quote:
quote:Ik ga slapen. Welterusten.
Dit bericht werd verzonden naar Juicyhil, aight1, Apebeer, kwiwi, Paul, PiRANiA, Wabouter_Kesley, Adelante, Surveillance-Fiets, swarmahoer, Stefan, Mirjam, BrandX, Olep, shiznuts, MrManiak, nijnja, renren-, bravebart, markm, heroinjunk, jotcha, breathtaking en bobbyb.
Dat hij geen hetero is geworden nadat hij adelante heeft gezien?quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:36 schreef stevenmac26 het volgende:
juicyhill is een homo en adelante een lekker wijf, wat klopt er niet?
Nee doos, dit was het begin van zijn meuk!quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:38 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
ik gok dat dit bericht van Adelante kwam
quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Dit topic mist:
Juicyhill, permban voor al zijn gayshit en mileyshit
dont feed the troll!quote:
Juicyhuil? Klopt.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:50 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar die gast moet echt geestelijk gehandicapt zijn met al zijn vage crap
we hebben er 1 bekeerdquote:
Ja, stuur je reactie daarop even naar iedereen in die lijst.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee doos, dit was het begin van zijn meuk!
Goh, die is net zo 'gezet' als ik, maar ik ben dan 20 jaar ouder (ongeveer) en boks me de tandjesquote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:10 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Counter-counter-pic.
[ afbeelding ]
Kom sparren dan.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
Goh, die is net zo 'gezet' als ik, maar ik ben dan 20 jaar ouder (ongeveer) en boks me de tandjesdus wie wil een rondje tegen mij?
kom maar langsquote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:12 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Kom sparren dan.Legaal vrouwen een dreun mogen verkopen (als ik de kans krijg
)!
![]()
Da's een Paul-post. Die kun je overal plaatsen. Of het je in dank afgenomen gaat worden is nog maar de vraag,quote:
quote:
Het is echt zo. En Paul is niet aardig, zeker niet op msn.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:26 schreef Crutch het volgende:
[..]
Da's een Paul-post. Die kun je overal plaatsen. Of het je in dank afgenomen gaat worden is nog maar de vraag,
om 5uur niet nee maar mensen kunnen over een paar uurtjes weer alles terug lezenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 04:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gaat goeden hoe is het met jou? Niet erg likely dat je dit nog leest maar goed
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |