abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79696453
quote:
Op zondag 28 maart 2010 21:01 schreef doctor.starbucks het volgende:
Morgen maar eens naar Veendam,
Ben benieuwd wat je er van vindt
blub blub
pi_79723767
Ik zit te denken om vrijdagavond naar Descansa in Utrecht te gaan. Alleen vraag ik me af of het op een vrijdagavond in een sauna (in het algemeen) nu juist helemaal afgeladen is of juist niet?

Veel sauna's hebben een avondentree, behalve op vrijdag, wat doet vermoeden dat het juist druk is. Ik ben wel een keer op zaterdagavond in de Veluwsebron geweest, maar ja dat was zaterdag en natuurlijk 100 x zo groot...
Maar goed, ik kan ze ook wel even bellen, maar ze willen natuurlijk dat ik graag kom...

Dus: iemand een idee over de vrijdagavond?
en 2: hoe is Descansa, beetje relaxt, of veel 'Utrecht'-publiek??
pi_79738105
Vrijdagavonden zijn meestal wat drukker dan andere doordeweekse dagen, maar nog steeds prima te doen hoor. Descansa ben ik nooit geweest maar ik geloof niet dat het een aanrader is, klein en veel oude mensen enzo.

Zelf woon ik ook in de provincie Utrecht (Baarn) en ga meestal naar de Saunadrome in Putten.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 16:25:01 #44
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_79750726
quote:
Op maandag 29 maart 2010 08:08 schreef nielsgeode het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat je er van vindt
Oki... dat was dus Veendam.

Mocht je toch eens de Smelt bezoeken, zul je begrijpen waarom dit eenmalig was.

Ansich was het wel aardig, he-le-maal alleen. Totdat de heren vanuit het bejaardentehuis kwamen. Beide de houdbaarheidsdatum alreeds verlopen, begonnen wat te praten en opeens....
zo vanuit het niks, begon een zich te rukken (omg!). Ik heb hem aangesproken en hij vond het ook nog leuk....

Beklacht bij het personeel was een beetje laf... goh, ja dat gebeurt wel eens
mocht het nog enigzins voor de houdbaarheidsdatum zijn, kan ik me nog wat voorstellen. Ongewenst een erectie enzo, maar zo even een potje gaan rukken... brr

Je bent welkom in de Smelt, ben iedere maandag vrij.
Starbucks, waar blijf je
pi_79754318
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 16:25 schreef doctor.starbucks het volgende:

[..]

Oki... dat was dus Veendam.

Mocht je toch eens de Smelt bezoeken, zul je begrijpen waarom dit eenmalig was.

Ansich was het wel aardig, he-le-maal alleen. Totdat de heren vanuit het bejaardentehuis kwamen. Beide de houdbaarheidsdatum alreeds verlopen, begonnen wat te praten en opeens....
zo vanuit het niks, begon een zich te rukken (omg!). Ik heb hem aangesproken en hij vond het ook nog leuk....

mocht het nog enigzins voor de houdbaarheidsdatum zijn, kan ik me nog wat voorstellen. Ongewenst een erectie enzo, maar zo even een potje gaan rukken... brr

Je bent welkom in de Smelt, ben iedere maandag vrij.
Heb ik nog niet meegemaakt en ik kom er best vaak
Wat bedoel je met "ben iedere maandag vrij"?

[ Bericht 0% gewijzigd door nielsgeode op 30-03-2010 18:46:14 ]
blub blub
pi_79757456
binnenkort weer eens naar de veluwse bron
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_79759080
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 16:25 schreef doctor.starbucks het volgende:

[..]
Ik denk dat je net de verkeerde medewerker gehad hebt. Ik heb eens een opmerking gemaakt bij de balie over bezoekers die niet douchen voor het dompelen en dat werd wel degelijk serieus genomen. Als ik in jou schoenen stond zou ik achteraf de directie willen spreken.
blub blub
pi_80001515
gisteren, 2e paasdag een bezoek gebracht aan de Meditherme in Bochum. Een klein uurtje rijden vanaf de grensovergang bij de A73/A77. Deze sauna is gehuisvest in een voormalig subtropisch zwemparadijs. Het geheel geeft dan ook een soort Center Parcs idee. Twee grote koepels. Bij binnenkomst kom je in een grote ruimte waar met de lockers kleine nisjes zijn gecreeerd. Hokjes zijn veel te klein om je spullen in op te bergen. Wij hadden aan 2 kluisjes amper genoeg.

Na het douchen (sexegescheiden ) kom je in koepel 1. Hier zijn de meeste sauna's. Door het gebruik van natuursteen en veel planten doet het allemaal erg exotisch aan. Via een smalle gang kom je vervolgens in koepel twee. Hier een een groot zwembad. In beide koepels is er open eerste verdieping. Hier vind je een bistro en (heel) veel ligbedden. overigens zijn er beneden ook bedden in overvloed. Ook zijn er op de 1e verdieping nog twee sauna's verstopt. Doordat het complex tegen een helling is gebouwd kun je op beide verdiepingen de tuin inlopen. Ook daar weer een paar sauna's en veel ligbedden. her en der zijn nog wat zwembaden verstopt. Buiten ook veel geluidsoverlast van de nabijgelegen snelweg.

Het geheel maakt een wat tweeslachtige indruk. Enerzijds heeft het veel potentie en anderzijds is het ook wel een beetje vergane glorie. Wat verder nog opviel was dat er voor ons gevoel vrij veel "fout" volk rondliep. Veel alleenstaande mannen. Mensen met een sierhekwerk tussen de benen e.d. Restaurant was prima. prijs ook. ¤ 24 voor een dagkaart. Al met al denk ik niet dat we er nog een keer komen, maar toch wel aardig om een keer geweest te zijn. Overigens kun je er niet met een buitenlandse bankpas of creditcard betalen. Lekker handig.
Zu hause ist alles besser
pi_80011043
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 13:06 schreef kaputwiehund het volgende:
Wat verder nog opviel was dat er voor ons gevoel vrij veel "fout" volk rondliep. Veel alleenstaande mannen.
Nu mag je mij uitleggen wat er "fout" is aan alleenstaande mannen...
blub blub
pi_80014189
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 17:29 schreef nielsgeode het volgende:

[..]

Nu mag je mij uitleggen wat er "fout" is aan alleenstaande mannen...
Er is in de basis absoluut niets mis met alleenstaande mannen. Ben vaak genoeg ook alleen naar de sauna geweest. Echter zijn er nog eens mannen die zich niet kunnen gedragen. Dat kunnen uiteraard ook mannen van een stel zijn, alleen is de ervaring dat het vaker een man is die alleen de sauna bezoekt. Als ik even na het toilet ga en ik laat mijn vrouw alleen achter in een bubbelbad en ik kom terug en er zitten ineens 6 mannen met haar in dat bad en zij geeft aan zich niet echt comfortabel te voelen door hun gedrag.

Bovendien werd er door de mannen onderling nogal opzichtig naar elkaar gelonkt en lagen sommige mannen in nogal uitdagende poses in de sauna of hun luchtbed.

Ik heb geen bezwaar tegen mannen alleen in de sauna, zolang ze maar gedragen, maar dat geldt voor iedereen. Van een n*ukend stelletje moet ik ook niets hebben. Nu viel echter voornamelijk het gedrag van de mannen op.
Zu hause ist alles besser
pi_80014923
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 18:52 schreef kaputwiehund het volgende:

[..]

Duidelijk. Ben het met je eens.
blub blub
pi_80030166
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 13:06 schreef kaputwiehund het volgende:
Mensen met een sierhekwerk tussen de benen e.d.
Een sierhekwerk?? Tussen de benen?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_80032126
quote:
Op woensdag 7 april 2010 03:27 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Een sierhekwerk?? Tussen de benen?
Waarschijnlijk bedoelt hij dingen als piercings en/of een prins Albert
blub blub
  woensdag 7 april 2010 @ 09:13:33 #54
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_80032317
quote:
Op woensdag 7 april 2010 09:04 schreef nielsgeode het volgende:

[..]

Waarschijnlijk bedoelt hij dingen als piercings en/of een prins Albert
DIe dingen worden toch ook heet, net zoals kettingen en ringen?
Starbucks, waar blijf je
pi_80033405
quote:
Op woensdag 7 april 2010 09:13 schreef doctor.starbucks het volgende:

[..]

DIe dingen worden toch ook heet, net zoals kettingen en ringen?
Geen idee
blub blub
pi_80066996
quote:
Op woensdag 7 april 2010 09:56 schreef nielsgeode het volgende:

[..]

Geen idee
Oorbellen en ringen valt wel mee, geloof ik. Die kunnen snel genoeg hun hitte kwijt aan het lichaam. Bij een bril is het montuur vrij van het lichaam en kan dus echt net zo heet worden als de lucht, dus tot 90 of 110 graden. En als dat montuur dan de huid raakt, verbrand je wel.
Dus piercings zal ook wel meevallen.
Ik heb het eens nagevraagd bij een opgietster met sieraden.

Maar een prins Albert? Wasda?
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_80068754
quote:
Op woensdag 7 april 2010 23:21 schreef Kees22 het volgende:

Maar een prins Albert? Wasda?
Een piercing die door de eikel van een man heen gaat. Ik heb zelf een clithoodpiercing gehad, en die werd niet te heet in de sauna.
pi_80069530
quote:
Op donderdag 8 april 2010 00:09 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Een piercing die door de eikel van een man heen gaat. Ik heb zelf een clithoodpiercing gehad, en die werd niet te heet in de sauna.
Lijkt me helemaal niet handig of lekker.
Maar waarom heet zij prins Albert?
pi_80069703
quote:
Ik dacht eerst aan de Belgische prins Albert.
Terecht, naar bleek, want zijn voorganger kwam uit hetzelfde huis.
Die Victoria toch! Wat een dekselse meid moet dat geweest zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')