Zeg, doe eens aardig! Zij was wel een NSF kandidaat he!quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, moet ik het doen, vind je?
Zit er een diep poëtische uitspraak aan het eind?
Ik zit al met mijn oordoppen in.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zeg, doe eens aardig! Zij was wel een NSF kandidaat he!
Maar goed, als jij er niet voor open staat en jij je in je eigen bekrompen wereldje lekker veilig voelt, dan moet je dat vooral blijven doen.
En zou ze dan nog wat mogen zeggen ook?quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:31 schreef Dirkh het volgende:
Marlous is gewoon een lekker wijf, als ik niet monogaam was geweest dan had ik het er zo op gekund.
quote:
Ik verdenk jullie er van stiekem snel te hebben gePMd met elkaarquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:31 schreef Cat22 het volgende:
Mooie lapoval Greys!![]()
Ik zou nog maar niet gaan survivelen als ik jou was.
thanksquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
25 mei (zonder Nederland)
27 mei (met Sieneke)
Nee, ze mag niet met d'r mond vol pratenquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
En zou ze dan nog wat mogen zeggen ook?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:31 schreef Cat22 het volgende:
Mooie lapoval Greys!![]()
Ik zou nog maar niet gaan survivelen als ik jou was.
ik weet het nog niet sorryquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]You're welcome!
Kom je ook op onze ESF meet?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Heuj![]()
Ik ben een vaakaaaaansie aan het uitzoeken
Wij weten ook nog niet wanneer dit wilde festijn gaat plaatsvinden hoor.quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij bent er echt op uit om mij te kwetsen he?
Dat zouden wij nooit doen!quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik verdenk jullie er van stiekem snel te hebben gePMd met elkaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik wil iig ergens heen waar ik geen muts op hoefquote:
MADEIIIIIIIIIIIIRA, MY DEAR!quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik wil iig ergens heen waar ik geen muts op hoef
En, hoe ver ben je al!?quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Heuj![]()
Ik ben een vaakaaaaansie aan het uitzoeken
Loop je daar niet met een zonnehoed?quote:
quote:Het beste reisseizoen in Vietnam is de periode tussen december en maart. In de maanden april tot en met november is het erg warm en maken de moessonregens het reizen vaak onmogelijk.
Als je wiltquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Loop je daar niet met een zonnehoed?
Zie!quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:38 schreef Cat22 het volgende:
Ah, Vietnam van de zomer gaat het niet worden.![]()
[..]
quote:
Ik dacht dat jullie dat inmiddels geregeld hadden?quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie!
Dan moet je naar Madeira!
Waren we al uit die slaapkamerindeling?
WeeKaa snoepie WeeKaaquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Beestuh en natuur kijkuh.
En af en toe een stad.
Gelukkig niet, ik was monogaam weet je nog wel.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:40 schreef Greys het volgende:
En nee Dirk.
Marlous mag niet mee naar Madeira![]()
En d'r achtergronddanseressen al helemaal niet
quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh leuk, ik heb altijd al eens een slavenfarm willen bezoeken.
Omdat!quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar waarom dan Madeira Greys, als jij contacten hebt in Suid Ahfrikah?
....quote:
Mijn hartje is wel wat gewend.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, ik maakte maar een grapje. Was even bang dat ik je op je hartje had getrapt.
Da's een hoop water om je punt te maken.quote:
Ik zie je jullie dadelijk boven!quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:50 schreef Greys het volgende:
Ik hoor net van Dirkdat ik naar bed ga!
Trust!![]()
dit ook?quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gelukkig niet, ik was monogaam weet je nog wel.
Dat neem ik niet serieus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Goedemorgen MI-etjequote:Op vrijdag 19 maart 2010 07:29 schreef Ml-etje het volgende:
Mogge DirkhJeetje wat heeft die Greys gedaan
quote:
Ochquote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
pff heb hoofdpijn zeg, wattenbollen hoofd blechhh
Wat zal ik doen, motorijbewijs halen of een jongere vriendin zoeken?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:19 schreef Loveless85 het volgende:
Die midlife crisis figuren van tegenwoordig.... steeds brutaler
Half 4 even een tijdje de badkamer induiken zal wel helpenquote:
Beidequote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat zal ik doen, motorijbewijs halen of een jongere vriendin zoeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Volgens Google hebben vrouwen in de overgang vaak last van een wattenbollenhoofd.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
pff heb hoofdpijn zeg, wattenbollen hoofd blechhh
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Volgens Google hebben vrouwen in de overgang vaak last van een wattenbollenhoofd.
quote:
Een páreltje is het. Die nieuwe single.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:49 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft Marlous een nieuwe single? Die móet ik horen
MOGGUH![]()
![]()
Nee da's waar, opa Ll lag wel érg vroeg in bed gister he?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jonkies? Laten we elkaar nou geen mietje noemen, wij zijn niet allemaal jonkies Greys.
Zal ik er vanavond dan ook maar vroeg in duikenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee da's waar, opa Ll lag wel érg vroeg in bed gister he?
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Een páreltje is het. Die nieuwe single.
Marlous gaat het helemaal worden in 2010! Don't fuck with Marlous Pisces!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:39 schreef Pisces29 het volgende:
Die tekst, alsof Marianne Weber het zingt na een overgang en 4 scheidingen, maar nee het is onze Marloes van 20-iets
Dat zal me een uitdaging wordenquote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Marlous gaat het helemaal worden in 2010! Don't fuck with Marlous Pisces!
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zal ik er vanavond dan ook maar vroeg in duiken
Nou!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zal me een uitdaging worden...
Jij zou er niks mee kunnen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zal me een uitdaging worden...
Er loopt sowieso een fotograaf.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:55 schreef Pisces29 het volgende:
Maken jullie nog een klein kiekje als jullie vanavond aan de cocktails zitten?
Nee hoor.quote:
Oh, jammerquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar om er nou iets mee te dóen gaat me dan weer net wat te ver.
Oh ja, ik was de kiekjes van vorige keer alweer vergetenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Er loopt sowieso een fotograaf.
Ik sleur ze wel even voor de camera
Wish you luckquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:58 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:45 schreef DeZwabber het volgende:
oh god, kom ineens op zo'n t-shirt site terecht, er zit een shirt tussen " Fuck Google, ask me!"
misschien wat voor rammel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal!!!!!
Ik heb koffie en croissantjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Nee.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:55 schreef Pisces29 het volgende:
Maken jullie nog een klein kiekje als jullie vanavond aan de cocktails zitten?
helemaal niet...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:12 schreef Loveless85 het volgende:
Mogguh Tombola. Jij hebt lekker uitgeslapen
quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
helemaal niet...
Ik ben gewoon nu pas in de gelegenheid om te FOK!ken
quote:
Die van jou komt zeker thuis de volgende dag?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:20 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga zaterdagavond lekker om 22u naar bed
Zondag de hele dag Seconds From Disaster of Nat. Geo toch?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:22 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Die van jou komt zeker thuis de volgende dag?
Ja dan zou ik maar ff bijslapen idd.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:20 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga zaterdagavond lekker om 22u naar bed
Jij?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zondag de hele dag Seconds From Disaster of Nat. Geo toch?
Het ergste is dat ik hem ook denk te snappenquote:
Komt ze van een zonnig oord?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:27 schreef Loveless85 het volgende:
Ik weet het niet Greys, wat zijn jouw plannen voor de zondag dan? Gaat Heer G maandag weer weg?![]()
EN IK GA OVERIGENS GEWOON VROEG MN NEST IN OMDAT IK OM 07U OP SCHIPHOL STA JA
Maar srsly. Niet om je aan te vallen hoor, maar...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:27 schreef Loveless85 het volgende:
Ik weet het niet Greys, wat zijn jouw plannen voor de zondag dan? Gaat Heer G maandag weer weg?![]()
EN IK GA OVERIGENS GEWOON VROEG MN NEST IN OMDAT IK OM 07U OP SCHIPHOL STA JA
quote:
[SC] 64 Met bijnamen en voorkeurenquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:30 schreef Loveless85 het volgende:
Geen RotterdamT Ing![]()
Alles mag met een T erachter, behalve Rotterdam![]()
En linkje naar waarom tombola geen rammel wil
Je zoekt ruzie héquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar srsly. Niet om je aan te vallen hoor, maar...
WAT MAAKT DAT NOU UIT?
Je bent haske jong, moet jij dan echt zoveel uren slaap hebben?
Als ik in het weekend vroeg op Schiphol moet zijn, dan zou ik zaterdag van 01.00 tot 06.00 uur slapen ofzo en dan als ik thuis was misschien nog ff een tukkie 's middags.
Hoe dúrven zequote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:27 schreef Ml-etje het volgende:
heb een afmelding voor vanavond, hoe durven ze
Ze wil gewoon een goedmaakflurryquote:
Met jou?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
De look a likequote:
Leer mij vrouwen kennenquote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Met jou?
Altijd!Ow dan ook met mij, sleepy head hier slaapt bij voorkeur van 10 tot 10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Met jou?
Altijd!Neuh het is wel zo. Het was ook een grapje dat ik om 22u in bed ging, maar ik ga nou ook niet hevig stappen ofzo. Wil toch wel ff fris in de auto zitten zondagochtendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben dól op slapen en in bed liggen, maar ik heb altijd het idee dat ik dan zoveel mis.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow dan ook met mij, sleepy head hier slaapt bij voorkeur van 10 tot 10
Ik heb niet voor niets een linkje lopen zoeken hequote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:33 schreef Loveless85 het volgende:
Fijn he, dat je dinnetje weer terugkomtquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh het is wel zo. Het was ook een grapje dat ik om 22u in bed ging, maar ik ga nou ook niet hevig stappen ofzo. Wil toch wel ff fris in de auto zitten zondagochtend
Uhuhquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Goffer. En die zouden we gaan koppelen
Soms zou ik het wel willen maar doe het meestal niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben dól op slapen en in bed liggen, maar ik heb altijd het idee dat ik dan zoveel mis.
Dus no way dat ik op een zaterdagavond om tien uur in bed ga liggen
Tjah het gaat er ook over in NWS... Beetje bullshit lijkt het me wat er nu allemaal word geroepen. Ook ineens een ex die hem zo gewelddadig in bed vond, maar er toen niks mee heeft gedaan maar wel nu ineens er mee naar buiten komt enzoquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:33 schreef Greys het volgende:
Overigens:
http://www.telegraaf.nl/b(...)in_bed___.html?p=1,1
en
http://www.telegraaf.nl/b(...)cidaal___.html?p=2,1
Dus hij was agressief én suïcidaal.
En dat werkt dan bij de politie???
Ze was maar 9 dagen weg hoorquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Fijn he, dat je dinnetje weer terugkomt
Kun je nagaan als hij midden 30 isquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:29 schreef Greys het volgende:
Je bent haske jong, moet jij dan echt zoveel uren slaap hebben?
I know, ik ga dit weekend updaten. Overigens is dit meer iets voor in het ESF-feedbacktopicquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heet mezelf van harte welkom in deze slowchat waarin ik de komende maanden wel aardig wat tijd zal voldoen.
* overigens thaErik ESF Overzicht deelnemers van A tot Z is niet up to date, van sommige landen zijn de video's niet te bekijken en sommige landen staan nog geen video bij die er bijv. wel zijn
U zijt wellekomequote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heet mezelf van harte welkom in deze slowchat waarin ik de komende maanden wel aardig wat tijd zal voldoen.
* overigens thaErik ESF Overzicht deelnemers van A tot Z is niet up to date, van sommige landen zijn de video's niet te bekijken en sommige landen staan nog geen video bij die er bijv. wel zijn
Hoe weet je dat ze in de pm zitten?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:41 schreef Greys het volgende:
Tombola en Dirk, komen jullie nog uit de PM vandaag?
Of kan ik jullie bij deze vast weltrusten wensen weer voor vanavond?
Ik ben druk aan het werk ja!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:41 schreef Greys het volgende:
Thanksquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:41 schreef Greys het volgende:
Oh en Erik, ik help je wel van het weekend hoor
Sommige video's zijn idd van Youtube getrokken. I hate it when that happens.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:41 schreef Greys het volgende:
Hey! Welkom en zo voort!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik dacht het te combineren, maar bij dezequote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
I know, ik ga dit weekend updaten. Overigens is dit meer iets voor in het ESF-feedbacktopic.
Whut?quote:
Ja, het is ook wel prima, maar er zijn momenten dat dit topic zo hard gaat en dan zou ik zoiets makkelijk kunnen missenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik dacht het te combineren, maar bij deze
ESF Feedback: Shalalie shalala
Jij niet, hunquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Whut?
Waarom ben ik een viespeuk als ik denk dat Tombo en Dirk in de PM zitten?
Heb je al gewapperd voor Sieneke?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik dacht het te combineren, maar bij deze
ESF Feedback: Shalalie shalala
Ik las even terug over slaaptijden en reistijden en ruziezoekerts. Allemaal te vinden op de laatste 2 pagina's.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:42 schreef Ml-etje het volgende:
Welkom TheaterMaMa!
Bitchfight whutwaat
waar Cat??
Ik ben toch gewoon hier ook!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:41 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Whut?
Waarom ben ik een viespeuk als ik denk dat Tombo en Dirk in de PM zitten?
quote:
quote:
En al deed je het wel!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ik pm niet prive met Dirk hoor!
Ik stuur alles naar iedereen van het kussen-gevecht-groepje
quote:
*mept terug met euhh telefoon, map, nietmachine, perforator, rekenmachine of euhh tsja papier?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik las even terug over slaaptijden en reistijden en ruziezoekerts. Allemaal te vinden op de laatste 2 pagina's.![]()
*mept Ml-etje op haar hoofd met kussen*
Wat heeft iedereen toch met mij oud te noemen? Is het nou afgelopen? Gebeurt niet meer van af nu!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
*mompelt iets over rammelende meisjes en oudere mannen*
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ik pm niet prive met Dirk hoor!
Ik stuur alles naar iedereen van het kussen-gevecht-groepje
Er staat nergens dat het over jou gaat toch? Dat lees JIJ er inquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen toch met mij oud te noemen? Is het nou afgelopen? Gebeurt niet meer van af nu!
zit jij daar niet bij?quote:
Auw!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
*mept terug met euhh telefoon, map, nietmachine, perforator, rekenmachine of euhh tsja papier?
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:52 schreef Loveless85 het volgende:
Dirkh had het gister wel over een jongere vriendin...
1+1=2quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er staat nergens dat het over jou gaat toch? Dat lees JIJ er in
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou, Tombo... Jij ziet het als enige niet
Ja meneer, blieft u verder nog iets?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen toch met mij oud te noemen? Is het nou afgelopen? Gebeurt niet meer van af nu!
Zit alleen in een kamerquote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik probeer het voor je op te nemen, mutsie
wacht even. In de wikik zal ik m aanpassenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:57 schreef Pisces29 het volgende:
En ik vind het ook zorgwekkend dat het lijstje niet ge-update is
Ik vind het zorgwekkend dat wij nog niet weten hoe je heet of foto's hebben gezien van je maar je wel foto's van ons vanavond wilquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:57 schreef Pisces29 het volgende:
En ik vind het ook zorgwekkend dat het lijstje niet ge-update is
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wacht even. In de wikik zal ik m aanpassen
Ik vind Latka prima trouwens voor JJH... En dan is Cat zijn Simka
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind het zorgwekkend dat wij nog niet weten hoe je heet of foto's hebben gezien van je maar je wel foto's van ons vanavond wil
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind het zorgwekkend dat wij nog niet weten hoe je heet of foto's hebben gezien van je maar je wel foto's van ons vanavond wil
Niet dagelijksquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die foto's komen dagelijks voorbij, uit eigen wil, dus wat is daar vreemd aan?
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet dagelijks![]()
En jij vroeg er nu specifiek om
Kom op, zie is 1.57 M, daar is niemand bang voorquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh my... jij bent echt bang voor de toorn van Paddo!
een 1.57 meter hoge paddestoel vind ik best engquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kom op, zie is 1.57 M, daar is niemand bang voor
Nou posten dan die dingen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bijna dagelijks hoor, beter opletten; lepelfoto's, Madeirafoto's, cocktailfoto's, verjaardagfoto's, vliegtuigfoto's, zal ik nog doorgaan?
En er vraagt niemand steeds door over mijn foto's, alleen jij. Dus. Flurry.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou posten dan die dingen.
En ik stond niet op de madeira, cocktail, en verjaardagfoto's.
Dus je baselt
IK BEN LL MENSquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het over Greys die bijna dagelijks voorbij komt. Was toch niet dagelijks volgens jou?
Ik vroeg om een cocktailfoto van Greys en LL.![]()
Dus waar zie jij jezelf hier steeds? Je hoort niet eens op die vergadering, handtas
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:06 schreef Pisces29 het volgende:
En er vraagt niemand steeds door over mijn foto's, alleen jij.
Ahhhh.quote:
IK BEN PISCES AMISH.quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:09 schreef Loveless85 het volgende:
En het is een borrel, geen vergadering
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus? Jij denkt dat mensen daar staan te vergaderen?
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
een 1.57 meter hoge paddestoel vind ik best eng
Die komen daar ook gewoon om een borrel te drinken en te socializen lijkt me. Het is geen werk ofzo.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je snapt prima wat ik bedoel, Greys en Ml-etje komen vanwege het werk daar, en jij?
Handtas.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
Kom op, laat me nou. De paringsdans is bijna compleet
Ah, ruzie maken en dan goed-flurry'enquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
Zeg, gaan we dan voortaan elke dag 10 keer om rooms roepen?quote:
Ah ok vooruit enjoyquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
Er is helemaal geen ruziequote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah, ruzie maken en dan goed-flurry'en
Nee ik laat het aan Greys over om hier en daar wat sokken uit te delen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeg, gaan we dan voortaan elke dag 10 keer om rooms roepen?
I herd you liek mudkipz?quote:
Vanwaar dan deze heftige reactie nu?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee ik laat het aan Greys over om hier en daar wat sokken uit te delen.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:13 schreef Loveless85 het volgende:
Maar Pisces...?
Volgens mij heb ik het gister nog over room gehad en uren of zo iets.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeg, gaan we dan voortaan elke dag 10 keer om rooms roepen?
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het gister nog over room gehad en uren of zo iets.
Whut?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het over Greys die bijna dagelijks voorbij komt. Was toch niet dagelijks volgens jou?
Al dat gelul erover...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan wordt het hier wel eentonig, 50% van de dag bestaat uit male-female-flufffff-discussies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die waar Heer G ook met gezelschap op de foto stondquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Whut?
Ik stond niet op de Madeira foto's.
En welke verjaardag?
Ik ben het ook kwijtquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Whut?
Ik stond niet op de Madeira foto's.
En welke verjaardag?
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Al dat gelul erover...
Ik zeg altijd maar zo;
"Niet lullen, maar vullen"
en
"Niet mauwen, maar douwen"Die heb ik allang op mn toilet hangen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Nee, je lult je gewoon klem in een poging goed te praten dat je altijd nieuwsgierig bent naar onze foto's maar zelf niks deeltquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die waar Heer G ook met gezelschap op de foto stond![]()
En Madeira, strandstoel weet je nog
Da's alweer twee weken geleden volgens mij.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die waar Heer G ook met gezelschap op de foto stond![]()
nou, op zich weet ik wel welke foto's ze bedoeltquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, je lult je gewoon klem in een poging goed te praten dat je altijd nieuwsgierig bent naar onze foto's maar zelf niks deelt
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, je lult je gewoon klem in een poging goed te praten dat je altijd nieuwsgierig bent naar onze foto's maar zelf niks deelt
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's alweer twee weken geleden volgens mij.
Maar als het lijkt alsof ik hier dagelijks voorbij kom ga ik daar mooi even drastisch de rem op zetten
Ik vind het helemaal niet lijken alsof je hier dagelijks voorbij komt hoor!!!!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's alweer twee weken geleden volgens mij.
Maar als het lijkt alsof ik hier dagelijks voorbij kom ga ik daar mooi even drastisch de rem op zetten
Ik denk dat je jezelf moet aankijken hoorquote:
Nee, het is ook niet storend, maar leuk juistquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet lijken alsof je hier dagelijks voorbij komt hoor!!!!
En sowieso niet storend
zo, goeie spellingskwaliteiten ookquote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk dat je jezelf moet aankijken hoor
JIJ zegt dat die foto's dagelijks langs komen!
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk dat je jezelf moet aankijken hoor
JIJ zegt dat die foto's dagelijks langs komen!
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij begon over 'dagelijks' foto's en die van 'cocktails' en 'madeira'
Het gaat er nu toch niet over hoe vaak die foto's langskomen? Het gaat er om dat JIJ riep dat ze vaak langskomen. Greys reageerde daarop dat ze dan minder foto's gaat plaatsen, en dat ga jij dan Loveless verwijtenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus we zien eens per 2 weken foto's?
Nou lamaar hangen enzo, ik ga even eten
Sssstquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:27 schreef Cat22 het volgende:
*gaat op zoek naar de draad*
Want die ben ik kwijt.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:27 schreef Cat22 het volgende:
Want die ben ik kwijt.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het gaat er nu toch niet over hoe vaak die foto's langskomen? Het gaat er om dat JIJ riep dat ze vaak langskomen. Greys reageerde daarop dat ze dan minder foto's gaat plaatsen, en dat ga jij dan Loveless verwijten
Beetje krom, that's all
Ik ookquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:27 schreef Cat22 het volgende:
Want die ben ik kwijt.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sssst
We hebben Pisces in de hoek met een grote felle lamp op d'r gezicht.
Ze is bijna zover om ons alles te vertellen wat we willen weten
En daar ga jij een avondje mee stappenquote:
Correctie daar bevind ik me vanavond mee in 1 ruimtequote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En daar ga jij een avondje mee stappen
Niks kroms aan hoor.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het gaat er nu toch niet over hoe vaak die foto's langskomen? Het gaat er om dat JIJ riep dat ze vaak langskomen. Greys reageerde daarop dat ze dan minder foto's gaat plaatsen, en dat ga jij dan Loveless verwijten
Beetje krom, that's all
30 euroquote:
Die staat toch gewoon in haar sig schatquote:En WAT IS NOU DIE LINK WAAR IK OP MOET STEMMEN OFZO
Ow solly BlonT enzoquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:34 schreef Loveless85 het volgende:
Ml; wat kost een drankje dan daar?
En WAT IS NOU DIE LINK WAAR IK OP MOET STEMMEN OFZO
Dan zou je ook die instelling kunnen hebben als het om foto's van andere mensen gaatquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niks kroms aan hoor.
LL weet net zo goed dat er vaak foto's voorbij komen en gaat een discussie aan met het verhaal alsof ik elke dag om foto's vraag. Die foto's komen vanzelf. Maar ik moet het 3 keer herhalen omdat meneer door gaat hameren. Dát is een beetje jammer. En nu komt het lullig over bij Greys geloof ik.
Leuk zo'n zoveelste discussie over gegevens LL.
Nou ja, een discussie ga je met zn 2en aan hequote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niks kroms aan hoor.
LL weet net zo goed dat er vaak foto's voorbij komen en gaat een discussie aan met het verhaal alsof ik elke dag om foto's vraag. Die foto's komen vanzelf. Maar ik moet het 3 keer herhalen omdat meneer door gaat hameren. Dát is een beetje jammer. En nu komt het lullig over bij Greys geloof ik.
Leuk zo'n zoveelste discussie over gegevens LL.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan zou je ook die instelling kunnen hebben als het om foto's van andere mensen gaat![]()
quote:
Neuh waarom zou dat moeten...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Prima, ik zal doen alsof m'n neus bloedt als er een foto voorbij komt.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wil jij nou ineens met iedereen zoenen!
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
ik lees terug he, dus dat wist ik
Badderse! Ga je er nog wat Lushigs inmikken?quote:
Waarom dan alsof je neus bloedt?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Prima, ik zal doen alsof m'n neus bloedt als er een foto voorbij komt.
Oh ik maak me er niet druk om, en jij gaat niet voor me betalen hoorquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:39 schreef Greys het volgende:
Ll, maak je nou niet druk om die drankjes, die regel ik wel.
En nu ophouden met dat gebitch jullie, of ik plaats een foto
En ook niet voor mij hoorquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ik maak me er niet druk om, en jij gaat niet voor me betalen hoor![]()
![]()
Het was meer praktisch; moet ik nog geld meenemen, en hoeveel.
En dat weet ik nu dus
lafjoetoequote:
Ik kan de op niet veranderen he... alleen de wikiquote:
Das heul niet aardig!quote:
Hallo!quote:
quote:
Ja LL geheel logischquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh waarom zou dat moeten...
Ik doelde meer erop dat je de vraag terug kan verwachten als jij zoals net duidelijk om foto's vraagt. Kan je toch donder op zeggen dat dan iemand eens roept 'Joh, wanneer zien we wat van jou'
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Das heul niet aardig!Ze is er net!
![]()
[..]
Hallo!
Najah goed, het zal welquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja LL geheel logischGeheel mee eens.
Maar Greys plaatst de foto's en vraagt het andersom nooit aan mij. Dus die heeft er kennelijk (nog) geen moeite mee, dus waar bemoei jij je dan mee?Staat er al vast dat er een foto vanavond komt met jou erop?
Ik vraag om een cocktailfoto van haar met Ml-etje.
Dat jij het zegt, ja logisch, maar ik had het niet tegen jou.
Hou er dan zelf nu ook over op.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Najah goed, het zal weltis nogal een geneuzel geworden nu. Je trekt zelf van alles erbij terwijl je in eerste instantie er ook best om kan lachen. En je weet hopelijk heus wel dat als er foto's zijn er vast wel iemand die hier ff laat zien als iedereen die erop staat dat goed vind. Dus hoop gedoe om niks.
Denk gewoon dat pakkie hoorquote:
Ah, dan dus een geval van miscommunicatie door een typfout:quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja LL geheel logischGeheel mee eens.
Maar Greys plaatst de foto's en vraagt het andersom nooit aan mij. Dus die heeft er kennelijk (nog) geen moeite mee, dus waar bemoei jij je dan mee?Staat er al vast dat er een foto vanavond komt met jou erop?
Ik vraag om een cocktailfoto van haar met Ml-etje.
Dat jij het zegt, ja logisch, maar ik had het niet tegen jou.
Je vroeg hier iig om Greys en LL namelijkquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vroeg om een cocktailfoto van Greys en LL.![]()
Dus waar zie jij jezelf hier steeds? Je hoort niet eens op die vergadering, handtas
Greysiequote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:46 schreef Greys het volgende:
Ik vraag anderen geen foto's online te plaatsen omdat sommigen nou eenmaal anoniem willen blijven.
Dat heeft dus niets met desinteresse te maken. Ik zie jullie dan liever een keer in het echt op een ESF meet
En verder:
BLOND EN HUPPELIG!!!!!!!!!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |