Zal mij een worst wezen, ik vind het een vette (en betaalbare!!) bak!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
echt? wat een saaie dromen heb je
Al eens gedacht over een 997 Turbo? Als het goed is gaan ze in prijs zakken want de MKII is er en de Turbo S komt er ook aan, dan moeten ze betaalbaar zijn, zeker als je met een beetje geluk niks met BPM te maken hebt?quote:
Hier had ik helemaal niet aan gedacht.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:31 schreef leolinedance het volgende:
Porsche 993 Turbo. Waarom? Nou, hierom:
[ afbeelding ]
Kost wel minimaal 70k voor een fatsoenlijke, nog even sparen dus...
Ach een 4S zou ik ook niet afwijzenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:23 schreef draaier89 het volgende:
[..]
Al eens gedacht over een 997 Turbo? Als het goed is gaan ze in prijs zakken want de MKII is er en de Turbo S komt er ook aan, dan moeten ze betaalbaar zijn, zeker als je met een beetje geluk niks met BPM te maken hebt?
Dan ben ik nummer 3quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:02 schreef T42 het volgende:
[..]
ik ben nr 2
poetsen en blinken? das voor watjes
die 155 is redelijk droomauto waardig vinkquote:Op zondag 21 maart 2010 11:02 schreef Compomotive155 het volgende:
In bezit Alfa Romeo 155 V6 .
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat er een zeer fijn Alfa blok in zit![]()
Realistische droom auto Alfa Romeo 147 GTA .
Wat blijven het brute bommetjes![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Diabloquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:06 schreef El_Liberaliste het volgende:
Deze twee Italianen staan hoog op mijn lijst met droomauto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die eerste vanwege het brute, beestachtige, rouwe uiterlijk en dito prestaties. Die tweede eigenlijk vanwege dezelfde reden, hoewel hij stukken subtieler is vormgegeven maar zeker niet lelijker, misschien nog wel wat mooier, ook al valt zo'n opmerking niet goed bij Lambo-fanaten.
Ik heb er toevallig 1 te koop staan en die hoeft geen 5000 euro te kostenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:22 schreef matthisl het volgende:
En nog bereikbaarder:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Renault Clio Williams
150pk, 182Nm
7,9s 216km/h
+/- 5000 Euro!
2 jaar US en je mag het 1 keer doenquote:Op zondag 21 maart 2010 17:03 schreef draaier89 het volgende:
Even off-topic:
Laatst hoorde ik dat als je een jaar in het buitenland hebt gewoond, bijvoorbeeld voor een multinational waarvan je ergens anders moet werken, en je komt terug, dat je dan over de auto die je daar hebt gekocht geen BPM hoeft te betalen als hij op Nederlands kenteken wordt gezet. Heb al wat op google gezocht maar kon niks vinden.
Iemand enig idee?
BTW: carrera GT![]()
Hmm, ok. Hoorde ergens anders dat een jaar UAE ook voldoet..quote:
Dankjequote:Op zondag 21 maart 2010 11:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
die 155 is redelijk droomauto waardig vink
wat kost dat nou met onderhoud (en hoe lang heb je hem al)?
No offence, maar bij pics uit België e.d. is er altijd zo'n groot contrast tussen de (nieuwe) auto en de staat van het straatbeeldquote:Op zondag 21 maart 2010 20:10 schreef osmo het volgende:
Verleden week de mijne gekregen
[ afbeelding ]
En wie weet als ik ooit eens euromillions win dan komt deze andere Zweed er:
[ afbeelding ]
Ik wist wel dat ik niet het enige was die er zo over dachtquote:Op zondag 21 maart 2010 20:13 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
No offence, maar bij pics uit België e.d. is er altijd zo'n groot contrast tussen de (nieuwe) auto en de staat van het straatbeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |