abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79506927
Nee dat gaat niet werken... ik ben veeeeeel te kritisch in de keuken! Haha! Maar ik heb het eten van ons meestal wel klaar voor de fles, alleen nog een kwestie van opwarmen of afmaken!
pi_79507318
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 20:54 schreef NieuweUser het volgende:
Nee dat gaat niet werken... ik ben veeeeeel te kritisch in de keuken! Haha! Maar ik heb het eten van ons meestal wel klaar voor de fles, alleen nog een kwestie van opwarmen of afmaken!
Ach, ik moet ook minder kritisch zijn om meer tijd met m'n kind door te kunnen brengen. Wij hebben trouwens een open keuken en dat vind ik wel heel fijn en gezellig.

Oh, en ik probeer elke zondag voor 3-4 keer eten te koken, bijvoorbeeld soep of stoofpotjes.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_79507565
Ja dat is ook zo. Ik probeer op mijn werkdagen wel wat makkelijker eten te maken. Eten jullie altijd voor de fles van Ivan, of daarna?
pi_79507840
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:07 schreef NieuweUser het volgende:
Ja dat is ook zo. Ik probeer op mijn werkdagen wel wat makkelijker eten te maken. Eten jullie altijd voor de fles van Ivan, of daarna?
We eten soms op het moment dat hij nog vrolijk is en lekker in de box ligt te spelen. Dat is dan op dagen dat m'n lief op hem past of ik op hem pas, want dan heeft hij aan het einde van de dag meestal een beter humeur. Op dagen dat hij bij zijn opa en oma is eten we rond 19:00 uur. Ivan gaat dan naar bed en wij schuiven meteen aan tafel.

Tijdens mijn verlof at ik regelmatig met hem in m'n armen, hoor, maar nu loopt dat allemaal veel lekkerder. Soms mis ik het wel, zo'n kleine baby die de hele dag bij me ligt.
pi_79508208
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 19:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
en Evie is inmiddels weer thuis, vandaag weer een 5 flessenschema en net met thuisfront gebeld en de 4e zit er net in... ben bang dat ik mijn meisje niet meer wakker zie vandaag...
das wel ff wennen hoor met die late diensten.. kan zo laat niet meer lekker knuffelen met mijn lieverdje... en daar heb ik juist zo zin in na het werken...
naja morgenochtend dan maar ff inhalen...
Zo herkenbaar, ik had dat dus ook vandaag! een lange dag weg van huis weggegaan om 6.30 en 16.30 was ik weer thuis, en Wolf gaat na de fles van 19.00 alweer naar bed echt wel wennen hoor, ik vind dat maar helemaal niks. Maar wel extra lang geknuffeld!

Takkembah nu weer zwanger zijn, hahaha mijn man zou zich een rolberoerte schrikken (ik ook hoor)

Krabben doet Wolf ook regelmatig, naar mijn idee omdat zn gezicht heel snel droog is.
Ik knip al weken nageltjes, met zo'n vijltje vond ik echt een ramp, knippen gaat prima! Ik knip soms wel 2x in de week, het lijkt zo snel te groeien!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_79509240
Maar je bent juist lekker vroeg thuis, Poppejans! Dan kun je toch nog 2,5 uur fijn van hem genieten. Of lukt dat niet door allerlei praktische rompslomp?

Wij knippen de nagels nu ook en dat is ook wel twee keer per week nodig. Ik vind knippen ideaal; het gaat lekker snel. Het beste is om z'n nagels door de een te laten knippen terwijl de ander een flesje geeft.
pi_79509284
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:13 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

We eten soms op het moment dat hij nog vrolijk is en lekker in de box ligt te spelen. Dat is dan op dagen dat m'n lief op hem past of ik op hem pas, want dan heeft hij aan het einde van de dag meestal een beter humeur. Op dagen dat hij bij zijn opa en oma is eten we rond 19:00 uur. Ivan gaat dan naar bed en wij schuiven meteen aan tafel.

Tijdens mijn verlof at ik regelmatig met hem in m'n armen, hoor, maar nu loopt dat allemaal veel lekkerder. Soms mis ik het wel, zo'n kleine baby die de hele dag bij me ligt.
Isa lag weken terug ook elke avond op mijn buik te slapen! Ik moest haar dan 's avonds echt weer wakker maken voor de fles en rolde haar voorzichtig naast me neer. Ze was dan helemaal zo'n opgevouwen klein baby'tje met haar beentjes helemaal opgevouwen!
pi_79509925
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:39 schreef Claudia_x het volgende:
Maar je bent juist lekker vroeg thuis, Poppejans! Dan kun je toch nog 2,5 uur fijn van hem genieten. Of lukt dat niet door allerlei praktische rompslomp?

Dat is ook wel weer waar (en een eigenlijke vroege dienst duurt zelfs maar tot eind van de ochtend) ik moet ook niet klagen, maar ik mis mn kind geloof ik al heel erg gauw...
Ik denk dan meteen dat ik iets van hem gemist heb ofzo, dat is uiteraard helemaal niet zo, maar toch.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_79510408
Ik fietste vandaag om half 5 door Oud-Zuid naar huis in het zonnetje. Rond 5 uur haalde ik met mijn lief Ivan op bij zijn opa en oma, waar hij nog sliep tot half 6. Gezellig even met Ivans grote neef (die zondag alweer 1 wordt!) gespeeld. Thuis heeft Ivan een flesje gekregen en is daarna al gauw in bed gestopt omdat hij erg weinig had geslapen.

Ik vind zulke dagen héérlijk! Ik heb niet het idee dat ik iets mis maar juist dat ik er allerlei dingen voor terugkrijg. De familie is bijvoorbeeld veel hechter geworden door de komst van de kleinkinderen.
pi_79510601
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 22:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ik fietste vandaag om half 5 door Oud-Zuid naar huis in het zonnetje. Rond 5 uur haalde ik met mijn lief Ivan op bij zijn opa en oma, waar hij nog sliep tot half 6. Gezellig even met Ivans grote neef (die zondag alweer 1 wordt!) gespeeld. Thuis heeft Ivan een flesje gekregen en is daarna al gauw in bed gestopt omdat hij erg weinig had geslapen.

Ik vind zulke dagen héérlijk! Ik heb niet het idee dat ik iets mis maar juist dat ik er allerlei dingen voor terugkrijg. De familie is bijvoorbeeld veel hechter geworden door de komst van de kleinkinderen.
Oh ik heb hem echt het liefst de hele dag bij mijzelf, ik ik ik ik (of bij mijn man hoor, die is helemaal gek met hem, maar 99% van zn verzorging wil ik graag doen)
Maar zo creeer ik zelf ook wel een beetje dat Wolf overstuur is als oma een keer moet oppassen maar dat zijn we nu wat rustiger aan het opbouwen, meteen een nacht slapen daar was gewoon veel te veel.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 23:41:17 #286
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_79515142
poppejans, ik heb dat ook wel, dat ik ze het liefst de hele dag om me heen heb. Hoewel ik ze ook wel eens uit handen geef en toe kijk. Vind ik ook leuk

L. stuiterde vandaag enige keren op zijn neusje. Hij is zo volhardend en wil gewoon echt al op zijn knietjes gaan. Klein heldje
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 24 maart 2010 @ 07:00:50 #287
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_79518137
goedemorgen ben ik weer de 1e? en het is al 7 uur!
Evie slaapt nog, die laatste fles KV is super! denk dat we die erin houden! gister weer met 5 flessen uitgekomen en de laatste net voor elf uur gehad. En dus weer een prima nachtje.
Ik heb Evie nog net ff een knuffel kunnen geven en heb haar zelf lekker op bed gebracht.. fijn hoor!
vandaag weer een late dienst; dus straks nog wel even het bed weer in. (was gisteren ook weer erg druk en ik ben nog steeds moe...).

@Free: hoe gaat het met Florian en met het kolven? kon je nou vandaag naar de KNOarts? spannend hoor! succes!

allemaal weer een hele fijne dag vandaag!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_79518158
Ha BJ, hier hetzelfde. Ik ben al wakker, maar Isa slaapt nog! Zal zo ook wel wakker worden.
Fijn dat het lekker gaat met die laatste fles kv!
pi_79518371
Hier ook al wakker hoor Sterker nog... ben al op mijn werk. Kleine is nu denk ik ook op het kdv aangekomen, papa brengt haar 's ochtends weg en dan mag ik haar straks ophalen.
Gister een lange zware dag gehad, eerst werken (7 uur weg, 17 uur vrij), toen door naar de hockey om training te geven en daarna zelf nog te trainen. Dan kom je om 22:00 uur wel redelijk gesloopt thuis. Wel Minke nog haar laatste flesje kunnen geven en lekker in bed gestopt

Nu weer aan den arbeid en dan morgen lekker dagje vrij met tussendoor bezoekje cb.

M_p, fijn dat je sneller terecht kan, da's misschien nu wel even heel eng (althans kan ik mij zo voorstellen) maar dan ben je er tenminste ook snel vanaf. Ik hoop dat de ingreep zelf een beetje meevalt en dat je snel weer de oude wordt!

N_U, jij geniet denk ik van je laatste vrije dagen nog onderhand... gelukkig maakt het thuiskomen van een lange werkdag helemaal alles weer goed zodra je je meisje in je armen sluit weer en lekker kunt knuffelen... is bij mij echt wel het hoogtepunt van de dag, waar ik naartoe leef hoor. Zeker nu het zo rustig is hier op werk.
pi_79519648
Goedemorgen!

Hoe doen jullie dat? 's morgens eerder wakker zijn dan je baby? Alle slaap die ik krijg is welkom. Er is vanzelf een kind wat mij wakker maakt

Gisteravond om 22:30 gevoed, jongetje had véél honger en heeft alle gekolfde melk opgedronken. Daarna in bed gelegd en toen werd ik pas om 4:45 weer wakker gemaakt door hem
Slapen is hip!

En kolven is nog steeds stom, maar vandaag weet ik meer idd vanmiddag KNO
pi_79519950
Mogge!

Zal ik hier dan maar eerlijk toegeven dat ik het af en toe héél anders ervaar dan jullie het nu omschrijven? Omdat Isabeau niet uit de fles wil drinken werk ik momenteel maar zes uur per dag. Heb wel werk voor acht uur dus loop de hele dag te rennen en aan het eind van mijn werkdag het ik altijd het gevoel dat ik nog lang niet klaar ben. Dan haal ik Isabeau om 16.00u van het KDV. Eerst voed ik haar daar en dan gaan we naar huis. Eenmaal thuis gaat ze meestal eerst een uurtje slapen en kom ik een beetje bij. Vervolgens nog even spelen/voeden/knuffelen, met een beetje geluk is haar vader op tijd thuis om haar nog even te zien en dan in bad en naar bed rond een uur of 8. Dan samen met manlief eten en nog even napraten etc... en dan is de avond alweer voorbij. En hoeveel ik ook van haar aanwezigheid geniet, ik ben ook stiekem wel blij als ze in bed ligt. Gewoon even tot mezelf komen. Denk dat het wel beter wordt als ze over twee weken uit de fles drinkt (gaat ze doen, weet ze nog niet, maar gaat ze doen )
pi_79520225
Sorbo, ik ben 's avonds dolblij als alles hier in bed ligt en ik even uit kan rusten joh

Komt wel weer goed weet ik uit ervaring Als alles wat rustiger is, geniet je ook meer van de wakkere momenten
pi_79520505
Freecell wat goed dat hij zo'n honger had, lekker gedronken heeft en goed geslapen heeft Gaat het kolven vanmorgen weer zo goed als gisteren?

Psies Sorbo, het gaat gewoon lukken dan! Want je merkte toch al dat wanneer er echt geen borst voorhanden is ze wel uit de fles drinkt?

Ik denk dat ik als ik ga werken een combi ga hebben tussen Claudia, Poppejans en Sorbootje Ik wil heel graag weer werken en het lijkt me veel meer genieten om dan weer thuis te zijn na het werk (nu voel ik me nogal opgesloten), maar aan de andere kant lijkt het me heel erg wennen om niet meer altijd bij Niels te zijn en Niels drinkt ook niet uit de fles dus zelfde verhaal als Sorbo.

Niels had vannacht last van krampjes, dat heeft hij al heel lang niet gehad. Dat komt natuurlijk door de rijstebloem, terwijl ik heel langzaam aan het opbouwen ben. Vanmorgen had hij allemaal vezeltjes in zijn poep, was ook heel lastig af te vegen.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  woensdag 24 maart 2010 @ 09:48:27 #294
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_79520875
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 09:15 schreef Sorbootje het volgende:
Mogge!

Zal ik hier dan maar eerlijk toegeven dat ik het af en toe héél anders ervaar dan jullie het nu omschrijven? Omdat Isabeau niet uit de fles wil drinken werk ik momenteel maar zes uur per dag. Heb wel werk voor acht uur dus loop de hele dag te rennen en aan het eind van mijn werkdag het ik altijd het gevoel dat ik nog lang niet klaar ben. Dan haal ik Isabeau om 16.00u van het KDV. Eerst voed ik haar daar en dan gaan we naar huis. Eenmaal thuis gaat ze meestal eerst een uurtje slapen en kom ik een beetje bij. Vervolgens nog even spelen/voeden/knuffelen, met een beetje geluk is haar vader op tijd thuis om haar nog even te zien en dan in bad en naar bed rond een uur of 8. Dan samen met manlief eten en nog even napraten etc... en dan is de avond alweer voorbij. En hoeveel ik ook van haar aanwezigheid geniet, ik ben ook stiekem wel blij als ze in bed ligt. Gewoon even tot mezelf komen. Denk dat het wel beter wordt als ze over twee weken uit de fles drinkt (gaat ze doen, weet ze nog niet, maar gaat ze doen )
mijn kind is nog nieuw dus ik heb hem het liefst de hele dag bij me, maar dat zal er ook wel een keer vanaf gaan
pi_79521116
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 09:15 schreef Sorbootje het volgende:
Mogge!

Ik duim gewoon voor je mee... dat gaat ze echt wel doen!

Oh en ik vind het ook prima als Minke in bed ligt/slaapt... dan geniet ik van mijn eigen tijd/rust en blij dat mijn handen even vrij zijn. Maar na een lange dag zonder vind ik het ook lekker om haar even vast te houden.
Overigens zijn mijn dagen gelukkig niet allemaal zoals gisteren, want 15 uur van huis zijn vind ik ook wel wat veel, maar helaas is dat de dinsdag nu. Normaal sta ik om 6 uur op om Minke uit bed te plukken en een flesje te geven zodat ze aangekleed en gevoederd klaar ligt voor als mijn man uit bed is en gedoucht. Ik dan richting werk hij richting kdv... dan moet ik tot 5 uur werken (4x9-rooster) en haal ik Minke weer op en zijn we om 6 uur thuis voor de nieuwe fles weer. Dan boodschappen/koken/relaxen op de bank. Badje en naar bed voor de kleine. Meestal ligt ze er dan rond half 11 in... maar slaapt ze al vanaf half 9 bij een van ons op schoot.
pi_79521910
Oh ze gáát het doen lijnloos, dat weet ik zeker.

Als ze over een dikke twee weken een half jaar is stop ik met de bv. Ik wilde persé een half jaar borstvoeding geven, maar nu wil ik de voeding ook eens aan een ander over kunnen laten. Ik wil weer normaal werken. Gewoon mijn leven een beetje terug. Ik wil het niet als klagen laten klinken, maar in combinatie met een (normaal gesproken) fulltime baan vind ik het gewoon te zwaar zoals het nu gaat.

De enige manier om Isabeau aan de fles te krijgen zal cold turkey stoppen met bv zijn. We trekken er vier dagen voor uit. Ik ben op vrijdag vrij en mijn man op maandag. Op vrijdagmorgen begin ik met ieder uur de fles aanbieden. En dit houden we vol. Ik ga NIET zwichten en haar dus NIET aanleggen. Dat ze uit de fles kán drinken heeft ze inmiddels laten zien, dus daar zit 't hem niet in. Het is gewoon dat ze weigert zolang ze op enig moment toch wel weer de borst krijgt.

Het gaat een zwaar weekend worden, maar ik ben ervan overtuigd dat het de enige manier is. Een combi van bv en fv zit er bij haar gewoon niet in. Ja afgekolfd natuurlijk wel, maar aanleggen kan ik dan gewoon echt niet meer doen.
pi_79522279
spannend, Sorbo

ik ga ook voor de 6 maanden (vorige keer ook gedaan)
pi_79522314
Ja... en niet leuk, maar ik ken haar onderhand goed genoeg om te weten dat een minder rigoreuze aanpak gewoon niets oplevert.

Ze heeft nogal een sterk eigen willetje
pi_79522521
Goed plan Sorbo! Klinkt goed doordacht, en zolang je niet zwicht zal ze wel moeten...
pi_79522657
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 10:28 schreef Sorbootje het volgende:
Ze heeft nogal een sterk eigen willetje
Dat belooft wat voor de toekomst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')