wie?quote:
Ik Ben Finaal Tering Lam?quote:
Niet. Ik had me nooit aangemeld en ik stond er tussenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
In before the lock!
Hoe actueel is de gastenlijst?
ik heb gister tijn er nog tussen gezet, dus ik neem aan redelijk up to date?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
In before the lock!
Die smilie ookquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb gister tijn er nog tussen gezet, dus ik neem aan redelijk up to date?
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet. Ik had me nooit aangemeld en ik stond er tussen
Duidelijke antwoorden FTW!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb gister tijn er nog tussen gezet, dus ik neem aan redelijk up to date?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:33 schreef Techno het volgende:
Volgens mij liepen mannen iets anders achterna.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moet je eraf dan?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet. Ik had me nooit aangemeld en ik stond er tussen
Dat was toen ik zag DAT ik er al tussen stondquote:
Dat dus.quote:Maar later bleek dat ie ook nog iets anders had.
Dus nu kwam ie niet meer.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:33 schreef Techno het volgende:
Volgens mij liepen mannen iets anders achterna.Dat sluit elkaar niet uit tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
quote:
Johnquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
*imagine all the people*![]()
mooi nummer
pff veel verjaardagen dat weekend... ik heb er ook al 1quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was toen ik zag DAT ik er al tussen stond
[..]
Dat dus.
Ik heb nog steeeeeeeeeds geen duidelijkheid wanneer de ex en de best friend hun verjaardagen vieren.
De ene is de 27e en de ander de 28e jarig.
Imagine?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
*imagine all the people*![]()
mooi nummer
Goed.quote:
quote:
quote:
doodquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Imagine?
De eerste noten wil mijn zusje als tatoo. Dus die komt op haar schilderij...![]()
Hoest hier?
een mede glee junkquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]GLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
O.
Sorry.
Moet ik ook ooit nog es doen.quote:
Hell yeah.quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hell yeah.
I bust the windows out your caaaaaaaaaaaaaaaaaaar!
Ja die zijn idd ook leuk jaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]![]()
De mashups van Halo/walking on sunshine en confessions/it's my life zijn ook zo goed
Ja, die is idd ook mooiquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die zijn idd ook leuk ja
En ik vind blonde cheerleader's (Quinn) versie van papa don;t preach mooi
En natuurlijk: It's time to tryyyyy defyyyyyyying gravityyyyyyyyyyyyy!
Ik kom zekerquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
In before the lock!
Jij ook al?!quote:
Oftewel de toffe lieden.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik kom zeker![]()
Krengetje, Samzz, Babs, Torero en knuffelmeisje ook![]()
Van de rest weet ik het niet
die torero schijnt niet zo tof te zijnquote:
Daar komen we wel achter.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die torero schijnt niet zo tof te zijn
ik zeker nietquote:
Hele drukke week gehadquote:
Ik blijf gewoon hierquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:20 schreef Q. het volgende:
Waar gaat Cue_ heen? Ik ga zo naar Cue_-land iig.
Noorden, net voorbij de oude Grolsch.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:30 schreef Q. het volgende:
Ik zal dan zo wel naar je zwaaien. Welk deel van Enske woon je eigenlijk?
Ik ook. 5 dagen intens cursus geven en 's avonds ook nog uit enzo. En maar 2,5 uur slaap.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hele drukke week gehad![]()
Volgens mijn boardcomputer heb ik deze week ruim 1550 km. gereden
Öm te posten moet je toch echt wel wakker zijn.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:32 schreef mrbox het volgende:
ooh ik word maar niet wakker![]()
en nee dat is geen brakheid
of dit is een "ik post op fok droom waar Cue_ bijdehand is"quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Öm te posten moet je toch echt wel wakker zijn.
Nee hoor, dat is geen droom.. ik ben altijd bijdehandquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:35 schreef mrbox het volgende:
[..]
of dit is een "ik post op fok droom waar Cue_ bijdehand is"
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is geen droom.. ik ben altijd bijdehand
Das je eigen schuld hequote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ook. 5 dagen intens cursus geven en 's avonds ook nog uit enzo. En maar 2,5 uur slaap.![]()
Nu maar ff siesta houden.
Lekker geslapen schat?quote:
Is inderdaad om de hoekquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Ah, mijn oude wijk. Ik heb nog aan deMekkelholtsweg gewoond.
ssst breng het naar een breder publiekquote:
Je hoopt vooral dat de vrouwen daar op klikkenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:17 schreef Thrust het volgende:
[..]
ssst breng het naar een breder publiek
Vrouwen, mannen gun het een ieder is gewoon een lekker nummerquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je hoopt vooral dat de vrouwen daar op klikken![]()
Geen wilde plannen? Zijn de mannen moe, je moet ze ook niet zo uitputtenquote:
Waar haal jij die mannen vandaag dan?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:24 schreef Thrust het volgende:
[..]
Geen wilde plannen? Zijn de mannen moe, je moet ze ook niet zo uitputten
En we gaan weer verder met wat onvervalste promo werkquote:
Oeh, moet ik even langs komen, energie genoegquote:
Grote blufquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oeh, moet ik even langs komen, energie genoeg
Was Q niet in de buurtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:27 schreef Thrust het volgende:
[..]
Was Q niet in de buurt
Dan liever geen mannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee hoor, meer eerst mijn verplichte powernapquote:
Smoesjes om de bluf te verbergenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee hoor, meer eerst mijn verplichte powernap![]()
Toedels
Je wilt te graag lieverdquote:
Heerlijk tactvol gebrachtquote:
Tactvol ben ik vandaag nietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:33 schreef Thrust het volgende:
[..]
Heerlijk tactvol gebracht![]()
Ik heb al plannen gemaakt
WTFquote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:05 schreef djayzz het volgende:
* funny bunny is not amused![]()
Heb net hardgelopen,
wil gaan douchen: douche wordt opnieuw getegeld
dan maar in bad: 2 minuten warm water want er wordt een nieuwe cv aangesloten![]()
Dus wassen met ijskoud water in bad![]()
Beetje kerel noemt zichzelf ook geen funny bunnyquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:15 schreef Thrust het volgende:
[..]
beetje kerel wast zich met koud water!
+2 scherpquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:17 schreef mrbox het volgende:
[..]
Beetje kerel noemt zichzelf ook geen funny bunny
Djayzz is geen kerelquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:17 schreef mrbox het volgende:
[..]
Beetje kerel noemt zichzelf ook geen funny bunny
Zaterdag stappen, verder weinig.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:30 schreef NaRRaToR het volgende:
en wat gaat iedereen dit weekend allemaal doen?
Mn ouders komen naar mijquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:30 schreef NaRRaToR het volgende:
Krengetjequote:
Niet veel bijzonders eigenlijk. Uit eten met collega'squote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:30 schreef NaRRaToR het volgende:
Vanavond chillen met een blowtje en misschien een filmpje met een collega.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:30 schreef NaRRaToR het volgende:
Dakloze!quote:
Morgen bomen zagen in de tuin, en s'middags cabrio's kijkenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:30 schreef NaRRaToR het volgende:
Wat ben je toch ook een sletje.quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:37 schreef NaRRaToR het volgende:
@tijn: kan ook leuk zijn voor de afwisseling
@stiertje: lekker druk weekend
@djayzz: is er ergens een show dan?
Je wil wel graag warm douchenquote:
UIteraard. Latin lover.quote:
Ja alleen ik ben niet echt blij met de keuze waar we gaan eten en op de manier waar het gebracht wordt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:37 schreef NaRRaToR het volgende:
@tijn: kan ook leuk zijn voor de afwisseling
@stiertje: lekker druk weekend
@djayzz: is er ergens een show dan?
Oke ik kom (erna)quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:39 schreef krengetje het volgende:
Ik ga me even douchen.. Tijntje? Ik roep je zo
ik ken het restaurant niet, maar ik neem aan dat jij het dus niets vind? en omdat iedereen dat leuk vind als in: ik vind het leuk dus jullie moeten het ook maar leuk vinden?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja alleen ik ben niet echt blij met de keuze waar we gaan eten en op de manier waar het gebracht wordt.
We gaan bij de Beer eten omdat iedereen dat leuk vind.
al enig idee wat voor iets het gaat worden?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:37 schreef djayzz het volgende:
[..]
![]()
Nee, maar ik moet een nieuwe auto, dus ga ik morgen bij enkele garage's langs
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:44 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
al enig idee wat voor iets het gaat worden?
Ja dus mijn leidinggevende heeft beslist dat iedereen het leuk vindquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:44 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik ken het restaurant niet, maar ik neem aan dat jij het dus niets vind? en omdat iedereen dat leuk vind als in: ik vind het leuk dus jullie moeten het ook maar leuk vinden?
Ik wist al dat jij geen smaak was noch een echte man was.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dus mijn leidinggevende heeft beslist dat iedereen het leuk vindDe beer is een steakrestaurant en ik houd niet echt van steak of veel vlees. Maar goed het gaat ook om de gezelligheid en de gelegenheid. Afscheid van een collega.
Ligt er aan waarvanquote:
Eens. Ik loop echt als een bejaarde nu. En dan morgen trancen van 21:00-6:00.quote:
Gok dat je weer druk gesport heb, en vast geen bedsportquote:
Dat laatste doe ik idd niet echt..dus ga idd uit van het eerste.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:57 schreef Thrust het volgende:
[..]
Gok dat je weer druk gesport heb, en vast geen bedsport
Niks in het voor uitzicht?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat laatste doe ik idd niet echt..dus ga idd uit van het eerste.
ja. ik heb ook een hekel aan zo'n vorm van beslissingen maken. en dan kan je ertegen zijn wat je wilt, de beslissing wordt dan toch gemaakt. Njah hopen dan maar dat ze wat vis voor je hebben of iets van vegetarischquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dus mijn leidinggevende heeft beslist dat iedereen het leuk vindDe beer is een steakrestaurant en ik houd niet echt van steak of veel vlees. Maar goed het gaat ook om de gezelligheid en de gelegenheid. Afscheid van een collega.
even gespiekt! puike bak (dat is kasteel van helmond toch?). al zeker dat je hem gaat kopen of enkel kijken?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:46 schreef djayzz het volgende:
[..]Peugeot 306 1.8 16v cabriolet uit 2000. Pininfarina design en ferrari Rood
(zelfde als die in mijn fobo staat, maar dan 4 jaartjes jonger)
Ja en misschien krijg ik binnenkort zelfs een contract daar. Nu werk ik er nog via het uitzendbureau.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik wist al dat jij geen smaak was noch een echte man was.![]()
Maar je hebt wel werk gevonden dus. Da's mooi.
thnxquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:03 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
even gespiekt! puike bak (dat is kasteel van helmond toch?). al zeker dat je hem gaat kopen of enkel kijken?
Inderdaad. Vooral omdat hij een paar weken geleden nog zei dat iedereen zijn/haar voorkeuren mocht doorgeven. Daar is dus niets mee gebeurd.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:03 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja. ik heb ook een hekel aan zo'n vorm van beslissingen maken. en dan kan je ertegen zijn wat je wilt, de beslissing wordt dan toch gemaakt. Njah hopen dan maar dat ze wat vis voor je hebben of iets van vegetarisch
je oude is verrot, gaat niet door apk komen met teveel onkosten ofzo?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
thnxNee, dat is ammerzoden
Ik moet binnen enkele weken een nieuwe, en dit is de beste die aan mijn eisen voldoet. Zal hem morgen wss niet gelijk afrekenen, maar tis wel bijna zeker dat ik hem neem
Je doet het voor een goed doel (afscheid collega)quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad. Vooral omdat hij een paar weken geleden nog zei dat iedereen zijn/haar voorkeuren mocht doorgeven. Daar is dus niets mee gebeurd.
Ach ik vermaak me wel. En het eten zou best lekker zijn.
Jaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:09 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Je doet het voor een goed doel (afscheid collega)
Daar moet je wel wat op kunnen pikkenquote:
Nee dank jequote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:11 schreef Thrust het volgende:
[..]
Daar moet je wel wat op kunnen pikken
Je ruikt inderdaad weer lekkerquote:
geen stomend hete sex voor jou dusquote:
Voorlopig even gehad met mannen?quote:
Rook ze dan niet lekker voordat ze ging douchen?quote:
Waarom moet iemand altijd zin hebben om ergens mannen op te pakken? En heb je dat niet, dan ben je er gelijk klaar mee?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:15 schreef Thrust het volgende:
[..]
Voorlopig even gehad met mannen?of loopt er daar zulk beroet materiaal rond
Boeiendquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:14 schreef NaRRaToR het volgende:
geen stomend hete sex voor jou dusdat is al een disqualifier
jammer
cue heeft een slechte dagquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom moet iemand altijd zin hebben om ergens mannen op te pakken? En heb je dat niet, dan ben je er gelijk klaar mee?
[..]
Boeiend
Jawel alleen nu nog lekkerderquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Rook ze dan niet lekker voordat ze ging douchen?
mijn oude is inderdaad redelijk verrot. vorige week een ANWB totaalkeuring laten doen, bekijken ze de staat van de auto.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:07 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
je oude is verrot, gaat niet door apk komen met teveel onkosten ofzo?
ik ben heel benieuwd of ik veel reparaties aan mijn bakje kan verwachten a.s. donderdag
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom moet iemand altijd zin hebben om ergens mannen op te pakken? En heb je dat niet, dan ben je er gelijk klaar mee?
[..]
Boeiend
Alleen geïnteresseerd in hoe de ontwikkelingen waren bij jou, je weet dat ik je het beste gunquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Boeiend
Als er ontwikkelingen zijn horen jullie het hier welquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:21 schreef Thrust het volgende:
Alleen geïnteresseerd in hoe de ontwikkelingen waren bij jou, je weet dat ik je het beste gun
peugje 206 2.0 HDI uit 2003. km stand tegen de 165k. hij gaat wel voor grote beurt + apk + nieuwe bandjes in eerste instantie. Ik vermoed dat er wat is met de versnellingsbak, hij wil soms niet lekker in zijn 1.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:19 schreef djayzz het volgende:
[..]
mijn oude is inderdaad redelijk verrot. vorige week een ANWB totaalkeuring laten doen, bekijken ze de staat van de auto.
er moet best wat aan gedaan worden het komende half jaar, en dat is het bakkie niet meer waard![]()
wat voor bakje heb jij?
165k, die is net nieuwquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:22 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
peugje 206 2.0 HDI uit 2003. km stand tegen de 165k. hij gaat wel voor grote beurt + apk + nieuwe bandjes in eerste instantie. Ik vermoed dat er wat is met de versnellingsbak, hij wil soms niet lekker in zijn 1.
Ik had een polo die niet meer in de vijfde versnelling wildequote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:22 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
peugje 206 2.0 HDI uit 2003. km stand tegen de 165k. hij gaat wel voor grote beurt + apk + nieuwe bandjes in eerste instantie. Ik vermoed dat er wat is met de versnellingsbak, hij wil soms niet lekker in zijn 1.
Ralph Lauren?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik had een polo die niet meer in de vijfde versnelling wilde
Rijdt lekker zuinig zeker?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:22 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Nee dat opwindautotje van volkswagenquote:
Vandaar dat er zoveel vrouwen in rijden...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat opwindautotje van volkswagen
Ozon.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:30 schreef krengetje het volgende:
Heerlijkde geur als het net geregend heeft
Hier regent het nog nietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:30 schreef krengetje het volgende:
Heerlijkde geur als het net geregend heeft
Jaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vandaar dat er zoveel vrouwen in rijden...
Ik heb rijlessen gehad in een polo.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar ik heb bijna 3 jaar met plezier in mijn polotje gereden
* djayzz stapt in de autoquote:
ja ik heb hem laten chiptunen waardoor ie nog wat zuiniger rijd dan normaal (en wat beter mee kan natuurlijk, maar als je zo gaat rijden is ie niet meer zuinigquote:
Wow.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:34 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja ik heb hem laten chiptunen waardoor ie nog wat zuiniger rijd dan normaal (en wat beter mee kan natuurlijk, maar als je zo gaat rijden is ie niet meer zuinig)
ik kan 800 - 850 km op een tank van 45 liter halen...... als ik zuinig rijd. Ik zit zelf meer rond de 750-800km.
doe je goed!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:34 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja ik heb hem laten chiptunen waardoor ie nog wat zuiniger rijd dan normaal (en wat beter mee kan natuurlijk, maar als je zo gaat rijden is ie niet meer zuinig)
ik kan 800 - 850 km op een tank van 45 liter halen(soms wel 950+ als ik het systeem mag geloven)...... als ik zuinig rijd. Ik zit zelf meer rond de 750-800km.
Jij altijd met je cabrio'squote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:33 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb rijlessen gehad in een polo.
was een heerlijke auto met een probleem. er zat een dak op!
Geloof me, als je er eenmaal een gehad hebt, wil je niks anders meer!quote:
In een land waar het 80% van de tijd te slecht weer is om met opendak te rijden. Laat maarquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:38 schreef djayzz het volgende:
[..]
Geloof me, als je er eenmaal een gehad hebt, wil je niks anders meer!
Mijn Rode Racemonster (zie fobo).quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
die 20% is het meer dan waardquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In een land waar het 80% van de tijd te slecht weer is om met opendak te rijden. Laat maar
Dat zeggen sommige mannen ook van negerinnen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:38 schreef djayzz het volgende:
[..]
Geloof me, als je er eenmaal een gehad hebt, wil je niks anders meer!
weegt het plaatsen van een tank het op tegen de lage prijs van lpg (die ook steeds duurder wordt)? wat is het break-even point t.o.v. andere brandstoffen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:37 schreef djayzz het volgende:
[..]
doe je goed!
Ik rij 390 km met 45 liter.
LPG welliswaar
Misschien wel, toch pas ikquote:
En die mannen hebben gelijkquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zeggen sommige mannen ook van negerinnen.
Ik heb de auto gekocht met een gastank erin, dus dat scheelde al. Ik heb voor mezelf een berekening gemaakt voor een nieuwe auto die ik ga kopen en dan voor 2000 euro een LPG-G3 gastank erin, na anderhalf jaar en 30.000km per jaar ben ik al goedkoper uit. Die 30.000km haal ik makkelijk, en ik ga er nog wel langer mee rondrijden als het goed is.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:40 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
weegt het plaatsen van een tank het op tegen de lage prijs van lpg (die ook steeds duurder wordt)? wat is het break-even point t.o.v. andere brandstoffen?
Zet dat ding uit!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:46 schreef krengetje het volgende:
nu zie ik een reclame over vissticks en nu heb ik daar zin in
Mooi, meer blank vleesch voor de gezonde mannen.quote:
Dat was toch een duitse doos?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi, meer blank vleesch voor de gezonde mannen.![]()
Dus jouw eenmalige MILF-avontuurtje betrof een zwarte doos?
Is dat zo, dat wist ik niet.quote:
Dacht ik, maar kan ook anders zijn, heb me er niet in verdieptquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is dat zo, dat wist ik niet.
Duitse wijven zijn echt zo lelijk. Gisteren met stappen viel het me weer op.
Vis, van de geur al word ik vaak niet goedquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:46 schreef krengetje het volgende:
nu zie ik een reclame over vissticks en nu heb ik daar zin in
Zeg je scharrel dat ze haar kut es wast!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vis, van de geur al word ik vaak niet goed
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zeg je scharrel dat ze haar kut es wast!
Ah dan weet ik dat LPG niets voor mij is in mijn huidige functie en baan. de 30k haal bij lange na niet op een jaar 15-20k per jaar hoogstends. Mits ik natuurlijk iets op de kop kan tikken waar al een tank in zit natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb de auto gekocht met een gastank erin, dus dat scheelde al. Ik heb voor mezelf een berekening gemaakt voor een nieuwe auto die ik ga kopen en dan voor 2000 euro een LPG-G3 gastank erin, na anderhalf jaar en 30.000km per jaar ben ik al goedkoper uit. Die 30.000km haal ik makkelijk, en ik ga er nog wel langer mee rondrijden als het goed is.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn Rode Racemonster (zie fobo).Alfa RomeoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Nee, ze was blank. Maar iemand met een andere huidskleur zou ik niet uit mijn bed schoppen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi, meer blank vleesch voor de gezonde mannen.![]()
Dus jouw eenmalige MILF-avontuurtje betrof een zwarte doos?
Heet ik KZ?quote:
Nee dusquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is dat zo, dat wist ik niet.
Duitse wijven zijn echt zo lelijk. Gisteren met stappen viel het me weer op.
quote:
Heerlijk, had ik even hard nodigquote:
Vis is lekkerquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vis, van de geur al word ik vaak niet goed
Was het niet op een woonboot?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, ze was blank. Maar iemand met een andere huidskleur zou ik niet uit mijn bed schoppen.![]()
[..]
Heet ik KZ?![]()
[..]
Nee dus
Het donkerste wat ik heb gehad is half-Antilliaans en een Brits-Sri Lankaanse.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, ze was blank. Maar iemand met een andere huidskleur zou ik niet uit mijn bed schoppen.![]()
We hebben verstand van voetbal, vrouwen en auto'squote:
Hollandse Nieuwequote:
Jow, later!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:55 schreef NaRRaToR het volgende:
ik ben ervan tussen mensen. heb een vergadering thuis. veel plezier nog vanavond als ik niet meer op tijd terug ben!!
Kloon II!quote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kloon II!
Barcafan, voetballer, Alfafan en siestaslaper!
Vriend komt nu, dus ik ben weg.
quote:
Houd jij het bij blank neem ik de restquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het donkerste wat ik heb gehad is half-Antilliaans en een Brits-Sri Lankaanse.
Maar toch liever iets minder donker.
Een Zeeuwse mosselquote:
Ik doe niet aan scharrelsquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zeg je scharrel dat ze haar kut es wast!
Wie ik of KZ?quote:
Respectquote:
Heb nog nooit Zeeuwse mosselen gegetenquote:
Jij, duitse vrouw van in de 30 op een woonboot, je eerste keer?quote:
Ik wel, heerlijkquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb nog nooit Zeeuwse mosselen gegetenNaja, niet die zwarte dingen dan
Weet het weer dat was KFquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:01 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jij, duitse vrouw van in de 30 op een woonboot, je eerste keer?
Ik alleen die zwarten dingenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Respect![]()
[..]
Heb nog nooit Zeeuwse mosselen gegetenNaja, niet die zwarte dingen dan
Euh dat klopt niet helemaal. Ze is gewoon een Nederlandse 38 jaar jong en hoe die woonboot er bijkomt snap ik al helemaal nietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:01 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jij, duitse vrouw van in de 30 op een woonboot, je eerste keer?
OWJA! dat is waarquote:
Oh ja dat is waar, alleen geen woonboot en zeker niet zijn eerste keerquote:
Ben je geen maagd meer tijn?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik alleen die zwarten dingen![]()
[..]
Euh dat klopt niet helemaal. Ze is gewoon een Nederlandse 38 jaar jong en hoe die woonboot er bijkomt snap ik al helemaal niet
wel een woonboot, niet zijn eerste keerquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ja dat is waar, alleen geen woonboot en zeker niet zijn eerste keer
Hahahaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:03 schreef djayzz het volgende:
[..]
OWJA! dat is waar
In Hoorn![]()
Sorry tijn
Want jij bent die vrouw die enkel contact opneemt als ze echt zin heeft.. en zo tijntje zielig achterlaatquote:
Jaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Leuk he je geheugen die onbewust verbanden maakt
huhquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Want jij bent die vrouw die enkel contact opneemt als ze echt zin heeft.. en zo tijntje zielig achterlaat![]()
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Want jij bent die vrouw die enkel contact opneemt als ze echt zin heeft.. en zo tijntje zielig achterlaat![]()
Alleen sterrenbeeldquote:
Volgens mij niet. Een gewoon bootje. Toen wilde hij een hattrick scoren dat weekendquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
wel een woonboot, niet zijn eerste keer
Volgens mij was ze getrouwd enzoquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
Dank je om me daar aan te herinnneren
Best grappig hoe je van 2 halve herinneringen een verhaal maaktquote:
Getrouwd niet samenwonen en kinderen welquote:
quote:
quote:
Ach het was een zeer goeie en leuke ervaring.quote:
Dat vraag je toch nietquote:
Snap wat je bedoeld hoorquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heb ik niet meer
Ik ben gewoon zo af en toe van mezelf.. vooral op vrijdagen
quote:
quote:
Wel goed voor je conditiequote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:14 schreef RealZeus het volgende:![]()
Pfff, ik ben kapot. Mijn broer woonde op drie hoog en ze hadden geen lift. En in het nieuwe huis moest er heel veel naar de zolder. Dus ik kan geen trap meer zien. Straks op tijd naar bed en hopen dat ik eens wat meer slaap dan die drie uur van afgelopen nacht en dat uurtje van de nacht daarvoor.
Ik zou dat niet durvenquote:
Top punt van luiheidquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:14 schreef krengetje het volgende:
[..]
Wat ben je maar van het quoten vanaaf?
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou dat niet durvenHet is namelijk een kutvraag
Gelukkig welquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:17 schreef krengetje het volgende:
[..]
ja dat wel... Maar ik geef jou toch ook een pms-allert
Mietjequote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:14 schreef RealZeus het volgende:![]()
Pfff, ik ben kapot. Mijn broer woonde op drie hoog en ze hadden geen lift. En in het nieuwe huis moest er heel veel naar de zolder. Dus ik kan geen trap meer zien. Straks op tijd naar bed en hopen dat ik eens wat meer slaap dan die drie uur van afgelopen nacht en dat uurtje van de nacht daarvoor.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig weldat zouden meer vrouwen moeten doen.
Kunnen vrouwen geen tagje krijgen als pms/ongesteld zijn
Ik heb heul geen conditie dus kan het er ook niet goed voor zijn.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:15 schreef krengetje het volgende:
[..]
Wel goed voor je conditie
Hoi trouwens
Ik denk dat ik bij Yvonne meer kans maakquote:
Yvonnequote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk dat ik bij Yvonne meer kans maak
GMTAquote:
Ook een Dordtenaarquote:
En jij deed vast niets?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:25 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ze heeft me alleen een paar keer gebanned
Jij doet nooit ietsquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:28 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik? Nee hoor![]()
Nee had mn account toen aangemaakt om te rellen
Oh dan is het goedquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:28 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik? Nee hoor![]()
Nee had mn account toen aangemaakt om te rellen
je maakt het er zelf naarquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:29 schreef krengetje het volgende:
[..]
Je hebt een slechte indruk van me he
Was je weer een paar keer stout geweest?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:25 schreef krengetje het volgende:
[..]
jij gebannedquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:25 schreef krengetje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |