die heb ik weer even weggehaald.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 07:38 schreef Snaavel het volgende:
Heb er even een telefoon nummer bij gezet..
Nee auto staat niet in de tectyl of iets anders roestwerends , Koppen zijn vervangen van het motorblok koppeling vervangen,drukgroep, druklager, carburateur benzine pomp, rond om nieuwe remcilinders + remblokken, nieuwe kachel potten, uitlaat systeem.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 07:47 schreef aloe_vera het volgende:
Geretaureerd, dat is een ruim begrip.
Is alles in de tectyl of iets anders roestwerends gezet? Wat is er qua restauratie aan het motorblok gedaan?
Is dat een deuk in het rechtervoorspatbord?
anders?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:03 schreef Netsplitter het volgende:
Het is dat ik al op vakantie ga, anders................
Had ik zeer veel moeite gehad om het niet te doen.quote:
nouja, ik weet niet hoe het loopt hier op fok met de auto'squote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Had ik zeer veel moeite gehad om het niet te doen.
Dus ik hoop dat die er over een half jaar nog staat.
Hmm, da's niet zo handig. Ook geen spuitwas in de kokerbalken oid?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:16 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Nee auto staat niet in de tectyl of iets anders roestwerends ,
Geharde koppen?quote:Koppen zijn vervangen van het motorblok koppeling vervangen,
waar is er gelast?quote:drukgroep, druklager, carburateur benzine pomp, rond om nieuwe remcilinders + remblokken, nieuwe kachel potten, uitlaat systeem.
Las werk compleet gedaan.
Uitgedeukt of opgevuld?quote:rechter voor spatbord is geen deuk is lichtval.
hij heeft wel een klein deukje voor op de kap gehad maar is er nu uit
heb even een pm gestuurd met het nummerquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:43 schreef omearos het volgende:
[..]
Hmm, da's niet zo handig. Ook geen spuitwas in de kokerbalken oid?
[..]
Geharde koppen?
[..]
waar is er gelast?
[..]
Uitgedeukt of opgevuld?
Koppen ? meervoud ? het is toch geen dohc motor, tevens is een kop niet hard, maar de kleppen en klepzetelsquote:
Kever = boxer motor..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:57 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Koppen ? meervoud ? het is toch geen dohc motor, tevens is een kop niet hard, maar de kleppen en klepzetels
U heeft gelijk, mijn excusesquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kever = boxer motor..dus meerdere koppen.
als ik het goed heb.. dacht ik.. misschien dan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reverend John Hicks: No. Those creatures were demons, creatures of
Satan inhabiting the bodies of our dead. And the demons are still
loose in this world, and the dead must be spiked.
daar ben ik danquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |