En hoe! Als echte pro's huppelden we door het parkquote:
Die Noordafrikanen keken verschrikt op als wij weer voorbij kwamenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:53 schreef nectarientje het volgende:
[..]
En hoe! Als echte pro's huppelden we door het park
Vergeet ons moordende tempo niet hequote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:55 schreef Flappekz het volgende:
Die Noordafrikanen keken verschrikt op als wij weer voorbij kwamen
Ja precies. We hebben die gasten ff met de neus op de feiten gedrukt: Ze zijn voorlopig nog niet uitgetraind!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:56 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Vergeet ons moordende tempo niet he
Die 3e kon het niet meer aan op een gegeven moment!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:56 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Vergeet ons moordende tempo niet he
Nee, die haakte toch maar mooi af na het zien van zoveel conditiequote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:59 schreef GotC het volgende:
Die 3e kon het niet meer aan op een gegeven moment!
Neeeeeeeeeeeeeeee doe het niet! (ik heb net al een chocoladekoekje gepaktquote:
Te te te te te te laat!!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:02 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeee doe het niet! (ik heb net al een chocoladekoekje gepakt)
Dan gaan we gewoon straks nog een keerquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:04 schreef Flappekz het volgende:
Vind t gewoon nu al jammer dat we 2 dagen moeten wachten op de volgende sessie
Vanavond Bolleyvallen!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:05 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dan gaan we gewoon straks nog een keer
oh ja, heel veel bier met een toernooitje tussendoorquote:
In principe wel ja. Al ga ik me vanavond wel inhouden qua bier...moet morgen een hoop leren!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:10 schreef nectarientje het volgende:
[..]
oh ja, heel veel bier met een toernooitje tussendoor
Meer bier voor GotfierCquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:11 schreef Flappekz het volgende:
In principe wel ja. Al ga ik me vanavond wel inhouden qua bier...moet morgen een hoop leren!
Ik heb normaal wedstrijden op zondag, dus leren doe ik dan ook niet vaak...Maar als t moet, dan moet t!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:21 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Meer bier voor GotfierCIk vond op zondag studeren altijd best heel ruk. Heb het ook niet vaak gedaan geloof ik..
ja, daar ging het ook wel mis bij mijquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:23 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb normaal wedstrijden op zondag, dus leren doe ik dan ook niet vaak...Maar als t moet, dan moet t!
Dinsdagmiddag tentamen...ik moet m halen van mezelf, wil het hele traject door zonder herkansingen te hoeven doen
Die stress wil ik voorkomen. Klasgenoot had zn herkansing ook niet gehaald, en die moet de volgende herkansing nu uit eigen zak betalen (Onze werkgevers betalen de studie)quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:24 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ja, daar ging het ook wel mis bij mijIk had vrij regelmatig herkansingen
Lang leve de IB-groep (die nu anders heet maar dat heb ik echt niet opgeslagen in mn geheugen)quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:26 schreef Flappekz het volgende:
Die stress wil ik voorkomen. Klasgenoot had zn herkansing ook niet gehaald, en die moet de volgende herkansing nu uit eigen zak betalen (Onze werkgevers betalen de studie)
Daar heb ik gelukkig nooit echt mee te maken gehad. Ben nooit student geweestquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:28 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Lang leve de IB-groep (die nu anders heet maar dat heb ik echt niet opgeslagen in mn geheugen)
Het heeft allemaal zo z'n voor- en nadelen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:29 schreef Flappekz het volgende:
Daar heb ik gelukkig nooit echt mee te maken gehad. Ben nooit student geweest
Doe maar , dan ben je er weer voor een jaar vanafquote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:10 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Het heeft allemaal zo z'n voor- en nadelen.
Ik zit te dubben of ik nu even mijn belastingaangifte zal gaan invullen..
Helaasch, ik ben de stad in gegaan en heb een nieuw boek gekocht dus ik vrees met grote vreze dat ik de rest van de avond moet gaan lezenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:21 schreef zeemonster het volgende:
Doe maar , dan ben je er weer voor een jaar vanafen het kan maar gedaan zijn he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |