Neequote:Op donderdag 18 maart 2010 20:43 schreef Barcaconia het volgende:
Heb je nog circuitdag gereden met dat hok?
De meeste raceklasses hebben motorrestricties? Waarom zou autocross dat dan niet hebben?quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:27 schreef Repeat het volgende:
Wat is dat voor een onzin dat je een minimotorblok in een jag moet leggen om mee te kunnen doen aan de cross?
Lijkt me niet echt comfortabel zitten zoquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:19 schreef KaheemSaid het volgende:
Je kan ook alles er uit rammen, een stalen plaat op de deur en een H frame plaatsen en deze de bangers op Emmen ingooien. Dan ben je er zomaar vanaf.
[ afbeelding ]
om die grote americanen tegen te gaan die de sport verneuken, en ook dat je geen 800pk v8 in je golfje knoopt wat gevaarlijk hard kan gaan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:27 schreef Repeat het volgende:
Wat is dat voor een onzin dat je een minimotorblok in een jag moet leggen om mee te kunnen doen aan de cross?
Volgens mij meer maar je hebt wel de 1.6 klasse, net als de 1.3 klassequote:Op woensdag 23 juni 2010 15:09 schreef T42 het volgende:
[..]
om die grote americanen tegen te gaan die de sport verneuken, en ook dat je geen 800pk v8 in je golfje knoopt wat gevaarlijk hard kan gaan.
meestal is max 1,6 d8 ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |