Ik zie het ook alleen maar vanuit het raam hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:41 schreef fFarl het volgende:
Wat ik ervan kan zien door het raam met zicht op de binnenplaats: ja.
Geniet je gelijk even namens mij?
Paar dagen meer (hoewel februari korter is natuurlijkquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:20 schreef Chanty het volgende:
[..]
Pessimist
Ik zeg: over een maand 25 graden en zon
Jep, u had (bijna) helemaal gelijkquote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:52 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik zie het ook alleen maar vanuit het raam hoor
Trouwens, ik moet toch zeggen dat ik vind dat ik best een aardige voorspelling heb gedaan aangezien ik geen weervrouw ben
FOT-SC # 149 - Nog eentje
[..]
Paar dagen meer (hoewel februari korter is natuurlijk) en wat graden te hoog ingeschat nog, maar morgen schijnt het op sommige plekken in Nederland toch echt 20 graden te worden
Ik denk dat ik nog maar een opleiding als weerkundige ga volgenquote:
Jij moet trainenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja zo maar eens kijken of ik nog ergens leuke plaatjes kan gaan schieten met dit mooi weer.
17:30 pasquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij moet trainenzit me niet jaloers te maken ja....
![]()
Ik vertrek straks naar west Canadaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij moet trainenzit me niet jaloers te maken ja....
![]()
Wij hebben van het weekend onze vakantie naar Vietnam geboekt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:33 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik vertrekt straks naar west Canada
geintje
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:33 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik vertrekt straks naar west Canada
geintje
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wij hebben van het weekend onze vakantie naar Vietnam geboekt.
Geen geintje.
Woeiquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wij hebben van het weekend onze vakantie naar Vietnam geboekt.
Geen geintje.
Prachtige landschappen met bergen en heuvelsquote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:53 schreef Kremers het volgende:
[..]
WoeiIk verwacht nu wel geniale foto's van rijstboeren, motor hel en geniale landschappen he
Wanneer wil je naar Spanje?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:56 schreef Kremers het volgende:
Ik zit, als echte student, met een gebrek aan geldMaar ga toch proberen of ik 1 week naar Spanje kan gaan
Sevilla of Barcelona.
Mijn host ondervindt momenteel problemen, dus de foto's van gisteren kan ik nog niet uploaden.
Jou vakantietijd komt echt wel.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:59 schreef Puala het volgende:
VakantiesWaarschijnlijk wordt mijn vakantie volgepropt met examens en werk zoeken
Ik denk na. Komt mij ook beter uit gezien ik nu toch wel eens mijn scriptie af moet krijgen, en daarna vol aan de bak om werk te vinden.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wanneer wil je naar Spanje?
Voor of naseizoen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |