Jawelquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Moeten we echt verder? Kan het niet gewoon een keer stoppen?
Nee.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Moeten we echt verder? Kan het niet gewoon een keer stoppen?
okay, dan gaan we door, meeste stemmen geldenquote:
punaise ingeslikt?quote:
Nee WIDM gekeken enquote:
SPOILER: over verloop afleveringOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Ja en aangezien jij een roze usericon hebt.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:48 schreef 9611Niels het volgende:
Sanne![]()
![]()
Ow, wacht, dit is een homotopic hè
Het is nog niet bekend wie de mol is. Sanne of Kim dus.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik kan me voorstellen dat niet iedereen dat leuk vind te weten wie de mol is
Vorig jaar was Jon de Mol.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik denk dat Linda de Mol is.
Het zal wel aan het weer liggen....quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:31 schreef MisterO het volgende:
Zo teruggelezen.
SAJ, volgens mij kun jij niet wachten tot iemand een rechte vloer bij je gaat neerleggen
Alsof ik je niet altijd al aanbid! Zelfs als iedereen je negeert.quote:
Oke oke oke oke oke oke oke okequote:Op donderdag 18 maart 2010 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alsof ik je niet altijd al aanbid! Zelfs als iedereen je negeert.
Nee.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:00 schreef MisterO het volgende:
Nu is de vraag: hebben jullie ook weleens zulke smsjes naar mensen gestuurd?
neenquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:00 schreef MisterO het volgende:
Alsof we dat hier gaan toegevenquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:00 schreef MisterO het volgende:
ik moet nog uit de kastquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Murp zoekt toch weer een excuus om hier te posten he...
Tuurlijkquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:00 schreef MisterO het volgende:
Tuurlijkquote:
I LOVE YOU STUART ALAN JONES!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Don't put anything in writing, unless you are willing to let the world read it.
Bad pussycat!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En jij vond dit een goede plek om dat te vragen? Ben je van het KNMI forum geband of zo?
Dit lijkt me hier anders prima op zijn plaats te zijnquote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En jij vond dit een goede plek om dat te vragen? Ben je van het KNMI forum geband of zo?
Doordat zij die vraag stelde mocht Nederland het volgende jaar niet meer meedoen. Dus het ligt echt aan het onderwerp.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dit lijkt me hier anders prima op zijn plaats te zijn
en aan de jurk, er was een prachtig oranje exemplaar, dat heel toepasselijk was omdat het toen koninginnedag was maar ter elfde uren werd ze alsnog in een saai oude vrouwtjes outfit neergezetquote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Doordat zij die vraag stelde mocht Nederland het volgende jaar niet meer meedoen. Dus het ligt echt aan het onderwerp.
en als ik eerlijk ben vind ik de uitvoering van Marc Marie Huijbregts in zijn show nog gevoeliger en mooier, maar daar is op de jij buis dan weer geen filmpje van te vindenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Doordat zij die vraag stelde mocht Nederland het volgende jaar niet meer meedoen. Dus het ligt echt aan het onderwerp.
Noem je SAJ nou een hoer?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik zou bijna gaan denken dat het bed je werkplek is
nee, want iemand die financieel onafhankelijk is, en met alleen beleggen de kost vanuit bed kan verdienen ziet het bed toch ook als werkplek en kan dat dan toch ook van de belastingen aftrekken ?quote:
Ik ben een ochtendmens. Van uitslapen krijg ik pijn in mijn dak.quote:
Mag ik mijn ik hou van je terugdraaien?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben een ochtendmens. Van uitslapen krijg ik pijn in mijn dak.
Je vindt het niks als ie vroeger opstaat om voor jou een heerlijk ontbijtje te maken?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mag ik mijn ik hou van je terugdraaien?
Ik vind ochtenden gewoon niks.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je vindt het niks als ie vroeger opstaat om voor jou een heerlijk ontbijtje te maken?
Dat doe je snel!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:51 schreef Vlarp het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Ik surf op m'n mobiel nu met Opera mobile.
En ik heb een huisarts in Rotterdam nu!
Jij wil ook alle mannen alleen voor jezelf he, in plaats dat je nou eens wat deelt met de noodlijdende alhierquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:16 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)derlandse-homos.html
Sorry jongens! Nee echt, sorry he. Het spijt ons militairtjes.
Weet je wat? Kom maar allemaal hier, ik troost wel!
Ik heb niks met middagen. Nachten zijn heerlijk.quote:
Zullen we dan een nachtelijke affaire beginnen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb niks met middagen. Nachten zijn heerlijk.
Heeft dat met die hooikoorts te maken?quote:
Ik ben net zo noodlijdend hoor.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Jij wil ook alle mannen alleen voor jezelf he, in plaats dat je nou eens wat deelt met de noodlijdende alhier
Nee dat heeft met Vlarps richtingsgevoel te maken.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heeft dat met die hooikoorts te maken?
Weet ik niet, ik heb de afgelopen maanden dit wel vaker gehad maar toen dacht ik dat het aan mijn lenzen lag... die zijn vernieuwd maar nu zit er weer iets te irriteren....quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heeft dat met die hooikoorts te maken?
middag terrasjes zijn dan wel weer okayquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zullen we dan een nachtelijke affaire beginnen?
En dat jij dan 's ochtends leeft met ontbijten en opstaan, en ik 's middags met terrasjes en zo.
Was Vlarp bij mij?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat heeft met Vlarps richtingsgevoel te maken.
Ben jij huisarts dan?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Was Vlarp bij mij?
Moet ik toch eens beter opletten de volgende keer
Nee ik ben ook heel nieuwsgierigquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:09 schreef Ang3l het volgende:
Op de een of andeere manier blijf ik jou verwisselen met Steve.
Waarom? Geen idee
Nee nee, jij wilde de ochtend!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
middag terrasjes zijn dan wel weer okay
Nee dan had ik mezelf allang beter gemaaktquote:
Dat ik geen ochtendhumeur hebt wil niet zeggen dat ik het leuk vind om om 7 uur wakker te zijn in het weekend.quote:
Pray the gay away.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee dan had ik mezelf allang beter gemaakt
PECH!!!!!!!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat ik geen ochtendhumeur hebt wil niet zeggen dat ik het leuk vind om om 7 uur wakker te zijn in het weekend.
jij had zrijdag nog een jongen in bed, er zijn hier mensen die dat al jaren niet eens meer gehad hebbenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben net zo noodlijdend hoor.
My glory(hole)days are over!
Daarom doen doen homo's het ook zo vaak tot hun 30e, dan hebben ze een overschotje.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:22 schreef TheVulture het volgende:
Wordt het echt zo karig met mannen na je 30e
In dat geval moet ik mijn vent maar aan de ketting leggen
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daarom doen doen homo's het ook zo vaak tot hun 30e, dan hebben ze een overschotje.
Ja.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:22 schreef TheVulture het volgende:
Wordt het echt zo karig met mannen na je 30e
Want?quote:In dat geval moet ik mijn vent maar aan de ketting leggen
In bed ja. Geslapen. Meer niet!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij had zrijdag nog een jongen in bed, er zijn hier mensen die dat al jaren niet eens meer gehad hebben
Hij is nog onder de 30quote:
Nou 27 is ook niet bepaald groen hequote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Een gier met voorkeur voor groene blaadjes in plaats van een rottend karkas![]()
Pas maar op op die leeftijd. Opeens hebben ze het door dat ze dan nog maar een paar jaar hebben op een wild leven.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou 27 is ook niet bepaald groen he
Ach ik ben gelukkig niet zo jaloers aangelegd... als ie beter denkt te kunnen gaan moet ie dat vooral doen... his lossquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Pas maar op op die leeftijd. Opeens hebben ze het door dat ze dan nog maar een paar jaar hebben op een wild leven.
Doe eens niet zo dramatisch... jij ziet er nog goed uit hoorquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:46 schreef Ang3l het volgende:
Hij zit in de Herfst van zijn leven
Zat ik daar nog maar
Hmpf.
Ik ben mezelf beu.
Christus zeg, dramaqueen. En ja, dat zeg ík!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:46 schreef Ang3l het volgende:
Hij zit in de Herfst van zijn leven
Zat ik daar nog maar
Hmpf.
Ik ben mezelf beu.
Theorie en praktijk staan best wel ver uit elkaar.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach ik ben gelukkig niet zo jaloers aangelegd... als ie beter denkt te kunnen gaan moet ie dat vooral doen... his loss
Ghehehe. Zeg mag ik OOK een keer emo-down zijn en zielige muziek opzettenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Christus zeg, dramaqueen. En ja, dat zeg ík!
Beauty will get you absolutely nowhere at this age....quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Doe eens niet zo dramatisch... jij ziet er nog goed uit hoor
Nou ik heb veel bijgeleerd... da's dan weer het voordeel als je ouder wordt... je gaat over sommige dingen een stuk makkelijker denken....quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Theorie en praktijk staan best wel ver uit elkaar.
Dan snap ik je probleemquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beauty will get you absolutely nowhere at this age....
I need brains and a good personality
Ik zou het nog snappen als we de donkere maanden ingingen... maar nu het voorjaar en de zomer eraan komt is het weerquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:00 schreef Ang3l het volgende:
De wisseling van seizoenen maakt me melancholiek.
Erg frustrerendZeikwijf.
Vooruit dan maar.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ghehehe. Zeg mag ik OOK een keer emo-down zijn en zielige muziek opzetten
DAT hoort nou eenmaal bij MIJ als de Lente begint
Mag jij het de rest van 't jaar
Oh die walgelijke lentestelletjesquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:07 schreef Ang3l het volgende:
Wacht, eens ff proberen mijn kronkels op te schrijven:
O, de zon gaat schijnen!![]()
FijnLekker weer! Word ik zo vrolijk van!
Oeh, warm en zonnig, fijn naar buiten!![]()
Lekker in 't park liggen of zo, eten, drinken.
Beetje rondkijken naar al dat leuks![]()
Allemaal verse stelletjes om je heen, kei schattig.![]()
Was ik ook maar schattig zo.![]()
He getverdemme, lente!![]()
Zoiets
Wat een fijn vooruitzichtquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ook schatte lentestelletjes veranderen in elkaar hatend plebs.
You're welcomequote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh die walgelijke lentestelletjes!
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:07 schreef Ang3l het volgende:
Wacht, eens ff proberen mijn kronkels op te schrijven:
O, de zon gaat schijnen!![]()
FijnLekker weer! Word ik zo vrolijk van!
Oeh, warm en zonnig, fijn naar buiten!![]()
Lekker in 't park liggen of zo, eten, drinken.
Beetje rondkijken naar al dat leuks![]()
Allemaal verse stelletjes om je heen, kei schattig.![]()
Was ik ook maar schattig zo.![]()
He getverdemme, lente!![]()
Zoiets
Het is in ieder geval nooit saai... die moodswingsquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:19 schreef Ang3l het volgende:
En dat gata dan binnen 3 seconden van "Oeh fijn lente" naar "Kut, lente".
From oeh to kut in 3.0 seconds!
straalt mijn bitterheid zo erg op jou af, dat je het over neemt?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een fijn vooruitzicht
Allemaal worden ze zo miserabel en bitter als ik
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:41 schreef Stroekie het volgende:
en als ik eerlijk ben vind ik de uitvoering van Marc Marie Huijbregts in zijn show nog gevoeliger en mooier, maar daar is op de jij buis dan weer geen filmpje van te vinden
Zolang Vlarp maar bij mij verkeerd blijft mikken dan bij TheVulture.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:09 schreef Ang3l het volgende:
Op de een of andeere manier blijf ik jou verwisselen met Steve.
Waarom? Geen idee
Ik denk 't. Plus ik kom nu richting de leeftijd die jou toen hadquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
straalt mijn bitterheid zo erg op jou af, dat je het over neemt?
Dementie, lichamelijke kwaaltjesquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:00 schreef Steve het volgende:
[..]
>30 zijn heeft ook andere nadelen dan een tekort aan mannen.
Morgen hebben de verpleegtehuizen in de regio open dag, kan je alvast een kijkje in de toekomst gaan namenquote:
jij hebt graag ontstoken ogen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:00 schreef Steve het volgende:
[..]
Zolang Vlarp maar bij mij verkeerd blijft mikken dan bij TheVulture.
Wat zeg je? Ik hoor niet meer zo goed!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:02 schreef Steve het volgende:
[..]
Je bent me te snel.
Ik ben ouder aan het worden.
je wordt een oude lul, Ang3lquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat zeg je? Ik hoor niet meer zo goed!
O wacht... wat stond daar... ik kan die kleine letters niet meer zo goed lezen!
Ja ik ben soms nog wel aardigquote:
Ik kan dat altijd maar een keer per dagquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wanneer is het weer zo ver?
Jij bent ook nog jong....ook de bereidheid tot aardig doen neemt af met de jaren.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kan dat altijd maar een keer per dag
Verwacht je problemen?quote:
Dat wordt nog wat dan....quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij bent ook nog jong....ook de bereidheid tot aardig doen neemt af met de jaren.
ja op zijn leeftijd is de baas verleiden er niet meer bij.quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
ja op zijn leeftijd is de baas verleiden er niet meer bij.
Nog ouder, vandaar dat ik het zo goed weet.quote:
Nee, maar dat weet je hier maar nooitquote:
Ok danquote:
Hoezo? Je wil toch dat ik eeen goede beoordeling krijg?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ok dan
Nou succes in ieder geval... en blijf onder dat bureau uit
Daarom juistquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoezo? Je wil toch dat ik eeen goede beoordeling krijg?
Er zijn veel dingen die ik verlies met ouderdom.quote:
Ah u bent ook een begenadigd fietser.... shake handsquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zijn veel dingen die ik verlies met ouderdom.
Maar als je eenmaal goed kan... uh.. fietsen, dan verleer je dat niet snel
En sommige dingen kun je misschien nog wel beter als je tandloos bent.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zijn veel dingen die ik verlies met ouderdom.
Maar als je eenmaal goed kan... uh.. fietsen, dan verleer je dat niet snel
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En sommige dingen kun je misschien nog wel beter als je tandloos bent.
Het blijft erg stil ja... misschien is Ang3l zijn bureau al leeg aan het ruimenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het zwijgen van de anderen spreekt wel weer boekdelen trouwens.
hij heeft vast geen toegang meer tot internet om ons op de hoogte te houden van de dramatsiche loop der zakenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het blijft erg stil ja... misschien is Ang3l zijn bureau al leeg aan het ruimen
en even je oog uitspoelen ?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:51 schreef Ang3l het volgende:
Ik had een "zeer goed"
En nu ff mijn tanden poetsen
Vergeet ook niet om je haar te checken... in zo'n bos krullen blijft al snel iets hangenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:51 schreef Ang3l het volgende:
Ik had een "zeer goed"
En nu ff mijn tanden poetsen
Uitmundtend is er ook nogquote:
Is dat nog hoger dan Uitmuntend?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uitmundtend is er ook nog
Dus ik had niet de hoogste.
Dat heb ik nog nooit gehaaldquote:
wie is dat?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 06:52 schreef murp het volgende:
[..]
ik moet nog uit de kast [ afbeelding ]komen
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:41 schreef Deceit het volgende:
Eindelijk afgewerkttttttt, nu morgen nog 1 dagje en dan 1 dagje wochenende
want?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:34 schreef wonderer het volgende:
Hoi
Ik heb nu ECHT geen vrije tijd meer
Weer drie of vier dingen ingepland.quote:
Brabants.quote:
hij is van de jongens afgestapt?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:10 schreef Ang3l het volgende:
Die is op zoek naar een PS3
Ik heb er sinds 2 weken ook eentje.quote:
Zit er in FF nummer zoveel een groot beest met dikke poten en gras op zijn haar?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er sinds 2 weken ook eentje.
Ben ik er vanaf gestapt?nee dus.
Ah het kan ook gedeeld worden, gelukkig maarquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er sinds 2 weken ook eentje.
Ben ik er vanaf gestapt?nee dus.
Dat zit niet in het spelquote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zit er in FF nummer zoveel een groot beest met dikke poten en gras op zijn haar?
Geen idee. Hij had voor de gein op FB achtergelaten "Vrijdag weer cocktails?" en we hebben nog een afspraak staan te gaan eten binnenkort. Verder weet ik 't niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:16 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ah het kan ook gedeeld worden, gelukkig maar![]()
hoe gaat het nou verder met je dater?
mike heeft toch nooit haast ?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weer drie of vier dingen ingepland.
Mike moet opschieten
Logisch, tis een lesbiennequote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:25 schreef wizarddragon het volgende:
Vanille heeft dikke poten en gras op haar haar
Mm. Ik had Dick (Rienstra) aan de lijn die zei dat ie de stem voor een computerspel had ingesproken, maar ik ben vergeten hoe dat wezen heette, en hij wist niet welk spel, maar hij had dikke poten en gras op zijn hoofdquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ja vast wel
eindbaas van chapter 4 of zo geloof ik
Kreeg toevallig net een mailtje van hemquote:
En wat wil jij?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee. Hij had voor de gein op FB achtergelaten "Vrijdag weer cocktails?" en we hebben nog een afspraak staan te gaan eten binnenkort. Verder weet ik 't niet.
met een voorstel tot plaats uur en tijd ?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kreeg toevallig net een mailtje van hem
SSDD Mike??quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weer drie of vier dingen ingepland.
Mike moet opschieten
Natuurlijk nietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
met een voorstel tot plaats uur en tijd ?
Ja, we zouden meeten.quote:
hij blijft ook een echte lazy latino met z'n mañanaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Natuurlijk nietWe hebben het allebei keidruk en ik heb nog maar een vrije dag.
[..]
Ja, we zouden meeten.
Welk stukje van "allebei keidruk" leidt tot jouw "lazy"?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hij blijft ook een echte lazy latino met z'n mañana
ervaringen uit het verleden bieden soms wel garantie voor de toekomst wat mike betreftquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Welk stukje van "allebei keidruk" leidt tot jouw "lazy"?
nu maar hopen dat mike wel eens terugleestquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:52 schreef Xiance het volgende:
nou.. als je m meet.. vraag m dan meteen even oftie nog leeft, en waar ik het aan verdiend hebt om compleet genegeert te worden
* Xiance gooit zn handen in de hoogte en slaakt een dramatisch diepe zucht
oh stroeks shatz.. are we still on tomorrow?
zal ik je daar straks even over bellen ?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:52 schreef Xiance het volgende:
nou.. als je m meet.. vraag m dan meteen even oftie nog leeft, en waar ik het aan verdiend hebt om compleet genegeert te worden
* Xiance gooit zn handen in de hoogte en slaakt een dramatisch diepe zucht
oh stroeks shatz.. are we still on tomorrow?
Ach ach, dan doe ik ergens anders wel een drankje, no biggyquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
schiet maar op voor dat ook die door de rechter gesloten wordt
Dat je dat weet!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:50 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik vroeg mij opeens af wat er geworden is van allerlei [homo]'s van "vroeger". Zoals Beaverhausen, ajuu, etc.
Nou ja. Ajuu houdt in ieder geval nog een site bij: http://www.adjoun.nl
Ja, goed... en heel goed!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:49 schreef Xiance het volgende:
[..]
hoe is het?
en met steve?
kent iemand HappyMind nog?
Ik kwam een hele oude bookmark tegen naar zijn oude site, waarop stond dat de site was verhuisd. Anders had ik het echt niet geweten.quote:
Of Zakje. En Rukpukje.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:56 schreef Xiance het volgende:
Nathan leeft nog!
al blijf ik t een vage vent vinden
Nathan is toch Ernst of Bobbie van Ernst, Bobbie en de rest?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:55 schreef oinaru_isan het volgende:
Waxxer, kun je niet een gefantaseerde epiloog schrijven van al dat soort fokkers
Wat zou er geworden kunnen zijn van Beaverhausen, Nathan, Dennismoore en Twoflower?
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:56 schreef Waxxer het volgende:
Ik moet echt, ik citeer XMN8R, op mijn handen zitten om niet een verhaal te vertellen over e.e.a.
Maar het is.... te prive wil ik niet zeggen, maar het is wel echt iets van dat.... Nou ja, dan ben ik echt iets over mij als de mens achter Waxxer aan het vertellen (en Waxxer is Waxxer wel alleen heeft Waxxer wel grenzen, jazeker, Waxxer heeft grenzen als het gaat over dingen die hij als mens van vlees en bloed meemaakt, hoort en ziet en alles).
Het is soms best lastig, want het is echt iets om te vertellen als je iemand ziet, ja dánnnn.... Maar om het nou zo pontificaal online te gooien...
Herkent iemand dat??
Die is tegenwoordig zo mager dat je er doorheen kan kijken en hem daarom niet meer opmerkt.quote:
quote:En Rukpukje.
Beaverhausen schijnt nu druk te zijn met de voorbereidingen van het toeristenseizoen. Woont nog immer bij mams, doet administratieve werkzaamheden en verzorgt het ontbijt in een etablissement, verzorgt het avondprogramma. Dit alles tegen kost en inwoning.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:55 schreef oinaru_isan het volgende:
Waxxer, kun je niet een gefantaseerde epiloog schrijven van al dat soort fokkers
Wat zou er geworden kunnen zijn van Beaverhausen, Nathan, Dennismoore en Twoflower?
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:59 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld.
Nou, kijk.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:59 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld.
je hebt met iemand zitten sexcammen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:56 schreef Waxxer het volgende:
Ik moet echt, ik citeer XMN8R, op mijn handen zitten om niet een verhaal te vertellen over e.e.a.
Maar het is.... te prive wil ik niet zeggen, maar het is wel echt iets van dat.... Nou ja, dan ben ik echt iets over mij als de mens achter Waxxer aan het vertellen (en Waxxer is Waxxer wel alleen heeft Waxxer wel grenzen, jazeker, Waxxer heeft grenzen als het gaat over dingen die hij als mens van vlees en bloed meemaakt, hoort en ziet en alles).
Het is soms best lastig, want het is echt iets om te vertellen als je iemand ziet, ja dánnnn.... Maar om het nou zo pontificaal online te gooien...
Herkent iemand dat??
Voor als je 'm niet meer herkent:quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:06 schreef wonderer het volgende:
Nathan komt waarschijnlijk ook naar mijn presentatie, die leeft dus nog
Ja dat was ik in De Wereld Draait Door, tjongejongejonge....quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:07 schreef Xiance het volgende:
[..]
je hebt met iemand zitten sexcammen?
och kind.. join the club! gooi t eruit
Ooooh zo.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, kijk.
Jij heet hier oinaru_isan.
Stel dat je in het echt Karel heet.
En dan gebeurt er iets, waarvan je wéét dat als je het online vertelt, als oinaru_isan, dat dan te achterhalen valt waar je woont, welke buurt en weet ik veel wat. Dan vertel je dat niet. Maar het is toch wel zó'n leuk verhaal, dat je wel de behoefte voelt om te vertellen "goh, wat ik NU weer meemaak....". Maar omwille van het online zijn, als zijne die oinaru_isan, waarmee je toch een bepaalde afstand schept tot Karel, doe je dat niet. Maar zou je met Waxxer en nog een aantal mensen van hier in het écht ergens zitten ofzo, dan zou je, mocht de gelegenheid zich voordoen, het wel gewoon vertellen.
Enfin, er is een grijs gebied!
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:06 schreef oinaru_isan het volgende:
Na een poging aan de bak te komen als minimalistische interieurontwerper, koos DennisMoore voor een carrière in de landelijke politiek. Bij het CDA, D66, PVV of desnoods bij de PvdA. Hij leeft gelukkig samen met een magnetron.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Tenminste nog íets dat aangeeft dat 'ie klaar is?![]()
Laatste keer dat ik hem zag, had ie geen staart en streepjes...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Voor als je 'm niet meer herkent:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja dat was ik in De Wereld Draait Door, tjongejongejonge....
Ik denk dat hij bedoelt dat hij sommigen hier ook IRL kent, en zich nu moet in houden om niet over dingen te beginnen waarover hij IRL wel vrijuit zou praten, maar dat hier niet kan doen als Waxxer.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:10 schreef wonderer het volgende:
Wax, je bedoelt toch gewoon dat je niet meer anoniem kan zijn als je bepaalde dingen vertelt, omdat die tot jou als persoon zijn te herleiden?
Ja nou.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:10 schreef wonderer het volgende:
Wax, je bedoelt toch gewoon dat je niet meer anoniem kan zijn als je bepaalde dingen vertelt, omdat die tot jou als persoon zijn te herleiden?
Ja dat!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:12 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat hij sommigen hier ook IRL kent, en zich nu moet in houden om niet over dingen te beginnen waarover hij IRL wel vrijuit zou praten, maar dat hier niet kan doen als Waxxer.
Nouhou...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik hem zag, had ie geen staart en streepjes...
Ooh. Ik wist niet dat Waxxer een soort rol wasquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:12 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat hij sommigen hier ook IRL kent, en zich nu moet in houden om niet over dingen te beginnen waarover hij IRL wel vrijuit zou praten, maar dat hier niet kan doen als Waxxer.
Ik snap hetquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:18 schreef Ang3l het volgende:
De online Waxx zou bv nooit een een trio of meer doen
Daarom twitter ik ook niet. Wat ik zou willen twitteren weten de mensen al die het zouden mogen lezen, en van de rest wil ik niet dat ze weten wat ik zou twitteren.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja dat!Dankje! Het kán dus in twee zinnen. Of één zin zelfs!
De IRL Waxxer daarentegen! Pfoei! Sauna in, sauna uit. Darkroom in, darkroom uit. Maandag solo, dinsdag duo, woensdag trio, donderdag Ménage à Quatre.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:18 schreef Ang3l het volgende:
De online Waxx zou bv nooit een een trio of meer doen
So I've heard. Yes.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:20 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
De IRL Waxxer daarentegen! Pfoei! Sauna in, sauna uit. Darkroom in, darkroom uit. Maandag solo, dinsdag duo, woensdag trio, donderdag Ménage à Quatre.
dat heb ik dan gelukkig weer nietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:22 schreef wonderer het volgende:
Ik word soms wel eens geconfronteerd met dingen die ik online zet en dan denk ik weer "grote waffel een keer houden"Maar meestal gebeurt het niet en dan is het zo makkelijk te vergeten dat mensen het ook echt LEZEN... Terwijl als je IRL met mensen praat, komt het nooit (in ieder geval niet een op een) bij anderen terecht die er niet bij zijn.
Het ligt nog wat complexer. Waxxer is een rol, maar ik als de mens achter Waxxer besta weer uit meerdere rollen waar ik weer vanaf probeer te komen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ooh. Ik wist niet dat Waxxer een soort rol was
Tijd voor een kloon dus
Ik betwijfel dat het allemaal helemaal echt isquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:25 schreef oinaru_isan het volgende:
Hoe moeten Ype, Willem en Flo zich dan wel niet voelen.
Waarom wil je daarvanaf dan? Dat heeft iedereen toch? Ik ben tijdens een fok-meet ook een ander persoon dan als ik op de sportschool rondhang of bij mijn schoonouders op bezoek ben. Lijkt me juist gezond.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het ligt nog wat complexer. Waxxer is een rol, maar ik als de mens achter Waxxer besta weer uit meerdere rollen waar ik weer vanaf probeer te komen.
Nou, dat zijn weer andere rollen. Mijn lichaam is op dit moment één groot rollenspel, er moet nog een kilo of tien af en dan ben ik tevreden!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom wil je daarvanaf dan? Dat heeft iedereen toch? Ik ben tijdens een fok-meet ook een ander persoon dan als ik op de sportschool rondhang of bij mijn schoonouders op bezoek ben. Lijkt me juist gezond.
Ja, authenticiteit, bah.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom wil je daarvanaf dan? Dat heeft iedereen toch? Ik ben tijdens een fok-meet ook een ander persoon dan als ik op de sportschool rondhang of bij mijn schoonouders op bezoek ben. Lijkt me juist gezond.
Ohquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, dat zijn weer andere rollen. Mijn lichaam is op dit moment één groot rollenspel, er moet nog een kilo of tien af en dan ben ik tevreden!
Maar stél ik zou zoiets hebben van, joh, Xi, dit en dat dat zit zus en zo hoor, en zoals je dit en dat ziet dat is eigenlijk op die en die manier...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:24 schreef Xiance het volgende:
[..]
dat heb ik dan gelukkig weer niet
zowiezo zet ik weinig dingen echt online,
al denken veel mensen na het lezen van mn weblog vaak dat ze alles weten
Ah, ik was niet de enige die het niet doorhadquote:
Ja, als mijn leven één groot toneelstuk zou zijn, dan zou ik wel erg labiel in elkaar steken.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:31 schreef oinaru_isan het volgende:
Oh, vetrollen.
Was ook ironisch, ik speel ook meerdere rollen. Met name op het werk, in interactie met collega's en klanten speel ik een rol. Misschien moet ik maar een eigen onderneming starten, dat scheelt al weer een rol.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ah, ik was niet de enige die het niet doorhad![]()
En ik weet niet of je het gebrek aan authenticiteit kan noemen. Het is allemaal "mij"... alle rollen. Alleen andere aspecten van mij.
Bij Flo is er veel echt. Zeker van vroeger.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat het allemaal helemaal echt isVolgens mij is er veel verzonnen, of zijn dingen bij anderen gebeurd en maken zij daar een strip van.
Ja bah houd maar op!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
OhJa, die rollen ken ik. Maarrrr, da's nog maar 1 emmer!
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, alttijd weer Waxxer en seks. En Stroekie leest het en hup het is waar.
Niet zo doen!!
Je weet dat je metabolisme omlaag gaat als je ouder wordt? Dat als je evenveel eet, je steeds meer aankomt omdat je minder verbrandt?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja bah houd maar op!Steve is net zo lang als ik maar die schijnt, althans, dat staat op zijn profiel, maar 75 kilo te wegen!
En dan krijg ik toch weer dat olifantengevoel en vraag me af hoe ik het voor elkaar heb gekregen dat er allemaal aan te krijgen, terwijl ik nooit wekelijks in de snackbar heb gehangen ofzo.
Neeee dat wil ik niet zeggen!quote:
Húpsen!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik had het niet van Stroek gehoord.
But anyway.
Haaaaaaaaj Waxx! Dansen?
Nee dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je weet dat je metabolisme omlaag gaat als je ouder wordt? Dat als je evenveel eet, je steeds meer aankomt omdat je minder verbrandt?
Ik weet het al. Yuri. Want als die in het echt ook alleen maar zwaait, krijgt ie een lamme handquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neeee dat wil ik niet zeggen!Ik zie het zo dat ik het niet mag zeggen als op een manier dat je ook niet mag praten over KPD-dingen buiten het subforum om. Anders had ik al láng de naam genoemd van degene van wie ik vind dat hij een hele enge, misselijkmakende piemel heeft, waar hij niks aan kan doen, maar die hij wel heeft.
Snap je?
Een enge piemel?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neeee dat wil ik niet zeggen!Ik zie het zo dat ik het niet mag zeggen als op een manier dat je ook niet mag praten over KPD-dingen buiten het subforum om. Anders had ik al láng de naam genoemd van degene van wie ik vind dat hij een hele enge, misselijkmakende piemel heeft, waar hij niks aan kan doen, maar die hij wel heeft.
Snap je?
O nou word ik wel nieuwsgierigquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet het al. Yuri. Want als die in het echt ook alleen maar zwaait, krijgt ie een lamme handEn ik denk dat ik wel weet welke piemel je bedoelt
ik denk dat het weinig uitmaakt of dat virtueel of echt gebeurdquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar stél ik zou zoiets hebben van, joh, Xi, dit en dat dat zit zus en zo hoor, en zoals je dit en dat ziet dat is eigenlijk op die en die manier...Zou je dat kúnnen incasseren..?
Zou het iets DN's zijn?quote:
Groot is toch niet perse eng.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet het al. Yuri. Want als die in het echt ook alleen maar zwaait, krijgt ie een lamme handEn ik denk dat ik wel weet welke piemel je bedoelt
Ja jij hebt vast ook wel toegang, iedere zichzelf repsecterende homo hier heeft zichzelf toegang verschaft tot KPD.quote:
Nee, in KPD komt af en toe iets langs waarvan je denkt "waarom zet je dat in vredesnaam op de foto..."quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |