quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:46 schreef Flappekz het volgende:
Kolere, hoe debiel kan ik zijn? Kan niet eens een shirtje rechtstrijken
Deze kleren liggen ook echt al sinds 1934 in de wasmand te wachten tot ze gestreken worden. Kom ineens shirtjes en korte broeken tegen waarvan ik niet eens meer wist dat ik ze had. Keihard allemaal. Heb alles in de wasmachine geflikkerdquote:
De volgende keer wat eerder strijken dan, voordat alle vouwen echt in de kleding zittenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:50 schreef Flappekz het volgende:
Deze kleren liggen ook echt al sinds 1934 in de wasmand te wachten tot ze gestreken worden. Kom ineens shirtjes en korte broeken tegen waarvan ik niet eens meer wist dat ik ze had. Keihard allemaal. Heb alles in de wasmachine geflikkerd
Ja...uhu...alsof wij graag gaan strijken. We wassen echt fucking veel in 1 weekquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:52 schreef nectarientje het volgende:
[..]
De volgende keer wat eerder strijken dan, voordat alle vouwen echt in de kleding zittenDan lukt het ook niet om het goed te strijken.
Lang leve alleen wonenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:59 schreef Flappekz het volgende:
Ja...uhu...alsof wij graag gaan strijken. We wassen echt fucking veel in 1 week![]()
Ach..ik moet het maar leren. Sta nu onmogelijke jurkjes van GotC te strijken
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:02 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Lang leve alleen wonenEen, hooguit twee wasjes per week
(en niet heel kritisch over wat ik bij elkaar in mik)
Jurkjes gewoon lekker uithangen in de badkamer en goed heet douchen, stoom trekt het vanzelf recht
En GotC strijkt wat vaker dan ik ...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:07 schreef nectarientje het volgende:
aaah![]()
En als strijken nou het enige vervelende is..
Ik ga nevernooitniet in ongestreken overhemden enzo lopenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:38 schreef MissMSX het volgende:
Ik strijk zelden tot nooit
Gewoon alles netjes uithangen na het wassen, daarna alles netjes opvouwen. Strijkt zichzelf
Zelfstrijkende overhemden FTWquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ga nevernooitniet in ongestreken overhemden enzo lopen
Nou, die heb ik nog niet ontdekt hoor, hoe vaak of groot het ook in die overhemden staatquote:
Dan koop je of de verkeerde of je bent een wijf dat de kleinste kreukjes je nog opvallen...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:58 schreef Flappekz het volgende:
Nou, die heb ik nog niet ontdekt hoor, hoe vaak of groot het ook in die overhemden staat
Waarschijnlijk dat laatste jahquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan koop je of de verkeerde of je bent een wijf dat de kleinste kreukjes je nog opvallen...
Ik haal die van mij altijd bij Edcetera aan het Noordeinde. Nat ophangen aan een hangertje en ze drogen zeer acceptabel op.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:02 schreef Flappekz het volgende:
Waarschijnlijk dat laatste jah
Welke zou ik moeten kopen dan?
Acceptabel isn't enoughquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik haal die van mij altijd bij Edcetera aan het Noordeinde. Nat ophangen aan een hangertje en ze drogen zeer acceptabel op.
Ik kan niet in jouw portemonnee kijken, maar ik vind het qua prijs-kwaliteit in orde.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:07 schreef Flappekz het volgende:
Acceptabel isn't enoughMaar ik zal er eens gaan kijken....goede prijzen?
< 80 euro is ok voor een goed overhemdquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan niet in jouw portemonnee kijken, maar ik vind het qua prijs-kwaliteit in orde.
Dat red je daar wel volgens mij.quote:
Ironized overhemden toch , bij de WE heb je ze ook volgens mij. Oh en ik strijk allesquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat laatste jah
Welke zou ik moeten kopen dan?
Die heb je toch al?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:28 schreef Flappekz het volgende:
Ik ga een hulp-in-de-huishouding-die-ook-strijkt zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |