quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:55 schreef Dropdown het volgende:
Collaga's?
Wat doe je in Nieuw-Zeeland?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:03 schreef NZmeid het volgende:
Hey uh - mensen, take it easy, ben nieuw hier! Nog geen idee hoe je iets quote, zal wel iets met [quote]blabla[/qoute] zijn, maar dat vind ik nog wel uit. Ehm, --> Werk je aan de NZ lijn? - Ik werk in Nieuw Zeeland. -->in wat voor opzicht? Me opzadelen met werk inderdaad!
quote:
Hey familie.quote:
Neheeeeee, tieten tussen [img]-tags. Dat bedoelen we.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:03 schreef NZmeid het volgende:
Hey uh - mensen, take it easy, ben nieuw hier! Nog geen idee hoe je iets quote, zal wel iets met [quote]blabla[/qoute] zijn, maar dat vind ik nog wel uit. Ehm, --> Werk je aan de NZ lijn? - Ik werk in Nieuw Zeeland. -->in wat voor opzicht? Me opzadelen met werk inderdaad!
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:19 schreef Hard_Feesten het volgende:
FOK SNELHULP!
Op zich is dit natuurlijk een goede klacht. Het is echter niet zo interessant voor andere lezers.
Probeer eens wat voorbeelden te geven van het vervelende gedrag van je collega's! Zo komt er een discussie op gang en vertellen anderen misschien ook wel hun ervaringen! Een grapje hier en daar kan ook geen kwaad.
Ik werk op dit moment met 3 mensen waarvan er 1 Italiaans is, 1 Maori en 1 Chinees. De Italiaan kan niet met stress omgaan, waardoor de rest vaak naar haar klachten moet luisteren. De chinees is arrogant en een betweter & het Maori meisje kan niet tegen kritiek wanneer je haar corrigeert - ze is nieuw.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:12 schreef Fortitude het volgende:
Wat is er zo kut aan je collega's dan?
Okequote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:07 schreef NZmeid het volgende:
'' Hetiszover '' --> Ik werk voor een wholesale bedrijf dat reis-arrangementen verkoopt/quote/boekt voor binnenlandse/buitenlandse reisbureaus en directe klanten in Nieuw Zeeland, Australie & Zuid-Pacific.
Al uitgevonden thnxquote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:31 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Oke
Je moet op die blauwe aanhalingstekens klikken rechts van de post die je wilt quoten
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:30 schreef stevenmac26 het volgende:
TS ik geef je nog 10 minuten op je tietenpics te posten want anders ga ik een klaag topic over je openen
Komt Fiets weer met z'n fietslotjequote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
"Chicks" die hun tieten niet willen posten
gedaan
Ja hij snapt het nog niet helemaal.quote:
Was een topic met potentie.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
gedaan
Jaweheeeeeeeeel, maar ik heb gelijk. Kijk zelf.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja hij snapt het nog niet helemaal.
I know, ik wou posten toen er opeens een slotje opzatquote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:42 schreef Crutch het volgende:
[..]
Jaweheeeeeeeeel, maar ik heb gelijk. Kijk zelf.
quote:
Auckland - CBD, waar woon jij?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:41 schreef NoahsKwark het volgende:
Waar in Nieuw Zeeland woon je? Ik woon er ook
Yerseke, en jij?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:41 schreef NoahsKwark het volgende:
Waar in Nieuw Zeeland woon je? Ik woon er ook
Van wat?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:45 schreef Fortitude het volgende:
NoahsKwark gaat voor ons foto's maken.
Van de tetten van NZmeidquote:
Graag gedaan.quote:
Neequote:Op donderdag 18 maart 2010 23:50 schreef NZmeid het volgende:
Haat je dat ook - dag in dag uit met collega's werken die stront vervelend zijn.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
gedaan
Professioneel in de zin van een pot vaseline van professionele afmetingen bij de groothandel verkregen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:58 schreef Kerol het volgende:
Als je wilt dat we iets met je klacht doen moeten we eerst een beeld van je krijgen. Laat eens een leuke, spontane foto van jezelf zien. Zodra dat gebeurt is gaan wij backstage bezig met je klacht en zullen deze professioneel afhandelen.
nee, ik ben geen modje hierquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:50 schreef NZmeid het volgende:
Haat je dat ook - dag in dag uit met collega's werken die stront vervelend zijn.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:12 schreef banapples het volgende:
Ik heb het even opgezocht en het staat in de gebruikersvoorwaarde:
Een vrouwlijke user van het Fok! Forum mag in elk topic posten. Echter, na het openen van een eigen topic zal de betreffende user een foto van haar tetten moeten plaatsen in het betreffende topic. Er staat een tijd van maximaal 48 uur voor het uivoeren van deze taak.
Een Forum Admin of Moderator zal de echtheid van deze foto komen bevestigen. Op verzoek zal er direct een onderzoek naar eventuele knobbeltjes worden uitgevoerd. Dit is uiteraard op verzoek van de daartoe aangewezen Admin of Moderator. De user heeft hier geen inbreng in.
Op het niet uitvoeren van deze verplichte taak staat een permanente ban van het Fok! Forum
Open em maarquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:27 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik geef ts nog tot 15uur vanmiddag om haar tieten te posten anders open ik weer een topic over dit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |