meestal na de headlines van half 5.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:18 schreef Pino112 het volgende:
Hoelaat wordt de nieuwe MH bekend gemaakt?
Uurtje of 17 toch altijd?
GADVERDAMME!!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:09 schreef themauster het volgende:
Tjibbe: http://img362.yfrog.com/i/tjitseisoppaul.jpg/
Dan Hartman met Harder dan heb ik hebben kan kan niet ontbreken natuurlijkquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:02 schreef Paul-89 het volgende:
Zo vanavond weer eens 80's en 90's plaatjes draaien in de kroeg, nu eventjes alles uitzoeken.![]()
Nog verzoekjes ?
Is het vreemd dat ik dat een heel vreemde zin vind?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:07 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Dan Hartman met Harder dan heb ik hebben kan kan niet ontbreken natuurlijk
Die staat uiteraard paraat, nu nog f de aankondiging van Tjibbie opnemen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:07 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Dan Hartman met Harder dan heb ik hebben kan kan niet ontbreken natuurlijk
ehm nee.. totaaal niet, maar Tjibbe schijnt er nooit last van te hebbenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is het vreemd dat ik dat een heel vreemde zin vind?
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:16 schreef alors het volgende:
oh nou dan is de megahit dus gabriella cilmi![]()
![]()
En je gooit er ook meteen een klacht naar Coen uit via Twitter... terwijl het nog niet eens officieel bekend is of die het wel wordt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:16 schreef Captain_Slow het volgende:
Ja, ik ga niet meer luisteren, de nieuwe MH is toch Gabrielle Chillme, want iedere keer als ze iemand op vrijdag bellen, dan is dat de MH
wat zouden ze haar verder kunnen melden dan?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En je gooit er ook meteen een klacht naar Coen uit via Twitter... terwijl het nog niet eens officieel bekend is of die het wel wordt.
Even afwachten lijkt mij wel zo handig namelijk.
Gouden platen oid, of een optreden ofzo. Bij Coen en Sander weet je het nooit zeker...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:24 schreef alors het volgende:
[..]
wat zouden ze haar verder kunnen melden dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |