Hej, geinige nabewerking. Wat zijn de stappen?quote:Op maandag 21 juni 2010 23:29 schreef Casemodders het volgende:
[..]
Lekker bezig maar volgens mij kun je in de bewerking er nog veel meer uit halen (ten zei je graag alles zo rauw mogelijk houdt) Ik ben even zo aso geweest om 5 min in je foto te shoppen.
[ afbeelding ]
P.s. t is maar een voorbeeld, qua hoe en wat ieder natuurlijk zijn of haar ding qua nabewerking.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 06:43 schreef photolex het volgende:
Hej, geinige nabewerking. Wat zijn de stappen?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:22 schreef xjoyce het volgende:
Wow die nabewerking is echt tof wat heb je precies gedaan inderdaad? Ik ben ook wel benieuwt..
[globaal]quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:38 schreef Omniej het volgende:
Het beste aan de nabewerking is in ieder geval de verscherping en het dodgen en burnen van voornamelijk de ogen en haren. Beide springen er daardoor veel meer uit. Voor de rest is het voornamelijk desatureren en crossprocessen denk ik.Daar komt in ieder geval dat blauwige effectje van.
Omdat je dan in het decollete kan glurenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:22 schreef Shark.Bait het volgende:
vrouwen zijn schattiger als je ze van boven fotografeert.
nee, omdat je dan niet vol de neusvleugels in kan kijkenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat je dan in het decollete kan gluren?
En dan krijgt de dame ook een onwijze (onder)kin.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:39 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
nee, omdat je dan niet vol de neusvleugels in kan kijken
Ja, dat is veel interessanter dan onder een rokje gluren als je ze van onderen fotografeertquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat je dan in het decollete kan gluren?
Beetje rare pose/gezichtsuitdrukking... misschien als ze d'r hoofd niet zo naar achter had gedaan, dan was die wel leuker!quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:18 schreef Schieganger het volgende:
Je ogen komen er niet erg mooi in uit vind ik, en links op je voorhoofd is iets te overbelicht. Vind ik ook de posé iets ongemakkelijks hebben. Voor de rest wel mooi :-)
Ook maar eens wat plaatsen dan:
[ afbeelding ]
Inderdaad een beetje rare houding en ik zou het licht van de andere kant laten komen... nu accentueert het haar achterwerk.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:18 schreef Schieganger het volgende:
Je ogen komen er niet erg mooi in uit vind ik, en links op je voorhoofd is iets te overbelicht. Vind ik ook de posé iets ongemakkelijks hebben. Voor de rest wel mooi :-)
[ afbeelding ]
Ik vind het een hele mooi foto, zou persoonlijk de zijkanten niet met die zwarte hoeken doen. Dat witte maakt het heel erg "schoon" , braaf, hemelsachtig. Ik weet niet hoe ik het moet noemen.quote:
Het is net alsof ze in elkaar geslagen is, no offense.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:18 schreef Schieganger het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |