met een voorstel tot plaats uur en tijd ?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kreeg toevallig net een mailtje van hem
SSDD Mike??quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weer drie of vier dingen ingepland.
Mike moet opschieten
Natuurlijk nietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
met een voorstel tot plaats uur en tijd ?
Ja, we zouden meeten.quote:
hij blijft ook een echte lazy latino met z'n mańanaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Natuurlijk nietWe hebben het allebei keidruk en ik heb nog maar een vrije dag.
[..]
Ja, we zouden meeten.
Welk stukje van "allebei keidruk" leidt tot jouw "lazy"?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hij blijft ook een echte lazy latino met z'n mańana
ervaringen uit het verleden bieden soms wel garantie voor de toekomst wat mike betreftquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Welk stukje van "allebei keidruk" leidt tot jouw "lazy"?
nu maar hopen dat mike wel eens terugleestquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:52 schreef Xiance het volgende:
nou.. als je m meet.. vraag m dan meteen even oftie nog leeft, en waar ik het aan verdiend hebt om compleet genegeert te worden
* Xiance gooit zn handen in de hoogte en slaakt een dramatisch diepe zucht
oh stroeks shatz.. are we still on tomorrow?
zal ik je daar straks even over bellen ?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:52 schreef Xiance het volgende:
nou.. als je m meet.. vraag m dan meteen even oftie nog leeft, en waar ik het aan verdiend hebt om compleet genegeert te worden
* Xiance gooit zn handen in de hoogte en slaakt een dramatisch diepe zucht
oh stroeks shatz.. are we still on tomorrow?
Ach ach, dan doe ik ergens anders wel een drankje, no biggyquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
schiet maar op voor dat ook die door de rechter gesloten wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |