Komt allemaal goed johquote:Op maandag 22 maart 2010 16:23 schreef Chanty het volgende:
[..]
NetjesGing het hier maar zo snel
Heb de boel maar opgestuurd voor zover ik t heb en hoor t woensdag wel
Je kan het wel, maar je meot het ook willen hequote:Op maandag 22 maart 2010 16:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik weet het ook wel van mezelf....maar kan er niets aan veranderen
Mwa ik kan altijd wel door met mijn theorie want die is echt nog niet af. Maar morgen twee afspraken staan dus dat wordt ook een lekker versnipperd dagje. Na woensdag weer echte stressquote:Op maandag 22 maart 2010 17:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Komt allemaal goed johje bent goed bezig
Kan je nu dan ook even relaxen tot woensdag? Of zijn er andere dingen waar je aan moet werken?
Hey doe eens niet zo vervelendquote:Op maandag 22 maart 2010 17:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je kan het wel, maar je meot het ook willen he
Da's heel tofquote:Op maandag 22 maart 2010 17:32 schreef Timmos het volgende:
Mijn dag kan niet meer stuk.. Ik heb fans!
![]()
![]()
Sta je bij een autobrand te fotograferen.. Komen er 2 oudere mensen op de fiets naast je staan en vragen ze ''Ben jij misschien Tim Koster?'' .. Ja dat ben ik.. ''We zien je foto's altijd en kijken er graag naar, we zijn groot fan van je, ga zo door
''.. * Timmos
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog nooit zo'n reactie gehad in de 3,5 jaar dat ik fotografeer.. Nooit gedacht te krijgen ook bij dit soort fotografie
Ik ben niet vervelend.....ik ben Pquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 17:32 schreef Timmos het volgende:
Mijn dag kan niet meer stuk.. Ik heb fans!
![]()
![]()
Sta je bij een autobrand te fotograferen.. Komen er 2 oudere mensen op de fiets naast je staan en vragen ze ''Ben jij misschien Tim Koster?'' .. Ja dat ben ik.. ''We zien je foto's altijd en kijken er graag naar, we zijn groot fan van je, ga zo door
''.. * Timmos
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog nooit zo'n reactie gehad in de 3,5 jaar dat ik fotografeer.. Nooit gedacht te krijgen ook bij dit soort fotografie
Ma: 's Avondsquote:Op maandag 22 maart 2010 19:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Trainingsschema:
Ma: 's Morgens: Kracht trainen & 's Middags: Ergo
Di: 17.30 Roeien
Wo: 's Morgens: Kracht trainen & 's Middags: hersteltraining op de REM
Do: 17.30 Roeien
Vr: 's Ochtends: Hersteltraining op REM & 's Middags: evt kracht tr.
Za: 10.00 en 14.00 Roeien
Zo: 10.00 en 14.00 Roeien
Wanneer moet ik nou foto's maken
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:42 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ma: 's Avonds
Di: Vóór 17.30
Wo: 's Avonds
Do: Vóór 17.30
Vr: 's Avonds
Za: Vóór 10:00 en ná 14:00
Zo: Vóór 10:00 en ná 14:00
Coolquote:Op maandag 22 maart 2010 22:08 schreef Kremers het volgende:
Zo, terug van Marken en wat foto's uitgezochtZitten een paar tussen waar ik tevreden mee ben, al ik binnenkort uploaden.
Ben wel alleen het paard van marken wezen fotograferen, toen ik daar klaar mee was was het alweer 6uurIk ben nogal een perfectionist.
Aardig trainingsschema.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Trainingsschema:
Ma: 's Morgens: Kracht trainen & 's Middags: Ergo
Di: 17.30 Roeien
Wo: 's Morgens: Kracht trainen & 's Middags: hersteltraining op de REM
Do: 17.30 Roeien
Vr: 's Ochtends: Hersteltraining op REM & 's Middags: evt kracht tr.
Za: 10.00 en 14.00 Roeien
Zo: 10.00 en 14.00 Roeien
Wanneer moet ik nou foto's maken
Zienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |