Oki... dat was dus Veendam.quote:
Heb ik nog niet meegemaakt en ik kom er best vaakquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:25 schreef doctor.starbucks het volgende:
[..]
Oki... dat was dus Veendam.
Mocht je toch eens de Smelt bezoeken, zul je begrijpen waarom dit eenmalig was.
Ansich was het wel aardig, he-le-maal alleen. Totdat de heren vanuit het bejaardentehuis kwamen. Beide de houdbaarheidsdatum alreeds verlopen, begonnen wat te praten en opeens....
zo vanuit het niks, begon een zich te rukken (omg!). Ik heb hem aangesproken en hij vond het ook nog leuk....
Beklacht bij het personeel was een beetje laf... goh, ja dat gebeurt wel eens![]()
mocht het nog enigzins voor de houdbaarheidsdatum zijn, kan ik me nog wat voorstellen. Ongewenst een erectie enzo, maar zo even een potje gaan rukken... brr
Je bent welkom in de Smelt, ben iedere maandag vrij.
Ik denk dat je net de verkeerde medewerker gehad hebt. Ik heb eens een opmerking gemaakt bij de balie over bezoekers die niet douchen voor het dompelen en dat werd wel degelijk serieus genomen. Als ik in jou schoenen stond zou ik achteraf de directie willen spreken.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:25 schreef doctor.starbucks het volgende:
[..]
Beklacht bij het personeel was een beetje laf... goh, ja dat gebeurt wel eens![]()
Nu mag je mij uitleggen wat er "fout" is aan alleenstaande mannen...quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:06 schreef kaputwiehund het volgende:
Wat verder nog opviel was dat er voor ons gevoel vrij veel "fout" volk rondliep. Veel alleenstaande mannen.
Er is in de basis absoluut niets mis met alleenstaande mannen. Ben vaak genoeg ook alleen naar de sauna geweest. Echter zijn er nog eens mannen die zich niet kunnen gedragen. Dat kunnen uiteraard ook mannen van een stel zijn, alleen is de ervaring dat het vaker een man is die alleen de sauna bezoekt. Als ik even na het toilet ga en ik laat mijn vrouw alleen achter in een bubbelbad en ik kom terug en er zitten ineens 6 mannen met haar in dat bad en zij geeft aan zich niet echt comfortabel te voelen door hun gedrag.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:29 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Nu mag je mij uitleggen wat er "fout" is aan alleenstaande mannen...
Een sierhekwerk?? Tussen de benen?quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:06 schreef kaputwiehund het volgende:
Mensen met een sierhekwerk tussen de benen e.d.
DIe dingen worden toch ook heet, net zoals kettingen en ringen?quote:Op woensdag 7 april 2010 09:04 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoelt hij dingen als piercings en/of een prins Albert
Geen ideequote:Op woensdag 7 april 2010 09:13 schreef doctor.starbucks het volgende:
[..]
DIe dingen worden toch ook heet, net zoals kettingen en ringen?
Oorbellen en ringen valt wel mee, geloof ik. Die kunnen snel genoeg hun hitte kwijt aan het lichaam. Bij een bril is het montuur vrij van het lichaam en kan dus echt net zo heet worden als de lucht, dus tot 90 of 110 graden. En als dat montuur dan de huid raakt, verbrand je wel.quote:
Een piercing die door de eikel van een man heen gaat. Ik heb zelf een clithoodpiercing gehad, en die werd niet te heet in de sauna.quote:
Lijkt me helemaal niet handig of lekker.quote:Op donderdag 8 april 2010 00:09 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Een piercing die door de eikel van een man heen gaat. Ik heb zelf een clithoodpiercing gehad, en die werd niet te heet in de sauna.
Ik dacht eerst aan de Belgische prins Albert.quote:Op donderdag 8 april 2010 00:49 schreef Sylvana het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Prins_Albert-piercing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |