Troost je, ik kan het ook niet. En ik heb het nog wel geleerd in een heusch vak op school. En van mijn moeder.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:46 schreef Flappekz het volgende:
Nooit strijken? Da's geen optie. Denk ik.
Kolere, hoe debiel kan ik zijn? Kan niet eens een shirtje rechtstrijken
Je bent toch niet zo'n onderbroeken- en theedoekenstrijker he?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:55 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ironized overhemden toch , bij de WE heb je ze ook volgens mij. Oh en ik strijk alles
Nee! Ik krijg er ook nooit een dus ik had er ook totaal niet bij stil gestaan dat iemand dat zou willenquote:
He ja, laten we die hele non-discussie weer oprakelen!quote:
He ja, ga jij er dan weer op inquote:Op zaterdag 20 maart 2010 08:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
He ja, laten we die hele non-discussie weer oprakelen!
Dat dan weer niet .. onderbroeken zijn ook te klein om te strijken..handdoekken strijk ik ook nietquote:Op zaterdag 20 maart 2010 08:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo'n onderbroeken- en theedoekenstrijker he?
Ik krijg wel altijd een PM met de URL naar de huidige Den Haag topic van Airwin, ik dacht jullie ookquote:Op zaterdag 20 maart 2010 08:28 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nee! Ik krijg er ook nooit een dus ik had er ook totaal niet bij stil gestaan dat iemand dat zou willensowwy
Hehe, heb je liggen knokken vannacht?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:56 schreef Jill-RMC het volgende:
Mn ene oog is dik. Nouja het gedeelte tussen mn oog en mn wenkbrauw...ziet er niet uit, lijkt op zo'n freaky quasimodo oog. Uiteraard weer geen straaltje zon buiten dus met zonnebril op lopen is dan ook stom. Eerst maar koelen en douchen...hopelijk trekt het een btje weg.
Misschien slaapwandelendquote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hehe, heb je liggen knokken vannacht?
Best vervelend wakker worden hoor....maar fijn dat je gewoon naar buiten kuntquote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:15 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Misschien slaapwandelendHad het gisteren zo druk gehad dat ik om 22.00 uur al
deed
Is nu al gelukkig wat minder geworden met het koelen. Kan ik tenminste naar buiten vandaag
mmz, het regent niet meer, we moeten wel he?quote:
Een koud theezakje (eerst in gekookt water dompelen en dan af laten koelen) erop wil ook weleens helpen (kamillethee dan , dat is verzachtend voor je huid namelijk ) .quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:56 schreef Jill-RMC het volgende:
Mn ene oog is dik. Nouja het gedeelte tussen mn oog en mn wenkbrauw...ziet er niet uit, lijkt op zo'n freaky quasimodo oog. Uiteraard weer geen straaltje zon buiten dus met zonnebril op lopen is dan ook stom. Eerst maar koelen en douchen...hopelijk trekt het een btje weg.
Weet niet wat erger is: Sow kijk dat oog eens. Of Sjeesh wat een malloot nu al met een zonnebril op.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Best vervelend wakker worden hoor....maar fijn dat je gewoon naar buiten kunt. En al had je met zonnebril naar buiten gemoeten...wat dan nog?
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:37 schreef nectarientje het volgende:
Ik ben fier op ons! Het goooooot werkelijk van de regen (ok, het miezerde) en we hebben gelopen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |