Ik vermoed zo maar dat MP aan het eind van de middag pas haar verhaal kan vertellen! Zal me verbazen als ze haar niet meteen voor een curretage gehouden hebben. (En ja... dat heb ik expres niet tegen haar gezegd!quote:
Heerlijkquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:50 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Asy; lekker vooruitzicht he? nog even weekje er lekker uit. Ik heb dr veel zin in! Lekker de draagdoek mee, wandelen, relaxen, misschien beetje zwemmen met ons minimensje...![]()
Meid, dit kan je! Je hebt een kindje op de wereld gezet en dat is denk wel het heftigste! Komt helemaal goed, ik heb er alle vertrouwen in.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:10 schreef mama_papa het volgende:
Edit: Toch nog het ziekenhuis gebeld of ik eerder terecht kon, want ik had anders geen oppas voor Tessa. Nu aanstaande donderdag al!Ben zenuwachtig en zie er best tegenop, stom he
![]()
quote:Op maandag 23 maart 2009 13:37 schreef Poppejans het volgende:
Kom net met 2 CB testen thuis, zit er bij de post ook al de zwtesten van babyboomshop,
Ik kon de verleiding niet weerstaan om net even met zon goedkoop testje te testen
[ afbeelding ]
IK BEN ZWANGER!!!! na 9 maanden geen ongesteldheid, niks, voor het allereerst in mn leven
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nu inmiddels meer opgedroogd is de testlijn even dik als de controle
Waar heb je 'm dan onderliggen? Just to know, ik zit er ook altijd mee te hannesen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:13 schreef Twinkly het volgende:
Ik denk dat Niels het nu leuk vond omdat hij geen dekentje over zich heen had, misschien heeft hij wel steeds gedacht dat hij moest gaan slapen!
niksquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:19 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Waar heb je 'm dan onderliggen? Just to know, ik zit er ook altijd mee te hannesen.
Als je het goed toepast is het net zo betrouwbaar als de pilquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:25 schreef sproet-je het volgende:
En Free, ik moest even googlen wat nfp was..Zou je daar helemaal op vertrouwen?
klopt idd hoor... ik heb ook best vaak wel veel tijd met haar... maar moet er nog even aan wennen...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:46 schreef Claudia_x het volgende:
BJ: dat kunnen we hier met normale werktijden ook amper, hoor. Ivan gaat om 19:00 uur naar bed. Als we hem van zijn opa en oma afhalen is er net genoeg tijd om hem een flesje te geven, te verschonen en nog even De Fabeltjeskrant te kijken. Jij kunt door je onregelmatige tijden misschien zelfs wel meer tijd met je prachtige dochter doorbrengen!
Zo zal het denk ik ook gaan vanaf volgende week! Zal flink wennen zijn, maar ik heb ook wel weer zin om aan de slag te gaan. En wat jij zegt, je geniet denk ik wel extra van de dagen dat je wel lekker thuis bent!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:12 schreef Takkembah het volgende:
N_U maandag weer beginnen!!!!! Hebb je er weer zin in???
BJ dat is inderdaad minder, dat knuffelen moeten missen. Ik vind het super om te werken ook, maar de dagen dat ik werk is echt: fles erin, kdv, werken, ophalen kdv, fles erin, slapen.... Daarom geniet ik nu ook zo enorm van de dagen dat ik niet hoef te werken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |