Woehoe Fee aan de wandel!
Ja, leuk is dat, dingen ergens instoppen, door het raampje kijken of het er nog wel inzit, het eruithalen, dan in mama's mond stoppen, en het daar weer uithalen, dan weer in het huisje doen, dan het hele huis door de kamer slingeren
En muziek vindt ze ook geweldig, zet zelf even de cd speler aan (kabouter plop zit er nu in), maar soms gaat het aanzetten even mis, want dan staat het ding op repeat, en krijg ik dus een uur lang hetzelfde ploplied te horen, en wee mijn gebeente als ik ook maar n de buurt kom van de speler, dodelijke blikken en gekrijs!

En dan lekker wiegen en dansen! (Oh dat aanzetten is geen moeite, het is zo'n 5 euro dingetje, draagbaar, zitten maar een paar knopjes op, en ze kan er bij, dus na 10 knopjes te hebben ingeduwd heeft ze vast de play wel te pakken)
En dreumesgym, moet er toch eens naar gaan kijken. Al noemen ze dat hier One-derful! Nou, als dat niet geweldig zal zijn. Zat ook nog te denken aan een bells and whistles cursus, iets met muziek. Zwemmen laten we even zitten, ze heeft een beetje eczeem, werd ons afgeraden door de dokter.