Balmes is een leuk hotel.. zie vorige posting. Alleen wat gehorig. Beetje prijzig maar wel goed. Alleen niet in het hotel eten (>> te duur) maar blokje om en je hebt alle eettentjes bij elkaar.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:17 schreef HAHAnoniem het volgende:
Ik wil in augustus een weekje naar Barcelona met vrienden. We willen graag in een hotel met een eigen badkamer. Hoeveel denken jullie dat ik dan bij elkaar kwijt ben? Met de vlucht + hotel + eten?
Alvast bedankt
Eten erbij.... doe 60 euro (5 dagen) voor een dikke lunch.quote:Op vrijdag 2 december 2011 07:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Balmes is een leuk hotel.. zie vorige posting. Alleen wat gehorig. Beetje prijzig maar wel goed. Alleen niet in het hotel eten (>> te duur) maar blokje om en je hebt alle eettentjes bij elkaar.
Vlucht en hotel heb ik apart geboekt... 5 dagen was qua reis + hotel = 520 euro.
oke, boxing day dan!quote:Op woensdag 21 december 2011 13:52 schreef firewirecable het volgende:
2e kerstdagen bestaan niet in Spanje. Dat is een Nederlandse uitvinding ;-)
Misschien kun je hier eens kijken voor wat dingen in de buurt van Tarragona:quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:14 schreef papert het volgende:
Bedankt! Ziet er goed uit. Ligt ook mooi op de route naar Valencia, wat wij misschien ook willen gaan bezoeken.
Meer tips zijn altijd welkom
Neuh niet echt, die verkopen ze ook op de luchthaven.quote:Op woensdag 11 april 2012 09:57 schreef Noodlez het volgende:
Is het trouwens zinvol om van tevoren zo'n Barcelona Card aan te schaffen?
Park Ciutadella is zeker aardig.... kom je wel aardig tot rust. Je bent dan echt even uit de stad.quote:Op woensdag 11 april 2012 09:57 schreef Noodlez het volgende:
Experts, eind april ben ik een paar dagen (4 dagen @ stad) met mijn vriendin in Barcelona. Wat zijn nou, los van de standaard bezienswaardigheden, zaken die je moet hebben gedaan/gezien? Denk aan architectuur, natuur en de innerlijke mens. Vanuit de haven is het mogelijk om met een jacht een trip te maken, afhankelijk van het weer tzt, lijkt mij dat tof. Uitvalsbasis is hotel in wijk Born, in de buurt van Ciutadella Park en op een korte loopafstand van het strand en metrostation van Barceloneta.
Ah, budget tours... Ik dacht el prat.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:19 schreef Noodlez het volgende:
Ha, my bad; ik bedoelde natuurlijk de inwendige mens! Leuke restaurants of cafes, buiten de toeristenzone, maar toch bedankt. Wat die luchthaven betreft, we landen el cheapo op Girona.
Bij Balmes zitten wel een paar leuke restaurants. Net buiten de toeristenzone (naast de boulevard van terasjes)quote:Op woensdag 11 april 2012 11:19 schreef Noodlez het volgende:
Ha, my bad; ik bedoelde natuurlijk de inwendige mens! Leuke restaurants of cafes, buiten de toeristenzone, maar toch bedankt. Wat die luchthaven betreft, we landen el cheapo op Girona.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |