abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 maart 2010 @ 12:01:17 #76
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_79442319
KD, succes met Elin!!

Estrys, hoe was het vandaag bij de huisarts met Seb? Fijn dat jullie zo'n leuke vakantie hebben gehad.

Mikoxx, wij mochten pas vanaf 1 jaar beginnen met gewone (halfvolle) melk. Lennon wil al heel lang niet meer uit de fles drinken, dus hij krijgt al een tijdje 'smorgens pap van een bordje. Ong. 2 uur later krijgt hij fruit en gaat dan slapen.. na het slapen boterham (1 of 2) met thee of appelsap. 's Middags vaak een koekje of rozijntjes.. dan rond 5 uur warme hap met toetje. Vlak voordat hij naar bed gaat, krijgt hij weer een stuk fruit en een klein bordje pap. Een kind van 1 jaar hoeft in totaal maar ong. 300 ml melk of melkproducten per dag te hebben.

Lennons twee boventanden komen eraan Je ziet ze zitten, ze zijn alleen nog niet door"gebroken".
Make love, not war ☮
pi_79443508
dankje diaan

Trouwens, elin drinkt al een tijd uit een beker/mok (tuitloos) maar knoeide heel erg (uit r mond laten lopen, keertje schudden met de beker enzo) Nu heb ik haar een week lang alleen pap in haar beker gegeven..sindsdien drinkt ze netjes haar water en schudt ook niet meer (omdat dat niet zo lekker de kamer doorvliegt)
pi_79444236
quote:
Op zondag 21 maart 2010 16:58 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik sta op het punt om elin op het balkon te zetten

Ik zeg ook wel eens: Als hij niet binnen 5 minuten ophoudt, gooi ik hem uit het raam
TARA snapt dat soort uitspraken, maar schoonouders ed zijn altijd weer geshockeerd

Hier ZIEK. Gewoon ouderwets ziek. Gisteren was hij bij zijn opa en oma en daar werd hij ziek. Overgeven, koorts, hij heeft daar het grootste gedeelte van de dag op de bank liggen pitten.
En vandaag hier idem. Niet eten, wel drinken, wat verhoging (geen koorts meer) en op de bank hangen.
Sneutje
  maandag 22 maart 2010 @ 13:33:40 #79
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79445317
senks voor de ervaringsverhalen ladies!

Beterschap daar freecell!

* snel terugholt want mijn kleine babietjes zijn echt nog láng geen dreumes hoor*
pi_79446013
What was I thinking...
Het leek me zo gezellig, samen in de tuin. Hij rond rommelend met zijn fiets en auto's, ik de ramen aan de buitenkant zemend. Vanzelfsprekend ging het heel anders.
Ramen zijn gezeemd, maar kind ook. "Goh, een been past in de emmer, twee vast ook. Waar is mijn knuffellapje, dat gooi ik er ook in! Leuk! He! Hier staat nog een gieter vol water, ik ga heen en weer lopen met mijn doekje en doop het afwisselend in de gieter en de emmer." Hij was van top tot teen nat. Jas, broek, schoenen, sokken. Snel droge kleren aan, thee, nu ligt hij lekker te slapen.O+

Wat heb je nu geleerd, spelende moeder?
  Hoofdredactie Fotografie maandag 22 maart 2010 @ 14:21:27 #81
95752 crew  Chell
Kluns
pi_79447169
@bodpa: Dat je voor van de zomer veel waterspeeltjes moet kopen
pi_79447421
Ik kan die troela van Z@ppelin echt niet uitstaan.
Het eerste riedeltje kwan van hoeraaaa vandaag ben je jarig.
nog voordat die muts begint hoor ik de kleine dame naast me.

Hoeraaaaaa en dansen en zingen en blij
Het is zo lief hoe ze dat doet maar die muts verpest het.
pi_79447566
die muts is inderdaad enorm! irritant
pi_79449552
Wat is er mis met die troela? Ik zag haar ook, ze is wel enthousiast~!
k, ik word er ook niet blij van, maar dat word ik ook niet van de teletubbies
pi_79453086
quote:
Op maandag 22 maart 2010 14:28 schreef Pvoesss het volgende:
Ik kan die troela van Z@ppelin echt niet uitstaan.
Het eerste riedeltje kwan van hoeraaaa vandaag ben je jarig.
nog voordat die muts begint hoor ik de kleine dame naast me.
Hoera medestanders ik kan dat mens niet uitstaan! (zelfs de teletubbies trek ik beter!) Maar kindlief vindt haar ook helemaal geweldig
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_79458862
Bodpa een nat verhaal. Na ja dus in de zomer als het er toch warm genoeg voor is het beste gelijk met zwemluier, zwembroek en alleen maar waterspeeltjes. Dit doet me wel denken aan mijn ingenieus idee om de afwas te doen en Jair mee te laten doen met een eigen teiltje, een borstel, een plastic lepel en (ja daar ging ik de fout in) een klein beetje water in het teiltje.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_79459093
quote:
Op maandag 22 maart 2010 15:27 schreef freecell het volgende:
Wat is er mis met die troela? Ik zag haar ook, ze is wel enthousiast~!
k, ik word er ook niet blij van, maar dat word ik ook niet van de teletubbies
ze is GRUWELIJK
ik wil haar neerslaan, en die neiging heb ik niet snel
pi_79459228
quote:
Op maandag 22 maart 2010 19:25 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

ze is GRUWELIJK
ik wil haar neerslaan, en die neiging heb ik niet snel

Een beetje te blij is ze wel. Ik zal er de volgende keer eens op letten
pi_79459248
Ik vind het ook een snol
  maandag 22 maart 2010 @ 19:29:11 #90
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_79459267
Idd een erg irritant mens met haar overdreven bewegingen bij die stomme liedjes

Hoe lang duurt die 15 maanden sprong eigenlijk?
We zijn er dus nog niet uit...

Beterschap voor Leander

Estrys, oh jee, door een hond gebeten Hoe was het bij de huisarts?

Bodpa errug leuk, met water spelen! Maar je ramen zijn gedaan

Isis heeft gisteren voor het eerst echt buitengespeeld en een eerste geschaafde knie aan overgehouden, maar ze vond het prachtig om buiten te lopen. Per se buiten de poort willen en dan niet om willen draaien, dus de hele buurt heeft gehoord dat ze het niet eens was met "kom, we gaan weer terug"
  maandag 22 maart 2010 @ 19:29:45 #91
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_79459303
quote:
Op maandag 22 maart 2010 19:28 schreef freecell het volgende:

[..]

Een beetje te blij is ze wel. Ik zal er de volgende keer eens op letten
Als je erop gaat letten dan wordt het nog erger
pi_79459431
Ik vind haar ook ZO irritant. Vooral dat debiele liedje waarbij die zappelin haar een zoen moet geven. IEH. Zo ontzettend overdreven en stom.

Beterschap met Leander en succes met de draakjes! Vandaag had ik ook een draak, maar dat komt door kiesjes en verkoudheid (snot all over the place). Zo zielig . Hij viel net met z'n kleren nog aan op mijn schoot in slaap, dat gebeurt echt nooit.
Vannacht was trouwens het allerzieligst: hij wilde drinken (rond half zes) en dat lukte niet want z'n neusje zat dicht. Ik heb hem nog nooit zo klaaglijk horen huilen. Gelukkig had ik nog neusspray en dat hielp gelukkig, hij keek me zo tevreden aan toen het drinken daarna wel lukte
pi_79459573
Die 15 maanden sprong duurt wel even inderdaad.... Veel succes!

Niet kunnen drinken is inderdaad heel zielig
pi_79459621
quote:
Op maandag 22 maart 2010 19:31 schreef Jore het volgende:
Ik vind haar ook ZO irritant. Vooral dat debiele liedje waarbij die zappelin haar een zoen moet geven. IEH. Zo ontzettend overdreven en stom.

Beterschap met Leander en succes met de draakjes! Vandaag had ik ook een draak, maar dat komt door kiesjes en verkoudheid (snot all over the place). Zo zielig . Hij viel net met z'n kleren nog aan op mijn schoot in slaap, dat gebeurt echt nooit.
Vannacht was trouwens het allerzieligst: hij wilde drinken (rond half zes) en dat lukte niet want z'n neusje zat dicht. Ik heb hem nog nooit zo klaaglijk horen huilen. Gelukkig had ik nog neusspray en dat hielp gelukkig, hij keek me zo tevreden aan toen het drinken daarna wel lukte
HEY DAAR VRIENDJE! DAT MAG JE TOCH NIET DOEN

STOMP
pi_79459775
quote:
Op maandag 22 maart 2010 19:35 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

HEY DAAR VRIENDJE! DAT MAG JE TOCH NIET DOEN

STOMP
ow, ik heb alleen maar dat verjaardagsliedje gezien Scheelt dat in mijn ergernis?
pi_79461615
Zo, feest hier

Jair gaat al sinds een paar dagen "graag" naar bed. Dat wil zeggen: avondritueeltje doorlopen, kind krijgt kus van papa of mama, en de ander doet hem in bed. Duurt welgeteld 2 minuten, en dan is meneer knock-out
pi_79461832
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:10 schreef iamredleader het volgende:
Zo, feest hier

Jair gaat al sinds een paar dagen "graag" naar bed. Dat wil zeggen: avondritueeltje doorlopen, kind krijgt kus van papa of mama, en de ander doet hem in bed. Duurt welgeteld 2 minuten, en dan is meneer knock-out
Lekker Gefeliciteerd
pi_79462507
Jore beterschap met Lieuwe.

Voor alle moeders met kindjes in een moeilijke "fase", sterkte.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_79462629
Ik zei het al eerder over het Z@ppelin moppie: ze danst alsof ze moet plassen.

@Tinuviel, ik moest ook erg aan je denken vanmiddag!
  dinsdag 23 maart 2010 @ 12:45:40 #100
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_79486365
Lennon is vandaag precies 14 maanden...

Die M. lekker met water soppen

voor alle druilers en vooral de mama's en papa's.

Ow en inderdaad die Muts van Z@pp is erg irritant, maar ook Lennon vindt haar helemaal geweldig.. komt volgens mij door die Z@ppelin. Het erste is ook nog dat je op een gegeven moment mee gaat zingen, althans ik wel.

Speciaal voor Freecell:

Deze was veel leuker:

vanaf 1minuut
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')