Ze heeft nu twee ontstoken plekjes, en die zitten er al een heule tijd... En de lessen beginnen volgende week. Daaromquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:21 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ow, ik dacht dan zwemmen met eczeem geen probleem was, zolang de huid maar niet ontstoken was/is?
Volgens mij is bells and whistles een soort muziek op schoot, maar ik twijfel nog of ik dat ga doen, want kindlief zit niet graag stil. Is dat een voorwaarde? Of hoeft het niet op schoot?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:30 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ah, dan begrijp ik het.![]()
Het dreumesgymmen begint voor Annicka als ze 18 maanden is. Dat sluit mooi aan op de cursus muziek-op-schoot, die is afgelopen in mei. Dan kan ze in juni met gymmen beginnen, geloof ik. Op woensdag dreumeszwemmen, maar dat is doorlopend, geloof ik.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:36 schreef freecell het volgende:
Dikke knuff voor GWS
En Leander slaapt nuMeestal van 12:30 tot 14:30 oid.
En dan 's avonds van 18:30/19:00 tot 's morgens een uur of 7.
Hij wordt wel eens wakker 's avonds of 's nachts , dan horen we ineens *jablabla* oid, maar hij gaat altijd zelf weer tukken eigenlijk...
Mila zegt "PPPPPPPffooee" naar de katten en geeft ze ook kopjesquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:19 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Annicka zegt ook 'aai' als ze de kat ziet.En ze geeft de kat kopjes, en ons ook af en toe.
Ook niet als je wat dingetjes gaat doen als ze eigenlijk zou moeten slapen? Spelen dus ofzo? Mila slaapt bijvoorbeeld echt niet meer in de kinderwagen dus als ik iets wil rekken ofzo dan gaan we even wandelen. Mila slaapt overdag echt weinig, vandaag 2 keer 10 minutenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:14 schreef Kleurdoos het volgende:
mja overdag slaapt ze 3 keer, maar ik krijg haar niet uit dat ritme
ze heeft trouwens een flinke wond opgelopenwas gevallen met r kin op een punt oid (ik lag nog te slapen, paps had dienst
) bloeden stopte redelijk snel, ik kijk t nog even aan.. en misschien ff zwaluwstaartjes kopen
Ze wil niet meer, ze wil veel te graag overal bij zijn denk ikquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:20 schreef Fruppel het volgende:
Oei Elin, dat is een goede klapper geweest! Hoe is het nu??
Mila slaapt inderdaad niet heel veel denk ik! Danique slaapt 2x 1 1/2 uur minimaal en dat heeft ze ook echt nodig, heb laatst een slaapje overgeslagen maar dat was echt een groot drama!
same here....quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:16 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ook niet als je wat dingetjes gaat doen als ze eigenlijk zou moeten slapen? Spelen dus ofzo? Mila slaapt bijvoorbeeld echt niet meer in de kinderwagen dus als ik iets wil rekken ofzo dan gaan we even wandelen. Mila slaapt overdag echt weinig, vandaag 2 keer 10 minutenMaar normaal iets van een krap uurtje over de hele dag, volgens mij is dat echt veel te weinig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |