Ik zit er wel over te denken om straks te gaan....maar ik twijfel nog een klein beetje. Morgen weer hardlopenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:46 schreef zeemonster het volgende:
Ik vind de titel leuk.
@ Flap , nee vandaag niet , morgen vroeg wel . GotC en jij gaan wel straks?
Dat heeft ze toch echt zelf een keer bedachtquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Je zal maar monster genoemd worden.....
dat paste niet op de regelquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:54 schreef zeemonster het volgende:
Heuj zeemonster he... Maar mijn karakter maakt het monsterlijke weer redelijk goed... of niet..
Net zoals Admiraal Anaalquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:50 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat heeft ze toch echt zelf een keer bedacht
Beetje laat, maar succesquote:
Slechte zaak als er geen back-up systeem is danquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:49 schreef nectarientje het volgende:
aah oorzaak van het platte systeem is gevonden!Er is nu een megabrand in Rotterdam en er zitten stukken in de stad zonder stroom, daar staan onze systeemservers (denken wij als leek nu)
'Monster' is zo'n leuk koosnaampjequote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:54 schreef zeemonster het volgende:
Heuj zeemonster he... Maar mijn karakter maakt het monsterlijke weer redelijk goed... of niet..
Dat werkt sinds tien minutenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:13 schreef MissMSX het volgende:
Slechte zaak als er geen back-up systeem is dan
true, alleen ben ik nu echt helemaal uit m'n flow he.. We houden nu maar even een sabbelcompetitiequote:
Hier vliegen de aluminiumproppen om mn oren....tis weer vrijdag. Maar ik mag niet teruggooien, want ik gooi te hard. Stelletje mietjesquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:23 schreef nectarientje het volgende:
[..]
true, alleen ben ik nu echt helemaal uit m'n flow he.. We houden nu maar even een sabbelcompetitieIedereen zo'n Napoleon-kersenbal, in je mond en sabbelen maar. Wie 'm 't langst kan houden wint
Flauw zeg!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:24 schreef Flappekz het volgende:
Hier vliegen de aluminiumproppen om mn oren....tis weer vrijdag. Maar ik mag niet teruggooien, want ik gooi te hard. Stelletje mietjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |