abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79340653
Veendam.... zou het daar niet altijd rustig zijn?
pi_79342492
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 13:39 schreef bigfoot1972 het volgende:
De Zwaluwhoeve is op zich heel mooi maar een afrader omdat het doorgaans veeeel te druk is, en de sauna's zijn niet prettig omdat de meeste electrische schuifdeuren hebben die ervoor zorgen dat er teveel koude lucht naar binnen stroomt.

Saunadrome vind ik zelf heel fijn, heerlijke opgietingen, gezellig, en een mooie setting middenin de natuur. Het is wel wat ouder en het restaurant heeft de atmosfeer van een pannekoekenhuis, dus als je van strak en modern houdt is het niet zo geschikt.

Verder zijn Thermen Bussloo en de Veluwse Bron ook erg mooi als je een sauna rondom de Veluwe zoekt.
ow verdorie. Is het daar ook gewoon op een doordeweekse dag, bijv donderdag ook zo druk?
Daar heb ik nl echt een hekel aan! aan drukte haha....anders geef ik die bon wel aan schoonouders
~ Bonito La Risa ~
pi_79342751
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 16:45 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

ow verdorie. Is het daar ook gewoon op een doordeweekse dag, bijv donderdag ook zo druk?
Daar heb ik nl echt een hekel aan! aan drukte haha....anders geef ik die bon wel aan schoonouders
hier staan o.a. reviews voor de Zwaluwehoeve

http://www.saunaenthermen.nl/zwaluwhoeve/

http://www.zoover.nl/nede(...)eauty-de-zwaluwhoeve

mensen beleven het heel verschillend, maar er zijn wel heel veel klachten en dat is zeker niet voor niets....maar als je je verwachtingen al aanpast valt het achteraf misschien ook mee
pi_79343495
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 16:05 schreef bigfoot1972 het volgende:
Veendam.... zou het daar niet altijd rustig zijn?
Het zal er in ieder geval warm genoeg zijn......maar goed we dwalen af
pi_79343709
okee. Nou dankje wel. Heb eventjes een mail gestuurd naar zwaluwhoeve, of er dagen zijn dat het er het rustigst is, en of de vriendelijkheid e.d. al veranderd is. (heb werkelijk alle recensies gelezen, en waren echt geen goede)

haha ik zie het anders vanzelf;)
~ Bonito La Risa ~
pi_79346877
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 14:17 schreef doctor.starbucks het volgende:

[..]

Veendam is er nog steeds niet van gekomen...
enige idee wanneer het er rustig en druk is ?
Ik ben er het afgelopen jaar een keer of 6 geweest. 5 keer was ik er in mn eentje en de laatste keer waren er zowaar nog 2 andere mensen

Moet er wel bij zeggen dat ik altijd doordeweeks ga. Hoe het 's avonds en in het weekend is weet ik niet maar wel drukker vermoed ik. Ik denk dat het nooit echt druk wordt dus zou me er niet al te druk over maken
blub blub
pi_79347526
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 17:12 schreef Mixende_match het volgende:
okee. Nou dankje wel. Heb eventjes een mail gestuurd naar zwaluwhoeve, of er dagen zijn dat het er het rustigst is, en of de vriendelijkheid e.d. al veranderd is. (heb werkelijk alle recensies gelezen, en waren echt geen goede)

nu ik ben benieuwd of je antwoord krijgt, ik denk wel dat wanneer je tegen de massa in gaat, minder last van hebt...de meeste komen natuurlijk op een bepaald tijdstip, eten op een bepaald tijdstip en gaan ook weer op een bepaald tijdstip, dus je zou kunnen overwegen om later te komen en later weer weg te gaan, maar dat is natuurlijk geen garantie, zo lang het slecht weer is, blijven de mensen meer binnen hangen en is de ruimte gewoon beperkt, vele van de aanbiedingen zijn ook maar van ma-do geldig en in het weekeind is het sowieso druk

ik zelf ga volgende week, omdat ik nog een bon met 2 keer entree heb liggen

[ Bericht 4% gewijzigd door Zana op 19-03-2010 19:08:38 ]
pi_79348216
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 19:03 schreef Zana het volgende:

[..]
ik zelf ga volgende week, omdat ik nog een bon met 2 keer entree heb liggen
Veel plezier
blub blub
pi_79361556
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 13:39 schreef bigfoot1972 het volgende:
De Zwaluwhoeve is op zich heel mooi maar een afrader omdat het doorgaans veeeel te druk is, en de sauna's zijn niet prettig omdat de meeste electrische schuifdeuren hebben die ervoor zorgen dat er teveel koude lucht naar binnen stroomt.

Saunadrome vind ik zelf heel fijn, heerlijke opgietingen, gezellig, en een mooie setting middenin de natuur. Het is wel wat ouder en het restaurant heeft de atmosfeer van een pannekoekenhuis, dus als je van strak en modern houdt is het niet zo geschikt.

Verder zijn Thermen Bussloo en de Veluwse Bron ook erg mooi als je een sauna rondom de Veluwe zoekt.
Dat is het nadeel van die deuren, inderdaad
Maar de laatste keer dat ik daar was, waren er maar twee sauna's met elektrische deuren.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  maandag 22 maart 2010 @ 02:03:38 #30
238709 Elkafila
I spy with my little eye..
pi_79435980
Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf niet heel veel ervaringen heb met sauna's in Nederland. De keren dat ik er ben geweest zijn op 1 hand te tellen..

De beste 'sauna achtige ervaring' die ik ooit heb gehad was in een ongemengde hammam in Damascus.

hammam van meer dan vijf eeuwen oud, van vader op zoon doorgegeven.

Gemasseerd, gekraakt, gescrubt, gewassen. Allemaal door grote arabieren met lange snorren en dikke buiken. Ongelofelijk skilled. Heb daar dik twee uur door de catacomben van de hammam 'rondgestoomd' en op het einde wordt je strak omgebonden met koele handdoeken en drink je een koppie koffie met een peukie d'r bij. Waaaauw.
pi_79546873
Weet iemand of je naakt in de Salounge bij de Zwaluwhoeve gaat of met badjas?? Wij zagen er vandaag mensen naakt op een handdoek op de stoelen liggen, maar ook mensen in badjas en het was niet aangegeven op het infobord in de sauna.

Trouwens, ook op een woensdag kan het druk wezen, vooral in de middag, maar door het mooie weer waren de mensen meer verspreid door de tuin, alleen jammer van de graafmachine die de hele dag lawaai maakte en de arme jochies die steeds de kruiwagens vol aarde naar buiten moesten rijden.

Binnenkort misschien nog meer lawaai, want in de achterste vijver zat aan een kant heeel veel kikkerdril, een plek was zeker zo 80 cm in doorsnee...

[ Bericht 0% gewijzigd door Zana op 25-03-2010 03:28:28 ]
pi_79558224
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 21:09 schreef Zana het volgende:
Weet iemand of je naakt in de Salounge bij de Zwaluwhoeve gaat of met badjas?? Wij zagen er vandaag mensen naakt op een handdoek op de stoelen liggen, maar ook mensen in badjas en het was niet aangegeven op het infobord in de sauna.
Meeste mensen hebben een badjas aan in de rustruimtes, maar naakt mag ook hoor, geneer je niet
pi_79561673
Gisteren weer eens een bezoek aan Peize gebracht, was lekker, ontspannen en zoals altijd. Ik heb die dag vier opgietingen gedaan. Beetje jammer dat de opgieter dan (afgezien van de gebruikte geuren) vier keer exact hetzelfde doet en dat ook z'n verhaal woord voor woord vier keer hetzelfde is

Verder wel lekker die opgietingen hoor, alleen zo....steeds hetzelfde
blub blub
  donderdag 25 maart 2010 @ 13:53:09 #34
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79568837
Sylvana's reviews verwijzen niet naar die posts, beetje onhandig.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 13:58:18 #35
104871 remlof
Europees federalist
pi_79608109
Tvp. Ik moet ook weer eens gaan, is weer veel te lang geleden.
pi_79613897
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 13:58 schreef remlof het volgende:
Tvp. Ik moet ook weer eens gaan, is weer veel te lang geleden.
Dan moet je dat doen
blub blub
pi_79645507
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 17:12 schreef Mixende_match het volgende:

heb een mail terug:

Hartelijk dank voor uw aanvraag,
Helaas zijn de recensies vaak redelijk eenzijdig en worden onderstaande punten gelukkig door het merendeel van onze gasten niet zo ervaren.

Onze kledingruimtes zijn inderdaad niet zeer royaal. Wij zijn geen sauna voor alleen de traditionele saunagast, wij richten ons op recreërend Nederland.

Natuurlijk praten er mensen en is het op bepaalde dagen gezellig druk. Ons personeel is op alle fronten juist erg bekwaam en dit wordt dan ook door de meeste gasten zo ervaren.

Ik hoor graag van je als je ons complex wilt testen.

Met vriendelijke groet,

Marieke Hop

& zelfs nog eentje;)
Allereerst willen wij u bedanken voor uw interesse om een bezoek te brengen aan de Zwaluwhoeve. Wat de recensies betreft kan ik over enkele wel wat zeggen – badkleding dragen tijdens niet badkleding dagen komt bij ons absoluut niet voor. Ons personeel zal alles in het werk stellen om het de gasten naar het zin te maken.  

Wat de rest van de opmerkingen betreft hoop ik dat u zich daar zelf een oordeel over wilt aanmeten. Overal zal wel eens iets voorvallen, maar de Zwaluwhoeve werkt continue aan het verbeteren van de service en kwaliteit. De weekeinden zijn vaak drukker als door de weekse dagen.

Ik hoop u hiermede naar behoren geïnformeerd te hebben en hoop dat u de Zwaluwhoeve binnenkort zult bezoeken.

Met vriendelijke groet,

Ellen van de Hoef

Ach ik ga het denk toch gewoon zelf proberen;)
~ Bonito La Risa ~
pi_79651267
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 16:03 schreef Mixende_match het volgende:

Wij van WC eend adviseren WC eend...
blub blub
  zondag 28 maart 2010 @ 21:01:27 #39
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_79682877
Morgen maar eens naar Veendam,
Starbucks, waar blijf je
pi_79693713
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 16:03 schreef Mixende_match het volgende:

Onze kledingruimtes zijn inderdaad niet zeer royaal. Wij zijn geen sauna voor alleen de traditionele saunagast, wij richten ons op recreërend Nederland.
Dus recreërend (correct gespeld! Iets wat opvalt in vergelijking met de andere mail!) Nederland heeft geen behoefte aan royalere kledingruimtes?
Hoezo dat dan?
quote:
[...]

Ach ik ga het denk toch gewoon zelf proberen;)
Dat is de beste graadmeter, inderdaad!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')