Niet lang meer gelukkigquote:
Nette prijs voor de LEquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Net mijn gamehubs order gecancelled en de LE gepreordered bij FRS voor 48 euro.
Das vetquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:29 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nog 1 week!
edit: hij is bijna klaar met eten maar.... http://nl.justin.tv/evaxvidya#r=IrVLlWk~ FULL GAME!
edit: of hier http://www.evaxephon.com/stream/
Ga meteen even hetzelfde doen. Goede prijsquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Net mijn gamehubs order gecancelled en de LE gepreordered bij FRS voor 48 euro.
Hij heeft em gekocht bij een winkel die geen reet geeft aan de releasedate (dat zegt ie tenminste)quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:54 schreef JK het volgende:
pfff hoe die gast met die full game bezig is om een mercenary te doden... een paar keer headshot met een sniper.. helpt niet eens. Hij is al een tijd bezig met dezelfde missie, elke keer gaat het fout.
Ik snap nu ook waarom hij 'm al fullgame heeft.. hij is al gewoon voor de 360 te downloaden. Vind ik echt jammer, dat je 'm gratis kan downloaden nog VOOR je 'm in de winkel kan kopen... crime DOES pay.
Oftewel hij heeft m gedownload.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 02:07 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Hij heeft em gekocht bij een winkel die geen reet geeft aan de releasedate (dat zegt ie tenminste)
Ik heb tot 2 uur precies gekeken en net om 6 uur weer op gestaan, moet zo naar me werk, was echt dom van mequote:
Dude wtf, ik heb gewoon geslapen ondertussen dat jij doorgekeken hebtquote:Op vrijdag 19 maart 2010 07:11 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik ben net klaar met kijken... dik 7 uur
Ach ik heb toch tijd zat, en ik had al geslapen daarvoor dusssss.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:23 schreef wc-eend het volgende:
Ik heb de pc demo geprobeerd want ik heb geen toegang tot xbox live hierzo.. maar ik vond de controls erg.. overwelmend veel.. Hoe is het op de 360? Controls goed te doen? En die autos zwabberen over de weg man
Ja sorryquote:Op vrijdag 19 maart 2010 07:37 schreef wc-eend het volgende:
Om mijn vraag nog maar eens te herhalen want delano gooide alleen maar het topic dicht...
[..]
Kan je nagaan hoe levenloos ik me voelde na die 7 uur.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:03 schreef Cryothic het volgende:
Jemig, hoe kunnen jullie je in hemels naam vermaken met het kijken naar die streams...
Ok, het is leuk voor even. Maar toch geen uren?
PC controls vond ik ook bagger dus ik heb maar een nieuwe controller+wireless receiver voor mijn pc gekocht. De 360 pre-order had ik meteen geannuleerd na het spelen van de PC demoquote:Op vrijdag 19 maart 2010 07:37 schreef wc-eend het volgende:
Om mijn vraag nog maar eens te herhalen want delano gooide alleen maar het topic dicht...
[..]
tss. who needs bullets when you can drop a car on them?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:59 schreef denaamishenk het volgende:
Hij valt mij vies tegen, voertuigen rijden nog steeds bagger, het is weer lekker eenzijdig en voordat die gastjes doodzijn ben je 10 kogels verder........
jammer
Er is helemaal niks mis met de Merc modequote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:07 schreef delano.888 het volgende:
Slecht slecht slecht.
Bij deze gast spawnt er geen enkele ped meer nadat hij de game heeft uitgespeeld, hij zegt dat t komt omdat hij nu in "mercanary mode" zit ofzo, welke reden dan ook, ik vind t echt heel slecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
Cancel die gewoon en bestel de LE voor 14 euro meerquote:Op zondag 21 maart 2010 12:05 schreef Klonk het volgende:
ben benieuwd naar jullie verhalen terwijl deze krent wat langer moet wachten voordat ie uit het hele verre oosten bij mij op de deurmat valt
neequote:Op zondag 21 maart 2010 14:21 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Cancel die gewoon en bestel de LE voor 14 euro meer.
Als er een MP bijzat, zou ik je gelijk gevenquote:Op zondag 21 maart 2010 14:21 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Cancel die gewoon en bestel de LE voor 14 euro meer.
hoe kan een sandbox game als dit, met zulke mogelijkheden eentonig zijn? Dan was San andreas ook eentonig, of eender ander welk open world game.quote:Op zondag 21 maart 2010 15:06 schreef Edwinuss het volgende:
Ik weet niet 100% zeker of ik deze game ga halen, de demo was behoorlijk 1tonig en ik ben bang dat de game ook zo is.
Ik wacht de reviews nog even af
zelfs dan nog niet, ik heb de volgende games op mijn verlanglijstje staanquote:Op zondag 21 maart 2010 15:02 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Als er een MP bijzat, zou ik je gelijk geven
Zulke mogelijkheden?quote:Op zondag 21 maart 2010 15:08 schreef Bensel het volgende:
[..]
hoe kan een sandbox game als dit, met zulke mogelijkheden eentonig zijn? Dan was San andreas ook eentonig, of eender ander welk open world game.
dual grapple hook, parachute, etc? kan me alleen al uren vermaken door op een auo te springen, en al rijdend andere auto's aan elkaar te attachen, banden lek schieten enz enz.quote:
Dat was ook mijn idee... "hoe lang blijft dit nou leuk?"quote:Op zondag 21 maart 2010 15:06 schreef Edwinuss het volgende:
Ik weet niet 100% zeker of ik deze game ga halen, de demo was behoorlijk 1tonig en ik ben bang dat de game ook zo is.
Ik wacht de reviews nog even af
Geweldig hoe die die troepen van de brug af werktquote:Op maandag 22 maart 2010 13:14 schreef delano.888 het volgende:
De grapple is in de volledige game een struk sterker, 2 leuke demonstraties daarvan:
Ik vond die eerste keer echt briljant, en toen was ze VEEL dichter bij.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:33 schreef delano.888 het volgende:
Zo ontzettend geniaal:
Laatst ook tijdens de livestream gezien, echt keihard gelachen.
Je moet btw wel goeie ogen hebben
Zeker vet, was zelf teleurgesteld dat dit in de demo niet werkte maar dat hebben ze dus met opzet gedaan, top dat het in de volle game wel kan.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:51 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Geweldig hoe die die troepen van de brug af werkt
Had hij toen ook dit muziekje aan gezet? Want ik dacht ook dat ik t in de stream veel beter kon zien.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:36 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ik vond die eerste keer echt briljant, en toen was ze VEEL dichter bij.
Jup zelfde muziekjequote:Op maandag 22 maart 2010 14:36 schreef delano.888 het volgende:
Had hij toen ook dit muziekje aan gezet? Want ik dacht ook dat ik t in de stream veel beter kon zien.
Lijkt ook dat ie langer is dan in de demoquote:Op maandag 22 maart 2010 13:14 schreef delano.888 het volgende:
De grapple is in de volledige game een struk sterker, 2 leuke demonstraties daarvan:
Niksquote:Op maandag 22 maart 2010 20:06 schreef wc-eend het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan dat whole new world filmpje?
Ik krijg m waarschijnlijk morgen, dan krijgt de winkel waar ik m haal waarschijnlijk binnen en er schijnt geen streetdate op te zitten zoals bij grote games (MW2, GTAIV)quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:21 schreef JK het volgende:
Nou issie gvd ook al voor de PC te downloaden. Kom op met die retail versie in de winkel.. is het al 26 maart???? Slaat echt nergens op dat het in het illegale circuit eerder te krijgen is dan in de f*cking winkel. Bij bioscoopfilms heb je niet meteen de film in goede kwaliteit en kan je beter naar de bios gaan als je de film snel wilt zien... bij games is het andersom, eerst overal te downloaden en dan pas in de winkel verkrijgbaar.
Laat het maar gauw vrijdag worden, ben ik mooi de hele avond zoet met JC2.
Games en Films vergelijken ok, maar doe het dan eerlijk.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:21 schreef JK het volgende:
Nou issie gvd ook al voor de PC te downloaden. Kom op met die retail versie in de winkel.. is het al 26 maart???? Slaat echt nergens op dat het in het illegale circuit eerder te krijgen is dan in de f*cking winkel. Bij bioscoopfilms heb je niet meteen de film in goede kwaliteit en kan je beter naar de bios gaan als je de film snel wilt zien... bij games is het andersom, eerst overal te downloaden en dan pas in de winkel verkrijgbaar.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 06:46 schreef Klonk het volgende:
gamehubs is er op tijd bij, krijg net een mailtje dat ie verzonden is
Tja, ik moet hem zelf ophalen, dus moet nog maar afwachten wanneer ik een smsje krijgquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:24 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Beter verstuurd frs hem wel morgen, ik heb zin om dat spel het hele weekend te spelen.
Warom zien die filmpjes er allemaal zo goed uit terwijl de demo vrij dramatisch wasquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:51 schreef delano.888 het volgende:
Hoe vet, wie kijkt er lost?
Als je over een bepaald eiland vliegt ontploft je vliegtuig, word de lucht donker, en de rest, kijk zelf maar:
De demo was geniaal, ik heb er meer dan 10 uur aan gespeeld.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:54 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Warom zien die filmpjes er allemaal zo goed uit terwijl de demo vrij dramatisch was
maar kwa graphics vond ik de woestijn er niet zo mooi uitzienquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
De demo was geniaal, ik heb er meer dan 10 uur aan gespeeld.
JC2 is meer dan woestijn, en wat boeien de graphics nou weer in deze game, komop zeg daar ga je toch niet op letten met al die snelle actie.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:56 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
maar kwa graphics vond ik de woestijn er niet zo mooi uitzien
Weet ikquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
JC2 is meer dan woestijn, en wat boeien de graphics nou weer in deze game, komop zeg daar ga je toch niet op letten met al die snelle actie.
Overigens vond ik t helemaal niet slecht.
Volgens mij is jou tv kapotquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:00 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Weet ik
Maar het zag er soms nog minder uit dan Saints Row maja
verder wel vet
Omdat in de demo je grapple hook wat verzwakt is..quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:54 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Warom zien die filmpjes er allemaal zo goed uit terwijl de demo vrij dramatisch was
je kunt het ook overdrijvenquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:42 schreef ROFLOL het volgende:
Minder dan Saints Row.![]()
Zelfs Driver 1 op de PS1 ziet er beter uit dan SR.
Ok, maar saints row 1 & driver 2 op PS1 zien er ongeveer hetzelfde uit welquote:
Bij de FRS was ie net zo duur. Bij de meeste winkels trouwens.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:20 schreef Drumpie het volgende:
Hier in Doetinchem is de speciale versie 2 euro duurder
Stelletje idioten daar bij de FRS.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Waarom heeft FRS opeens de prijs van de LE verlaagd naar 55 euro?
Misschien op de PS3 of Xbox niet, PC wel.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:54 schreef Edwinuss het volgende:
Je kan geen God of War 3 of Killzone 2 pareltjes verwachten met deze grote open wereld. Dat kan je vergeten. Gaat ook niet op korte termijn gebeuren.
Net gehaald bij FRS voor de PS3 de LE versiequote:Op donderdag 25 maart 2010 12:24 schreef SkyChat het volgende:
Straks even lekker ophalen en dan lekker 3 dagen achter elkaar niets anders doen dan gamen.
Mooi voor elkaar!quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:42 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Net gehaald bij FRS voor de PS3 de LE versie
So...... GAME ON
Tja ...hij stond gewoon in het rek. Dus dan kon ik em niet laten staan.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:46 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Mooi voor elkaar!
PSN heeft vanmorgen nog een update gekregen voor JC2, ik dacht dat de LE goodies online waren gezet te samen met een hardware update maar pin me er niet op vast..
Game on!
Haha want die hadden de game zeker nog niet of liepen ze weer moeilijk te doen over release datum?quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:50 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Tja ...hij stond gewoon in het rek. Dus dan kon ik em niet laten staan.
Naar game mania gegaan en de pre-order gecanceld... vond ie niet zo leuk![]()
En de code voer ik morgen pas in....
Bij pre-order van BFBC2 kon ik em ookal voor de releasedate afhalen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:53 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Haha want die hadden de game zeker nog niet of liepen ze weer moeilijk te doen over release datum?![]()
Ze kunnen inderdaad erg flauw doen en er staat geeneens een embargo op JC2 dus gaan ze de strijd verliezen als je de LE nu al bij andere winkels kunt halen, echt weer zo'n onderneming van videolandquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:58 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Bij pre-order van BFBC2 kon ik em ookal voor de releasedate afhalen.
Stom van hun dat ze met JC2 tot morgen wachten...
Nice, ik heb nog geen reactie, maar ik verwacht t zelfde.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Beste,
Het gebeurt inderdaad weleens dat wij onverhoopt een prijsverlaging mogen doorvoeren van de maatschappij. Uiteraard zal dit bedrag aan onze klanten gecompenseerd worden. Dit gebeurt rond de releasedatum daar het soms gebeurt dat een product meerdere keren in prijs wordt verlaagd.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Free Record Shop
www.freerecordshop.nl
Wiw, wat, waar?quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:44 schreef HL_Dog43 het volgende:
KUT! Geen Limited Edition met die mooie map
Ze kregen maar 1 LE binnen.
*snik*
Ik wilde die map zo graag *snik*
Dacht dat je hem ge-pre-orderd had?quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:44 schreef HL_Dog43 het volgende:
KUT! Geen Limited Edition met die mooie map
Ze kregen maar 1 LE binnen.
*snik*
Ik wilde die map zo graag *snik*
Je kunt ze ook opslaan om later te uploaden..quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:23 schreef -CRASH- het volgende:
Dat uploaden van een 27MB (test)video naar YouTube duurt wel lang......
En ondertussen verdergaan met het spel gaat niet.
Je wilt het toch ff uitproberen.... Maar vanaf nu wordt het idd pas achteraf gedaan.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:27 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Je kunt ze ook opslaan om later te uploaden..
Tot die tijd ga jij gewoon live streams bekijkenquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:33 schreef Cryothic het volgende:
filmpjes, ik wil filmpjes zien.
denk dat ik hem morge pas op kan halen, dus tot die tijd...
TESTJEquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:33 schreef Cryothic het volgende:
filmpjes, ik wil filmpjes zien.
denk dat ik hem morge pas op kan halen, dus tot die tijd...
Nu moet het gaanquote:
Misschien als je een nieuwe link post.quote:
Het staat toch angevinkt als openbaar voor iedereenquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:59 schreef Cryothic het volgende:
Ik wil natuurlijk niet zeuren, maar ook die doet t nog niet
Hij doet het gewoonquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:59 schreef Cryothic het volgende:
Ik wil natuurlijk niet zeuren, maar ook die doet t nog niet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit helemaal niet in m'n ontkenningsfase
Je hebt alleen Chaos nodig om alles te unlocken.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:21 schreef Nebo het volgende:
Is het overigens nodig om het verhaal te volgen om alles te kunnen unlocken? Ik vind het verhaal namelijk nu al saai en heb geen zin om continu missies te doen
Krijg je veel chaos + geld voor, voor zover ik weet.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:43 schreef Shoombak het volgende:
Wat is trouwens de bedoeling van die plaatsen op 100% te krijgen? Wat unlock je daarmee?
Waarom zouden ze de missies erin doen ..... Dan konden ze net zogoed alles in een keer geven.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:21 schreef Nebo het volgende:
Is het overigens nodig om het verhaal te volgen om alles te kunnen unlocken? Ik vind het verhaal namelijk nu al saai en heb geen zin om continu missies te doen
Het is geen Monopoly....quote:
ja safehouses bedoel ikquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:11 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Het is geen Monopoly....![]()
Maar een safehouse komt vanzelf
Kansloos als je niet eens een dag "extra" kan wachtenquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:20 schreef delano.888 het volgende:
Dit zuigt, zoals jullie misschien al opgevallen was wil ik deze game heeel erg graag, dus heb de LE ge pre-ordered bij de game-mania, voor 59 euro.
Goed, die hebben door leveringsproblemen nogsteeds niks binnen, morgen dus wel.
Dacht ik dan duik ik ff de stad in, dacht vind vast wel ergens een LE.
Bij 5 winkels hadden ze sowieso alleen de normale editie,
Bij 3 winkels hadden ze alle LE's al uitverkocht,
Bij 3 winkels hebben ze nog helemaal niks binnen,
Bij 1 winkel had die klootzak m wel liggen maar mocht m pas morgen verkopen![]()
Dus ik ben niet vrolijk.
Ik heb niks te doen deze avond, had wel graag jc2 willen spelen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:33 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Kansloos als je niet eens een dag "extra" kan wachten
Er zijn mensen die het de hele week druk hebben, en bijvoorbeeld alleen op donderdag of vrijdagmiddag een beetje kunnen gamen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:33 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Kansloos als je niet eens een dag "extra" kan wachten
Had de normale gekocht en dan binnen 14 dagen geruild voor de LE.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb niks te doen deze avond, had wel graag jc2 willen spelen.
Had de normale versie kunnen kopen maar dus niet gedaan..
Games mag je niet 14 dagen ruilen volgens mij hoor.. maargoed.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:38 schreef Devz het volgende:
[..]
Had de normale gekocht en dan binnen 14 dagen geruild voor de LE.
Meestal is dit binnen een dag.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:38 schreef Devz het volgende:
[..]
Had de normale gekocht en dan binnen 14 dagen geruild voor de LE.
Omdat je het in echt ook niet kan.....quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:19 schreef Shoombak het volgende:
Wordt nu al schijtziek van de bugs, en waarom kun je in vredesnaam niet achteruit met je vliegtuig
Serieus? Ik liep de FRS binnen bij mij om de hoek en hij had hem toevallig net binnen, gesealed en wel (zeldzaam daar) en kom hem zo meenemenquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:20 schreef delano.888 het volgende:
Dit zuigt, zoals jullie misschien al opgevallen was wil ik deze game heeel erg graag, dus heb de LE ge pre-ordered bij de game-mania, voor 59 euro.
Goed, die hebben door leveringsproblemen nogsteeds niks binnen, morgen dus wel.
Dacht ik dan duik ik ff de stad in, dacht vind vast wel ergens een LE.
Bij 5 winkels hadden ze sowieso alleen de normale editie,
Bij 3 winkels hadden ze alle LE's al uitverkocht,
Bij 3 winkels hebben ze nog helemaal niks binnen,
Bij 1 winkel had die klootzak m wel liggen maar mocht m pas morgen verkopen![]()
Dus ik ben niet vrolijk.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:09 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Omdat je het in echt ook niet kan.....
Of je moet een C-130 hebben.
uitstappen, vliegtuig naar de tering helpen, terug naar het spawnpoint van dat vliegtuigquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:19 schreef Shoombak het volgende:
Wordt nu al schijtziek van de bugs, en waarom kun je in vredesnaam niet achteruit met je vliegtuig
in de demo volgens mij wel ja (of ben ik abuis)quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:07 schreef vosss het volgende:
OMG, als je een vliegtuig koopt dan staat ie na crashen weer op het punt waar je hem gekocht had?
Ik heb al een keer of 10 een vliegtuig gekocht omdat ik weer eens gecrashed was![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:05 schreef Klonk het volgende:
[..]
uitstappen, vliegtuig naar de tering helpen, terug naar het spawnpoint van dat vliegtuig
1: je hebt iets opgeblazen = altijd goed
2: je hebt een nieuw vliegtuig
Nee, als je hem koopt niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:07 schreef vosss het volgende:
OMG, als je een vliegtuig koopt dan staat ie na crashen weer op het punt waar je hem gekocht had?
Ik heb al een keer of 10 een vliegtuig gekocht omdat ik weer eens gecrashed was![]()
Komt omdat je m hebt gekocht, die zijn eenmalig.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:16 schreef vosss het volgende:
Net getest, vliegtuigje gekocht, gecrashed, rondje gereden in een auto (verder dan 300m) terug naar spawnplek, geen vliegtuig. Af laten gaan en continue gedaan, terug naar spawnplek, geen vliegtuig
Is er geen plek waar je auto's en vliegtuigen en motoren neer kan zetten die dan gewoon in jouw bezit zijn zegmaar?
Whahahahaha dus je pre order is nog niet binnen maar een normale LE is al wel binnen geweest en verkocht, WTF.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:57 schreef Cryothic het volgende:
Dus, ik bel de FRS, hebben ze m'n pre-order nog niet binnen.
Die gast zegt:"we hebben hem wel in de winkel liggen, dus die kan je ook komen halen."
ik zeg: "de LE? want die heb ik gepreorderd"
hij:"nee, daar had ik er 1 van, en die is al weg"
ik:"..."
hij: "ik bel je wel als ze binnen zijn."
Wat een spacende avatar heb jijquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Whahahahaha dus je pre order is nog niet binnen maar een normale LE is al wel binnen geweest en verkocht, WTF.
Thanx, ik ga ook los vanavond/vanacht/morgen enzquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:08 schreef Nebo het volgende:
[..]
Wat een spacende avatar heb jij![]()
Ik heb vandaag geen tijd om te spelen, misschien vanavond
Als je bij de FRS pre-ordered verdien je het om genaaid te worden.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:57 schreef Cryothic het volgende:
Dus, ik bel de FRS, hebben ze m'n pre-order nog niet binnen.
Die gast zegt:"we hebben hem wel in de winkel liggen, dus die kan je ook komen halen."
ik zeg: "de LE? want die heb ik gepreorderd"
hij:"nee, daar had ik er 1 van, en die is al weg"
ik:"..."
hij: "ik bel je wel als ze binnen zijn."
Tuurlijk een prachtige 2e flatscreen aan de muur boven, maar op een een of andere manier wil ze altijd beneden kijken met een bak thee, want das zo gezellig samenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:47 schreef JK het volgende:
Mister-T, geen 2e TV in huis? Die soap is inderdaad bagger... die van mij kijkt OnM en GTST, mag ze mooi boven doen. De komende tijd is de TV beneden van mij. Als Nedgame in elk geval vandaag levert dan...
Bij genoeg winkels (oa Mediamarkt) wel hoor.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:50 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Games mag je niet 14 dagen ruilen volgens mij hoor.. maargoed.
Media markt ook niet meer.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:25 schreef Devz het volgende:
[..]
Bij genoeg winkels (oa Mediamarkt) wel hoor.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:32 schreef Edwinuss het volgende:
Loop niet zo te janken, je hebt er zelf voor gekozen om het op te laten sturen, je hebt het zelf niet in de hand
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:32 schreef Edwinuss het volgende:
Loop niet zo te janken, je hebt er zelf voor gekozen om het op te laten sturen, je hebt het zelf niet in de hand
Ik moet altijd werken als ATWT op tv is, of hebben ze die verlaat? Dus das makkelijk.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:08 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Tuurlijk een prachtige 2e flatscreen aan de muur boven, maar op een een of andere manier wil ze altijd beneden kijken met een bak thee, want das zo gezellig samen![]()
Trouwens nog steeds geen post
het duurt al eeuwen om van de ene kant naar de andere kant van de map te rijden, voor mij is dit spelletje zelfs iets té grootquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:03 schreef Silv het volgende:
Dit spel is echt ziek groot mén. Volgens mij duurt t echt eeuwen om álles kapot te maken.
Ik heb pas 215Gquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:10 schreef SkyChat het volgende:
D'r zijn al gasten met 1000 gamerscore in JC2![]()
Té groot bestaat niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:32 schreef Shoombak het volgende:
[..]
het duurt al eeuwen om van de ene kant naar de andere kant van de map te rijden, voor mij is dit spelletje zelfs iets té groot
Ik vond het in de demo al hilarisch dat je je zelf aan zo'n gasfles vast haakt en dan op de fles schiet en dat je dan de lucht in vliegtquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:07 schreef ROFLOL het volgende:
Twee jets aan elkaar vast maken en ermee de lucht in gaan, geniaal.![]()
Jammer dat ik iets te veel naar rechts stuurde waardoor die andere vliegtuig steeds rondjes bleef draaien en we de oceaan in pleurde.
Is nog leuker als je iemand anders aan een gasfles vast maakt en dan laten vliegenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:13 schreef spiderweb1 het volgende:
[..]
Ik vond het in de demo al hilarisch dat je je zelf aan zo'n gasfles vast haakt en dan op de fles schiet en dat je dan de lucht in vliegt
Jep. Is tof, alleen niet heel veel te doen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:47 schreef Nebo het volgende:
Ik heb dat eiland dat het meest oostelijk ligt helemaal verkend inmiddels. Iemand al naar de Mile High Club geweest dat iets ten noorden van dat eiland ligt?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wat een toffe game,, met een auto van een berg af crashed die gigantisch hoog is is echt super tof, zeker als ie hard gaat spinnen
.
En er is een eiland waar gigantische torens op staan die een creepy geluid maken en waar allemaal Jappen op zitten.
Jullie hebben het waarschijnlijk over het eiland wat is gemaakt als easter egg voor "lost"?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:45 schreef Edwinuss het volgende:
Ik moest een eiland bezoeken die eng was.
Tip: begin met de roaches, je ziet straks wel waarom.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:10 schreef JK het volgende:
Die videocapture functie werkt ook gaaf![]()
Ik heb nog niets op Youtube gezet, maar wel lokaal naar de Video map. De resolutie is wat minder, maar het is gewoon gaaf om wat van jezelf op te nemen.
Dus even dat goedkoopste vliegtuigje gekocht die je al snel geunlocked hebt en vanaf Panau International opgestegen, rondje gevlogen en weer geland.![]()
Ik kocht 'm eerst op een soort van 'atoll' met een grote raffinaderij erop en wilde vanaf het strand opstijgen met dat vliegtuigje. Dat kostte mij m'n leven en 30.000 dollar.
Vandaag maar weer eens verder spelen... ik moet ook nog beginnen aan de faction missions, alleen nog maar die 2 verplichte missies gedaan.
Owja dat was toch de exclusive shit voor de ps3quote:
Linksboven aan je radar zit een soort metertje, die geeft aan hoe dicht bij je bent, als hij gaat knipperen kan je aan het witte pijltje op je scherm zien waar het ligt.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:45 schreef Silv het volgende:
Meh. Wel irritant dat je soms nog 1 ding moet vinden in een stadje en dat ding is nergens te bekennen. Is dr iets waarmee je ze kan vinden?
Ah das wel hendig dan.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Linksboven aan je radar zit een soort metertje, die geeft aan hoe dicht bij je bent, als hij gaat knipperen kan je aan het witte pijltje op je scherm zien waar het ligt.
Daar is ergens onder een plek waar een deur hoort te zitten waar je dus doorheen kan naar beneden.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:13 schreef Nebo het volgende:
Wat een teringzooi zeg. Ik ben een militaire basis compleet aan het uitkammen (ergens met een hele grote koepel in de grond. Vind ik eindelijk het laatste doosje geld voor de 100%, zit dat doosje in een of ander gebouw waar ik met geen mogelijkheid in kan komen. Bug?
Serieus nog in de demo ook.quote:
kun je gewoon overnemenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:58 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb net de eerste missies gedaan voor die roaches,,
Dat is met die haven maar kan ik die haven zelf gewoon helemaal over nemen of krijg juist dan weer problemen met de roaches?
Ik probeerde te landen. BOEM, crashquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:01 schreef Silv het volgende:
Net geprobeerd dik laag over t water te vliegen. BAM, kapot. Schrok me de tering.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:03 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Ik probeerde te landen. BOEM, crash.
Ook dat werkt idd, ben je er zelf ook al geweest?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:58 schreef HL_Dog43 het volgende:
Of je checkt http://img265.imageshack.us/img265/921/justcause2map.jpg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit, aan een flinke auto is nog toffer.
Je kan hem trouwens besturen door y te gebruiken en de kant op te lopen waar je heen wil.
[ Bericht 15% gewijzigd door Phaelanx_NL op 27-03-2010 22:55:27 ]Geen referral hier.
Ik voorlopig de komende dagen ook,,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |