Het is hier zeker gezellig!! Klaagbaak vind ik ook zo'n geweldig subforumquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik ook, heb me in juni aangemeld voor Examentopic van toen en ben verder een beetje blijven posten, pas sinds oktober toen ik een ander rustig rooster kreeg ben ik hier vaker gaan posten, best gezellig hier![]()
Je bent gewoon een Marokkaan die zich wou afsluiten voor de Nederlandse samenleving heWAAR IS GEERT!
![]()
Krantje, muziek en lekker zoeven door het Nederlandse landBen mijn route nu wel zat trouwens, teveel weilanden en deze zijn echt saaier dan in de rest van Nederland
Ja, ik lach daar altijd het hardstquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:33 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Het is hier zeker gezellig!! Klaagbaak vind ik ook zo'n geweldig subforum![]()
Nouja zeg! Helemaal nietIk dacht eerst: hé leuk! Mede Marokkanen die vast en zeker aardig en gezellig zijn! Maar niets bleek minder waar
Oké, een paar mensen zijn hartstikke aardig en nog een beetje normaal, maar dat zijn er echt 2 of 3
![]()
Weilanden, idd. Vooral tussen Rotterdam en UtrechtIk was vandaag in Geldermalsen, ook in the middle of nowhere
Het blijft wel Limburg hequote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:34 schreef Ayca het volgende:
Maar waarom helemaal in Rotterdam? was er geen opleiding in de buurt?
I wish! Ik was ook liever in de buurt gaan studeren maar Limburg heeft gewoon in dat opzicht (media) niks te bieden, en de randstad weer welquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:34 schreef Ayca het volgende:
Maar waarom helemaal in Rotterdam? was er geen opleiding in de buurt?
Ik vond de mensen wel vriendelijkquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:39 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oh jaIk ben 1x in Limburg geweest, in de 2e, was wel leuk
Wij zaten in een bungalowpark in Vaalsquote:
Die Turken zonderen zich weer afquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:43 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wij zaten in een bungalowpark in Vaalswe hebben niet echt contact gehad met de inheemse bevolking daar
Achjaa, je hebt eenmaal mensen die net wat vervelender zijn dan anderenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, ik lach daar altijd het hardst![]()
Hier zijn ook maar 4 of 5 Marokkanen die normaal zijn hoor, voor de rest zijn er gewoon geen Marokkanen, maar dat terzijde.
GeldermalsenGrootste stoptreinenstation van Nederland, het is echt sneu, de trein gaat daar ook altijd langzaam rijden enzo
Dat is gewoon perversquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:48 schreef Ayca het volgende:
Jep, vooral als leraren in bosjes zitten af te wachten tot je iets fouts doet.(letterlijk
)
Je hebt iets met "Sow hé"?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:50 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Achjaa, je hebt eenmaal mensen die net wat vervelender zijn dan anderen![]()
Sow hé! Ik wist niet waar ik was belandIk voelde me eenzaam. Op een gegeven moment reed de intercity naar Maastricht/Heerlen langs. Ik dacht echt: daar gaat de trein richting beschaving
Ik heb daar een hekel aan, ik wil me dom voelen bij een leraar, anders mag ie weg, want dan heeft de les geen zinquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:51 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dronken leraren zijn ook geweldig trouwens![]()
Haha, ik vind het wel iets hebbenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je hebt iets met "Sow hé"?![]()
Je moet niet overdrijven, de trein naar Utrecht zou naar de beschaving gaan, Maastricht is dan weer gewoon... tja... Limburg
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:56 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Haha, ik vind het wel iets hebben![]()
Kijk, dat is weer randstad-arrogantieAlles boven de rivieren is goed, alles eronder is slecht
quote:
Toe maarquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:56 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Haha, ik vind het wel iets hebben![]()
Kijk, dat is weer randstad-arrogantieAlles boven de rivieren is goed, alles eronder is slecht
Vlaaiquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:02 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
![]()
Oké, ik geef toe, je hebt niet veel hier. Maar de mensen zijn aardig!! En de vlaai is overheeeeeerlijk
![]()
Ugh, ik moet gauw een kamer gaan zoeken
Sowiesooo! We staan bekend om de gezelligheid! Althans, dat denk ikquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
Toe maar
Jullie zijn wel gezellig hoor
Of je gaat eerst overquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:07 schreef Ayca het volgende:
Eigenlijk weet ik niet eens of ik op kamers magmisschien moet ik het daar eens over hebben met mijn ouders
Ik denk meer de vlaai, maar dat is ook niet ergquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:08 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Sowiesooo! We staan bekend om de gezelligheid! Althans, dat denk ik
....vlaaiquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:10 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Kersenvlaai![]()
JoaaaHet is altijd leuk als klasgenoten je nadoen
Maastricht heeft op het gebied van geneeskunde e.d. wel veel te bieden. Ook rechten doet het goed daar. Maar dan heb ik het alleen over opleidingen op universitair niveauquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:10 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Maastricht heeft best een aardige universiteit hoor.
Weet ik, maar een beetje generaliseren is leukquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:10 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Maastricht heeft best een aardige universiteit hoor.
Mensen uit Spijkenisse en Den Hoaaag die Limburgs proberen te praten klinkt echt hilarisch. Maar je hoopt ook diep in je hart dat je zo iig niet klinktquote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:18 schreef Ayca het volgende:
Neem je stem op zou ik zeggen en post het hier
We zijn hier toch al nerderig bezigquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:23 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Sow hé! Nu? Vandaag nog? Om half 1 in de nachtIk klink serieus niet leuk xD Iemand hier een xbox360? Dan kun je me horen vloeken
kloptquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
We zijn hier toch al nerderig bezig![]()
En je eigen stem is altijd kut, no matter what
Ander keertje als je het goed vindtquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:26 schreef Ayca het volgende:
Hahawat je wil
nope geen xbox.. wel een ps3!
![]()
(mwah van mijn broertje eigenlijk...)
That's truequote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
We zijn hier toch al nerderig bezig![]()
En je eigen stem is altijd kut, no matter what
Wij, face it, allemaal puisterig en kleurloosquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:34 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
That's true![]()
Nerderig? Who?
What the hell betekent keinijg
And be proud of it! Het had ook anders kunnen aflopenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wij, face it, allemaal puisterig en kleurloos
Keitof ofzo, iets met kei
Niet eens tegensputteren dat dat bij jou niet het geval is?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:43 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
And be proud of it! Het had ook anders kunnen aflopen![]()
Keipraaaaaachtig! Keigaaaaaaff
Haha, neh! Is nergens voor nodigquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:48 schreef Rookert het volgende:
[..]
Niet eens tegensputteren dat dat bij jou niet het geval is?
Ja togggDat zeggen ze in Leiden, ik niet gelukkig
Daar heb je de arrogantie van beneden-de-rivieren weer hoorquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:54 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Haha, neh! Is nergens voor nodigIk ben een nerd, best een coole nerd, dat dan weer wel
*arrogantie mode*
Jaa, toch! Juweetzelluf!!
Ja toch zeg ik ook wel eens. Of nieeeet! <-- dat ook wel eensEn de ieeeeeeeeeee blijven uitrekken he, totdat je erbij neervalt
Laat mequote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
Daar heb je de arrogantie van beneden-de-rivieren weer hoor
Heb je bretels, bril en geitenwollen rollen?
Zo van: "echt nieeeeeeet meid? Vertel"
Ik moet je je eigen gang maar laten gaan?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:05 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Laat me![]()
Hahah hoezo??
Jaa precies! Wij worden echt beste matties
Hahah nouja zeg! Nu is het niet meer leukquote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik moet je je eigen gang maar laten gaan?
Tja, nerd en als Marokkaanse ben je wel beetje stereotypering gewend, dus daarom
Als je zo praat kan je het vergeten
De eerste scheurtjes beginnen zich al af te tekenen in onze relatie...quote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:13 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Hahah nouja zeg! Nu is het niet meer leuk![]()
Gemenerik!
Nu heb ik het verknald he?
En dat al na 4 uurtjes. We moeten gauw een afspraak maken bij Dr. Philquote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
De eerste scheurtjes beginnen zich al af te tekenen in onze relatie...
Moet je niet naar bed trouwens?
This is going to be a turning point in our livesquote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:20 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
En dat al na 4 uurtjes. We moeten gauw een afspraak maken bij Dr. Phil![]()
Jaaa, ik wilde net afscheid nemen.
Alvast welterusten en hopelijk tot vanmiddag
Ja, ik weet het ook niet meer hoor. Golf-Arabisch schijnt weer erg anders te zijn dan Noord-Afrikaans arabischquote:
Als je hier al een tijdje rondkijkt, maar niet post, snap je wel een beetje hoe het werkt hoor. Bovendien komt ze vanaf dat Marokkoforum (quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:23 schreef Montelly het volgende:
Zo wtf man...wie is GRS nou weer? Ik vind ad-rem gehalte vrij hoog bij deze user
Elke zin afsluitend met een smiley etc..
Edit: geregistreerd op: zondag 7 maart 2010 @ 14:31
zegt al genoeg![]()
![]()
Is het een ze??quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als je hier al een tijdje rondkijkt, maar niet post, snap je wel een beetje hoe het werkt hoor. Bovendien komt ze vanaf dat Marokkoforum ()
Ik kijk het even aan...ze heeft tot nu toe in 2 topics wat gepost, ook al zegt dat niet zoveel. Maar ik blijf het raar vinden, dat 'hihi' gehalte ben ik alleen van wikkiwakki gewend.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze zoveel aandacht krijgt
Nee, but keep looking Sherlockquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik kijk het even aan...ze heeft tot nu toe in 2 topic wat gepost, ook al zegt dat niet zoveel.
Is er al visueel materiaal van haar ergens opgedoken?
Got my X-rey goggles on..quote:
OMG....sorry ben om 04:00 naar bed gegaan.quote:
Leuke avond gehad?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
OMG....sorry ben om 04:00 naar bed gegaan.
Ja,was heel gezellig. Beetje baas uitgangen achter de bar, socializen. Wulpse/aangeschoten meisjes aansporen om wild te gaan dansen op een tafelquote:
Sow hé!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:23 schreef Montelly het volgende:
Zo wtf man...wie is GRS nou weer? Ik vind ad-rem gehalte vrij hoog bij deze user
Elke zin afsluitend met een smiley etc..
Edit: geregistreerd op: zondag 7 maart 2010 @ 14:31
zegt al genoeg![]()
![]()
Chillquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja,was heel gezellig. Beetje baas uitgangen achter de bar, socializen. Wulpse/aangeschoten meisjes aansporen om wild te gaan dansen op een tafel
Mensen beginnen gelijk al aan te vallen. En waarom halen Fokkers het registratiedatum er altijd bijquote:
Dit was geen aanval, gewoon een geamuseerde constateringquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:30 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Mensen beginnen gelijk al aan te vallen. En waarom halen Fokkers het registratiedatum er altijd bij?!
Sommige mensen hechten waarde aan wie het langste is geregistreerd.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:30 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Mensen beginnen gelijk al aan te vallen. En waarom halen
Fokkers het registratiedatum er altijd bij?!
Teruglezenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:13 schreef Montelly het volgende:
GRS..vertel eens wat meer over jezelf meid. School/werk/leeftijd etc..
geen zin ménn..quote:
Even serieus...marokkaanse COD speelster? Moet jij niet koken of opruimen?quote:
Nou, ik ben dus GRS, het staat voor Gary Roach Sanderson, jawel! Een character uit Modern Warfare 2quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:13 schreef Montelly het volgende:
GRS..vertel eens wat meer over jezelf meid. School/werk/leeftijd etc..
relatie/vriend?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:59 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nou, ik ben dus GRS, het staat voor Gary Roach Sanderson, jawel! Een character uit Modern Warfare 2![]()
Ben 19 jaartjes jong, volgende week zondag alweer 20 en kom uit Maastricht. Ik studeer Media en entertainment management in Rotterdam en nee, ik ben nog niet op kamers gegaan. Mijn moeder doet een beetje moeilijk eroverVoor de rest werk ik nog niet, ben wel van plan om na dit blok eens geld te gaan verdienen
. Stufi alleen is niet genoeg
Ik kan beter gamen dan kokenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
Even serieus...marokkaanse COD speelster? Moet jij niet koken of opruimen?
dat zal best...maar je mag echt een keer pic gaan posten. Want dit geloof ik echt niet ahahah..quote:
Nopes, geen vriend!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
relatie/vriend?
Edit: zit je toevallig niet op INHOLLAND?
Haha sure, maar niet vandaag! Meerdere mensen geloven me niet als ik vertel wat mijn bezigheden zijnquote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
dat zal best...maar je mag echt een keer pic gaan posten. Want dit geloof ik echt niet ahahah..
Wilhelminahavenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:04 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nopes, geen vriend!
Haha jaaa, Inholland is geloof ik de enige school die MEM aanbiedt?
Je woont daar in de buurt?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wilhelminahaven![]()
Zat zina's die daar uit/instappen
Rotterdamquote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:09 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Je woont daar in de buurt?
Haha, de halve school bestaat alleen maar uit Marokkanen, als je alleen al kijkt naar afdeling Social Work en Recht
Je vergeet haar lengte en overige maten, essentiële informatie hoorquote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:10 schreef Montelly het volgende:
[..]
RotterdamJa ik woon in de buurt.
PS..hoeveel weeg je eigenlijk?![]()
Pff...kon je even niet wachten, je ziet toch dat we bezig zijn.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:11 schreef Rookert het volgende:
Mijn studie bestaat voor 1/3 uit Marokkanen/Turken/Antillianen
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:10 schreef Montelly het volgende:
[..]
RotterdamJa ik woon in de buurt.
PS..hoeveel weeg je eigenlijk?![]()
Naja..nu je het zegt, lengte + cup maat erbij graag.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je vergeet haar lengte en overige maten, essentiële informatie hoor
Of je geen dikke khadija bent...quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:13 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Sooow hé! Wat een vraag![]()
Waarom wil je dat weten als ik vragen mag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |