quote:
Liesje kan deze ranzige horde helemaal niet in toom houden. Vandaar dat ze mod is op SEXquote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:25 schreef Recce het volgende:
Ik neem maar eens een willekeurig topic om Liesje succes te wensen met het in toom houden van de ranzige RLS horde. Bij dezen.
Ach! Ik dacht dat met het wegvallen van Noek, Liesje de boel zou overnemen. Maar nu blijkt Liesje een sexmod te zijn. Ranzig, vuig etc.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:28 schreef D. het volgende:
[..]
Liesje kan deze ranzige horde helemaal niet in toom houden. Vandaar dat ze mod is op SEX
Wat lief, ik hoef alleen niet deze ranzige horde in toom te houden, maar op SEXquote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:25 schreef Recce het volgende:
Ik neem maar eens een willekeurig topic om Liesje succes te wensen met het in toom houden van de ranzige RLS horde. Bij dezen.
Het in toom houden van de pubers op SEX is natuurlijk een veel groter project. P zei eens met zijn poten in de modder te staan, geloof ik. Jij zwemt nu in de beerput.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat lief, ik hoef alleen niet deze ranzige horde in toom te houden, maar op SEX
En natuurlijk doe ik de groeten aan P van je.
Aech niequote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:39 schreef Dementor het volgende:
Liesje weet nu al onze geheimen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |