Ik zit er wel over te denken om straks te gaan....maar ik twijfel nog een klein beetje. Morgen weer hardlopenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:46 schreef zeemonster het volgende:
Ik vind de titel leuk.
@ Flap , nee vandaag niet , morgen vroeg wel . GotC en jij gaan wel straks?
Dat heeft ze toch echt zelf een keer bedachtquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Je zal maar monster genoemd worden.....
dat paste niet op de regelquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:54 schreef zeemonster het volgende:
Heuj zeemonster he... Maar mijn karakter maakt het monsterlijke weer redelijk goed... of niet..
Net zoals Admiraal Anaalquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:50 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat heeft ze toch echt zelf een keer bedacht
Beetje laat, maar succesquote:
Slechte zaak als er geen back-up systeem is danquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:49 schreef nectarientje het volgende:
aah oorzaak van het platte systeem is gevonden!Er is nu een megabrand in Rotterdam en er zitten stukken in de stad zonder stroom, daar staan onze systeemservers (denken wij als leek nu)
'Monster' is zo'n leuk koosnaampjequote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:54 schreef zeemonster het volgende:
Heuj zeemonster he... Maar mijn karakter maakt het monsterlijke weer redelijk goed... of niet..
Dat werkt sinds tien minutenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:13 schreef MissMSX het volgende:
Slechte zaak als er geen back-up systeem is dan
true, alleen ben ik nu echt helemaal uit m'n flow he.. We houden nu maar even een sabbelcompetitiequote:
Hier vliegen de aluminiumproppen om mn oren....tis weer vrijdag. Maar ik mag niet teruggooien, want ik gooi te hard. Stelletje mietjesquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:23 schreef nectarientje het volgende:
[..]
true, alleen ben ik nu echt helemaal uit m'n flow he.. We houden nu maar even een sabbelcompetitieIedereen zo'n Napoleon-kersenbal, in je mond en sabbelen maar. Wie 'm 't langst kan houden wint
Flauw zeg!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:24 schreef Flappekz het volgende:
Hier vliegen de aluminiumproppen om mn oren....tis weer vrijdag. Maar ik mag niet teruggooien, want ik gooi te hard. Stelletje mietjes
Owh god, dat was op een van mijn projecten ook steeds. Wat een kleuters zegquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hier vliegen de aluminiumproppen om mn oren....tis weer vrijdag. Maar ik mag niet teruggooien, want ik gooi te hard. Stelletje mietjes
Beter een gat in je bal dan een bal in je gat toch?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:32 schreef nectarientje het volgende:
Er zit een gat in mijn bal!Ik ga niet winnen deze keer
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Beter een gat in je bal dan een bal in je gat toch?
Ben blij dat ik die zin niet hoef te zeggen...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:32 schreef nectarientje het volgende:
Er zit een gat in mijn bal!Ik ga niet winnen deze keer
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Beter een gat in je bal dan een bal in je gat toch?
Je kunt het altijd bij eentje houdenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je geeft ze 1 bal, en nemen meteen de hele lijn
Ervaringsdeskundige?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kunt het altijd bij eentje houden
Als dat knoopje losgaat...
Dan moet je ze eruit persen of ze eruit laten halenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kunt het altijd bij eentje houden
Als dat knoopje losgaat...
Nee, gewoon nogal visueel ingesteldquote:
Ik geloof niet dat een gynaecoloog iets met anussen doetquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:41 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Dan moet je ze eruit persen of ze eruit laten halen. Zal een genante bezigheid zijn bij de gyneacoloog (neem aan dat die het dan doet..)
Oh moeten ze daarin? Dat had ik dan weer niet bedachtquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat een gynaecoloog iets met anussen doet
Nou ja, werktechnisch gezien dan. De rest weet ik natuurlijk niet
Nou ja, Ronnie had het over een bal in je gat, dus vandaarquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:43 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Oh moeten ze daarin? Dat had ik dan weer niet bedacht
Nou ja, nu heeft een vrouw meerdere gaten, maar aangezien hij een man is...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, Ronnie had het over een bal in je gat, dus vandaar![]()
Hoezo gyneacoloog?? Kan ik ook!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:41 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Dan moet je ze eruit persen of ze eruit laten halen. Zal een genante bezigheid zijn bij de gyneacoloog (neem aan dat die het dan doet..)
Edit er zitten meerdere knoopjes in het touwtje, dus er blijft er hoogstens 1 zitten denk ik in het slechtste geval!
Ik laat het stoppen van ballen in gaten wel aan anderen overquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:48 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Hoezo gyneacoloog?? Kan ik ook!
ps: bedoelde overigens het gat van vrouwen
Andermans ballen, of andermans gat?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:02 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik laat het stoppen van ballen in gaten wel aan anderen over.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:02 schreef Flappekz het volgende:
Nectarientje, GotC is morgen vrij, dus we kunnen met zn 3-en lopen. Hou er vanavond maar lekker rekening mee
Uurtje of 12? Zoiets?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:03 schreef nectarientje het volgende:
[..]Oh jee
Ik moet nog even kijken waar ik eindig vanavond maar ik zal mijn best doen om dat Den Haag te laten zijn in een schappelijke toestand. Hoe laat willen jullie gaan lopen?
Kijk, dan heb ik iig een mooie richttijd! Evy staat op m'n externe harde schijf die nu niet in DH ligt maar als GotC dan roept wanneer we wat moeten doen, moet het goedkomenquote:
Dat gaat lukken hoor, ging gisteren ook primaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:05 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Kijk, dan heb ik iig een mooie richttijd! Evy staat op m'n externe harde schijf die nu niet in DH ligt maar als GotC dan roept wanneer we wat moeten doen, moet het goedkomen
oh jee, wat spreek ik nu weer afquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:06 schreef Flappekz het volgende:
Dat gaat lukken hoor, ging gisteren ook prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |