quote:Op zondag 21 maart 2010 16:58 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik sta op het punt om elin op het balkon te zetten
Hoera medestandersquote:Op maandag 22 maart 2010 14:28 schreef Pvoesss het volgende:Ik kan die troela van Z@ppelin echt niet uitstaan.
Het eerste riedeltje kwan van hoeraaaa vandaag ben je jarig.
nog voordat die muts begint hoor ik de kleine dame naast me.
ze is GRUWELIJKquote:Op maandag 22 maart 2010 15:27 schreef freecell het volgende:
Wat is er mis met die troela?Ik zag haar ook, ze is wel enthousiast~!
k, ik word er ook niet blij van, maar dat word ik ook niet van de teletubbies
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:25 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ze is GRUWELIJK
ik wil haar neerslaan, en die neiging heb ik niet snel
Als je erop gaat letten dan wordt het nog ergerquote:Op maandag 22 maart 2010 19:28 schreef freecell het volgende:
[..]
Een beetje te blij is ze wel. Ik zal er de volgende keer eens op letten
HEY DAAR VRIENDJE! DAT MAG JE TOCH NIET DOENquote:Op maandag 22 maart 2010 19:31 schreef Jore het volgende:
Ik vind haar ook ZO irritant. Vooral dat debiele liedje waarbij die zappelin haar een zoen moet geven. IEH. Zo ontzettend overdreven en stom.
Beterschap met Leander en succes met de draakjes! Vandaag had ik ook een draak, maar dat komt door kiesjes en verkoudheid (snot all over the place). Zo zielig. Hij viel net met z'n kleren nog aan op mijn schoot in slaap, dat gebeurt echt nooit.
Vannacht was trouwens het allerzieligst: hij wilde drinken (rond half zes) en dat lukte niet want z'n neusje zat dicht. Ik heb hem nog nooit zo klaaglijk horen huilen. Gelukkig had ik nog neusspray en dat hielp gelukkig, hij keek me zo tevreden aan toen het drinken daarna wel lukte
ow, ik heb alleen maar dat verjaardagsliedje gezienquote:Op maandag 22 maart 2010 19:35 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
HEY DAAR VRIENDJE! DAT MAG JE TOCH NIET DOEN
STOMP
Lekkerquote:Op maandag 22 maart 2010 20:10 schreef iamredleader het volgende:
Zo, feest hier
Jair gaat al sinds een paar dagen "graag" naar bed. Dat wil zeggen: avondritueeltje doorlopen, kind krijgt kus van papa of mama, en de ander doet hem in bed. Duurt welgeteld 2 minuten, en dan is meneer knock-out
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |