hehehehequote:
Werken zal jequote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:00 schreef Timmos het volgende:
[..]
Brandweer.. En ik ben zeg maar een beetje de enigst beschikbare fotograaf voor morgen
enigequote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:00 schreef Timmos het volgende:
[..]
Brandweer.. En ik ben zeg maar een beetje de enigst beschikbare fotograaf voor morgen
Ik ga altijd de fout in met enige/enigstequote:
ben jij dan ook foto's gaan maken bij die huisbrand waar die broer van een fokker is omgekomen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:05 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik ga altijd de fout in met enige/enigste..
't Is gelukkig niet heel lang, 10:45 tot 12:30 +/-.. Dus hopen dat 't in de ochtend droog blijft
Als dat die in Philippine was, yep..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben jij dan ook foto's gaan maken bij die huisbrand waar die broer van een fokker is omgekomen?
Ja, maar ik heb te maken met een flyer voor een rapport voor de financiėle wereldquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:32 schreef Kremers het volgende:
Totale crap inderdaad... Less is moreGelukkig begrijpen de meeste docenten op mijn opleiding dat.
Doet me denken aan vroegah, toen enkele van mijn klasgenoten hun verslag hadden uitgeprint in lettergrootte 14, (formaat slechtziende zegmaar) met een extra grote regelafstand. "Dan leek het meer".quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:21 schreef HMaster-II het volgende:Mensen die denken dat je met meer A4tjes tekst zonder inhoud psychologisch voordeel haalt.-O-
"Met meer velletjes heb je het idee meer in handen te hebben."
Beetje jammer
Tofquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:50 schreef Chanty het volgende:
Zo 11 en 12 mei sta ik zes keer voor een vmbo klasSpannend
Denk t ook wel, hoef maar een tien a vijftien minuten te kletsen en ze dan aan het werk te zetten met de enquetequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |