quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Stelletje overlopers zijn het![]()
Gelukkig gaat dat forum ook weer dicht whehehe
Ik zou net zwaaien, maar nu vertik ik hetquote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
Remmen is voor mietjes
Wel es iemand in een hypo meegemaakt?quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uren agressief zijn, past echt bij diabetes.Ik moet duidelijk weer eens in de boeken duiken. Nooooit van gehoord.
Zijn er in het WTC geen kluisjes? Ik zal het eens checkenquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Greys stom! dat ik er nu aan denk maar de dames doen een moord voor kluisjes![]()
Ik neem gewoon niks mee maar de meesten hebben een laptop enz bij en die gooien we elders meestal in kluisjes.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wel es iemand in een hypo meegemaakt?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zou net zwaaien, maar nu vertik ik het
Ik ga voor een jeansrokje met een nieuw shirtje dat ik vanmiddag heb gekocht denk ikquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:15 schreef Ml-etje het volgende:
Heb vanavond mijn jumpsuit even netjes gemaakt dus die kan ik morgen aan als ik wil.
En anders een spijkerbroek met een topje.
Yoquote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup...en agressiefquote:
Mocht er ooit de mogelijkheid zijn m'n naam te wijzigen, dan wordt dat umquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
Ing, ben je tevreden met je naam in het lijstje?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga voor een jeansrokje met een nieuw shirtje dat ik vanmiddag heb gekocht denk ik
Maar dat is aan de achterkant helemaal open. Het shirtje, niet het rokje.
Dus ff kijken welk ondergoed er onderkant zonder dat het te ordi wordt
*camera inpaktquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga voor een jeansrokje met een nieuw shirtje dat ik vanmiddag heb gekocht denk ik
Maar dat is aan de achterkant helemaal open. Het shirtje, niet het rokje.
Dus ff kijken welk ondergoed er onderkant zonder dat het te ordi wordt
Nou, dat hoop ik toch niet, anders moet ze echt ff anders worden ingesteldquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, is dit wat dat meisje dan steeds heeft?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zou net zwaaien, maar nu vertik ik het
Dat niet maar wel gekke bewegingen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup...en agressief![]()
[..]
Mocht er ooit de mogelijkheid zijn m'n naam te wijzigen, dan wordt dat um
Zo te zien wel.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, dat hoop ik toch niet, anders moet ze echt ff anders worden ingesteld
quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:19 schreef Greys het volgende:
Dat stel in mijn film heeft al een tijd geen sex.
Dan bedenken ze dat ze maar zin moeten máken.
"What? Like mutual rape?"
Ohohquote:
Ik lees alles, en zo niet....dan tochquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ohoh![]()
![]()
![]()
Wist dat je dit wel zou lezen
Lees dit: MI-etje blijft hier, lekker puh.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:22 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik lees alles, en zo niet....dan toch
Ja.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hihi dus jij opent al die pm'squote:Op donderdag 18 maart 2010 21:22 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik lees alles, en zo niet....dan toch
quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:23 schreef Loveless85 het volgende:
Waar slaan die bijnamen op en waarom heet Tombola geen 'rammel'
Als jij het zegt..quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Lees dit: MI-etje blijft hier, lekker puh.
Nee dat was ik niet, dus je moet me nog steeds serieus nemen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Als jij het zegt..Maar wacht even....dirkh...jij was toch diegene met dat vlaggetje tijdens....
quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:25 schreef Greys het volgende:
Da's nou al de 3e Maltheser die onder de bank rolt
Blazen, rollen ze vanzelf terug.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:25 schreef Greys het volgende:
Da's nou al de 3e Maltheser die onder de bank rolt
Naar de beruchte vrijdagmiddagborrelt int Rotterdamtquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:27 schreef Cat22 het volgende:
En WAAR gaan Greys, LL en Ml-etje samen naartoe?
Oh ja, ik weet het weer!quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee dat was ik niet, dus je moet me nog steeds serieus nemen.
quote:Op maandag 15 maart 2010 20:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
He, ik ben bij het ESF geweest, ik ben het gewend om uitgelachen te worden.
Sorry ben echt irritantquote:
Ik wil ookkkquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:27 schreef Cat22 het volgende:
En WAAR gaan Greys, LL en Ml-etje samen naartoe?
+1, maar geen zin in de kappertquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:28 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga morgen even naar de kappertt denk ik, m'n haar zit voor geen meter
Dus die kerel op de wc met die vlag laatst? Je woont samen met een mannelijke paddestoel?quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee dat was ik niet, dus je moet me nog steeds serieus nemen.
Oh ik wel, ik vind dat leuk altijd, dat gefriemelquote:
Je hebt gewoon de pé erin omdat ik het nog wistquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij hebt die post gebookmarkt. Nee dát is zielig.
Volgende keer danquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik wil ookkkMaar ik heb een studie iets. En het is helemaal in Rotturdam.
Met die aardbeiencocktails?quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Naar de beruchte vrijdagmiddagborrelt int Rotterdamt
quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh ik wel, ik vind dat leuk altijd, dat gefriemel
Er is een moment geweest, lang lang geleden dat wij een stelletje zouden worden. Nou dat kan je nu dus wel vergeten!quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:31 schreef senesta het volgende:
[..]
Je hebt gewoon de pé erin omdat ik het nog wist![]()
Ik bookmark nooit
Ik hou ook van gefriemelquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh ik wel, ik vind dat leuk altijd, dat gefriemel
quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:30 schreef Loveless85 het volgende:
Geen RotterdamT Ing![]()
Alles mag met een T erachter, behalve Rotterdam![]()
En linkje naar waarom tombola geen rammel wil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ik ga ook een kuurtje voor m'n haar doen en dan geven ze ook een hoofdhuidmassagequote:
Ja, het scheelt dat er elke maand eentje is!quote:
Aaaaahquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Er is een moment geweest, lang lang geleden dat wij een stelletje zouden worden. Nou dat kan je nu dus wel vergeten!
Ik zou er pumps onder aan doen denk ik?quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:34 schreef Greys het volgende:
Ml-beeb, die zwarte jumpsuit is tof!
Ik willum!
Maar wat ga je er voor schoentjes onder doen dan?
Want voor slippertttts is het nog wat te koud.
Daar moest je nog best lang over nadenkenquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:34 schreef Dirkh het volgende:
Handen wild in de lucht gooit. Is het nou afgelopen met het gefriemel.
Ik ga wel in FF posten, daar zitten tenminste nog vrouwen met okselhaar en kokosmatten, snorren en veggyburgers.
Als je er maar geen Sprite tegenaan smijt.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:34 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga de hele avond naar Greys d'r blote rug staren
Beetje kwijl hoogstensquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je er maar geen Sprite tegenaan smijt.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:34 schreef Greys het volgende:
Ml-beeb, die zwarte jumpsuit is tof!
Ik willum!
Maar wat ga je er voor schoentjes onder doen dan?
Want voor slippertttts is het nog wat te koud.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:34 schreef Dirkh het volgende:
daar zitten tenminste nog vrouwen met okselhaar en kokosmatten, snorren en veggyburgers.
Ja, maar ik heb overdag vaak al heel de dag hakken aan en op zo'n avond als dat, dat je toch heel de avond een beetje staat enzo, dan doe ik liever weer geen hakken aan. Dat beviel me vorige maand daar ook primaquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zou er pumps onder aan doen denk ik?
En ik vind hem ook tof, alleen ik denk niet dat ik 'm kan hebben met mijn geringe lengte
Sinds het aan elkaar vast zit maar nog even lekker zitquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:36 schreef Loveless85 het volgende:
Sinds wanneer heet een trainingspak een jumpsuit trouwens
Ik ben een selectieve lezer, helaas glipt er wel eens een friemelpost doorheen en als je dat eenmaal hebt gelezen slaat de wilde paniek om je hart en zoek je een uitweg.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Daar moest je nog best lang over nadenken
Gezellig ben jijquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:34 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga de hele avond naar Greys d'r blote rug staren
Welnee, daar word je niet mee buiten gegooid hoor.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
hij is te koop hoor www.voorwinden.nl (zal even voor je zoeken zo ).
Heb zoiets in het legergroen (kan hem niet vinden) iets minder baggy en die pijpen zijn van onder aan te trekken dus ik doe er iets met een hakje onder.
Moet nog even zoeken en een jasje/bolero erop anders mikt je collega me buiten (en terecht).
True, ik verbijt de pijn altijd maar een beetjequote:Op donderdag 18 maart 2010 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb overdag vaak al heel de dag hakken aan en op zo'n avond als dat, dat je toch heel de avond een beetje staat enzo, dan doe ik liever weer geen hakken aan. Dat beviel me vorige maand daar ook prima
Maar ik kijk nog wel ff. Dat wordt het volgende dilemma weer dan
Sinds gister kan ik het woordje voor niet meer zien, maar voorwinden? Puhliesssquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
hij is te koop hoor www.voorwinden.nl (zal even voor je zoeken zo ).
Ben 1.70 en dat kan primaquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zou er pumps onder aan doen denk ik?
En ik vind hem ook tof, alleen ik denk niet dat ik 'm kan hebben met mijn geringe lengte
Ik ben 7 centimeter korterquote:
En ik ben ook wel weer héél hoog met hakken aan he?quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
True, ik verbijt de pijn altijd maar een beetje
Laat maar uitquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik ben ook wel weer héél hoog met hakken aan he?
Op mijn hoogte zie ik niet echt het verschil tussen hoog een héél hoog hoorquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik ben ook wel weer héél hoog met hakken aan he?
Leuk jaquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:41 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.voorwinden.nl/detail/2217/10+Days+dames+catsuit
Nooit hakken.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Op mijn hoogte zie ik niet echt het verschil tussen hoog een héél hoog hoorWat heb je meestal aan met Marketieravondjes?
Heb hem gehadquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk ja
Ik zou zelf een zwarte nemen dan, maar die kleur staat jou vast goed!
Wat voor kleur schoenen doe je?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Nooit hakken.
Omdat jullie allebei ook niet zo heul groot zijn en ik anders zo lang ben
Ik word heel hebberig van die site, maar het is wel prijzig af en toequote:
Ik heb alleen erg weinig schoenen/laarzen zonder hakkenquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Ik wou zeggen dat je dan in ieder geval niet te lang bent, maar dat is maar goed ook
Doe eens een keer hakken aan, danquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb alleen erg weinig schoenen/laarzen zonder hakken
Morgen?quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik word heel hebberig van die site, maar het is wel prijzig af en toe
Idd why notquote:
Dat is geen jurkje. Da's een truitje, die met die rug.quote:
Eruit gegooid? Jaquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is geen jurkje. Da's een truitje, die met die rug.
En anders heb ik nog een braaf zwart jurkje.
Die eerste doen dan? En als ik er uit gegooid wordt gaan jullie mee?
Ja, die is leukquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:53 schreef Greys het volgende:
Oh en anders heb ik nog dat zwarte jurkje met die friemeltjes aan de voorkant die ik ook in Blijdorp aan had.
Not so much vanavondquote:
Hee bijna-provincie genoot!quote:
Ja hoor, gaan we flurries halenquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is geen jurkje. Da's een truitje, die met die rug.
En anders heb ik nog een braaf zwart jurkje.
Die eerste doen dan? En als ik er uit gegooid wordt gaan jullie mee?
Ja, ik zag een uitgebloeide paardenbloem. Maar dat is meer zomer dan lente volgens mij.quote:
Nee dat is een overenthousiaste paardenbloem.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik zag een uitgebloeide paardenbloem. Maar dat is meer zomer dan lente volgens mij.
quote:
Spammert!quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:00 schreef Greys het volgende:
Willen jullie me een plezier doen?
[Actietopic] FOK! Boekenweek 2010
Even stemmen?
Het zijn maar vier korte inzendingen, 55 woorden precies, elk
Morgen avondje op stap met Greys en Ml-etje. Die 2e ken ik niet, maar die eerste put je uit kan ik je zeggen.quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij moet toch uitgeslapen zijn voor morgenavond?
Ik?quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Morgen avondje op stap met Greys en Ml-etje. Die 2e ken ik niet, maar die eerste put je uit kan ik je zeggen.
Dat zeg ik:quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Morgen avondje op stap met Greys en Ml-etje. Die 2e ken ik niet, maar die eerste put je uit kan ik je zeggen.
Nee, ik. Klinkt raar, maar alleen JJH die er nooit is en Lepeltjelepeltje zijn de enige andere mannen hier. Dat wattetstaafje dan om tien uur zegt "Nou sesamstraat is net afgelopen, maar ik mocht nog wat langer opblijven na het doucen, maar nu moet ik echt naar bed" is teleurstellend.quote:
Ik ken je alleen van het forum, maar ik vind hier DirkH véél vermoeiender.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Vond jij me ook zo vermoeiend tijdens het NSF?
Hop! Naar bed jij!quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Vond jij me ook zo vermoeiend tijdens het NSF?
En je punt is?quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, ik. Klinkt raar, maar alleen JJH die er nooit is en Lepeltjelepeltje zijn de enige andere mannen hier. Dat wattetstaafje dan om tien uur zegt "Nou sesamstraat is net afgelopen, maar ik mocht nog wat langer opblijven na het doucen, maar nu moet ik echt naar bed" is teleurstellend.
En Erik zit alweer in de herfst.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ken je alleen van het forum, maar ik vind hier DirkH véél vermoeiender.
Teleurgesteld in me omdat ik in de herfst zit? Wat trouwens niet waar is?quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, ik. Klinkt raar, maar alleen JJH die er nooit is en Lepeltjelepeltje zijn de enige andere mannen hier. Dat wattetstaafje dan om tien uur zegt "Nou sesamstraat is net afgelopen, maar ik mocht nog wat langer opblijven na het doucen, maar nu moet ik echt naar bed" is teleurstellend.
En Erik zit alweer in de herfst.
Niks mis met de herfst. Ik hou van de herfstquote:
Er stond nog ergens een woordje EN tussen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Teleurgesteld in me omdat ik in de herfst zit? Wat trouwens niet waar is?!!!
Dat was ik aan het kijken.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niks mis met de herfst. Ik hou van de herfst
Dirk je mentalist is op tv.
Moment, even naar de tv toe.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat was ik aan het kijken.
Vind je dat ook een knappe vent?
Schaam je!quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
Is het dat blonde mannetje?
Oh ik ben in de war, dacht dat het die andere serie was over het liegen.
Devil wears Prada, verdomd je hebt gelijkquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:14 schreef Greys het volgende:
Die mentalist, da's toch die kerel ook uit die film van van de week?
Die met dinges? Die ouwe feeks die Miranda heette?
quote:
Is goed, want mentalist is leukmeneerquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
Ja, is goed dames, dan neem ik Jan Kooiman wel.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Is goed, want mentalist is leukmeneer
Nou lul je, want iedereen is een lady hierzoquote:
Ik ben niet blond, wel stoffig. Steekt dus af, prima deal.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hou zelden van blond. En hij oogt stoffig.
Hou hem maar aan, want die mag nat worden in de voorspelde regen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
Wordt het morgen nog zulk mooi weer als vandaag of moet m'n bikini alweer terug naar zolder?
quote:
Teaser! Nee natuurlijk moet ie niet naar zolder.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
Wordt het morgen nog zulk mooi weer als vandaag of moet m'n bikini alweer terug naar zolder?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hou hem maar aan, want die mag nat worden in de voorspelde regen.
Deal.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik wil best delen, maar dan wel tegelijkertijd
Aangezien de bijnamen blijkbaar iets hilarisch in zich moeten hebben, heb je aan mij niks.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wordt dat zijn bijnaam in het lijstje?
Waarom reageert niemand op m'n oproep, what's wrong?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:23 schreef Ml-etje het volgende:
gedoucht, denk dat ik ook naar bed moet van mamma
Het schijnt vandaag warm te zijn geweest ja.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh wat jammer, het was vandaag zalig, zo'n zachte wind
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aangezien de bijnamen blijkbaar iets hilarisch in zich moeten hebben, heb je aan mij niks.
Want JJ
H
en ikke zijn stelletje.
![]()
Tombola zoekt wel voor je terug waar het allemaal begon.
Maar wel op bezoek!quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hmmz, en toch niet samen op reis?
Wie is er voor mij danquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
Ja, is goed dames, dan neem ik Jan Kooiman wel.
Alsof die ons samen kan weerstaanquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Okay, nu die blonde stoffige vent nog zo ver zien te krijgen. GoudenGids zoekt.
quote:
Met de laptop op schoot.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
In het kader van de zojuist gemaakte afspraak vind ik dat niet gepast. #bedankt
*kijkt mee*quote:
Oh, kut. Wie heb ik nu weer ten huwelijk gevraagd?quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:28 schreef Greys het volgende:
Dirk, dat meiske in die trouwjurk komt zo
Hihi nee sorry het lampje gaat echt uitquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als jij begint over slapen, dan blijf je nog minimaal een half uur, dus we houden je nog hier hoor
Succes morgen en slaap fijn!quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi nee sorry het lampje gaat echt uitplus morgen vergaderen
![]()
Truste!
Slapen met een glimlachquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, kut. Wie heb ik nu weer ten huwelijk gevraagd?
Weltrusten MI-etje.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi nee sorry het lampje gaat echt uitplus morgen vergaderen
![]()
Truste!
Jij ook voor straksquote:
Ohjaquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die krullebol uit Devil wears prada
Truste Ml-etje!quote:
Mjahquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:34 schreef Dirkh het volgende:
Tering, dan zie je Sandra, bloedmoeie meid, leuke vriend, leuke vakantiefoto's en totaal naar de klote.
Had je het nog nooit gezien? Ik vind het een schitterend (bij gebrek aan een beter woord) programma. Er wordt niet de hele tijd moeilijk gedaan over de ziekte maar getoond hoe mensen ermee leven. Er is nog tijd zat om dood te zijn.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik Over mijn lijk zie. Wat bizar eigenlijk, dat programma, de wetenschap dat je doodgaat binnen afzienbare tijd, laatste dingen en wensen...
Ben ik helemaal met je eens.quote:
Die stripper is okay, die tatoo's .. mwah. Bizarquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:42 schreef Cat22 het volgende:
Je wordt 16... en je moeder huurt een (soort van) stripper in.
Hoe dubbel is dat!?
Ja, ik ben absoluut geen fan van naamtattoo's, maar ik begrijp dit wel.quote:
Da's zijn manier van zijn vrienden meenemen straks denk ik.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Die stripper is okay, die tatoo's .. mwah. Bizar
Die tattoos vind ik juist mooi. Niet de stijl, maar wel het idee dat je je beste vrienden heel dicht bij je hebt.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Die stripper is okay, die tatoo's .. mwah. Bizar
Ja dat!quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's zijn manier van zijn vrienden meenemen straks denk ik.
Ik vind het wel een mooi idee.
En daarna!quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die tattoos vind ik juist mooi. Niet de stijl, maar wel het idee dat je je beste vrienden heel dicht bij je hebt.
Normaal zou ik nooit iemand naamtattoos aanraden, maar in dit geval... die vriendschappen blijven.... voor zolang als hij nog heeft.
Hangt af van je definitie van terminaal.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:45 schreef Greys het volgende:
Van Lonneke heb je echt helemaal geen idee dat ze terminaal is he?
Uitbehandeld, dat het onvermijdelijk is voor d'r.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hangt af van je definitie van terminaal.![]()
Maar je ziet aan haar inderdaad nu niet dat ze ernstig ziek is.
Kan ik me ook wel voorstellen dat je zo denkt idd.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:47 schreef Dirkh het volgende:
Tatoo toelichting. Ik vind de vrienden te jong, het gewicht wat je aan die tatoos hangt, als hij dood is, wordt jouw naam meebegraven of gecremeerd.
Het is geen facebook of Hyves waar je een vriend toevoegt.
Ik denk dat zo'n ziekte je heel snel volwassen maakt. En wat dat gewicht betreft: zou het niet juist een mooie gedachte zijn, als eerbetoon aan de vriendschap?quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:47 schreef Dirkh het volgende:
Tatoo toelichting. Ik vind de vrienden te jong, het gewicht wat je aan die tatoos hangt, als hij dood is, wordt jouw naam meebegraven of gecremeerd.
Het is geen facebook of Hyves waar je een vriend toevoegt.
Oh, dat zeker! Ik denk ook niet dat mams het had goed gevonden als hij niet ziek was geweest. Dan had hij nog wat groter mogen groeien (zou ik tenminste zeggen, als het mijn kind was). Maar helaas heeft hij die kans niet.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan ik me ook wel voorstellen dat je zo denkt idd.
Maar als moeder ga je zoiets je kind toch niet weigeren denk ik, als dat een van zijn laatste wensen is.
Nee dat weiger je niet. Het gewicht ligt ook niet bij die jongen, maar bij de vrienden. Die zadel je met iets op, wat ze jaren gaan meedragen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan ik me ook wel voorstellen dat je zo denkt idd.
Maar als moeder ga je zoiets je kind toch niet weigeren denk ik, als dat een van zijn laatste wensen is.
Als hij niet ziek was geweest en ik was zijn moeder dan had ie het zijn leven lang kunnen shaken, al die namenquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oh, dat zeker! Ik denk ook niet dat mams het had goed gevonden als hij niet ziek was geweest. Dan had hij nog wat groter mogen groeien (zou ik tenminste zeggen, als het mijn kind was). Maar helaas heeft hij die kans niet.
En toch is het goed om naar te kijken.quote:
Ik heb gisteravond die update-aflevering van het vorige seizoen weer bekeken.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
En toch is het goed om naar te kijken.
Het eerste seizoen heb ik nooit gezien. Het tweede seizoen (vorig jaar) heb ik alles op internet terug zitten kijken en zowel de ogen uit mijn kop gejankt als me rot gelachen en dit seizoen is - ondanks Yvon Jaspers- ook wel weer mooi om te volgen.
Vorig seizoen was Emmy mijn heldin
Zie de foto's en het bovenste verhaal van haar vriend.
http://weblogs.bnn.nl/emmyoml
Ik vind het ook een sterk programma, confronterend en in de meeste gevallen ook goed en helder gebracht.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind het echt een superprogramma![]()
Ook al zit ik iedere week weer te snotteren.
Ik bedoelde vreselijk ook als "hier ga ik me echt rot bij voelen (en dan op een soort goede manier)"quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
En toch is het goed om naar te kijken.
Ja snapte ik hoorquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik bedoelde vreselijk ook als "hier ga ik me echt rot bij voelen (en dan op een soort goede manier)"
Eenschquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik vind het ook een sterk programma, confronterend en in de meeste gevallen ook goed en helder gebracht.
Lodiers was daar een ster in, bij Yvonne heb ik dat echt een stuk minder.
Trusten Piscesquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ik duik m'n mandje in.
Welterusten voor later ESF'ers![]()
![]()
Ja, lekker koezenquote:
Ik nietquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:03 schreef Greys het volgende:
Ik heb er wel een beetje spijt van dat ik al gekeken heb hoe het nu met deze mensen gaat.
Karin was dat...die overleed heel plotselingquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:05 schreef Cat22 het volgende:
Het zijn allemaal helden.Maar Yvonne is toch echt niet Patrick.
![]()
Maar ik kan me inderdaad levendig voorstellen dat die het na 2 seizoenen echt even gehad heeft. Je bouwt een band met die mensen op en je weet dat ze gaan overlijden. Is ook haast niet te doen voor meerdere seizoenen.
In zijn eerste seizoen was hij mee op vakantie met iemand geloof ik toen het bericht kwam dat een andere deelnemer vrij plotseling overleden was. je kon gewoon zien dat hij er kapot van was.
Bruidsjurkenmeisje isquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Wat vond je van Maartje?
Dat lijkt me echt zo'n gezelligheidsdier...en ze lacht zo lief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik ben een nep-Rotterdammertquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:05 schreef Dirkh het volgende:
Oh kut, Carrie bij P&W.
Rotterdammerts kunnen hun hart ophalen.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Bruidsjurkenmeisje is
Sandra ook. Allemaal gewoon eigenlijk.
Die jongen hebben we nu niet gezien he? Die praat als Willem Alexander?Bob, die een kindje wil bedoel je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, die komt volgende week weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
nav jouw post ook ff gelezen. Ja...quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:03 schreef Greys het volgende:
Ik heb er wel een beetje spijt van dat ik al gekeken heb hoe het nu met deze mensen gaat.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bob, die een kindje wil bedoel je?![]()
Nee, die komt volgende week weer.*edit*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
inspiratie daarvoor nodig heeftquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:13 schreef Greys het volgende:
Nou, wie heeft er nog een ranzige mop.
Ofzo?
Nick en Simon moeten zo enorm dood.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:19 schreef Greys het volgende:
Wie gaat er mee naar Koninginnenacht in Ahoy?
Sieneke én Nick en Simon!
Ik mag hier geen mening meer over uiten.quote:
Zou Eva Green dat te vaak gedaan hebbenquote:
Zie d'r staan onder de douche, met al d'r make-up.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik mag hier geen mening meer over uiten.
Oké, waar is de meet?quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
25 mei (zonder Nederland)
27 mei (met Sieneke)
Heb je het hele liedje geluisterd?quote:
Ik denk het!quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zou Eva Green dat te vaak gedaan hebben? Kan me voorstellen dat die g-krachten ook niet bevorderlijk zijn voor de elastische kracht van de boezem.
Jaloers kreng!quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie d'r staan onder de douche, met al d'r make-up.
Hihihihi
Nee, moet ik het doen, vind je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |