n moeder over hebben als ik hem was... maar ik neem aan dat ie dat al doet/gedaan heeft...
Op woensdag 15 mei 2002 13:56 schreef Charys het volgende:
Gisteren barste een beetje de bom, hij viel mn vriend aan (hield een vast bij zn keeled) en schreeuwen dat ie deed, dat ie em wat aan zou doen. Dat mn vriend naar hem moest luisteren (
tis niet zn vader!) want anders zou ie em uit het huis (NIET zijn huis!) schoppen.... Ik sprong er tussen, slaat die kloot mij bijna tegen mn gezicht
quote:Ben jij mijn kloon ofzo
Op woensdag 15 mei 2002 13:33 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb iets raars ontdekt.
Als je iets moet vertellen, wat je ECHT niet leuk vind,
iets wat stevig dwars zit, in alle lagen van je bewustzijn,
en dan ook het liefst tegen je moeder, dan ga je raar lachen. Niet de slappe lach ofzo, of een slap hahaha, maar een geforceerde pijnlijke grijns die je mondhoeken laat trillen. En dat kost zoveel moeite dat je niks meer uit kan brengen, behalve dan dat je als een idioot staat te grijnzen. Verder geloof ik dat ik stuk ben. Ik droom als een idioot, en ik slaap al 2 dagen meer dan 12 uur achter elkaar. Als ik wakker word, is dat gelijk al met het idee, waarom zou ik er uberhaupt nog uitkomen, de dagen zijn toch allemaal hetzelfde.
quote:Ja tuurlijk doet ie dat maar ik heb het gevoel dat die vriend die moeder een beetje onder de plak heeft...
Op woensdag 15 mei 2002 14:59 schreef Rampage2K het volgende:[..]
Zou het er maar eens goed met z'n moeder over hebben als ik hem was... maar ik neem aan dat ie dat al doet/gedaan heeft...
Ze hebben ook net een huis samen gekocht.....
quote:Ej Xantippe... Zie je ondertitel :
Op woensdag 15 mei 2002 16:13 schreef Xantippe het volgende:
Ik voel me dik, lelijk, ranzig, misselijk en ik kots van mezelf
A new beginning always starts at the end
Misschien kun je wat aan jezelf doen? Als je zelf vind dat je er goed uitziet, krijg je ook meer zelfvertrouwen.
Train wat of zo... misschien voel je je dan beter
Ik voel me gelukkig!
Uiteraard liggen er altijd wel problemen op je weg. Maar met een ontzettend lieve vriendin, fijne ouders en aardige vrienden kom je erg ver...
Dus, hierbij bedank ik iedereen die mij bijstaat in het leven dat, ondanks al haar hilariteit, zo mooi kan zijn als je bedenkt wat je allemaal hebt.
WDV
[Dit bericht is gewijzigd door Tristitia_Ante op 15-05-2002 21:06]
Wat moet ik hier nu mee?
HOE KAN DAT NOU!?!?!
quote:Zorg dan dat je iets te doen hebt in je leven
Op donderdag 16 mei 2002 00:44 schreef k_i_m het volgende:
Zo weer naar bed.
En mezelf rond een uur of 14.00 weer mijn nest uit trappen morgen.
Omdat toch elke dag hetzelfde is.
Omdat het ellendig is.
Omdat ik het erger vind dan ik wil toegeven.HOE KAN DAT NOU!?!?!
quote:Ik heb werk, en ik ontmoet meer mensen dan ik leuk vind.
Op donderdag 16 mei 2002 00:57 schreef SolidArt het volgende:[..]
Zorg dan dat je iets te doen hebt in je leven
Ga soliciteren of zo, ontmoet mensen...
quote:Nou sorry hoor,
Op donderdag 16 mei 2002 01:32 schreef k_i_m het volgende:[..]
Ik heb werk, en ik ontmoet meer mensen dan ik leuk vind.
Nou jij weer. Jerk.
quote:Gelukkig hoef ik niet met de hele wereld bevriend te zijn.
Op donderdag 16 mei 2002 11:11 schreef SolidArt het volgende:[..]
Nou sorry hoor,
Je zal wel veel vrienden maken, met die instelling van jou.
Het weekend alweer inzicht. Vanavond lekker raggen op mijn gitaar. Morgen nog fitnessen en Feesten!!!!!!!!!
![]()
Relaxed vrijgezel zijn zeg sow.
quote:Mij best, maar volgens mij had je toch beter tot 14:00 uur in je nest kunnen blijven liggen...
Op donderdag 16 mei 2002 11:15 schreef k_i_m het volgende:[..]
Gelukkig hoef ik niet met de hele wereld bevriend te zijn.
Kan het weer ontopic nou?!
On topic...
Ik voel me goed, lekker weertje buiten !
quote:Schoudertjes eronder.. en gewoon doorgaan, iets anders zit er niet op
Op woensdag 15 mei 2002 20:51 schreef freud het volgende:
Moe. Heel moe. Gezeik op werk, gezeik in prive, heel veel te doen, niets wat ik doe is goed, hoeveel ik ook mijn best doe...
Werk is k*t. Geen zak te beleven en de hele dag internetten. Voor velen die dit lezen misschien de hemel op aarde, maar neem maar van mij aan dat je dat na een maand of wat flink waardeloos vind. Ben sinds een week of 6 ook weer vrijgezel en heb wel het idee dat het steeds beter met me gaat, maar toch soms... zucht
. Van het weekend afgesproken met m'n ex, dus dat fleurt me wel weer op. Of helemaal niet, maar dat is afwachten. Ruzie met m'n beste maat, die ik ook niet zo 1 2 3 opgelost zie worden. Vrienden die over ver wonen en zo nu en dan eens thuis zijn.
Life is a bitch...
Wou dat ik 6 maanden verder was. Dan is alles hoop ik weer een stuk anders en beter...
Schrik me de tering. 1 of andere achterlijke l*l stormt het kantoor binnen terwijl ik diep in gedachten verzonken dit stukje typte
Leeg, alleen en waardeloos!
ik wil niet verder zo... het gaat allemaal wel weer een beetje beter dan eerdere dagen maar het is allemaal zo... zo '
'
was het maar een keer zo '
'
quote:Ruilen?
Op vrijdag 17 mei 2002 09:28 schreef sundae het volgende:
Raar.. Bang en verdrietig, raar gedroomd vannacht en dat blijft in m'n hoofd hangen.
quote:Daar schiet je nog niet veel mee op, dit blijft:
Op vrijdag 17 mei 2002 09:29 schreef jerney het volgende:[..]
Ruilen?
quote:Delen misschien?
Bang.. m'n hoop glijdt weg, maar ik mag het niet laten merken..
kan maar 1 ding zeggen:
ooohhh lekker lekker
quote:beetje offtopic
Op vrijdag 17 mei 2002 14:39 schreef StimpyRulez het volgende:
Nou vandaag gaat het lekker hoor. Lekker weer (eigenlijk geen weer voor achter de pc) dus zo weer lekker in de zon liggen leren. En net effe op die site van semtex gekeken. Nou echt een top site.kan maar 1 ding zeggen:
ooohhh lekker lekker
Gr JWJW
Dus past op: k_i_m is los
.
Maar ook een beetje verward, en bang dat de toekomst wat minder mooi zal zijn...
Correctie: Vandaag was de mooiste dag uit mijn leven, tot nu toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |