abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 23 maart 2010 @ 23:05:39 #176
18653 crew  D.
pi_79513664
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 22:42 schreef DS4 het volgende:

. Maar goed, voor een Aston moet je m.i. minimaal 40 zijn. Net als een Jag.
Discriminalisering
pi_79517068
Betaalbaar:

Porsche 914. (overigens niet de afgebeelde auto, die staat in het porsche museum en is een uniek stuk)

Niet betaalbaar:

Porsche 901.

Modern:

Megane RS
  woensdag 24 maart 2010 @ 01:27:59 #178
252108 Len93
That's what she said.
pi_79517254

Chrysler 300c. <3

En anders;

Mercury Comet uit de jaren '60, net even wat minder bereikbaar. :3
Op woensdag 16 december 2009 16:29 schreef Tijgertje. het volgende:
Aandachtshoer.
pi_79517257
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 01:11 schreef GiSaE het volgende:
Betaalbaar:
[ afbeelding ]
Porsche 914. (overigens niet de afgebeelde auto, die staat in het porsche museum en is een uniek stuk)

Niet betaalbaar:
[ afbeelding ]
Porsche 901.

Modern:
[ afbeelding ]
Megane RS
Zo onbetaalbaar is zo'n 911 toch niet.

Tenzij je de RS uitvoering wilt
pi_79517441
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 01:28 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Zo onbetaalbaar is zo'n 911 toch niet.

Tenzij je de RS uitvoering wilt
Hij heeft het over de 901, niet de 911.

(uiteindelijk is de 901 natuurlijk gewoon een 911, maar ik neem aan dat hij echt dé 901 bedoelt...)
pi_79517462
pi_79517516
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 01:58 schreef Omniej het volgende:

[..]

Hij heeft het over de 901, niet de 911.

(uiteindelijk is de 901 natuurlijk gewoon een 911, maar ik neem aan dat hij echt dé 901 bedoelt...)
ah, even gemist.

Hoeveel zijn er daar van?
pi_79517532
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 02:16 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

ah, even gemist.

Hoeveel zijn er daar van?
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten... Enige wat ik weet is dat Peugeot vrij snel na de introductie niet zo blij was met de naam, en ze er toen dus maar 911 van gemaakt hebben.

Veel 901's zullen er dus niet zijn, gok ik zo.
pi_79519020




De moi!
  woensdag 24 maart 2010 @ 08:47:24 #185
130830 hoatzin
begint, eer ge bezint...
pi_79519288
  Moderator woensdag 24 maart 2010 @ 08:47:44 #186
18653 crew  D.
pi_79519293
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 02:21 schreef Omniej het volgende:

[..]

Ik zou het eerlijk gezegd niet weten... Enige wat ik weet is dat Peugeot vrij snel na de introductie niet zo blij was met de naam, en ze er toen dus maar 911 van gemaakt hebben.

Veel 901's zullen er dus niet zijn, gok ik zo.
En wat is het verschil? Behalve dus een eventueel typeplaatje?
pi_79519295


Lijkt me duidelijk.
Wie niet rookt, drinkt of autorijdt is een belastingontduiker.
  Moderator woensdag 24 maart 2010 @ 09:01:09 #188
18653 crew  D.
pi_79519621
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 08:47 schreef Vout het volgende:
[ afbeelding ]

Lijkt me duidelijk.
Ja

Je hebt lukraak maar iets duurs uitgekozen
pi_79521293
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 09:01 schreef D. het volgende:

[..]

Ja

Je hebt lukraak maar iets duurs uitgekozen
Dat zeg jij, ik zeg van niet.
Wie niet rookt, drinkt of autorijdt is een belastingontduiker.
  Moderator woensdag 24 maart 2010 @ 10:03:12 #190
18653 crew  D.
pi_79521354
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 10:01 schreef Vout het volgende:

[..]

Dat zeg jij, ik zeg van niet.
Klopt
pi_79522192

Geilste auto everrrr!
  woensdag 24 maart 2010 @ 10:27:58 #192
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_79522294

Blijft mooi, een traction Avant
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_79522473
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 02:21 schreef Omniej het volgende:

Veel 901's zullen er dus niet zijn, gok ik zo.
82.

Maar voor zover mij bekend nauwelijks meerwaarde omdat echt alleen het typeplaatje anders is. Het zijn bovendien de auto's uit de voorreeks, hetgeen kwalitatief geen aanbeveling is. En het zijn swb's, dus echt geweldig rijden doet het ook niet.

Leuk om in de verzameling te hebben, maar als je er mee wil rijden: 911S.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_79522569
Niet mijn droomauto, maar ben er niet minder blij mee! Had hem liever in het zwart gehad...


Seat Ibiza Sport Coupe.


Later als ik groot ben! Wil ik deze:
Maar de mensen voor wie ik een paard rijd hebben hem, maar dan met zwarte velgen dus kan er al van genieten!


En anders deze....


Even goed mijn best doen op mijn werk!
  woensdag 24 maart 2010 @ 12:04:05 #195
182073 invine
blablabla etc.
pi_79526079
Realistisch trouwens:


Die kleur, of zwart en die velgen of zwarte multispaaks!
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_79526342
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:24 schreef DS4 het volgende:

[..]

Waar haal je het vandaan dat ik koplampen aan het vergelijken ben?
Dat zeg ik niet, ik vraag me alleen af waarom je voor de 996 zou kiezen. De 997 en de 996 zijn vrij gelijk qua uiterlijk op de koplamen na, dus ik verwachtte dat die het verschil voor je zouden maken omdat ik niet kan bedenken wat anders het verschil zou moeten maken. De lijnen zijn namelijk ook vrijwel hetzelfde.
"Underestimate me, I'll take advantage of it"
pi_79526361
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 22:38 schreef Mikkie het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is toch geniaal?
Kahn velgen?
"Underestimate me, I'll take advantage of it"
pi_79528263
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 12:11 schreef draaier89 het volgende:

Dat zeg ik niet, ik vraag me alleen af waarom je voor de 996 zou kiezen. De 997 en de 996 zijn vrij gelijk qua uiterlijk op de koplamen na, dus ik verwachtte dat die het verschil voor je zouden maken omdat ik niet kan bedenken wat anders het verschil zou moeten maken. De lijnen zijn namelijk ook vrijwel hetzelfde.
Er is voor de 997 turbo veel minder leverbaar om haar beter te maken voor het circuit. Daarnaast zit er prijstechnisch een aardig verschil in (waar je m.i. te weinig voor terug krijgt, zeker met het gebruik wat ik voor sta in het achterhoofd). Vermoedelijk is de volgende wel een 997, maar het zou ook best kunnen dat ik nog een keer een 996 neem en alle aanpassingen over laat bouwen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_79528922
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 13:16 schreef DS4 het volgende:

[..]

Er is voor de 997 turbo veel minder leverbaar om haar beter te maken voor het circuit. Daarnaast zit er prijstechnisch een aardig verschil in (waar je m.i. te weinig voor terug krijgt, zeker met het gebruik wat ik voor sta in het achterhoofd). Vermoedelijk is de volgende wel een 997, maar het zou ook best kunnen dat ik nog een keer een 996 neem en alle aanpassingen over laat bouwen.
Ik snap z'n punt wel, hoor. Porsche-puristen hebben de 996 lichtpartij altijd als een misser gezien (ben ik met ze eens, trouwens). Ik kan me zo voorstellen dat er mensen zijn die om die reden geen 996 willen.
quote:
Then there’s the headlights. The Porsche Purists say, “Round headlights are a 911 trademark,” following with, “Porsche turned their back on us with the introduction of the 996.” I willfully concede on this argument. This applies to the re-invented 996 front grill as well. Notice how the well-received 997 made a return to a rounded, albeit oval, headlight and a more traditional front end – also notice how 993 and 997 resale values are holding steady, while 996 resale values plummeted within a couple years of their unveiling – honestly, that fact greatly added to my personal affection for the 996.
editted to add:
quote:
In truth, I too was waiting for resale prices of the 997 to drop into my affordable range before moving out of my 993. In fact, I’ve driven all three recent 911 generations numerous times and the 997 is without a doubt the best (especially with PDK), but 997 resale prices just haven’t dropped enough yet. So I bit the bullet and settled for a 996. Settled for the goofy headlights and the front-end slippage on tight turn-ins, even the second gear which is admittedly not well ratioed. I resigned to receiving dirty looks from the Purists, rather than the friendly waves of my former 993 brotherhood. But alas, after just one month of driving my 996, following five years fathering a 993, I have a confession…

I am confessing to the “Porsche Purists” (you know who you are), the ones who celebrate the brutish 993 with a verbose and self-righteous rhetoric, that I have grown to love my fledgling 996. I love it as if it were my first-born. And better yet, I trust it. I trust it in the hand’s of my wife and other lesser-experienced 911 drivers. Trust that it will hold its line if my attention should ever momentarily wane. I trust that I won’t ever have to experience snap-oversteer while putting it through its paces (thanks to PSM). Trust that I will receive an equal, if not greater, number of speeding tickets.

Lastly, I trust that I made the best decision, for the money, of which pre-owned Porsche Carrera 911 to buy.


[ Bericht 32% gewijzigd door Googolplexian op 24-03-2010 13:42:03 ]
Calm down, please!
pi_79531205
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 13:16 schreef DS4 het volgende:

[..]

Er is voor de 997 turbo veel minder leverbaar om haar beter te maken voor het circuit. Daarnaast zit er prijstechnisch een aardig verschil in (waar je m.i. te weinig voor terug krijgt, zeker met het gebruik wat ik voor sta in het achterhoofd). Vermoedelijk is de volgende wel een 997, maar het zou ook best kunnen dat ik nog een keer een 996 neem en alle aanpassingen over laat bouwen.
Wat wou je er allemaal in hebben dan? Slicks? Rolkooi? Ik zou niet weten wat er niet op de 997 leverbaar is maar wel op de 996.

Ik raad je aan om hier eens een kijkje op te nemen onder het board Porsche, daar kunnen ze je wel helpen;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Underestimate me, I'll take advantage of it"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')