Sparkling*Nails op Ebay.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:27 schreef Loqi het volgende:
[..]
Die staat al zo lang op m'n wishlist, waar heb je em van?
Volgens mij is dat niet noodzakelijkquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:40 schreef RenRen- het volgende:
Is het slim om bij Absolutely Alice een ander kleurtje eronder te doen?
hoe snel na bestelling had je 'm binnen?quote:
Bij mij was het anderhalve week, best netjes dus.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:49 schreef MissJ het volgende:
[..]
hoe snel na bestelling had je 'm binnen?
ik wacht nu namelijk op 3 lakjes die ik daar besteld heb, dus ben benieuwd
Welkom!! Ik ben ook nog vrij nieuw hier, post hier nu een maandje of anderhalf mee.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:01 schreef Esje-lief het volgende:
Ik zal mezelf verder nog even voorstellen.. Ik ben Esther.. 22 bijna 23.. Doe de PABO.. houd van tutten en taarten bakken en lekkers maken
nice to meet yall!!
Welkommmquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:01 schreef Esje-lief het volgende:
Ik zal mezelf verder nog even voorstellen.. Ik ben Esther.. 22 bijna 23.. Doe de PABO.. houd van tutten en taarten bakken en lekkers maken
nice to meet yall!!
ja, prima, moet je bestellenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:11 schreef Crientj het volgende:
Heeft er ooit iemand bestelt bij viis.ee?
Betrouwbaar? Duurt het lang voor je de lakjes hebt? ;o
[..]
Welkommm
heb je al een regenboog door de brievenbus gekregen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:04 schreef mirannie het volgende:
[..]
Welkom!! Ik ben ook nog vrij nieuw hier, post hier nu een maandje of anderhalf mee.
Naice! Ik wil misschien nog een stel andere nfu-oh's, moar eerst wachten op de DNA bestelling.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, prima, moet je bestellen![]()
levertijd is net zo lang als transdesign, vlotte communicatie ook. véél beter dan TD
ik heb er twee keer naar volle tevredenheid besteldquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:16 schreef Crientj het volgende:
[..]
Naice! Ik wil misschien nog een stel andere nfu-oh's, moar eerst wachten op de DNA bestelling.
Thx!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb er twee keer naar volle tevredenheid besteld
DNA?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:16 schreef Crientj het volgende:
[..]
Naice! Ik wil misschien nog een stel andere nfu-oh's, moar eerst wachten op de DNA bestelling.
Ja, heb ´m gekregenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb je al een regenboog door de brievenbus gekregen?
Hiquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:02 schreef mirannie het volgende:
Shit hey, had ik mijn mani erop laten zitten omdat de postbode mijn bestelde camera vandaag zou afleveren en ik dus eindelijk fatsoenlijke foto´s kon maken, is ie precies geweest in dat half uur dat ik weg was om mijn dochter uit school te halen
Ze zien er weer prachtig uitquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:21 schreef Loqi het volgende:
Mijn nagels voor dit weekend![]()
[ afbeelding ]
Goud met een kanten french voor bij m'n goud met kanten periode jurk
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:24 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
OPI Fireflies, lukte me niet om er een goede foto van te maken gister.
Voor de dekking hoef je het niet te doen, ik vind 'm echt fantastisch dekken, dit zijn maar 2 laagjesquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:40 schreef RenRen- het volgende:
Is het slim om bij Absolutely Alice een ander kleurtje eronder te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |