abonnement Unibet Coolblue
pi_79358081
Misir is in het Turks mais
pi_79358093
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 22:49 schreef Rookert het volgende:

[..]

Volgens mij gaat jouw moeder mij niet leuk vinden, kan erg koppig zijn als het moet

Ik drink nog steeds en dat zullen ze niet doen hoor, chille mensen alom

Je bent trouwens precies de frisse wind die dit topic nodig had
Mijn moeder is wel gewend hoor, als je naar mijn broertje kijkt

Ik hoop het

Hopelijk ga ik jullie niet vervelen
pi_79358109
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 22:58 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Sjeeeeeeeeeeewja

Serieus, mijn Arabisch sucks gewoon keihard. Alleen als ik in Marokko ben kan ik het vloeiend
Maffi moushkola. Sjweej arabique zain.
Cool story, Hansel.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 23:00:35 #179
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_79358110
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 22:58 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar ja, het is al twaalf uur. Bedtijd. Morgen schijnt het zonnetje weer .
Heb je nu al een keer naar Chuck gekeken?
pi_79358145
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 22:58 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar ja, het is al twaalf uur. Bedtijd. Morgen schijnt het zonnetje weer .
Ughh, wrijf het er maar lekker in
pi_79358154
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 23:00 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

Heb je nu al een keer naar Chuck gekeken?
Chuck? Chuckie the killer?
Cool story, Hansel.
pi_79358162
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 23:00 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Mijn moeder is wel gewend hoor, als je naar mijn broertje kijkt

Ik hoop het

Hopelijk ga ik jullie niet vervelen
Broertjes...

Vast niet, tot nu toe niet in ieder geval, we hebben nu meer pagina's gevuld dan in een week ofzo

Vraag me af of ik je een keer tegenkom op Utrecht CS, onze treinen vertrekken 10 meter naast elkaar
pi_79358187
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 23:00 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Maffi moushkola. Sjweej arabique zain.
Ewaa mezian xD

Alleen het laatste woordje snap ik niet
  vrijdag 19 maart 2010 @ 23:02:54 #184
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_79358211
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 23:01 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Chuck? Chuckie the killer?
Chuck
pi_79358230
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 23:02 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Ewaa mezian xD

Alleen het laatste woordje snap ik niet
Zain betekent goed/mooi o.i.d. .
Cool story, Hansel.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 23:03:38 #186
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_79358240
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 23:01 schreef Rookert het volgende:

[..]

Broertjes...

Vast niet, tot nu toe niet in ieder geval, we hebben nu meer pagina's gevuld dan in een week ofzo

Vraag me af of ik je een keer tegenkom op Utrecht CS, onze treinen vertrekken 10 meter naast elkaar
En ja hoor, daar ben je weer!
pi_79358269
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 23:03 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

En ja hoor, daar ben je weer!
Het is niet erg subtiel he Maar ik zie bijna nooit Marokkaanse meisjes lopen op dat perron, dus ze moet wel opvallen
pi_79358306
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 23:01 schreef Rookert het volgende:

[..]

Broertjes...

Vast niet, tot nu toe niet in ieder geval, we hebben nu meer pagina's gevuld dan in een week ofzo

Vraag me af of ik je een keer tegenkom op Utrecht CS, onze treinen vertrekken 10 meter naast elkaar
Tot nu toe? Sow hé! Ik zal opletten met wat ik zeg

Nouuuuuuu, ik denk het niet. Ik stap normaal over in Eindhoven en pak daar de intercity richting Rotterdam. Ik ben alleen in Utrecht wanneer de trein richting Eindhoven vertraging heeft, en dus mijn aansluiting mis, of als ik tijd teveel heb Het is denk ik een half uurtje langer reizen als ik via Utrecht ga
  vrijdag 19 maart 2010 @ 23:06:34 #189
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_79358330
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 23:04 schreef Rookert het volgende:

[..]

Het is niet erg subtiel he Maar ik zie bijna nooit Marokkaanse meisjes lopen op dat perron, dus ze moet wel opvallen
Mwah valt wel mee hoor... Je bent er qua subtiliteit erg op vooruit gegaan.
pi_79358348
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 23:03 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Zain betekent goed/mooi o.i.d. .
Is het niet zine ?
pi_79358387
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 23:05 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Tot nu toe? Sow hé! Ik zal opletten met wat ik zeg

Nouuuuuuu, ik denk het niet. Ik stap normaal over in Eindhoven en pak daar de intercity richting Rotterdam. Ik ben alleen in Utrecht wanneer de trein richting Eindhoven vertraging heeft, en dus mijn aansluiting mis, of als ik tijd teveel heb Het is denk ik een half uurtje langer reizen als ik via Utrecht ga
Pas op voor de taalnazi's hier, elke taalfout wordt eruit gepikt Mijn Nederlands is wel verbeterd sinds ik tussen de Marokkanen zit

Dat is ook sneller en logischer idd, maar de NS kennende zit je wel een flink aantal malen per maand in Utrecht
pi_79358405
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 23:06 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

Mwah valt wel mee hoor... Je bent er qua subtiliteit erg op vooruit gegaan.
Taal, subtiliteit...

Dit topic helpt mij op alle fronten
pi_79358473
En je leert andere culturen kennen! Dit topic zou subsidie moeten krijgen!
pi_79358503
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 23:10 schreef Ayca het volgende:
En je leert andere culturen kennen! Dit topic zou subsidie moeten krijgen!
Welnee, dan krijg je die projecten die zogenaamd jongeren moeten aanspreken, maar in de praktijk niet meer waard zijn dan een * *-smiley

Ik leer hier wel dingen
pi_79358623
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 23:08 schreef Rookert het volgende:

[..]

Pas op voor de taalnazi's hier, elke taalfout wordt eruit gepikt Mijn Nederlands is wel verbeterd sinds ik tussen de Marokkanen zit

Dat is ook sneller en logischer idd, maar de NS kennende zit je wel een flink aantal malen per maand in Utrecht
Dat is alleen maar goed, lijkt me Ik weet niet of je ooit op marokko.nl bent geweest, maar daar is het echt om te huilen . Als je daar fouten eruit wilt halen, ben je morgen nog niet klaar

Haha, je wilt niet weten Vooral tijdens de wintermaanden
pi_79358712
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 23:14 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Dat is alleen maar goed, lijkt me Ik weet niet of je ooit op marokko.nl bent geweest, maar daar is het echt om te huilen . Als je daar fouten eruit wilt halen, ben je morgen nog niet klaar

Haha, je wilt niet weten Vooral tijdens de wintermaanden
Dat forum is afgesloten voor niet-leden, dus heb er nooit gekeken. Wou dat weleens doen vanwege sommige kutdingen die er zouden staan, maar verder heb ik er niks te zoeken . FOK! heeft over het algemeen wel een redelijk normaal/hoog niveau, vind dat altijd wel knap hoe de sociale controle hier het niveau op peil houdt.

Vertraging is klote dan ja, maar als je warm in de trein naar sneeuw en ijs enzo kan kijken vind ik dat meestal wel relaxed
pi_79358774
Lente/zomer lekker zonder jas naar school fietsen
pi_79358812
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 23:18 schreef Ayca het volgende:
Lente/zomer lekker zonder jas naar school fietsen
Ik heb gisteren 2 uur zonder jas in het park gechilled met eten van de supermarkt Het was zo chill, veel mensen buiten, krokusjes waren er opeens, kleine kindjes waren niet bloedirritant en het was gewoon relaxed
pi_79358868
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 23:16 schreef Rookert het volgende:

[..]

Dat forum is afgesloten voor niet-leden, dus heb er nooit gekeken. Wou dat weleens doen vanwege sommige kutdingen die er zouden staan, maar verder heb ik er niks te zoeken . FOK! heeft over het algemeen wel een redelijk normaal/hoog niveau, vind dat altijd wel knap hoe de sociale controle hier het niveau op peil houdt.

Vertraging is klote dan ja, maar als je warm in de trein naar sneeuw en ijs enzo kan kijken vind ik dat meestal wel relaxed
Dat is juist het goede wat ik aan dit forum vind . Ik was eerst gewoon een meelezer maar na een tijdje wil je toch mee posten Sowieso heb ik daar ook niks te zoeken. Ik snap überhaupt niet waarom ik me ooit daar heb aangemeld .

Jaa, dat is zeker relaxed! Met muziekje op of een boek erbij. Dat maakt het NS-gevoel helemaal compleet
pi_79358978
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 23:21 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Dat is juist het goede wat ik aan dit forum vind . Ik was eerst gewoon een meelezer maar na een tijdje wil je toch mee posten Sowieso heb ik daar ook niks te zoeken. Ik snap überhaupt niet waarom ik me ooit daar heb aangemeld .

Jaa, dat is zeker relaxed! Met muziekje op of een boek erbij. Dat maakt het NS-gevoel helemaal compleet
Ik ook, heb me in juni aangemeld voor Examentopic van toen en ben verder een beetje blijven posten, pas sinds oktober toen ik een ander rustig rooster kreeg ben ik hier vaker gaan posten, best gezellig hier

Je bent gewoon een Marokkaan die zich wou afsluiten voor de Nederlandse samenleving he WAAR IS GEERT!

Krantje, muziek en lekker zoeven door het Nederlandse land Ben mijn route nu wel zat trouwens, teveel weilanden en deze zijn echt saaier dan in de rest van Nederland
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')