aaaah Arme Daan; ik hoop dat het van8 beter is gegaan? niet leuk dat je zo'n last hebt van reflux zeg!!
ff een enorme

voor Florian; 60 gram aangekomen! wat goed Freecell
aaaaaah Linda; moet jij ook al gaan!!! wat gaat dat snel? al die 'kleine' kindjes alweer een half jaar! *maar o dat betekent dat Evie ook al 3,5 maand is.....

ongelofelijk!)
@Simmu: hoe gaat het nu je kleine mannetjes herenigd zijn? merk je ook verschil? heb je ook het idee dat elkaars aanwezigheid ervoor zorgt dat ze rustiger zijn? (of sterker oid?)
@ssserpente; jeetje is Lente al tandjes aan het kweken??? de kleintjes worden echt groot he??
@trix; wat fijn dat nu blijkt dat de laatste metingen van Stef toch waren verbeterd! dan gaat er in elk geval iets goed/ beter? en ben je toch al een eindje op de goede weg lijkt mij? en nu straks met helmpje gaat het vast nog sneller

staat er ook een termijn voor zoiets>? of is het gewoon afwachten wat het resultaat is?
@Claudia; wat leuk om te lezen dat Ivan ook al zo ondernemend is

Evie weet ook van geen ophouden..
@Lily; jij ook alvast succes met het weer beginnen met het werken.

zal even wennen zijn, maar komt vast helemaal goed
@Amaranta; een

voor de slapeloze nachten....
@Octo; begrijp ik nu goed dat jij ook de voedingen kolft? ik heb dat helemaal niet meegekregen dan?
(zal wel van de drukte van deze week komen...)
@Davinia; ahhhh Aviva in een rokje!!! dat vraagt natuurlijk om foto's!!
zoooo volgens mij ben ik weer een beetje bij.. Ik had dus drukke 1e werkdagen achter de rug en gisteren waren we ook de hele dag in touw. eerst smiddags bij mijn zus en zwager op bezoek (en de 3 kids) en toen nog door naar verjaardag van mijn schoonzusje... was dus een beetje veel en een beetje druk. Ook voor Evie en we waren beide helemaal kapot toen we thuiskwamen. (21 uur). Zijn lekker met zijn drietjes op bed gaan liggen; heerlijk even met Evie 'gecommuniceerd', heerlijke lachjes en brabbeltjes

en om 22 uur kon ik echt mijn ogen niet meer open houden...
Merk toch dat het ook lichamelijk wel even weer wennen is om volledig aan de bak te zijn... toch direct hele drukke dagen gemaakt, waarin veel rennen en vliegen en tillen...maar heb vooral een moe en voldaan gevoel. Nu lekker een dagje niets doen en lekker aantutten met Evie.
Evie doet het zooo goed! volgens mij zijn de darmkrampjes zo goed als weg! En ze is ook zo ondernemend. Ze is ontzettend nieuwsgierig; en kijkt met hele heldere oogjes de wereld in.
en haar nieuwste spelletje, zorgt voor hele mooie grote lachebekkies; optrekken tot staan op onze schoot... vindt ze echt helemaal fantastisch!