ow verdorie. Is het daar ook gewoon op een doordeweekse dag, bijv donderdag ook zo druk?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:39 schreef bigfoot1972 het volgende:
De Zwaluwhoeve is op zich heel mooi maar een afrader omdat het doorgaans veeeel te druk is, en de sauna's zijn niet prettig omdat de meeste electrische schuifdeuren hebben die ervoor zorgen dat er teveel koude lucht naar binnen stroomt.
Saunadrome vind ik zelf heel fijn, heerlijke opgietingen, gezellig, en een mooie setting middenin de natuur. Het is wel wat ouder en het restaurant heeft de atmosfeer van een pannekoekenhuis, dus als je van strak en modern houdt is het niet zo geschikt.
Verder zijn Thermen Bussloo en de Veluwse Bron ook erg mooi als je een sauna rondom de Veluwe zoekt.
hier staan o.a. reviews voor de Zwaluwehoevequote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:45 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
ow verdorie. Is het daar ook gewoon op een doordeweekse dag, bijv donderdag ook zo druk?
Daar heb ik nl echt een hekel aan! aan drukte haha....anders geef ik die bon wel aan schoonouders
Het zal er in ieder geval warm genoeg zijn......maar goed we dwalen afquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:05 schreef bigfoot1972 het volgende:
Veendam.... zou het daar niet altijd rustig zijn?
Ik ben er het afgelopen jaar een keer of 6 geweest. 5 keer was ik er in mn eentje en de laatste keer waren er zowaar nog 2 andere mensenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:17 schreef doctor.starbucks het volgende:
[..]
Veendam is er nog steeds niet van gekomen...
enige idee wanneer het er rustig en druk is ?
nu ik ben benieuwd of je antwoord krijgt, ik denk wel dat wanneer je tegen de massa in gaat, minder last van hebt...de meeste komen natuurlijk op een bepaald tijdstip, eten op een bepaald tijdstip en gaan ook weer op een bepaald tijdstip, dus je zou kunnen overwegen om later te komen en later weer weg te gaan, maar dat is natuurlijk geen garantie, zo lang het slecht weer is, blijven de mensen meer binnen hangen en is de ruimte gewoon beperkt, vele van de aanbiedingen zijn ook maar van ma-do geldig en in het weekeind is het sowieso drukquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:12 schreef Mixende_match het volgende:
okee. Nou dankje wel. Heb eventjes een mail gestuurd naar zwaluwhoeve, of er dagen zijn dat het er het rustigst is, en of de vriendelijkheid e.d. al veranderd is. (heb werkelijk alle recensies gelezen, en waren echt geen goede)
haha ik zie het anders vanzelf;)
Veel plezierquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:03 schreef Zana het volgende:
[..]
ik zelf ga volgende week, omdat ik nog een bon met 2 keer entree heb liggen
Dat is het nadeel van die deuren, inderdaadquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:39 schreef bigfoot1972 het volgende:
De Zwaluwhoeve is op zich heel mooi maar een afrader omdat het doorgaans veeeel te druk is, en de sauna's zijn niet prettig omdat de meeste electrische schuifdeuren hebben die ervoor zorgen dat er teveel koude lucht naar binnen stroomt.
Saunadrome vind ik zelf heel fijn, heerlijke opgietingen, gezellig, en een mooie setting middenin de natuur. Het is wel wat ouder en het restaurant heeft de atmosfeer van een pannekoekenhuis, dus als je van strak en modern houdt is het niet zo geschikt.
Verder zijn Thermen Bussloo en de Veluwse Bron ook erg mooi als je een sauna rondom de Veluwe zoekt.
Meeste mensen hebben een badjas aan in de rustruimtes, maar naakt mag ook hoor, geneer je nietquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:09 schreef Zana het volgende:
Weet iemand of je naakt in de Salounge bij de Zwaluwhoeve gaat of met badjas?? Wij zagen er vandaag mensen naakt op een handdoek op de stoelen liggen, maar ook mensen in badjas en het was niet aangegeven op het infobord in de sauna.
Dan moet je dat doenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:58 schreef remlof het volgende:
Tvp. Ik moet ook weer eens gaan, is weer veel te lang geleden.
heb een mail terug:quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:12 schreef Mixende_match het volgende:
okee. Nou dankje wel. Heb eventjes een mail gestuurd naar zwaluwhoeve, of er dagen zijn dat het er het rustigst is, en of de vriendelijkheid e.d. al veranderd is. (heb werkelijk alle recensies gelezen, en waren echt geen goede)
haha ik zie het anders vanzelf;)
Dus recreërend (correct gespeld! Iets wat opvalt in vergelijking met de andere mail!) Nederland heeft geen behoefte aan royalere kledingruimtes?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:03 schreef Mixende_match het volgende:
Onze kledingruimtes zijn inderdaad niet zeer royaal. Wij zijn geen sauna voor alleen de traditionele saunagast, wij richten ons op recreërend Nederland.
Dat is de beste graadmeter, inderdaad!quote:[...]
Ach ik ga het denk toch gewoon zelf proberen;)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |