quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:51 schreef alors het volgende:
Paul Rabbering helemaal enthousiast bij een bermbrand![]()
Net als dat iedereen blij was met de eerste sneeuw... maar na een paar maanden ben je dat ook wel zat.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:51 schreef alors het volgende:
Paul Rabbering helemaal enthousiast bij een bermbrand![]()
NEeee nee dat meen je niet?! wilde net gaan typen dat de radio eindelijk weer kon worden aangezet, maar als hij er zit... Laat maar zitten.quote:
Ik meen het, zie de cam maarquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
NEeee nee dat meen je niet?! wilde net gaan typen dat de radio eindelijk weer kon worden aangezet, maar als hij er zit... Laat maar zitten.
Het kan nog erger lijkt me, nu ben ik verplicht om m'n radio (waarschijnlijk) tot 19:00 te muten.. Misschien pak ik dan ff het megahit stukje nog mee, en de jingle telling bij WeekendRequest, wie doet er mee?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:03 schreef alors het volgende:
En ook nog Bart, nou ik draai mijn eigen muziek wel even tot 16.00.
Ja maar ik had dat liever als finale gezien. Plus met een mindere tegenstander heeft Arsenal meer kans op de volgende ronde.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wat is daar zo erg aan ? Is toch een mooi affiche ?
Echt een topafficequote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:16 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar ik had dat liever als finale gezien. Plus met een mindere tegenstander heeft Arsenal meer kans op de volgende ronde.
Maar ik denk dat Barca niet eens zo'n slechte tegenstander is, ze willen tenminste voetballen. Zou een mooie revanche zijn voor de verloren finale van een paar jaar terug.
Zal van Persie al fit zijn aan het einde van de maand ?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:18 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Echt een topaffice![]()
![]()
Iniesta, Messi, Xavi, Fabregas, van Persie, Arshavin en dan kun je nog wel even doorgaan![]()
Laten we het hopen. Tijdje niets van gehoord, maar het laatste wat ik hoorde was dat hij voor op schema lag!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zal van Persie al fit zijn aan het einde van de maand ?
Nou volgens mij is dat op z'n vroegst eind of half april hoor. Ik denk niet dat hij de kwartfinales haalt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:26 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Tijdje niets van gehoord, maar het laatste wat ik hoorde was dat hij voor op schema lag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |