abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 maart 2010 @ 12:34:23 #251
57497 happyme28
I'm so happy
pi_79485976
Wat een goede berichten lees ik allemaal!! En een aantal kleine babietjes die alweer grote babietjes zijn geworden, wat gaat dat snel!

Teigetje richting de kilo!! Het kan nooit lang meer duren

Florian groeit ook mooi! Respect hoor Free!

Octo, klinkt inderdaad als reflux! Ik weet er alles van. Het gaat met Daan echt wel een stuk beter, dus die tips en adviezen uit dat topic helpen soms wel! Je kunt in ieder geval haar bedje schuin leggen, dat scheelt zeker al iets en kost niets.

Vanmorgen met Daan naar het CB geweest. Lengte: 52cm (geen geboorte lengte), Hoofdomtrek: 37cm (geen idee wat dat zegt) en gewicht: 4560gr (geboortegewicht 3840 gr. dus ruim 700 gr aangekomen in 4 weken) Verder alles in orde, maar wat een chaos daar zeg. 1 arts was ziek naar huis dus de andere arts moest alle kindjes zien dus we zijn daar ruim een uur zoet geweest....

Donderdag op nacontrole in het ziekenhuis voor mezelf, maar ik verwacht geen spannende dingen.

Nu ga ik mijn zoon even naar bed brengen, want die ligt in coma op mijn schouder
pi_79486022
hihi, ik ging ook googlen omdat ik niet weet wat nfp is...

nationale fiets projecten zal wel niet heh
pi_79486304
Ivan was bij zijn eerste CB-controle toen hij 4 weken oud was 5 kg zwaar (100 gram zwaarder ten opzichte van zijn geboortegewicht ), 58 cm lang (bij geboorte ongeveer 55 cm) en hij had een hoofdomtrek van 39.4 cm.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 12:45:39 #254
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_79486363
Serpente, yw

Troel, bij eli heeft het best een hele tijd geduurd, nu was het alweer twee keer raak, maar dat komt wrs door de ab-kuren. Het kwam wel heel toevallig steeds tegelijk…

Teigetje goed gegroeid! En florian gelukkig ook!

Xeentje een sprongetje gehad! En eet smakelijk

Zo, bijgelezen, nu ga ik met aviva inde doek wandelen. Veel te lekker weer om binnen te zitten
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_79486383
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 11:15 schreef Asyniur het volgende:

mama_papa, hoe is het gegaan?

Ik vermoed zo maar dat MP aan het eind van de middag pas haar verhaal kan vertellen! Zal me verbazen als ze haar niet meteen voor een curretage gehouden hebben. (En ja... dat heb ik expres niet tegen haar gezegd! )
  dinsdag 23 maart 2010 @ 13:02:13 #256
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_79486953
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 11:50 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Asy; lekker vooruitzicht he? nog even weekje er lekker uit. Ik heb dr veel zin in! Lekker de draagdoek mee, wandelen, relaxen, misschien beetje zwemmen met ons minimensje...

Heerlijk
En hier gaan ook draagdoeken mee hoor!

Florian, goed man!
  dinsdag 23 maart 2010 @ 14:10:53 #257
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_79489567
Alexa

Teigetje wat goed meid!

Zo ik ben weer terug van de gyn. Inwendige echo gehad ( ) en een eendenbek erin gehad ( ) en ja hoor een hele grote kans dat het een stuk placenta is Man wat deed dat pijn!! 31 maart gaat de gyn met een camera inwendig kijken en kijken of het inderdaad een stukje placenta is. Mocht dit zo zijn dan maken we een nieuwe afspraak en dan moet ik onder narcose en word het weggeknipt (had hier dacht ik gezogen gelezen, maar hij had het echt over knippen) Eind april ook nog eens bloed laten prikken en als ik nog een keer zwanger word is dat een medische indicatie en moet ik voor controle in het ziekenhuis zijn en ook daar weer bevallen.
Bah ik heb nu enorm veel pijn in mn buik en daaronder

Zo dat was weer mn geklaag

Tessa is enorm veel aangekomen! Ze weegt nu al 3935 gram! (4 maart 3290!) Vorige keer had ik een andere vrouw die zei dat we qua voeding moeten letten wat er op het pak staat en deze mevrouw vond dat we mochten voeden op verzoek (ja FV!) Erg fijn altijd die tegenstrijdige adviezen

Nu lekker op de bank hangen en lekker niks doen!

Edit: Toch nog het ziekenhuis gebeld of ik eerder terecht kon, want ik had anders geen oppas voor Tessa. Nu aanstaande donderdag al! Ben zenuwachtig en zie er best tegenop, stom he

[ Bericht 8% gewijzigd door mama_papa op 23-03-2010 16:12:19 ]
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
  dinsdag 23 maart 2010 @ 16:46:16 #258
64262 DJRandall
zijn vrouw!
pi_79496412
mama_papa: jeetje, wat heftig joh. Maar wel fijn dat je al donderdag terecht kan, hoe eerder hoe beter toch?
  dinsdag 23 maart 2010 @ 16:50:42 #259
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79496602
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 14:10 schreef mama_papa het volgende:
Edit: Toch nog het ziekenhuis gebeld of ik eerder terecht kon, want ik had anders geen oppas voor Tessa. Nu aanstaande donderdag al! Ben zenuwachtig en zie er best tegenop, stom he
Meid, dit kan je! Je hebt een kindje op de wereld gezet en dat is denk wel het heftigste! Komt helemaal goed, ik heb er alle vertrouwen in.
pi_79496681
Oh getsie zeg mama_papa, dus toch een stuk placenta! Kut man, alsnog zo'n nasleep van een bevalling hebben...
hoelang geleden ben je nu bevallen? mocht je al zeer snel weer aan het werk moeten officieel, zou ik me als ik jou was wel even afvragen of dat haalbaar is. Je moet ook weer effe flink herstellen straks na deze ingreep hoor, het is wel een operatie!
Sterkte

Precies 1 jaar geleden teste ik positief! oh en nu mama van een heerlijk ventje, en het is eigenlijk alsof hij er altijd al geweest is en alles wat ik ooit gehoopt heb
quote:
Op maandag 23 maart 2009 13:37 schreef Poppejans het volgende:
Kom net met 2 CB testen thuis, zit er bij de post ook al de zwtesten van babyboomshop,
Ik kon de verleiding niet weerstaan om net even met zon goedkoop testje te testen

[ afbeelding ]

IK BEN ZWANGER!!!! na 9 maanden geen ongesteldheid, niks, voor het allereerst in mn leven

nu inmiddels meer opgedroogd is de testlijn even dik als de controle
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_79497608
M_P juist fijn dat je eerder terecht kan, dan ben je er eerder van af! Ik wilde net schrijven dat ik het wel erg lang vond duren voor ze je kunnen helpen, terwijl je dan dus wel die pijn blijft houden en bloed blijft verliezen.
Veel sterkte, het gaat vast allemaal goed komen

Poppejans

Ik heb net met Niels gewandeld met de wandelwagen!! En hij vond het leuk!! Twee weken geleden hadden we hem naar zolder gebracht want Niels wilde er toch niet in, maar nu de zon zo schijnt kon ik de verleiding niet weerstaan om hem niet te gebruiken. Ik denk dat Niels het nu leuk vond omdat hij geen dekentje over zich heen had, misschien heeft hij wel steeds gedacht dat hij moest gaan slapen!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  dinsdag 23 maart 2010 @ 17:18:08 #262
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_79497796
Jullie zijn lief
Het is nu 6 weken en 4 dagen geleden dat ik ben bevallen.
Het is wel fijn dat ik eerder geholpen kan worden, maar ik vind het best eng
En werken doe ik voorlopig nog niet, blijf lekker bij mn meisje

Poppejans: 1 jaar geleden
Twinkly: Lekker gewandeld met Niels
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
  dinsdag 23 maart 2010 @ 17:19:20 #263
57497 happyme28
I'm so happy
pi_79497853
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 17:13 schreef Twinkly het volgende:
Ik denk dat Niels het nu leuk vond omdat hij geen dekentje over zich heen had, misschien heeft hij wel steeds gedacht dat hij moest gaan slapen!
Waar heb je 'm dan onderliggen? Just to know, ik zit er ook altijd mee te hannesen.
pi_79497900
MP, dus toch wrsch nog een stukje placenta. Balen zeg! Maar goed dat je gebeld hebt dat het eerder kan, ben je er ook eerder vanaf!

Poppejans, wat gaat de tijd toch snel he!

Twinkly, wat fijn dat Niels het leuk vond in de wandelwagen! Dan kun je lekker genieten van het weer de komende tijd!
pi_79498004
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 17:19 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Waar heb je 'm dan onderliggen? Just to know, ik zit er ook altijd mee te hannesen.
niks het was warm genoeg en hij had warme kleertjes aan. Alleen op het einde de deken ietsjes over zijn benen getrokken.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_79499023
Dat is ook wel warm genoeg toch, Twinkly! Ik heb de voetenzak nog in de maxicosi, maar die zal ik er ook eens uithalen, wordt nu toch te warm!

Vanmiddag alvast eventjes naar mijn werk geweest, ga as maandag weer starten! Isa gaat 2,5 dag naar het kdv en een middagje bij opa & oma! Ben benieuwd hoe het gaat.
pi_79499301
Heh, mama_papa...wat balen zeg! Bweh

Poppejans, ik weet het nog goed ja (ik was al een hele tijd "bezig" en lurkte veel in het 2de streepjes topic). Wow, een jaar alweer .
Ik testte 16 april vorig jaar positief.
pi_79499314
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 12:25 schreef sproet-je het volgende:

En Free, ik moest even googlen wat nfp was.. Zou je daar helemaal op vertrouwen?
Als je het goed toepast is het net zo betrouwbaar als de pil Het is niet de temperatuur methode hè? Je doet veel meer dan alleen temperaturen.

MP, heel veel succes. Je kan het joh
Maar wel ontzettend balen zeg!
pi_79499347
En NieuweUser ook weer aan het werk, spannend heh!
Ik volgende week donderdag en dan meteen weer een paar dagen vrij ivm pasen.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 19:44:17 #270
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_79503725
even vanaf het werk (kolfpauze )

@Mama-papa; heftig zeg! wat balen dat het ws toch placentarest(en) zijn! ik hoop voor je dat het vrij makkelijk te verwijderen is en de ingreep mee zal vallen... toch een tegenvaller

en voor je kleine mupke: wat groeit ze lekker zeg! helemaal super!

Poppejans, jeetje alweer een jaar geleden! wat gaat dat snel joh... mijn positieve test was op 25 april... duurt dus nog ff...

en Evie is inmiddels weer thuis, vandaag weer een 5 flessenschema en net met thuisfront gebeld en de 4e zit er net in... ben bang dat ik mijn meisje niet meer wakker zie vandaag...
das wel ff wennen hoor met die late diensten.. kan zo laat niet meer lekker knuffelen met mijn lieverdje... en daar heb ik juist zo zin in na het werken...
naja morgenochtend dan maar ff inhalen...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_79503802
BJ: dat kunnen we hier met normale werktijden ook amper, hoor. Ivan gaat om 19:00 uur naar bed. Als we hem van zijn opa en oma afhalen is er net genoeg tijd om hem een flesje te geven, te verschonen en nog even De Fabeltjeskrant te kijken. Jij kunt door je onregelmatige tijden misschien zelfs wel meer tijd met je prachtige dochter doorbrengen!
  dinsdag 23 maart 2010 @ 19:52:20 #272
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_79504115
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 19:46 schreef Claudia_x het volgende:
BJ: dat kunnen we hier met normale werktijden ook amper, hoor. Ivan gaat om 19:00 uur naar bed. Als we hem van zijn opa en oma afhalen is er net genoeg tijd om hem een flesje te geven, te verschonen en nog even De Fabeltjeskrant te kijken. Jij kunt door je onregelmatige tijden misschien zelfs wel meer tijd met je prachtige dochter doorbrengen!
klopt idd hoor... ik heb ook best vaak wel veel tijd met haar... maar moet er nog even aan wennen...
het is ook zo´n heerlijk knuffelkontje...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 23 maart 2010 @ 20:12:07 #273
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_79504942
Waaaa Poppejans, ik las in eerste instantie alleen je quote

mama-papa ik zou het ook super eng vinden hoor.... damn....maar er kan iig iets aan gedaan worden...

Twinkly, heerlijk dan he wandelen!!! Ikzelf vond het nooit leuk (Alex is van oktober), maar nu met dat mooie weer weer wel

N_U maandag weer beginnen!!!!! Hebb je er weer zin in???

BJ dat is inderdaad minder, dat knuffelen moeten missen . Ik vind het super om te werken ook, maar de dagen dat ik werk is echt: fles erin, kdv, werken, ophalen kdv, fles erin, slapen.... Daarom geniet ik nu ook zo enorm van de dagen dat ik niet hoef te werken...

En een WOOT WOOT voor alle goed groeiende beebs!!!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_79506672
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 20:12 schreef Takkembah het volgende:
N_U maandag weer beginnen!!!!! Hebb je er weer zin in???

BJ dat is inderdaad minder, dat knuffelen moeten missen . Ik vind het super om te werken ook, maar de dagen dat ik werk is echt: fles erin, kdv, werken, ophalen kdv, fles erin, slapen.... Daarom geniet ik nu ook zo enorm van de dagen dat ik niet hoef te werken...
Zo zal het denk ik ook gaan vanaf volgende week! Zal flink wennen zijn, maar ik heb ook wel weer zin om aan de slag te gaan. En wat jij zegt, je geniet denk ik wel extra van de dagen dat je wel lekker thuis bent!
Het zal nog wel een uitdaging worden om te proberen zelf te eten voordat Isa haar fles van rond 19.00 uur krijgt. Nu eten we daarna meestal, als ze in bed ligt. Het wordt alleen soms zo laat voordat we zelf kunnen eten.
pi_79506801
Nou, je lief kan toch koken terwijl jij de fles geeft?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')